برگزیده های پرشین تولز

بررسی وضعیت ADSL شاتل

كيفيت ADSL شاتل را چگونه ارزيابي مي كنيد؟


  • Total voters
    557

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
برای بار 1 هزار و دویست و پنجاه و سوٌم! سرویس های شاتل برای دانلودر ها نیست، اگه مصرف بالا/دانلود مورد نظرتون هست از شاتل سرویس نگیرید که محدودیت ایجاد میکنه براتون! حتی در سرویس های به اسم نامحدود و زمان های رایگان شبانه!
 

mj_heydari

Registered User
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
148
لایک‌ها
10
محدودیت حجمی نداره؟؟ مصرف منصفانه و از این حرفا؟ بعد یه مدت که دانلود زیاد بود سرعتو کم نمیکنه؟
اونا رو که داره ولی اگه تخته گاز نری خیلی باهات کاری ندارن
من تا 40 گیگ در ماه هم ترافیک داشتم ولی محدود نشده

مصرف متوسط هم حدود 30 گیگ
 

Alinarimanifar

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2012
نوشته‌ها
144
لایک‌ها
11
شاتای ها
شپا هم مشکل قطع وصل دارید؟

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

danyno1

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
556
لایک‌ها
128
محل سکونت
♕ShiraZ♕
اونا رو که داره ولی اگه تخته گاز نری خیلی باهات کاری ندارن
من تا 40 گیگ در ماه هم ترافیک داشتم ولی محدود نشده

مصرف متوسط هم حدود 30 گیگ
اگه تا 40 تا مشکلی نباشه خوبه.
آرت 5 دیروز سفارش دادم منتظرم وصل شه .
 

m6969

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
297
لایک‌ها
71
دوستان، کسی از سرویس ART1 و ART1 Light استفاده کرده؟
بی زحمت سرعت دانلود رو بگید و اینکه بعد از چند گیگ دانلود پنچر میشه؟ ‍‍:general602:
 

smhtie

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2014
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سلام دوستان
اكو ٨ مگ تا ماهي ٣٥ گيگ يه شب در ميون دانلود كني محدود ميشي


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

memo96

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2014
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
19
محل سکونت
مشهد
سلام.من شاتل 2 مگ محدود دارم.سرعت دانلود تو روز حول 200kB می چرخه.به نظرتون درسته؟o_O
 

slashflash

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2013
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران
عزیز اگه 1 به 10 هم حساب کنند شما باید کلاً با سرعت 220 دانلود کنید بدون افت یا افزایش سرعت !

البته معمولاً تمام شرکت های ارائه دهنده ای دی اس ال سرویس های محدودشون سرعتشون بیشتره ! برای شما 200 !

من نا محدود مخابرات دارم 220 هستش ، ماهی هم 100 تا 200 گیگ دانلود دارم !
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
@SixthElement خودت رو خسته نکن و وقت گرانبها ات را حروم این لاشخورها نکن. نوع و مارک آنتن بیسمی که برات نصب کردند چی هست؟ اگه یوبی نی تی باشه که میتونی با همون آنتن از شرکت های سرویس دهنده بی سیم دیگه سرویس بگیری. از سرویس دهنده های ADSL هم به هیچ وجه سرویس بی سیم نگیر، اینها پهنای باند ADSL و بی سیمشون رو باهم به اشتراک میگزارند که روی کیفیت نهایی تاثیر گزاره.
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,886
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
دوستان سرویس 8 مگ شوتل دانلود شبانه چند میده؟
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
سلام. برای من نانو استیشن ام 5 نصب کردن که الان به درد جرز دیوار هم نمی خوره جایی رو هم نمیشناسم که ازشون با همین سخت افزار سرویس بگیرم.

دفتر ما بلوار فردوس شرقه. جایی رو میشناسید که سرویس بده؟
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
سلام دوستان

با کمک دوست عزیزمون از طریق سامانه 195 پیگیر شدم.

مثل اینکه جدی جدی یه خبرایی هست. دو روز بعد از ثبت نام از شاتل زنگ زدن و خیلی پیگیر که بخوان مشکل رو حل کنن. هرچند تلاش داشتن بگن به دلیل نبودن نردبان!!! نتونستن به ما سرویس بدن اما برام جالب بود. امروز از خود سامانه 195 هم با من تماس گرفتن و گفتن موضوع در حال پیگیریه.

فکر می کنم یه اتفاق هایی داره تو مملکت می افته.

خبر جدیدی شد بروز می کنم.

پیروز باشید
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
خبر جدید اینکه امروز مجدداً از شاتل تماس گرفتند و پیگیر شدن که ببینند مشکل کجاست. برای من عجیبه چطور این شرکت با اینهمه دبدبه و کبکبه یعنی خودشون نمیدونن چه خبره؟ هنوز دنبال شلوار رستم می گردن. برای من عجیبه اونها باید تمام مکالمات رو ضبط شده داشته باشن. کافیه فقط یک بار گوش کنن چه صحبت هایی شده.

خلاصه نمیدونم واقعاً بی نظم هستن یا کله خودشون رو زیر برف کردن. هنوز سر من رو میخوان با بخش فنی و فروش گرم کنن.

جالبه میگم من سرویس رو ادامه ندادم میگن باید با بخش فروش صحبت کنم. جالب بود که خودشون زنگ زدن. واقعاً علاقه ای ندارم وقتم رو دیگه با این جماعت تلف کنم...

گاهی دلم به حال اون کارمندای بنده خداها می سوزه. گناهی هم ندارن. بیچاره ها سپر بلای نا مدیریتی بالادستی هاشون میشن.

خبر جدیدی شد بروز می کنم. مطمئنم اگر قصد ادامه قرارداد رو باهاشون داشتم به هر قیمتی شده سرویس منو عین آدم درست (مثل همیشه برای 1 ماه چون همیشه بعد از یه مدت فیتیله رو می کشن پایین) تحویل می دادن.
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
امروز هم دوباره دوستان گرامی شاال زنگ زدن و گفتن نردبون نداشتین نتونستیم سرویس بدیم. :D:D:D
قسمت ضایع ماجرا اینه ساختمان ما تقریباً از بلند ترین ساختمانهای ممنطقه هستش و دوستان احتمالاً میخواستن آنتن عرب ستشون رو با نانو استیشن بگیرن :D:D:D:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

SixthElement

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
5
سلام.

امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
ما به مشتری احترام میگذاریم
درخواستتون چیه
و همش سوالات تکراری احمقانه.
سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

خبر جدیدی شد بروز می کنم.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

aasemi

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2009
نوشته‌ها
846
لایک‌ها
112
سلام دوستان

42 روز شهرستان بودم و از شاتل استفاده نداشتم.وقتی برگشتم متوجه شدم با ویندوز xp که همیشه داشتم کانکشن ندارم ولی با ویندوز 7 که الان ریختم کانکشن دارم.خیلی وقت گرفت تا متوجه این موضوع شدم. به نظر شما علت چیه ؟
 

Mr.mohandes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2014
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
71
سن
33
تا 2سال پیش شاتل خیلی خوب بود اما الان افتاده توی در آمد زایی داره افتضاح سرویس میده قطعی زیاد هم داره
 
بالا