برگزیده های پرشین تولز

طراحی حرفه ای وب سایت و خدمات انفورماتیک تحت وب

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43

شرکت کلیک هوشمند با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های برنامه نویسی دنیا و با پشتوانه بیش از 3 سال تجربه در تجارت الکترونیک بین المللی می تواند شما را گام به گام برای ورود به دنیای وب همراهی نماید. ما برای طراحی 4 اصل زیر را همواره در نظر داریم :

√ امنیت √ بهینه سازی
√ سرعت √ زیبایی در طراحی
مشاوره رایگان پیش از تصمیم گیری


وب سایت ندارید؟
نادیده گرفتن اینترنت در تجارت، می تواند هزینه های سنگینی برای شما در بر داشته باشد، چون رقبای تجاری شما از آن به عنوان ابزاری برای رقابت استفاده می کنند.تا ورود به دنیای وب تنها چند کلیک فاصله دارید!
وب سایت دارید؟

افزایش بازدید کنندگان سایت یعنی بهبود تجارت و افزایش فروش و در نتیجه موفقیت ! برای هدایت مشتریان و مخاطبان محصولات و یا خدمات خود به وب سایتی كه برای آن هزینه كرده اید، چه راهكاری اندیشیده اید؟

اگر می خواهید حرفه ای باشید ، آموزش حرفه ای ببینید
با مطالعه مقالات تخصصی ، تجارت الکترونیک را حرفه ای شروع کنید
بخوانید

 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
مشاوره ورود به دنیای وب
هیچ گاه بازدید کنندگان سایت خودرا با یک سایت نامنظم ، نابسامان و بی برنامه سر درگم نکنید. اولین قدم «مشخص کردن هدف»، از ایجاد سایت است!
قبل از هر کاری باید هدف مشخصی داشته باشید تا مصمم تر آن را دنبال کنید، برای داشتن یک وب سایت کارا نیز هدف از ساخت آنرا باید مشخص کنید . به طور مثال موضوع آن چیست یا چه طرحی می خواهید داشته باشه ، با چه تعداد صفحه…
طراحی سایت تنها ایجاد صفحات مختلف از تصاویر و متون ارائه شده توسط کاربر نیست. برای داشتن یک وب سایت موفق و ایجاد یک سایت کارآمد و مفید، پارامترهای مختلفی را باید لحاظ کرد. اولین قدم در طراحی سایت شناخت و بررسی بازار هدف و مخاطبان سایت است.
نوع طراحی، انطباق آن با رشته فعالیت، نحوه ارائه اطلاعات در صفحات و نحوه دسترسی و هدایت مخاطبین به اطلاعات از مهمترین مسائلی ست که می بایست در ایجاد یک وب سایت کاملاً رعایت گردد.
خلاقیت هنری به همراه تکنولوژی روز به ما این امکان را داده تا ایده ها و تصورات شما را به محیطی (وب سایت) تبدیل نمائیم که در آن دیدگاهها و توانائیها و پیامهای شما به بهترین نحو ممکن به مخاطبین این رسانه ارائه گردد.
اگر تا بحال وب سایت نداشته اید ، شاید شروع برایتان به نظر نگران کننده باشد. حتی بسیاری از شرکت هایی که برای مدت طولانی صاحب یک وب سایت هستند به درستی از نحوه عملکرد خود اطلاعات جامعی ندارند.
دپارتمان مشاوره تخصصی شرکت " کلیک هوشمند گیلان " پس از آنالیز خواسته ها ، ایده ها و نیازهایتان بهترین مسیر برای ورود به دنیای وب را پیش روی شما قرار خواهند داد .
ما تنها قصد نداریم برایتان یک وب سایت طراحی کنیم ، ما می توانیم به روند بــــرندسازی و بازاریابی اینترنتی شما – واحد تجاری شما – از همه زوایا کمک کنیم.

برای ورود حرفه ای به دنیای وب تنها چند کلیک فاصله دارید!

