برگزیده های پرشین تولز

بحث و گفتگو پیرامون خدمات بانکی

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
امروز رفتم برای واریز یک مبلغ به بانک ملت
یک خانم (شنگولی و پنگولی) با لباس فرم بانک ملت دم در کنار دستگاه نوبت دهی گذاشته بودند؛ هر کی می خواست شماره بگیره بهش میگفت آیا حساب بانک ملت دارید؛ اگه طرف میگفت آره؛میگفت بیان براتون اینترنت بانک و موبایل بانک و کد ussd و رمز یکبار مصرف otp فعال کنم
بانک ملت بالاخره راه افتاده( استفاده ابزاری از خانما خوشتیپ و خوش برخود) برای جلب جوانان برای استفاده از خدمات الکترونیکی :general304:
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
در پی جدا شدن و مستقل شرکتهای پرداخت الکترونیک psp ها از بانکها
بانک ملت کد #712* و شرکت به پرداخت زیر مجموعه بانک ملت کد #741* در راستای رقابت
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
ماجرای اخذ کارمزد به دولت کشید /تعلیق کارمزد تا اطلاع ثانوی
هیئت دولت در جلسه دیشب خود به بانک مرکزی دستور داد که تمام جوانب این موضوع را بررسی کرده و پیشنهادات لازم درباره چگونگی و میزان اخذ کارمزد را به شورای پول و اعتبار منعکس و پس از تصویب آن در شورای مذکور، اقدام کند.

پی نوشت: یعنی قانونی گرفته شود( اجراء خواهد شد)
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
احاطه خیابان‌های شهر از شعب بانکها/ هر 3000 نفر یک شعبه



تعداد شعب بانکها در حالی هر روز با برپایی ساختمانهای لوکس و رنگارنگ در هر خیابان و محلی افزایش می‌یابد که در کنار هزینه‌های سنگین بنای آنها به نظر نمی‌رسد بهره‌وری و کارایی چندانی هم برای شبکه بانکی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مدتهاست که با توسعه بانکها به ویژه افزایش بی رویه بانکهای خصوصی شاید بیش از برخی فروشگاهها و مراکز خرید، شعب بانکی در دسترس مردم قرار دارند.

بنابر آخرین آمار بانک مرکزی تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری با فعالیت حدود 34 بانک و موسسه اعتباری بیش از 20 هزار شعبه در سطح کشور قرار دارد که البته اگر شعب موسسات اعتباری غیر مجاز و خارج از نظارت و آمار بانک مرکزی به آن اضافه شود رقم قابل تامل تر خواهد بود.

براین اساس با توجه به آخرین آمار مرکز آمار اگر جمعیت کشور در حدود 77 میلیون و 500 هزار نفر در نظر گرفته شود، برای هر 3800 نفر در کشور یک شعبه بانکی وجود دارد که با احتساب شعب موسسات اعتباری این تعداد کمتر هم خواهد شد.

در عین حال که در بین آمار 77 میلیونی جمعیت کشور به طور طبیعی افراد بالای 18 سال به بانک مراجعه می‌کنند که در این حالت باز تعداد کاربران شعب کاسته شده و به 3000 نفر و حتی کمتر هم برای یک شعبه می رسد.

این در حالی است که در اوایل سال گذشته بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بانکها و موسسات اعتباری را به کاهش تعداد شعب به نسبت 20 درصد تعداد آنها موظف کرد.



شعبه‌های گرانقیمت اما بی بهره بانکها
اما گذری بر شعب بانکها در سطح شهر نشان می‌دهد که گاهی در برخی از آنها حتی تعدادی از باجه ها تعطیل بوده و به مشتریان خدمات دهی نمی شود و یا اینکه آنقدر شعبه فضای کوچکی دارد که تنها تعداد محدودی مراجعه کننده را پاسخ می دهد در عین حال که در برخی موارد به دلیل تعدد شعب بانکهای مختلف و یا یک بانک، آنهم در محل‌هایی که تجاری نبوده و یا منابع کافی سپرده نمی‌شود امکان پرداخت تسهیلات به دلیل نبود سرمایه وجود ندارد به عبارتی بانکهای بسیاری از مناطق فقط به جمع کننده پول مردم و بالابردن سود خود تبدیل شده و کارایی چندانی نه تنها برای **** بانکی بلکه برای مردم هم ندارند.

