برگزیده های پرشین تولز

وضعیت ترافیکی راه‌های پرتردد کشور

rockefeller

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
1,344
لایک‌ها
462
محل سکونت
تهران
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تمدید یک طرفه بودن محور کرج -چالوس خبر داد وگفت:شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگینی در محورهای برون شهری هستیم.

سرهنگ محمدحسین حمیدی افزود: تمام محورهای برون‌شهری از محورهای فارس به اصفهان، اصفهان به تهران، تهران به قم تا محورهای شمال و محورهای منتهی به خراسان شمالی و رضوی از بار ترافیکی نسبتا سنگینی برخوردار است.

محور کرج به چالوس همچنان یک طرفه است

رییس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه تمام محورهای شمالی بارترافیکی پرحجمی دارد، اظهار داشت: در محدوده شمالی کشور از تهران به شمال، باند شمالی آزادراه تهران - کرج، کرج - قزوین تا محدوده استان اردبیل، منجیل و رودبار با بار ترافیکی نیمه سنگینی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه محور کرج - چالوس از ساعت ۲۲ شب گذشته تا ساعت ۱۲ امروز یکطرفه بود، اما به دلیل وجود بار ترافیکی پرحجم، یک طرفه بودن این محور تا ساعت ۵ صبح فردا چهارشنبه تمدید شد.

به گفته سرهنگ حمیدی ،از آبعلی تا امامزاده هاشم، گزنک، پلور و لاریجان در محور هراز و محدوده های گدوک، ورسک و شیرگاه در محور فیروزکوه بار ترافیکی نیمه سنگینی وجود دارد.

وی ادامه داد: در محور خراسان شمالی در محدوده چمن بید به جنگل گلستان نیز ترافیک پرحجمی مشاهده می‌شود.

رانندگان صبور باشند

رییس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با توجه به محدودیت‌های موجود در برخی محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست تا با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

حمیدی تصریح کرد، رانندگان از سبقت بیجا و سرعت زیاد و همچنین حرکت از شانه خاکی جلوگیری کنند تا شرایط ترافیکی آن مسیر بر هم نخورد.

وی ادامه داد: دور دوم سفرهای تابستانی شروع شده است و به همین دلیل با حجم زیادی از ترافیک مواجه هستیم که امیدواریم رانندگان با صبوری بیشتر سفر خوشی را برای خود و خانواده شان به همراه بیاورند.

نمازعید فطر باشکوهی در سطح کشور برگزار شد

رییس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درخصوص نماز عیدفطر امروز و بار ترافیکی آن در سطح کشور و به ویژه تهران گفت: با همکاری وحضور به موقع نمازگزاران ،نماز باشکوه و منظمی در سطح کشور و به ویژه در تهران اقامه شد.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌ها و تمهیدات پیش بینی شده در تهیه حمل و نقل عمومی و پارکینگ برای نمازگزاران، ترافیک خوبی را در سطح تهران شاهد بودیم که این بار درون شهری اکنون روان شده است.

منبع: http://irannewscenter.ir/وضعیت-ترافیکی-راه‌های-پرتردد-کشور-جا/
 

rockefeller

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
1,344
لایک‌ها
462
محل سکونت
تهران
ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های شمالی/ یکطرفه شدن چالوس و هراز از ساعت 11

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به این مطلب که از شب گذشته بازگشت مسافران آغاز شده و ترافیک پرحجم و روانی در جاده‌ها به چشم می‌خورد،‌ گفت: جاده چالوس و هراز از ساعت 11 صبح امروز یکطرفه شد.
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با مرکز خبر ایران گفت: با توجه به اطلاع‌ رسانی‌های به موقع رسانه‌ها مردم بازگشت خود را مدیریت کرده و ما از عصر روز گذشته شاهد بازگشت شهروندان به شهرهای خود بودیم.

وی گفت: همین امر موجب شد تا از شب گذشته ترافیک پرحجمی را در جاده‌های کشور بخصوص جاده‌های شمالی شاهد باشیم اما این بار ترافیکی تاکنون روان گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: هر چند که مقرر شده بود به صورت رسمی جاده چالوس و هراز از ساعت 11 صبح امروز یکطرفه شود، اما جاده چالوس از دیشب اواخر وقت یکطرفه شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به جز محدوده‌هایی که عرض جاده‌ها باریک می‌شود تاکنون مشکل ترافیکی نداشته‌ایم و امیدواریم همین گونه که به این لحظه شهروندان بازگشت خود را مدیریت کرده‌اند از این پس هم بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی امروز موکول نکنند.


http://irannewscenter.ir/ترافیک-پرحجم-و-روان-در-جاده‌های-شمالی/
 
بالا