جهت مشاوره رایگان می توانید از طریق بخش فرم زیر اقدام نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
طراحی حرفه ای وب سایت با کلیک هوشمند

کجای دنیا ایستاده اید؟ چه تصویری از کسب و کار خود منتقل می کنید؟ دوست دارید شما را چگونه بشناسند؟ چگونه روی مشتریان خود تاثیر می گذارید؟ آنها چگونه در مورد شما فکر می کنند و تصمیم میگیرند؟

این سوالها و بیشتر از این همگی در فضای مجازی رنگ و بوی تفکرات جدید را به هر کسب و کاری تزریق می کنند. سایت شما هویت شماست. در واقع هویت هر فرد، شرکت و یا سازمان در فضای مجازی اینترنت با وب سایت آن ارزیابی می شود و شکل طراحی وب سایت شما توانایی های شما را به بازدید کنندگان آن، نمایش می دهد. به عنوان مثال فرض کنید که شما به عنوان یک بازدید کننده در یک نمایشگاه شرکت می کنید. طراحی کدام غرفه ها نظر شما را جلب می کند و شما را کنجکاو می کند که با آن بیشتر آشنا شوید؟ آیا تا به حال غرفه هایی را دیده اید که با وجود خدمات یا محصولات قابل قبول، به دلیل تاثیرگذار نبودن، نتوانسته اند مخاطب خود را پیدا کنند؟ اگر شما فرصت حضور در یک نمایشگاه چند روزه را داشته باشید، برای طراحی، پیاده سازی و ایجاد یک غرفه در آن چقدر هزینه میکنید؟ حال آنرا با غرفه همیشگی خود در اینترنت مقایسه کنید. پر واضح است که نحوه نمایش در اینترنت به مراتب حساس تر و پیچیده تر است، چرا که در عرصه ای مثل نمایشگاه حضور شما و اطلاعاتی که شما با صحبت منتقل می کنید می تواند تا حدودی جای خالی مسائل دیگر را برای برخی مخاطبان کنجکاوتر پر کند، اما در فضای مجازی، مسائل مختلفی وجود دارد که یک مشتری بالقوه را به تماس با شما ترغیب خواهد کرد.

شرکت " کلیک هوشمند گیلان " با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی وب سایت به صورت بین المللی ، یکی از موفق ترین شرکت ها در ضمینه طراحی سایت میباشد .
مطمئناً، تکنولوژی و فناوری به کار رفته در وب سایت، بسیار مهم و حیاتی است. اگر وب سایت شما با تکنولوژی های روز و متدهای جدید پیاده سازی نشود، مسلماً ظرف مدت کوتاهی به فکر طراحی دوباره آن خواهید افتاد. این مورد در طراحی های کلیک هوشمند اتفاق نخواهد افتاد! ما برای طراحی هر یک از سایت های مشتریان مان با نگاهی به آینده، آنچه را که ممکن است در آینده مورد نیاز شما باشد (و حتی بیشتر از آن) مد نظر قرار می دهیم. ما همچنین به اینکه تمام سایت هایی که طراحی می کنیم دارای بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی W3C باشد ، مقید و پایبند هستیم.
پس از تعیین نوع مخاطبان و کاربران سایت، طراحی گرافیکی و در واقع رابط کاربری در برنامه کار طراحان قرار می گیرد.ما به پشتوانه ی پروژه های داخلی و خارجی انجام شده ، علاوه بر داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت ، از ذوق و سلیقه هنری دپارتمان طراحی خود در طراحی گرافیکی وب سایت ها استفاده بسزایی می کنیم.
استفاده از سرورهای اختصاصی قدرتمند به روی بهترین دیتاسنتر های جهان تنها برای مشتریانمان ، ایجاد بستری مناسب در تبادل اطلاعات،سرعت بارگذاری و امنیت وب سایتهای طراحی شده توسط شرکت " کلیک هوشمند" را تضمین می کند.
" کلیک هوشمند " همواره مشاور و پشتیبان مطمئن و معتمدی برای کاربران خود بوده و با ارائه بهینه ترین ایده ها جوابگوی نیاز های انفورماتیکی شما خواهد بود.دپارتمان پشتیبانی شرکت " کلیک هوشمند "پس از تحویل مستندات و آموزش استفاده از وب سایت جهت به روز رسانی طبق درخواست شما و رفع مشکلات احتمالی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشند.

برای ورود حرفه ای به دنیای وب تنها چند کلیک فاصله دارید!
جهت مشاوره رایگان می توانید از طریق بخش تماس با ما اقدام نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
بهینه سازی حرفه ای وب سایت با کلیک هوشمند

افزایش بازدید کنندگان سایت یعنی بهبود تجارت و افزایش فروش و در نتیجه موفقیت !