این را هم باید یادآور شد که گاهی برخی از بانکها شعبه‌های خود را با هزینه های بالا و خیابانهای گرانقیمت شهر نیمه کاره و یا حتی تکمیل شده اما خالی رها می کنند.

همچنین افزایش بی رویه شعب بانکی در کنار هزینه های بالایی را که برای صاحبان آنها به همرا داشته و اغلب به سرمایه های خوابیده و بدون کارایی تبدیل شده است موجب می شود که به اذعان مدیران عامل بانکها نظارت بر آنها نیز به درستی انجام نشود. مدتی پیش بود که مدیر عامل یکی از بانکهای دولتی در مقابل انتقاد نسبت به تخلفات برخی شعب عنوان کرد که با وجود چند هزار شعبه، طبیعی است که تخلفی هم وجود داشته و نظارت بر تمامی آنها برابر نباشد. چرا که حتی اگر قرار باشد هر روز هم به یکی از شعب رسیدگی شود چند سال یک بار نوبت به یک شعبه خواهد رسید!



بانکها اقتصاد را فرا گرفته اند
اما کارشناسان هم ضمن انتقاد به رشد قارچ گونه بانکها بر این اعتقادند که تعداد بانک و شعب آنها در ایران فراتر از استاندار جهانی رفته و اقتصادی مانند اقتصاد ایران ظرفیت این همه بانک را ندارد.

در همین رابطه حمید اشرف زاده -کارشناس- با بیان اینکه وظیفه بانکها پمپاژ پول در زمان رکود و جمع آوری آن در زمان تورم است، گفت: اما متاسفانه بانکهای ما هر گاه که بخواهند و هر تصمیمی که خود صحیح دانسته و به سودآوری آنها می انجامد، می گیرند و پول را به اقتصاد تزریق و یا از آن دریغ می کنند.

وی با انتقاد از گسترش بانکهای خصوصی گفت: این بانکها حتی از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده خود خودداری کرده و شفافیت اطلاعاتی ندارند و یا اینکه دائم در حال رقابت برای دریافت سود بیشتر در مقابل پرداخت تسهیلاتی که اغلب مشخص نیست در کجا سرمایه گذاری می شود هستند.

این کارشناس با بیان اینکه کار برخی از بانکها و شعب این شده که در کنار هر خیابانی شعبه تاسیس کرده و محلی برای سودآوری دایر کنند، بیان کرد:آنچه که مشهود است اغلب وام ها و منابع خود را نیز خارج از نوبت و قانون به افراد سفارش شده می پردازند و در مقابل اغلب متقاضیان واقعی و بخش مولد پاسخی جز عدم توان پرداخت ندارند و وام دهی آنها در جایی است که بدانند برای آنها سود کلانی را به همراه دارد چراکه نمی توان باور کرد که بانکی سود سپرده بالای 25 درصد بدهد. اما درآمد حاصل از ارائه تسهیلات خود را از طریق وام دهی به بخش های تولیدی آنهم در شرایط رکودی که تولید وجود ندارد بدست آورد.



وعدهای تحقق نیافته بانک مرکزی


اما این اظهارات و انتقادات در حالی مطرح می شود که تهرانفر-معاون نظارتی بانک مرکزی- عنوان می کند که خواسته و یا ناخواسته و حتی بدون دخالت بانک مرکزی شعب بانک‌ها در حال کاهش است، چرا که اکثر آن‌ها از ابزار مدرن الکترونیکی برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند که موجب کاهش شعب فیزیکی آن‌ها شده است.

تهرانفر این را هم گفته که شعب بانک‌ها به طور کامل حذف نمی‌شوند، چرا که اولا یکسری از آن‌ها دولتی بوده و بنا بر قانون باید دایر باشند که نشان از حضور دولت در بانکداری خواهد بود همچنین سایر بانک ها هم برای بیان حضور خود باید شعبه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در حالی هشدارها نسبت به گسترش بی رویه بانکها و شعب آنها از سوی کارشناسان و صاحبنظران بانکی و اقتصاد مطرح می شود که با وجود بخشنامه قبلی بانک مرکزی و تذکرات مقامات این بانک باز هم روند ایجاد شعب ادامه داشته و به مانند سایر بخشنامه‌های بانک مرکزی مورد بی توجهی قرار گرفته است.



