برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار شارژ کن مخصوص آندروید

kashkol.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
107
لایک‌ها
9
محل سکونت
مشهد مقدس
do.php


به تازگی نرم افزاری با موضوع شارژ کن برای سایت کشکول آماده شده است که توسط این نرم افزار میتوانید از تمام نقاط کره زمین که خط شما پشتیبانی دارد به سادگی آب خوردن شارژ تهییه کنید با ۴ روش پرداخت که در ادامه به آن میپردازیم ، در این برنامه میتوانید اپراتور های همراه اول ، ایرانسل ، تالیا و رایتل را در مبالغ ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۱۰۰۰۰ ، ۲۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰۰ ) تومان شارژ کنید ، این برنامه تفاوت های بسیاری با برنامه های مشابه خود میکند برای مثال مهمترین و بارز ترین تفاوت میتوان به سرعت در تحویل شارژ حتی پر سرعت تر از خدمات USDD اشاره کرد و یا به نوع پرداخت و امنیت برنامه که توسط تیم های امنیتی قوی پشتیبانی میشود و حتی این برنامه داری پشتیبانی ۲۴ ساعته میباشد که در هر زمان اگر در خرید شارژ اختلال ایجاد شود به مشکلات شما رسیدی کنند و در کمتر ۳ ساعت پاسخ شما داده شود ، از دیگر مزایا این برنامه میتوان به کیف پول اشاره کرد که در این قسمت میتوانید برنامه را به مبلغ دلخواه شارژ کنید و در خرید فقط از پول داخل برنامه کم میشود که این خود در تسریع تحویل می افزاید ، این برنامه دارای امتیازاتی از قبیل قرعه کش روزانه و خدمات اپراتور ها و انواع کد های قابل مصرف برای شما میباشد ، لازم به ذکر است که هر آنکس که از طریق برنامه شارژ خریداری کند این برنامه به ازای هر شارژ یک فرصت بیشتر در قرعه کشی به او میدهد تا در قرعه کشی روزانه شانس بیشتری داشته باشد .
روش های خرید :
۱ . کیف پول : در این قسمت شما میتوانید با شارژ کردن برنامه اقدام به خرید شارژ نمایید .۲ . پیامک : در این قسمت میتوانید از طریق پیامک اقدام به خرید کنید که در این صورت شما با ارسال پیام درخواست شارژ به پشتیبانی سایت میتوانید روش پرداخت را تعیین کنید .
۳ . درگاه بانک ملت : در این قسمت همانند خرید های معمول و اینترنتی درگاه بانک ملت برای شما باز شده و میتوانید با داشتن اطلاعات کارت شتاب خود به راحتی خرید کنید .
۴ . درگاه بانک پارسیان : در این قسمت همانند خرید های معمول و اینترنتی درگاه بانک پارسیان برای شما باز شده و میتوانید با داشتن اطلاعات کارت شتاب خود به راحتی خرید کنید .
معایب خرید با USSD :الف ) کد ها فقط برای خرید هستند و هیچ گزینه ای برای پشتیبانی ندارند و اگر برایتان در هنگام خرید مشکلی پیش آمد باید هزینه مکالمه بدهید و با صرف وقت زیاد تا شاید به شارژ از دست رفته خودتان برسید

ولی در این برنامه بخشی بعنوان پشتیبانی قرار دارد و هنگام مشکل می توانید پیام بگذارید و ساعاتی بعد هم شارژ از دست رفته برایتان ارسال می کنیم و هم پاسخ پیامتان را خواهید دید .
ب ) در خرید با کد ussd افراد متوجه نمی شوند چه زمانی از حسابشان چقدر کم شده و چقدر دارند در خرید زیاده روی می کنندولی در این برنامه افراد با یکبار افزایش اعتبار در کیف پول برنامه می توانید مبلغی را هفتگی یا روزانه برای مصرف شارژتان در نظر بگیرید تا در این امر زیاده روی نکنید و کنترل حسابتان در دستتان باشد .

ضمنا هرگاه مبلغی از آنها کسر شد ولی شارژی تعلق نگرفت از مبلغی که در بالا درج شده متوجه می شوید پول از حسابتان کم شده یا نشده است و دیگر دغدغه ای در این مورد نخواهید داشت .
ج ) کد های ussd خیلی وقت ها در دسترس نیستند و زمان های بسیار ضروری ممکن است خریدار را در تنگنا قرار دهند .ولی این برنامه با داشتن قابلیت کیف پول و خرید با پیامک حتی اگر اینترنت قطع باشد شما براحتی می توانید با درخواست شارژ از طریق دکمه پیامک شارژ خود را دریافت نمایید .
د ) کد ussd ممکن است از نظر خیلی افراد بسیار سریعتر از روش های دیگر باشد ولی این افراد باید بدانند خرید از طریق کیف پول این برنامه اندروید شارژ از تمامی روش های خرید شارژ سریعتر می باشد .
و بسیاری دیگر …
( قسم به زمان که انسان ها با از دست دادن زمان در زیانند )این برنامه را برای دوستانتان و اعضای خانواده تان و کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید لذا کمکی که در وقت به آنها میکنید قابل تحسین است .

کد نصب برنامه : ۱۰۱۷۶

آدرس دانلود برنامه : http://sharge.kashkol.ir/app/sharj.apk

آدرس صفحه توضیحات : فروش شارژ کشکول

آدرس فروشگاه شارژ : فروش شارژ کشکول

اگر در انجام خرید شما مشکلی پیش آمده است لطفا از بخش پیگیری خرید پیام بگذارید . تیم پشتیبانی سایت پس از گذشت چند ساعت پاسخ شما را ارسال خواهند کرد .

پس از نصب برنامه وارد برنامه شوید کد نصب و شماره موبایل خود را وارد نمایید و بر روی ارسال کد فعال سازی کلیک کنید
پس از چندین دقیقه کد برای شما ارسال خواهد شد سپس آن را در قسمت مندرج وارد نمایید و دکمه ثبت را بزنید کار تمام است ! حالا شما عضوی از این برنامه شدید و میتوانید براحتی با آن خرید کنید و در قرعه کشی روزانه آن شرکت کنید ...!
 

kashkol.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
107
لایک‌ها
9
محل سکونت
مشهد مقدس
دوستان نظرتونو بگید خواهشا
اونایی که نصب نکردند حتما نصب کنید خیلی نرم افزار خوبیه :ی
اونایی که نصب کردند اعلام کنند لطفا :ی
با تشکر
 
بالا