آیا میدانید بیش از 15 میلیون نفر کاربر اینترنتی در ایران وجود دارد و پیش بینی می شود این رقم تا 3 سال آینده 2 برابر شود ؟
برای هدایت مشتریان و مخاطبان محصولات و یا خدمات خود به وب سایتی كه برای آن هزینه كرده اید، چه راهكاری اندیشیده اید؟
آیا یك وب سایت زیبا و پر از امكانات و محتوای اطلاعاتی، بدون بازدیدكننده ارزشی دارد؟
آیا باز هم می توانید هزینه ای كه برای برپا كردن وب سایت خود انجام داده اید را سرمایه گذاری به شمار آورید؟

مهمترین عامل برای موفقیت یك وب سایت در بستر وب ، جلب بیننده است. بطوری كه تعداد بینندگان یك سایت برگ برنده آن برای كسب موفقیت در دنیای وب است طراحی جذاب و چشمگیر و خدمات ارائه شده در یك وب سایت تضمینی برای افزایش بازدید كنندگان آن نیست. لذا علاوه بر موارد فوق احتیاج به سیاست گذاری جهت جذب كاربران به وب سایت می باشد.

اهمیت كسب رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر برابر است با بازدید كننده بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر موتورهای جستجوگر Google و Bing در میان كاربران دارای محبوبیت و اهمیت زیادی هستند و باید هر وب سایتی برای موفقیت حتما" در نتایج آنها حضور داشته باشد اما این حضور بدون سیاست گذاری جهت پیروزی در رقابت میان نتایج موتورهای جستجو هدف افزایش كاربران را تامین نمیكند. سایت هایی كه در موتورهای جستجو حضور ندارند یا به نوعی حضورشان ضعیف می باشد، بهینه نشده نامیده می شوند. به این معنا كه نتوانسته اند به گونه ای در اینترنت و در جاهای مختلف حضور داشته باشند و در صفحات ابتدایی آمده یا در معرض دید عموم قرارگیرند. در حقیقت به علت بی توجهی این گونه وب سایت ها به فعالیتی كه كاربر های اینترنتی بر روی اینترنت انجام می دهند، در حال از دست دادن فعالیت تجاری و كسب وكار اینترنتی خود می باشند.
كسب رتبه های بالا آرزوی هر دارنده سایتی است كه آگاهانه پای در دنیای مجازی وب می نهد. هر روزه سایت های بسیاری در وب منتشر می شوند كه دارندگان آنها به امید كسب درآمد و موفقیت به این تجارت نوین وارد شده اند اما تنها عده معدودی از آنها با استفاده از تكنیك های موثر كسب درآمد و با تكیه بر تخصص خود در این بین به موفقیت دست می یابند .
سرویس های بهینه سازی وب شرکت "کلیک هوشمند گیلان" :

√ آنالیز رقبا و رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر گوگل و بینگ (تعیین رتبه فعلی)
√ بهینه سازی وب سایت و پاکسازی کد HTML (استانداردسازی وب سایت از دید موتور جستجو)
√ بهینه سازی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب با توجه به زمینه فعالیت سایت شما
√ بهینه سازی و انتخاب عنوان مناسب برای صفحات و آنالیز ارزش کلمات
√ اصلاح محتوای سایت / بازنویسی متون صفحات
√ ایجاد لینک های داخلی و خارجی برای صفحات مقصد
√ افزایش رتبه سایت از دید گوگل / افزایش رتبه سئو سایت
√ انتخاب url مناسب برای صفحات سایت
√ معرفی سایت به موتورهای جستجوگر
√ ایجاد نقشه سایت، sitemap مناسب برای گوگل و بینگ
√ راه اندازی گزارشات بازدید و آنالیز سایت با استفاده از ابزاهای گوگل و بینگ جهت پیگیری روند رشد سایت
√ بالابردن رتبه سایت در نتایج جستجو با کلمات کلیدی منتخب

