برگزیده های پرشین تولز

طراحی ریسپانسیو

aftabgardun_erfan

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2012
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران
طراحی ریسپانسیو
Web_Design_Responsive.jpg
طراحی وب سایت ریسپانسیو، روشی است که در آن طراحی سایت باید به گونه ای باشد که وب سایت بدون هیچ مشکلی چه از لحاظ رزولوشن و چه پلتفرم و یا مواردی دیگر به نمایش درآید. برای رسیدن به چنین طراحی ای به آمیزه ای از گرید، قالب ها و تصاویر انعطاف پذیر هوشمندانه از کوئری های مدیای CSS نیاز داریم. به محض اینکه کاربر لپ تاپ خود را با یک آی پد عوض کرد، وب سایت ریسپانسیو شما نیز می بایست به صورت خودکار با رزولوشن، سایز تصاویر و توانایی های اسکریپت کردن دستگاه جدید خود را وفق دهد. به عبارت دیگر، وب سایت میبایست دارای تکنولوژی باشد که بتواند به تنطیمات مربوط به هر کاربر پاسخ بدهد. با چنین روشی دیگر نیازی نیست که برای هر گجت موجود در بازار یک وب سایت اختصاصی طراحی کرد.

اکنون که تولید سایتها و نرم افزارهای وب به خارج از دسکتاپ رسیده و رشد استفاده موبایل‌وب نیز روز به روز از استفاده دسکتاپ بیشتر می شود بهتر است هر چه سریعتر با تغییری در وب سایت خود به سوی پیشرفت های بالاتری گام برداریم . این محبوبیت علاوه بر دوست داشتنی بودن وب سایت شما برای بازدیدکنندگان باید از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو هم محبوبیت داشته باشد.
امروزه دیگر کمتر می توانیم افرادی پیدا کنیم که گوشی همراهش به اینترنت متصل نباشد برای اینکه بتوانید نحوه نمایش وب سایت خود را در مدل های مختلف گوشی های هوشمند و تبلت مشاهده نمایید و مشکلات وب سایت خود را ببینید از لینک زیر می توانید داخل سایت شوید و نام وب سایت خود را وارد کنید تا مشکلات وب سایت خود را مشاهده نمایید.
طراحی سایت ریسپانسیو می تواند از این طریق بستر مناسبی برای کسب درآمد وب سایت شما باشد که از طریق گوشی همراه و یا تبلت ها افراد بتوانند از وب سایت شما خرید انجام دهند.
هر چقدر وب سایت شما با تکنولوژی روز قدم بردارد و بتوانند دایره پوشش خود را گسترش دهد بدون شک سهم بیشتری را در این رقابت می تواند به خود اختصاص دهد.
در گذشته داشتن وب سایت ، خود افتخاری بود برای کسب و کارها ؛ ولی امروزه نداشتن وب سایت ریسپانسیو به این منظور است که شما دیگر در دسترس کاربران خود نمی باشید.
.:: برای مشاهده اینفوگرافیک در سایز اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید ::.

top-5-reasons.png

منبع : طراحی سایت نسل وب
 
بالا