برگزیده های پرشین تولز

بازدید کنندگان سایت خود را تبدیل به مشتریان خود کنید !

number.1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
1
بازدید کنندگان سایت خود را تبدیل به مشتریان خود کنید!

تحقیقات مرکز بین الملی نظارت بر وب سایت ها نشان داده که بازدید کنندگان سایت های فروشگاهی برای خرید،نیاز به اعتماد سازی دارند.

یعنی زمانی که یک بازدید کننده قصد خرید محصول خاصی را دارد،آن محصول را از وب سایتی که از اعتبار و امنیت بیشتری برخوردار است خریداری میکند.این یک مساله ی اثبات شده است.

چه چیزی میتواند اعتماد بازدید کننده را نسبت به سایت شما کاملا جلب کند؟ این سوالی است که همه ی دارندگان سایت های فروشگاهی از خود میپرسند.

جواب این سوال را در ادامه برای همیشه پیدا میکنید:

یک کاربر وقتی میخواهد محصولی را خریداری کند،حتماً سوالاتی درباره ی آن محصول برایش پیش میاید.
و اگر جواب سوالات خود را به راحتی کسب کند،اعتماد سازی در وی انجام شده و احتمال این که محصول را از همان سایتی که در آن پاسخ سوالات خود را یافته خریداری کند، به طرز چشم گیری بالاتر میرود!

فرض کنید شما میخواهید آنتی ویروس خریداری کنید! 5 سایت در گزینه های شما موجود است که میخواهید از یکی از این سایت ها خریداری کنید.یکی از این سایت های پیش روی شما راه ارتباطی کامل و راحتی را در اختیار شما گذاشته است که با استفاده از آن شما میتوانید تمامی سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آن را به راحتی دریافت کنید. خوب! مسلماً شما به این سایت بیشتر اعتماد میکنید و محصول خود را از این سایت خریداری میکنید

این روش، بهترین روش تبدیل بازدید کننده سایت به مشتری در تمام دنیاست!

نرم افزار چت آنلاین LiveZilla

شاید پیش خود بگویید که این چیست؟

این یک نرم افزار کامل است که تمام نیاز سایت شما را برطرف میسازد.
80% سایت ها مستلزم داشتن پشتیبانی میباشند. وهمه ی ما میدانیم که یکی از اصلی ترین معیار های یک سایت فروشگاهی قوی،دارا بودن پشتیبانی آنلاین قوی میباشد!
حالا قابلیت های این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم و قول میدهیم که شما از بعضی از این قابلیت ها شگفت زده خواهید شد!


این نرم افزار بسیار کار آمد تر و حرفه ای تر از روش پاسخگویی به وسیله ی تلفن و ایمیل میباشد.
زیرا:

1. این نرم افزار دارای 2 بخش میباشد: چت در پنجره ی خود سایت و چت در پنجره خارجی مرور گر(حالتی شبیه پاپ آپ)

2. اولویت بندی اپراتور های پاسخ دهنده: به این صورت که اپراتوری که راحت تر قادر به پاسخگویی میباشد(اپراتوری که اشغال نیست) را به شما معرفی میکند.

3. ارسال فایل توسط اپراتور برای کاربر و بلعکس:شما به راحتی میتوانید برای اپراتوری که مشغول چت با وی هستید هر فایلی را ارسال کنید وهر فایلی را از دریافت کنید.(مثلاً یک عکس از مشکل بوجود آمده را برای پشتیبان سایت بفرستید تا مشکل شما سریع تر کشف و حل شود) ارسال فایل خیلی ساده میباشد. به این صورت که شما فایل را از محیط ویندوز میکشید و در محیط چت رها میکنید و تبدیل به لینک میشود

4. ربات پاسخ دهنده:گاهی ممکن است تمامی اپراتور ها مشغول باشند ، یا ممکن است پشتیبانی شبانه روزی سایت برای شما غیر ممکن باشد یا ممکن است شما از پاسخ دادن به سوالات تکراری خسته شده باشید، در این صورت شما پاسخ ها را به این نرم افزار میدهید و در صورتی که کاربر سوالی داشته باشد که پاسخش موجود باشد، این نرم افزار به صورت خودکار و به سرعت پاسخگویی به کاربر را انجام میدهد.همچنین شما میتوانید لینک مورد نظر خود را به این ربات بدهید تا در صورتی که کاربر سوال خاصی را پرسید،تمامی لینک های مرتبط با سوال مورد نظر برای وی نمایش داده شود.

5. نرم افزار موبایل: شما میتوانید نرم افزار موبایل مخصوص را روی گوشی خود نصب کنید که حتی در مواقعی که پشت کامپیوتر نیستید،به وسیله ی موبایل خود قادر به پاسخگوی و پشتیبانی کاربران سایت خود باشید.نرم افزار برای گوشی های اندروید ، آی-او-اس و ویندوزفون طراحی شده است.