برای ورود حرفه ای به دنیای وب تنها چند کلیک فاصله دارید!
جهت مشاوره رایگان می توانید از طریق بخش تماس با ما اقدام نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
آشنایی با طراحی وب سایت؛ بخش سوم: سر صفحه و پاصفحه
این مقاله روی کارهایی که باید هنگام انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت تان انجام دهید، تمرکز می کند. کلید یک ارتباط موفق این است که از قبل برنامه ریزی کنید و قبل از نزدیک شدن به هر طراحی ایده کلی آنچه را که می خواهید، در ذهن داشته باشید. هر چه بیشتر بدانید و بشناسید، کمتر به تفسیرهای کسانی که سایت تان را طراحی می کنند ارجاع داده خواهید شد؛ و این موجب می شود که هر دو طرف تجربه خوبی داشته باشند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
4 راه برای افزایش کارایی جستجوی سایت
جستجوی سایت دومین ویژگی ضروری برای سایت های تجاری است - بعد از بررسی سبد خرید. خریداران حتی اگر با پیمایش و صفحه بندی سایت شما آشنا باشند، بازهم از قابلیت جستجو استفاده می کنند.
بدون داشتن جستجوی کارآمد و مفید، در کوتاه مدت مشتریان تان را از دست خواهید داد. اما سوال اینجاست که جستجوی سایت کارآمد چیست؟ تجربه ثابت کرده است که این چهار روش در برای کارآمد کردن جستجوی سایت بسیار موثر هستند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
آشنایی با طراحی وب سایت؛ بخش اول: اجزای کلیدی
انسان ها معمولاً از طریق ویژگی های بصری جذب می شوند. همه چیز از ماشینی که سوار می شویم، لباسی که می پوشیم و موبایلی که استفاده می کنیم به شدت تحت تاثیر چیزی هستند که از نظر بصری برای ما جذاب بوده است. ما به یک شی نگاه می کنیم و بلافاصله می فهمیم که از آن خوشمان میاید یا نه.
تصمیم درباره اینکه آیا از یک وی سایت تجارت الکترونیک خرید کنیم هم تفاوتی با آنچه ذکر شد، ندارد. این درحالی است که طراحی یک وب سایت زیبا تنها یک بخش از استراتژی یک وب سایت فروش موفق است؛ البته یک بخش مهم. یک وب سایت با طراحی خوب، بیشتر حرفه ای به نظر می رسد و برخی از نگرانی ها را برای معامله با صاحبان آن وب سایت برطرف می کند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
آشنایی با طراحی وب سایت؛ بخش دوم: بنرها و جعبه ها
در بخش اول این مجموعه، تفاوت بین طراحی خوب و استادانه و ویژگی های بصری یک وب سایت تجارت الکترونیک که خریداران را تشویق به خرید می کند را ذکر کردیم. در این مقاله شما را با انواع بنرها و جعبه ها، مزایای و معایب هرکذام از آنها و نحوه استفاده درست از آنها آشنا خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
آشنایی با طراحی وب سایت؛ بخش سوم: سر صفحه و پاصفحه
در "بخش دوم: بنرها و جعبه ها" مزایا و معایب بنرهای چرخشی را توضیح دادیم و نحوه درست استفاده از آنها را در سایت های تجارت الکترونیک بیان کردیم. همانطور که در دو قسمت قبل اشاره شد، هدف اصلی این مقاله ها تمرکز روی کارهایی است که باید قبل و حین قرارداد با یک شرکت طراحی سایت انجام دهید. در این بخش هم شما را با اجزای اساسی و اصلی سرصفحه و پاصفحه در وب سایت های تجارت الکترونیک آشنا خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 

