در مورد گارانتی شما نباید قبول کنید .. اگر این هارد گارانتی داره باید تعویض بشه .. شما که برای گارانتی مراجعه کردید حتما ذکر کنید که پیغام SMART روی Warning هست و بگید که با HDTune تست کرید و روی CRC Error Count اشکال هست.. امیدوارم بتوانید هاردتون رو با نو تعویض کنید ..
ما یه همچین مشکلی با سازگار ارقام و هارد اکسترنال 1 ترابایت داشتیم .. بعد از اینکه درب هارد من رو باز کردند ( و من حتی دیگه نمیتونم این رو برای گارانتی به خارج ببرم و تعویض کنم چون با کار اینها گارانتی بین المللی من Void شد ) گفتند نوسان برق بوده !! شما فکرش رو بکن هاردی که با آداپتور کار میکنه نوسان برق اش کجا بوده و حالا اگر نوسان بود چطور تبدیل USB به SATA سالمه و فقط هد هارد مشکل داره .. من نمیدونم این حرفها رو اینها از کجا درمیارن .. خلاصه یه خسارت 250 تومانی به ما زدن و من هم اینجور فرض کردم که این پول رو صرف کار خیری کردم .. تا ما باشیم از اینها چیز نخریم
اول اینکه ممنون بابت راهنمایی خوبتون.
2 روز پیش لپ تاپ لنووو از دیجی کالا خریدم که از شانش بدم موقعی که با Acronis خواستم بکاپ بگیرم ارور بد سکتور و .... داد که متوجه شدم گویا هارد مشکل داره که با تحقیق و ... دقیقا روی همین Relocated Sector Count و Relocated Event Count وارنینگ مشاهده کردم که طبق گفته شما هارد مشکل داره (البته یک سری بدسکتور هم داشت که با برنامه hd regenerator درستشون کردم).
درباره این شرکت گارانتی هم دقیقا حق با شماست ، 1 ماه مارو واسه یک کارت شبکه لپ تاپ دووندند .... ! الکی می گفتن درست کردیم ، بعد که لپ تاپ رو میاوردیم خونه ، می دیدیم اصلا دستگاه رو دست نزدن! ...
در کل خداروشکر که از دیجی کالا خرید کردم لپ تاپمو ، به این گارانتی ها که امیدی نیست ....
فردا پیگیر میشم ببینم چطوریاست ....