انتهای پیام
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
همانطور که میدونید از دوشنبه 14 تا پنج شنبه 17 مهرماه 1393 نمایشگاه تلکام 2014 واقع در نمایشگاه بین اللملی تهران بر پا میشه

امسال اپراتورها و شرکتها در زمینه کیف پول الکترونیک و پرداخت و خریدهای غیر حضوری و اینترنتی بیشتر باهم رقابت میکنند و محصولات و خدماتشون معرفی میکنند
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
78565152667346939132.jpg

http://www.sb24.com/Fa/shadhastim/
معرفی کمپین #شادهستیم
گام اول -
در جشن‌ها و مراسم خود (تولد، عروسی، میهمانی و ...) کارت هدیه بانک سامان کادو بدهید یا بگیرید.
گام دوم - از این کارت (در کنار دوستان و بستگان خود) عکس بگیرید؛ فراموش نکنید که کارت هدیه در عکس واضح باشد.
گام سوم - عکس را در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، لنزور و ...) با هشتگ #شادهستیم به اشتراک بگذارید.
گام چهارم - دوستان خود را به تماشا و پسندیدن (Like) عکس دعوت کنید.
گام پنجم - نیمۀ هر ماه برندگان را در وب‌سایت بانک سامان ببینید؛ امیدواریم شما هم شاد شوید!

جوایز #شادهستیم چیست؟
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
همراه اول
خرید شارژ کد#777*
پرداخت قبوض کد#707*
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
نسخه جدید سامانک (موبایل سامان ) نسخه 1.4
حواله پایا ؛ تسهیلات و صورت حساب کارت اعتباری بهش اضافه شده


کسانی که هم مشتری بانک سامان نیستند و حساب ندارند می توانند ؛این برنامه رو نصب کنند و با هاش قبوض خودشون پرداخت کنند
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


آزمون بزرگ بانک مرکزی؛

دریافت کارمزد 15 روز دیگر کلید می‌خورد/ رمزتان را به دارندگان پایانه‌های فروش ندهید

خبرگزاری مهر - گروه اقتصادی: در حال حاضر اغلب دارندگان دستگاه‌های کارت خوان فروشگاهی، این دستگاه‌ها را برای استفاده عموم در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند و خود فروشندگان با توجیهاتی با دریافت کارت و رمز بانکی، کارت را می‌کشند که همین امر مقدمه‌ای برای سوء استفاده‌های مالی فراهم می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، براساس برنامه اعلام شده از سوی بانک مرکزی اخذ کارمزد از دارندگان پایانه های فروشگاهی از 15 روز دیگر کلید می خورد، گرچه این موضوع مورد انتقاد مغازه داران، اصناف و بازاریان قرار گرفت و هیئت دولت نیز بر بررسی بیشتر آن در شورای پول و اعتبار تاکید کرده است، اما بانک مرکزی همچنان مصمم به اجرای این برنامه است.

با این وجود، نکته ای که اخیرا بسیار مورد انتقاد استفاده کنندگان از دستگاه های کارت خوان فروشگاهی قرار گرفته است، به نحوه استفاده از دستگاه ها باز می گردد که مشکلات بسیاری برای دارندگان کارت ها ایجاد کرده و منجر به کلاهبرداری هایی در استفاده از کارت خوان ها شده است.

در حال حاضر اغلب دارندگان دستگاه های کارت خوان فروشگاهی، این دستگاه ها را برای استفاده عموم در اختیار مشتریان قرار نمی دهند و خود فروشندگان با دریافت کارت و رمز بانکی، به اصطلاح کارت را می کشند که همین امر مقدمه ای برای سوء استفاده های مالی فراهم می کند.

این در حالی است که مسئولان بانکی و نیروی انتظامی همواره نسبت به اینکه کارت‌های بانکی و رمز آن را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید، هشدار داده اند و آن را مقدمه ای برای کلاهبرداری های اینترنتی عنوان می کنند. با گسترش بانکداری الکترونیکی، سوء استفاده های اینترنتی نیز بیشتر شده است.

یکی از استفاده کنندگان از دستگاه های کارت خوان فروشگاهی به مهر گفت: اغلب فروشندگان دستگاه را در جایی قرار می دهند که مجبور می شویم برای استفاده از کارت، آن را در اختیار فروشنده قرار دهیم و در اغلب موارد رمز کارت خود را با صدای رسا اعلام کنیم که سایر افرادی که در آنجا حضور دارند نیز آن را می شوند. در برخی از موارد هم فیش خرید از کارت خوان توسط فروشنده به مشتری ارائه نمی شود.

