برگزیده های پرشین تولز

کمک !کمک!ایا به صرفه هستش با 20 میلیون سایت بازی انلاین راه بندازم!

iran1404

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2013
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
14
سلام
اقا میخوام یه سایت بازی انلاین طراحی کنم و یه بازی سفارش دادم بسازن 20 میلیون! ایا این حرکت ریسک داره؟ایا سرمایه من برگشت میخوره؟ایا درامدش خوبه؟
چند جا پرسیدم گفتن باید بازیت یه بازی جدیدی باشه!
 

pcyord

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
363
محل سکونت
google.com
اول حرکت میزنی بعد فکر میکنی؟
همینجوری الکی که 20 میلیون تو یه شرکت سرمایه گذاری نمیکنند
شرکت یه بازی همینجوری براتون میسازه که یکم گرافیک داشته باشه ولی برای موفقیت هزار نکته ریز دیگه هست که باید رعایتت کنن تا شاید شاید به نتیجه برسه
اینجوری شما کردین خیلی ریسکه !
 

balanar

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,902
لایک‌ها
163
سن
33
محل سکونت
تهران
اقا نمیخوام نا امیدت کنم ولی دوتا مشکل هست که ثابت میکنه شما این کاره نیستین و ممکنه شکست مالی بخورین
1- اینکه شما مشخصه هیچ مشورت و تحقیقی روی بازار نکردین و همینطوری جوگیرانه سرمایتونو از روی مشاهدات سایت های مختلف ، برای تاسیس این وبسایت هزینه کردید .
2- اینکه شما بدون هیچ گونه اطلاعاتی از میزان فعالیت و تعداد پرسنل لازم برای این سایت ها و بدون تجربه قبلی وارد این رقابت شدید که باید بدونید رقبای شما زیاد هستند و تجربه و علم اون ها ممکنه از شما بیشتر باشه و شکست بخورید.
--------------------------
دوست عزیز برای این گونه کار ها شما میبایست به اندازه کافی از علم وب و مدیریت وب سایت اطلاع داشته باشید . تحقیق در مورد هزینه های انجام بدید و لازمات کار را نیز بدانید و فراهم کنید . ممکنه سایت شما به بیش از 10 پرسنل فعال نیاز داشته باشه .
این شرکت ها و گاها افراد ، با در دست داشتم لایسنس ساخت این بازی ها و ترجمه کردن اونها ، به راحتی وبسایت رو برای شما اماده میکنن و هزینه ای که برای اونها بر میداره بسیار اندک هست . با دادن شعار های تبلیغاتی افرادی رو سمت خودشون میکشن که اطلاعات کافی ندارن و دیر یا زود مشکل براشون پیش میاد.
اول باید هدف گذاری میکردید و با کمی تحقیق متوجه میشدید که این کار نیاز به یک برنامه مدیریتی جامع داره تا به سود دهی واقعی برسه.
امیدوارم از کلام تند من ناراحت نشده باشید و دلسرد نشین .
انشالله که موفق باشید
 
بالا