برگزیده های پرشین تولز

ایا بعد از خرید دامنه از سایتهای رابط نیک، میتونن اونو دوباره به یکی دیگه بفروشن؟

mob-charge.ir

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
287
لایک‌ها
80
سلام
دیدم اینجا همه با دامین سرو و کار دارید گفتم موضوع رو اینجا بزنم
بنده یه دامین از یه سایتی که فعلا نمیگم چیه خریدم.
تاریخ خرید بنده 9/3/93 هست و توی پنل کاربری اون سایت هم دامین به نام بنده ثبت شده! ولی الان که رفتم دی ان اس ثبت کنم توی نیک دیدم اونجا دیگه نیست!
حالا هویز رو نگا میکنم میبینم به نام فردی دیگه ثبت شده!
باید چیکار کنم؟ این دامنه به نظر خودم چیز خوبی بود و یه سایت نسبتا معروف هم این دامنه رو داره که بنده بین کلمات دامین از ( - ) استفاده کردم و ثبتش کردم: دی
 

mob-charge.ir

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
287
لایک‌ها
80
مشکل از سایت واسط نبوده!
بنده در همون روز با فاصله زمانی نیم ساعت یه دامین دیگه هم ثبت کردم و الان هم دارم از اون استفاده میکنم.
ولی این دامین رو لازم نداشتم و تا الان پیگیر نشدم،و تازه پیغامای نیک رو دیدم !

قبلا که ارسال تعهد نامه نمیخواست! چرا پس دامین دیگه به راحتی داره کار میکنه؟!
اینم پیغام نیک

درخواست ارسال تعهدنامه برای شناسه

سلام،

کاربر محترم؛

جهت تکمیل فرایند ثبت دامنه مورد درخواست، تعهدنامه پیوست را ارسال نمایید. در صورتیکه این تعهدنامه قبلا بابت دامنه‌ی دیگری که شما صاحب امتیاز آن هستید به دستتان رسیده و آنرا ارسال کرده‌اید، از تکمیل و ارسال مجدد آن خودداری فرمایید.
این تعهد باید حتماً توسط صاحب امتیاز فعلی دامنه apple-apps.ir نوشته و امضا شده باشد. ارسال کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و نوشتن درخواست در سربرگ و ارسال کپی روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی الزامی است. درصورت عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات شناسه ثبت شده در سایت مرکز ثبت دامنه، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. شما می توانید متن تعهد را فاکس کرده یا ترجیحاً با مراجعه به سامانه دریافت مدارک ایرنیک به نشانی http://www.nic.ir/Upload_Document و با انتخاب گزینه ثبت دامنه از بخش دامنه اقدام به ارسال تعهد نمایید.

بعد اینکه تو پیغام بعدی که زده و دامین رو معلق کرده نوشته هزینه به حساب شما بازگردانده شد ولی چک کردم زده صفر! هزینه رو میرزن به حساب اون سایتی که ازش خریدم؟

حالا واقعا کاگزاری که من دامین رو خریدم و اسمش توی مشخصات هست میتونه دامین های منو بفروشه و یا کلا از من بگیرشون؟
میتونم حذفش کنم؟
 

morvahost

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آگوست 2014
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
12
سن
39
محل سکونت
تهران
ازسایتی که شما دامین را خریداری فرمودید ایشان نماینده nic هستند ودامین هایی که به نظر nic نام های خاص دارند نیاز به ارسال تعهد نامه از سمت شخص ثبت کننده وجود دارد این تعهد نامه از هر شخصی درخواست نمی شود و تنها دامین هایی با نام های ویژه نیاز است تازمانی که nic در ایمیل خود به شخص فرصت می دهد تعهد نامه را ارسال نماید و چنانچه تعهدنامه ارسال نشود توسط nic دامین آزاد شده و مبلغ آن نیز به نماینده باز می گردد(سایتی که دامین ثبت فرموده اید)راه حل شما نیز هم اکنون آن است که از شرکت مورد نظر درخواست فرمایید مبلغ را به شما بازگردانده تاشما مجدد دامین را ثبت و درزمان مقرر تعهدنامه ارسال فرماییدتا مورد قبول nic واقع گردد.
 
بالا