soheyl14

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,476
لایک‌ها
1,239
محل سکونت
کرج
عزیز اسکریپت ، پلاگین هم طراحی میکنی؟
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
سه امکان تبلیغاتی جدید در فیسبوک
فیسبوک تغییر در پلتفرم تبلیغاتی اش همچنان ادامه ادامه می دهد. این تغییرها معمولاً کمی بیشتر از تغییر رابط کاربری مدیریت تبلیغات است. اما در مواردی تغییرات قابل توجه تر است. سه تغییر اخیر شناخت مخاطبان، معیارهای جدید ویدیو و یک قالب آگهی جدید در سمت راست هستند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
7 دلیل برای فعالیت تجارت های B-to-B در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه های ایجاد یک اجتماع پیرامون برندتان است و می تواند درآمدتان را نه تنها در کانال تجارت الکترونیک خودتان بلکه در تمام کانال ها افزایش دهد. تعداد زیادی از خریدارن محصولات شما هرروز از این شبکه ها استفاده می کنند؛ حتی وقتی سرکارشان هستند. شرکت B-to-B شما باید در تمام این راه های ارتباطی در دسترس باشد تا بتوانید با مشتری های فعلی و احتمالی تان در ارتباط باشید.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
6 راه تشویق کاربران برای تولید محتوا
وقتی خریداران آنلاین می توانند بین صدها فروشگاه آنلاین که محصولات مشابه و حتی یکسان می فروشند، دست به انتخاب بزنند، بازاریابان آنلاین به دنبال فرصت هایی برای متفاوت بودن می گردند. یکی از راه های برتری فروشنده های آنلاین در عرصه رقابت تولید محتوای مفید و سرگرم کننده است؛ مفید به این معنا که به مردم کمک کند تا به هدف شان برسند و بتوانند تصمیم بهتری بگیرند. آنچه در ادامه این مقاله می خوانید، پیشنهادهایی است که برای تشویق خریداران و بینندگان سایت به تولید محتوا به شما کمک خواهند کرد؛ محتوایی که به نوبه خود می تواند موجب افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش شود.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
4 راهنمایی برای شخصی سازی ایمیل مارکتینگ
مرتبط بودن اساس همه چیز در بازاریابی است. هرچه یک پیام به مشتری مرتبط تر باشد، احتمال اینکه واکنش آنها مثبت باشد بیشتر می شود. این نکته مهم بویژه درباره ایمیل صدق می کند چون ایمیل شما باید در اینباکس درهم و برهم دریافت کنندگان باقی بماند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
هفت راه برای محافظت از داده های مشتری
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که صاحبان تجارت های الکترونیک کوچک درباره امنیت داده هایشان می کنند این است که گمان می کنند به قدری کوچک هستند که مورد هدف هکرها قرار نخواهند گرفت. به هیچ وجه چنین نیست. در این مقاله هفت راهنمایی که توسط کارشناسان امنیت اطلاعات ارائه شده است را برایتان گردآوری کرده ایم. این پیشنهادها به شما می گویند که تجارت های الکترونیک کوچک و متوسط چگونه می توانند از اطلاعات مشتری هایشان در برابر هکرها محافظت کنند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
معیارهای کلیدی در استفاده از بیگ دیتا
مشتری های آنلاین انبوه عظیمی از اطلاعات را تولید می کنند. سفارش محصولات، لینک های فیسبوک و کامنت ها، فالوهای توییتر، جستجوهای انجام شده در سایت، صفحه های دیده شده، کلیک ها و ... . مشتری های شما همه این فعالیت ها را از طریق دستگاه های مختاف روی سایت شما انجام می دهند و این فعالیت ها اطلاعات زیادی را تولید می کند. کمپانی های بزرگی مثل آمازون و تارگت سالهاست که بیگ دیتا یا داده بزرگ استفاده می کنند. همین نکته راز پشت توصیه های تجاری و تبلیغات ایمیلی بسیار شخصی سازی شده این کمپانی هاست.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
طراحی استراتژی برای محتوای شبکه های اجتماعی
امروزه همه بازرگانان به اهمیت بازارهای آنلاین پی برده اند؛ همین امر باعث می شود که این بازارها روزبه روز شلوغ تر شوند. در این بازار شلوغ صاحبان تجارت های کوچک ناگزیر از رقابت با کمپانی های بزرگ هستند و تولید محتوای مفید یکی از راه های جلب توجه و اعتماد مصرف کنندگان است. در این مقاله، یک برنامه چهار مرحله ای برای ایجاد محتوای کارآمد برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می کنیم.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
پنج راه برای افزایش نرخ ایمیل های باز شده
انجمن بازاریابی مستقیم در سالنامه آماری سال 2013 خود برآورد کرده است که بازاریابی موبایلی می توان تا 4300 درصد بازگشت سرمایه داشته باشد. حتی اگر رقم اعلام شده توسط این انجمن را بسیار خوشبینانه فرض کنیم، با این حال بازهم بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در دسترس برای اهالی تجارت الکترونیک است. با توجه به این مسئله، دست کم 6 راه برای افزایش نرخ ایمیل های بازشده وجود دارد که یک بازاریاب تجارت الکترونیک می تواند از آنها بهره ببرد.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
گزینه "خرید" جدید فیسبوک؛ مزایا و معایب آن برای بازرگانان
هفته گذشته فیسبوک اعلام کرد که با کمک چند شرکت کوچک مشغول آزمایش یک قابلیت جدید است که به کاربران این امکان را می دهد که بدون ترک فیسبوک محصولات این شرکت ها را بخرند. کمپانی هایی که در این آزمایش شرکت کرده اند می توانند یک گزینه "خرید" که در خبر خوان (news feed) ظاهر می شود را در پست های معرفی محصولاتشان قرار دهند. به این ترتیب کاربران به جای استفاده از لینک برای سفارش محصول، می توانند اینکار را از طریق فیسبوک انجام دهند.
ادامه مطلب
 

ClickHooshmand

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
42
سن
43
طراحی تخت (Flat Design) چیست؟
طراحی تخت یک فلسفه طراحی رابط کاربری وب سایت و برنامه است که هدف آن ایجاد رابط کاربری ساده و قابل استفاده ای است که صرف نظر از محل نمایش وب سایت هم زیبا و جذاب باشد و هم استفاده از آن آسان باشد. طراحی تخت می تواند روی عملکرد سایت و تجربه کاربران تاثیر زیادی بگذارد.
ادامه مطلب
 
بالا