اما در نقطه مقابل یکی از دارندگان این دستگاه ها به مهر گفت: برخی از افراد نحوه استفاده از دستگاه را نمی دانند و از فروشنده می خواهند که کارت را برای آنها بکشد، از سوی دیگر برخی از افراد قادر به استفاده نیستند و ممکن است که مشکلاتی برای دستگاه بوجود آورند، که در این صورت شرکت های پشتیبان به این سهولت برای ارائه خدمات و سرویس مجدد دستگاه به فروشگاه نمی آیند و بر این اساس مجبوریم که خودمان این کار را برای مشتری انجام دهیم.

به هر حال بارها مسئولان انتظامی کشور هشدار داده اند که حتی در زمان استفاده از دستگاه های خودپرداز هم به نحوی رمز کارت خود را وارد کنید که فردی که در کنار شما قرار گرفته آن را نبیند. کافی است یک هکر بتواند رمز کارت بانکی مشتریان یک بانک را هک کند.

با این اقدامات عملا اختیار حساب بانکی خود را به افرادی که می توانند از آن سوءاستفاده کنند واگذار می کنیم. یکی از مهمترین توصیه های بانکی این است که هنگام خرید از مغازه‌ها، رمز بانکی خود را شخصا وارد دستگاه کارتخوان کنید و از گفتن آن به فروشنده و دیگران خودداری کنید.

استفاده از فناوری های نوین بانکی، فرهنگ سازی برای آن را می طلبد و به نظر نمی رسد که نهادهای نظارت بر اصناف تاکنون دستورالعملی در این خصوص صادر کرده باشند و فروشندگان و دارندگان کارت خوان ها هم نسبت به آن بی توجه هستند.

حال با توجه به اینکه قرار است به زودی بانک مرکزی دریافت کارمزدها از کارت خوان‌ها را آغاز کند و با توجه به درآمدهای میلیاردی حاصل از آن بهتر است که بخشی از این درآمد را صرف فرهنگ سازی برای بانکداری الکترونیکی کند.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
اساسنامه بانک تجارت تصویب شد


با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده بانک تجارت، اساسنامه جدید این بانک به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مجمع با حضور بیش از 93 درصد سهامداران امروز - 20 مهرماه - تشکیل شد و در آن نمایندگان سهام دولت و سهام عدالت، بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی حضور داشتند.

در این جلسه اساسنامه جدید بانک تجارت در 147 ماده و 22 تبصره به رای گذاشته شد و سهامداران این بانک با اکثریت آرا آن را تصویب کردند.

بانک تجارت یکی از چهار بانک بزرگ تجاری کشور است که از سال 1388 در راستای اجرای قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با عرضه سهام خود در بازار بورس به جمع بانک های خصوصی کشور پیوسته است.

انتهای پیام
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

امکان پرداخت بدون کارت بانکی و کارتخوان فراهم شد
امکان پرداخت موبایلی بدون داشتن کارت بانکی و کارتخوان در جهت افزایش امنیت در خرید و تراکنش مجازی فراهم شد.
به گزارش خبرنگار مهر، این سامانه پرداخت، سرویسی جدید از پرداخت همراه مبتنی بر تلفن هوشمند است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا بدون همراه داشتن کارت بانکی و نیاز به دستگاه کارتخوان، خرید خود را انجام دهند.

در این سرویس در ازای هر کالا، مجموعه کالا و یا هر فروشگاه یک QR Code ویژه تعریف شده تا مشتری بتواند با اسکن این کد، کالا را در سبد خرید مجازی خود قرار دهد و خرید خود را تکمیل کند و همچنین در هر مرحله از خرید و یا پس از تکمیل خرید، مشتری می‌تواند نسبت به میزان مبلغی که صرف خرید کالا کرده آگاه شود و کالا را خریداری کند.

این نحوه پرداخت جلوی کلاهبرداری های موجود توسط دستگاههای کارتخوان را خواهد گرفت و امکان پرداخت را تنها از طریق گوشی مختص کاربر فراهم می کند.

