برگزیده های پرشین تولز

دانلود اسکریپت خبر خوان مینی دایرکتوری (mdir )

1tools

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2014
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
14
سن
14
چند وقتی بود که در سایت های ایرانی شاهده سایت های موفق مشابه مینی دایرکتوری (mdir ) بوده ایم که مارا ترغیب کرد که یک اسکریپت بسیار خوب و بهینه سازی شده و با قابلیت های فراوان آماده کنیم و هم اکنون برای اولین بار در سایت های ایرانی و به صورت رایگان در دست رس کاربران عزیز دیزاینر قرار دادیم این اسکریپت کاملا بهینه شده است طوری که فقط عنوان (title) و لینک در دیتابیس ذخیره می شود و حجم بسیار کمی از هاست شمارا اشغال خواهد کرد این اسکریپت قابلیت ای فریم کردن لینک ها به صورت زیبا و کاربردی نیز دارد همچنین آمار مشاهده هر لینک قابل دست رس است.قابلیتی که این اسکریپت را از تمامی اسکریپت ها متمایز می کند ساخت سایت مپ است امیدواریم از این اسکریپت لذت ببرید.

قابلیت ها :

  • کنترل پنل فارسی و مجزا
  • نمایش دسته موضوعی
  • ساخت سایت مپ به صورت خودکار
  • Search Engine Optimization و بهینه شده از لحاظ مصرف از منابع سایت
  • قابلیت ایفریم کردن لینک ها
  • قابلیت به روز رسانی خودکار
  • قابلیت نمایش آمار لینک ها
  • و بسیار امکانات دیگر..


آموزش استفاده :

ابتدا محتویات پوشه را در هاست خود آپلود کنید از داخل پوشه include فایل config.php رو باز کرده و نام و یوزر و پسورد دیتا بیس رو وارد کنید و فایل db.sql ایمپورت کنید بعد از نصب از مسیر yourdomain/admin می توانید وارد مدیریت بشید ( username : admin و password : demo ) دقت کنید نوع صفحه بندی روی صفحه بندی php تنظیم بشه ( از تنظیمات داخل مدیریت ) برای بروزرسانی خودکار اخبار لازم هست از کرون جاب استفاده بشه که کد php -q /home/username/public_html/cron.php رو باید بنویسین براش ، و در آخر هم پیشنهاد میشه کرون جاب بر روی هر ۱۲ ساعت یا هر ۲۴ ساعت یکبار تنظیم بشه


دانلود با لینک مستقیم
پیشنمایش اصلی
منبع : دیزایتر
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,015
لایک‌ها
1,462
محل سکونت
php.ini
خوشبختانه گوگل دو سایت mdir.ir و rssnews.ir رو چند روزی است که به صورت کامل از نتایج حذف کرده است. به دوستان برنامه نویس توصیه میشه اینجور اسکریپتها رو تهیه نکنند.
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,285
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
خوشبختانه گوگل دو سایت mdir.ir و rssnews.ir رو چند روزی است که به صورت کامل از نتایج حذف کرده است. به دوستان برنامه نویس توصیه میشه اینجور اسکریپتها رو تهیه نکنند.
برادر
دوستان برنامه نویس اصن اینجور اسکریپت ها رو درست میکنن
وظیفه تهیه ش رو دوستان و کاربران نت ایران انجام میدن
 
Last edited:
بالا