مراحل فعالسازی
مرحله اول: فروشگاه پس از صدور فاکتور فروش کپی کارت ملی و شناسنامه مشتری محترم را اخذ نموده و به همراه دستگاه SMART TV و مبین نت مربوطه، جهت نصب به مسئول نصب تحویل می نماید.
مرحله دوم: مسئول نصب می بایست (کد شناسه وایمکس، کد ملی، نام و نام خانوادگی مشتری و شماره مدل و سریال TV) را توسط یک SMS از موبایل مشتری محترم به شماره 200084666 ارسال نماید.
مرحله سوم: فعال کردن شناسه اشتراک توسط VIP تهران و ارسال تائیدیه به موبایل مشتری محترم.
مرحله چهارم: کامل نمودن فرم مخصوص نصب و راه اندازی مبین نت توسط مسئول نصب (فرم قبلاً توسط VIP تحویل نمایندگان فروش گردیده است).
مرحله پنجم: مسئول نصب موظف است شماره شناسه (اشتراک) مبین نت را جهت بنام شدن خط اینترنتی برای مشتری محترم، بر روی کپی کارت ملی ثبت نموده، سپس آن را به همراه فرم راه اندازی ظرف مدت 24 ساعت جهت مصرف 2 ساله به دفتر VIP فکس نماید.
(بدیهی است در غیر اینصورت مودم فعال شده پس از 1 هفته توسط شرکت مبین نت غیر فعال می گردد.)
مرحله ششم: مسئول نصب اصل مدارک فوق الذکر را به همراه فرم نصب TV ظرف مدت نهایتاً 15 روز به دفتر VIP ارسال نماید.
* تـوجــه:
بدیهی است که شرکت سامسونگ هیچ تعهدی در قبال عدم پوشش اینترنت شرکت ارتباط مبین نت در محل استفاده SMART TV را نداشته و مشتری محترم در صورت بروز مشکل می تواند به سایت مبین نت
Mobinnet مراجعه نماید.
نمایندگان محترم فروش می بایست در صورت تعویض یا برگشت از فروش کالا، مدل و سریال SMART TV و شناسه وایمکس مربوطه را به صورت مکتوب در اسرع وقت به دفتر VIP ارسال نموده تا اقدامات لازم جهت غیر فعال نمودن مودم مبین نت مبذول گردد، شایان ذکر است تبعات ناشی از عدم گزارش به عهده نماینده محترم فروش می باشد.
( شماره تماس پشتیبانی مبین نت: 83869999 )
البته خودم نفهمیدم چی به چیه !! برادرا ببینن اگه میشه روی این مودما جواب میده یکی بگیریم ! البته اول جنس بعد پول !
البته اینی که گفته بدون تی وی فعال نمیشه !