برگزیده های پرشین تولز

دانلود بازی Batman Arkham Origins v1.2.1

hosein98_2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2013
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
3
timthumb.php

Batman Arkham Origins نام سری جدید بازی نام اشنای بتمن برای دستگاه های اندروید است. این بازی پیش از این برای کنسول های مختلف منتشر شده بود که توسط شرکت سازنده یعنی WarnerBros (آدرس قسمت بازی این کمپانی WBgames می باشد) برای پلتفورم اندروید نیز منتشر شد. در این بازی شما نقش قهرمان داستان یعنی بتمن را بر عهده دارید و باید خود را از ثابت کنید که لیاقت لقب شوالیه تارکی را دارید . در شهر آرخام هرج و مرج روی داده است و مجرمان و قاتلان و .. کنترل شهر را بر عهده گرفته و آرامش را از مردم گرفته اند . داستان این بازی قبل از بازی شوالیه تارکی یعنی The Dark Knight Rises اتفاق می افتد و در این بازی بتمن تازه می خواهد خود را نمایان کند و به عوان یک ابرقهرمان خود را به دیگران بشناساند. نکته قابل توجه این بازی گرافیک بسیار بالا و خیره کننده بازی می باشدکه می توانید آن را در عکس ها و اسکرین شات های بازی مشاهده کنید.

شما می توانید در بازی بتمن را آپگرید یا به عبارتی ارتقاء دهید تا در مقابله با دشمنان و مزدوران و… بهتر ظاهر شود و مبارزه کند . همچنین این نسخه از بازی قابلیت سینک (Sync) شدن با نسخه کامپیوتری بازی را نیز داراست به طوری که اگر نسخه کامپیوتری این بازی را در PC نصب کرده اید و تا قسمتی از مراحل بازی را به پایان رسانده اید می توانید از ادامه مراحل در گوشی یا تبلت اندروید بهره ببرید. این بازی یکی از برترین بازی های اندروید است…

ویژگی های بازی :

  • پشتیبانی از حالت بای بین کنسول های مختلف
  • بازی با گرافیک بالا و HD می باشدکه می تواند تجربه یک بازی با گرافیک و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • گیم پلی روان و جذاب بازی که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
  • Free To Play و رایگان
  • مبارزه با دشمنان بتمن از جمله مزدوران ، قاتلان و دشمنان اصلی او
  • قابلیت های شخصی سازی و ارتقا های فراوان
  • و…
نکته: این بازی دارای تبلیغات است یعنی این که در هنگام بازی برای شما تبلیغات پخش می کند که برای از بین بردن آن می توانید از add free و یا از نرم افزار های مشابه استفاده کنید.

Batman_Arkham_Origins_1.jpg


Batman_Arkham_Origins_2.jpg


Batman_Arkham_Origins_3.jpg


Batman_Arkham_Origins_4.jpg



دانلود بازی Batman Arkham Origins اندروید
 
بالا