این بالا اول همه اسم اون شرکت رو که میخواتی رزومه بفرستی با شماره تلفن و ادرسش و فکس و همه چی مینویسی
Position sought: اینجا شغلی رو که داری براش در خواست میدی بنویس مثلا مدیر فروش...منشی ...
Experience: اینجا تجارب و سوابق کاری رو بنویس در مورد همین شغل ----
Education: اینجا سوابق تحصیلی رو از آخر به اول بنویس مثلا اول فوق لیسانستو بعدا لیسانس و دیپلم
Honors: اینجا لوح تقدیر ...نشان مدال تقدیر نامه تشویق نامه و...اگه داری بنویس هر چی داری
Activities: اینجا فعالیتهای دیگه هر چی داری مثلا مربی شنا هم هستم یا تو فلان انجمن هم فعالیت دارم یا دارم کلاس انگلیسی میگدرونم یا مثلا با موسسه محک همکاری دارم و...مثلاpassing English course
Refrences are available upon requestاین جمله آخر رو هم میذاری در پایانش...ترجمه اش اینه که مدارک در صورت لزوم ارائه خواهد شد
موفق باشی.