برگزیده های پرشین تولز

ویندوز جدید مایکروسافت ( windows 10 ) با 7 هزار تغییر

pavilion

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2013
نوشته‌ها
4,857
لایک‌ها
5,453
محل سکونت
IRAN-19
افرادی که نسخه آزمایشی از ویرایش بعدی سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت موسوم به Windows ۱۰ Technical Preview را مورد استفاده قرار می‌دهند، به‌روزرسانی جدیدی را در اختیار می‌گیرند که در آن حدود ۷ هزار تغییر ایجاد شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن کنسول Action Center اشاره کرد که صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر Windows Phone هم‌اکنون آن را در اختیار دارند.وبسايت Techworldاین نخستین به‌روزرسانی برای Windows ۱۰ محسوب می‌شود که برای نخستین بار ۳ هفته قبل در کنفرانس سالانه شرکت مایکروسافت معرفی شد.
بیشتر تغییراتی که در نسخه جدید این سیستم‌عامل لحاظ شده است برای آزمایش‌کنندگان قابل مشاهده نیست. زیرا این در این تغییرات مشکلات قبلی ارتقا یافته‌اند و حفره‌های امنیتی از میان برداشته‌ شده‌اند.
در نخستین پیاده‌سازی سیستم Action Center با سیستم‌عامل Windows ۱۰ قابلیت‌های اطلاع‌رسانی پایه در اختیار کاربران قرار گرفته است و البته رابط کاربری چندان تمیز و یکدست به‌نظر نمی‌رسد.
«گیب آئول»(Gabe Aul) مدیر مرکز «اطلاعات و اصول» در «گروه سیستم‌های عامل مایکروسافت»(OSG) در یک مطلب وبلاگی توضیح داد: «شما می‌توانید اطلاعیه‌ها و تذکرات مربوطه را در سیستم اصلی و ابزارها مشاهده کنید. از یک دریافت پست الکترونیکی یا پیام کوتاه جدید گرفته تا انتشار مطلب جدید در فیس‌بوک می‌توانند در این بخش به نمایش دربیایند. بنابراین شما با این قابلیت جدید هیچ چیز را از دست نخواهید داد. با کلیک کردن روی گزینه Action Center در مرکز اطلاعیه‌ها و پیام‌رسانی‌ها می‌توانید تمام اتفاقات جدید را بررسی کنید».
کاربرانی که در طرح Windows Insider Program ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سیستم به‌روزرسانی Windows Update این نسخه جدید را دریافت خواهند کرد


کوبانی تنها نیست
 

pavilion

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2013
نوشته‌ها
4,857
لایک‌ها
5,453
محل سکونت
IRAN-19
خوب بود همشهری اینی که نوشتی یعنی چی؟

یعنی کردهای کوبانی تنها نیستن
دل همه ی کردها باهاشونه تا وقتی کاملا دست تکویریارو از سرزمینشون کوتاه کنن



کوبانی تنها نیست
 

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,302
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
با این سرعت اینترنت ایران تا زمانی که ما ویندوز 10 رو دانلود کنیم ویندوز 11 و 12 و... هم مییاد.
 
بالا