برگزیده های پرشین تولز

استفاده از سئوی مدرن برای ایجاد اقتدار برند- قسمت دوم

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
رضوان گاواریس یک مطالعه وسیع بر نحوه عملکرد جایگاه ویژه در نتایج گوگل انجام داده است. لیست شدن در نتایج این جایگاه ویژه، نه تنها باعث جذب ترافیک و افزایش کانورژن برای تجارت می‌شود، بلکه می‌تواند به ارتقای رتبه برند در تجارت نیز کمک کند.

اما قطعا، انجام کاری که باعث شود پاسخ‌های شما در جعبه جواب‌های گوگل قرار بگیرد، به یکی دیگر از سیگنال‌های اقتدار (داشتن تعداد زیادی لینک طبیعی، اقتدار دومین و غیره) نیاز دارد.
خب، کراولرهای جستجو معمولا چه چیزی را بررسی کرده تا مشخص کنند که آیا محتوای سایت برای قرار گرفتن در جعبه‌های پاسخ (ویژه) مناسب است یا خیر (بر اساس گفته‌های رضوان):
اگر صفحه منتخب، شامل سئوال بسیار مشابه (اگر دقیقا همان سوال نباشد) باشد، و همین‌طور پاسخ را در فاصله کمی با جواب بیان کرده باشد (و حداقل بعضی از کلمات سوال را تکرار کرده باشد).
اگر صفحه منتخب پاسخ به یک وب سایت قابل اعتماد تعلق داشته باشد. پس اکثر اوقات، اگر ویکیپدیا نباشد، احتمالا سایتی بسیار معتبر و دارای جایگاهی مناسب است، مانند بسیاری از سایت‌های دارای پسوند edu یا وب سایت‌های سازمان‌های خبری.
البته، جان مولر نیز اخیرا بیان کرده است که لیستهای نمودار دانش را نباید برندسازی کرد. پس شاید از خود بپرسید که آیا این فعالیت و رویکرد اصلا ارزش دارد؟

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/440_استفاده-از-سئوی-مدرن-برای-ایجاد-اقتدار-برند--قسمت-دوم
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/استفاده از سئوی مدرن برای ایجاد اقتدار برند- قسمت دوم.pdf
 
بالا