6. چت درآمد زا:میتوانید برای این که کاربر با یک اپراتور خاص ارتباط برقرار کند،شرایط تعیین کنید! مثلاً برای ارتباط با مدیر سایت باید مبلغ 1000 تومان بپردازید تا بتوانید با وی زنده چت کنید.

7. مدیریت تمامی داده ها:میتوانید تعیین کنید که تمامی فایل های رد و بدل شده و تمامی مکالمه ی بین اپراتورها و کاربران تا چند وقت و در کجا باقی بماند. از 1 دقیقه تا 3 سال میتوانید تعیین کنید و میتوانید هروقت که تمایل داشتید آنها را به همان ترتیبی که میخواهید به راحتی در اختیار داشته باشید.

8. این امکان را میدهد که کاربران،بازدید کنندگان،اپراتور ها و مدیران سایت با هم به گفت و گو بپردازند. ومیتوان گروه های را درست کرد که به صورت گروه گروه به چت بپردازند. مثلاً گروه کاربران جدا،گروه بازدید کنندگان جدا،اپراتور ها جدا و مدیران هم جدا.

9. مترجم واقعی متن: LiveZilla به صورت مستقیم به مترجم گوگل (Google Translate) وصل می باشد. به این صورت که شما میتوانید به زبان خود تایپ کنید،و به راحتی به زبان دلخواه شما برای اپراتور ارسال میشود. این روند به صورت برعکس هم امکان پذیر میباشد.

10. گزینه های اضافی ارسال پیام:به این صورت که شما به غیر از چت،میتوانید تیکت (Ticket) هم ارسال کنید. که به 4 نوع تقسیم میشوند و از امکانات بسیاری بهره میبرند.


11. غلط گیر: شما ممکن است از شکل صحیح املایی کلمه ای اطلاع نداشته باشید و آن را اشتباه بنویسید. این قابلیت شکل صحیح کلمه را به شما نشان میدهد و شما میتوانید آن را انتخاب کنید.

12. نظر سنجی و قابلیت نمره دادن: کاربر ها و کسانی که با اپراتورها چت میکنند میتوانند به آن اپراتوری که با آن چت میکنند نمره بدهند. به این صورت که میانگین تمامی نمرات دریافت شده ی یک اپراتور پاسخ دهنده،میشود نمره ی اصلی آن اپراتور که در روی آن اپراتور قابل رویت است.

برخی دیگر از امکانات این نرم افزار:

وب کم اوپراتور/ارتباط تصویری 2 طرفه بین اپراتور و کاربر
چت بین تمامی اپراتور ها و تمامی کاربران
تضمین سرعت و کیفیت بالا ی چت
دارای تمامی شکلک های چت های مختلف
چت کردن به صورت قرار گرفتن در "صف" با قابلیت نشان دادن موقعیت و طول صف
خدمات پاسخ به تماس
سطح اولویت چت
آرشیو چت جهانی
اپراتور هاVisitcardsدانلود
دفعات باز کردن چت/برنامه
انتقادات و پیشنهادات/جواب آنها
رونوشت از چت توسط ایمیل


قیمت این نرم افزار در خود سایت LiveZilla:

2 اوپراطور: 139.90 یورو
3 اوپراطور: 169.90 یورو

5 اوپراطور: 249.90 یورو
10 اوپراطور: 489.90 یورو
نامحدود اوپراطور: 899.90 یورو
(
قیمت ها به صورت LifeTime هستند )



قیمت استثنایی که ما فقط به شما می دهیم:

2 اوپراطور: 200 هزار تومان ( ارزش واقعی: 600 هزار تومان )
3 اوپراطور: 250 هزار تومان ( ارزش واقعی: 700 هزار تومان )
5 اوپراطور: 350 هزار تومان ( ارزش واقعی: 1 میلیون تومان )
10 اوپراطور: 700 هزار تومان ( ارزش واقعی: 2 میلیون تومان )
نامحدود اوپراطور: 1 میلیون تومان ( ارزش واقعی: 3.6 میلیون تومان )
(
قیمت ها به صورت LifeTime هستند )


قیمت استثنایی که ما فقط به شما می دهیم ( ماهانه ) :

2 اوپراطور: 10 هزار تومان ( ارزش واقعی: 35 هزار تومان )
3 اوپراطور: 15 هزار تومان ( ارزش واقعی: 60 هزار تومان )
5 اوپراطور: 25 هزار تومان ( ارزش واقعی: 90 هزار تومان )
10 اوپراطور: 50 هزار تومان ( ارزش واقعی: 150 هزار تومان )
نامحدود اوپراطور: 80 هزار تومان ( ارزش واقعی: 250 هزار تومان )



پشتیبتانی 24 ساعته و داخل ایران انجام می شود و به زودی سایت برای فروش این محصول راه اندازی می شود

نکته مهم این تاپیک به این دلیل زده شده تا کسانی که مایل هستند خریداری کنند در همین تاپیک اعلام کنند و اعلام کنند به صورت LifeTime خریداری می کنند یا ماهانه و اگر تعداد خریداران مقرون به صرفه باشد ما این محصول را به زودی آماده فروش می کنیم


 
بالا