این سرویس که پیکو نام دارد و توسط یک شرکت دانش بنیان راه اندازی شده پرداخت از طریق گوشی تلفن همراه را به یکی از شیوه‌های مرسوم مانند USSD و SMS و... انجام می دهد و با هدف ایجاد تغییری جدید در سیستم خرید و پرداخت مجازی در راستای تضمین امنیت خرید الکترونیکی بکار گرفته شده است.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
در آذر ماه
جشنواره ملی بانک‌ها و موسسات مالی برگزار می‌شود

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی از برگزاری جشنواره ملی بانک‌ها و موسسات مالی در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، عدالتی بیان کرد: جشنواره ملی بانک‌ها و موسسات مالی با محوریت نقش بالقوه و بالفعل بانک‌ها در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، تاثیر نرخ ارز در اقتصاد ایران و در اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک و بررسی چالش‌های موجود در حوزه مطالبات معوق بانکی، بانکداری الکترونیک، امنیت در بانکداری الکترونیک، هویت دیجیتالی **** بانکی و ... برگزار خواهد شد.



وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگر سازمان‌های مدیریتی، علمی و پژوهشی آذرماه سال 1393 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.



عدالتی در تبیین محورهای جشنواره ملی بانک‌ها با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم ***** گفت: محورهای مورد تاکید مقام معظم *****، راهبردهایی دائمی و همیشگی به شمار می‌روند بنابراین، در سال جاری تبیین این موضوعات را در دستور کار قرار دادیم.



دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به استقبال کارشناسان، متخصصین، مدیران ملی از این جشنواره و همچنین حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از مدعوین و سخنرانان اصلی این کنگره اظهار کرد: با توجه به تأثیر گسترده بانکداری الکترونیک در سطح بازارهای جهانی و اهمیت مبادله‌های پولی و اعتباری در هر فعالیت تجاری و اقتصادی به نظر می‌رسد برگزاری این جشنواره نقش تعیین کننده‌ای در همسان‌سازی ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول، رشد توسعه تجارت الکترونیکی و آشنایی بانک ها با جدیدترین فناوری‌های الکترونیکی روز دنیا ایفا کند.



عدالتی گفت: ایراد سخنرانی‌های تخصصی در این جشنواره دو روزه و برگزاری چندین میزگرد تخصصی با موضوعات بانکداری اسلامی، بازاریابی خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک، فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه بانکداری الکترونیک، توسعه و گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در عرصه بانکداری شراکتی و بانکداری الکترونیک از دیگر نقاط قوت این جشنواره است.



وی اظهار کرد: امسال در کنار این جشنواره برگزاری نمایشگاه بزرگ بانکداری الکترونیک با حضور بانک‌ها و موسسات مالی کشور مد نظر است و از برگزیدگان آن نیز در حوزه های مختلف بانکداری الکترونیک با اهداء لوح یادبود و تندیس بلورین جشنواره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
 

شیب منفی

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2014
نوشته‌ها
180
لایک‌ها
239
سن
30
محل سکونت
تهران
سلام دوستان کسی اینجا هست که کارت اعتباری بانکی گرفته باشه?
میشه توضیح بده چجوری گرفته و شرایطی چجوریه ? سودش چنده ?
بازپرداختش چجوریه ?
به هرحال هرچی میدونی بیابگو....
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
تو فیلم شرلوک هلمز در لندن جدید، یک فروشگاه و هایپر مارکتی رو نشون داد که صندوقدار نداشت، افراد خودشون اجناس خرید در گیت صندوق جلوی بارکد خوان میگرفتن و بعد از تایید مبلغ کارت میکشیدن و از فروشگاه خارج میشدن. حالا فکر کنید یک مرحله از اون فروشگاه پیشرفته تر شدیم، دیگه لازم نیست حتی افراد در آخر کار اجناسشون ببرن توگیت صندوق و جلوی بارکد خوان بگیرن، همون اول با گوشیشون این کار انجام بدن. یا گوشیشون هوشمند و از طریق کد QR و نصب برنامه رو گوشی قابلیت شناسایی جنس داره و یا گوشی معمولی و از طریق کد عدد میتوان جنس معرفی کرد و در آخر خرید از طریق کد ussd مبلغ فاکتور حساب کرد و از فروشگاه خارج شد، یعنی نه کارت بانکی و نه دستگاه کارتخوان بانکی ونه صف صندوقی و معطلی برای محاسبه توسط صندوق دار. شرکت فناپ قرار با طرح پیکو همچی چیزی رو عملیاتی و اجرایی کنه.
 

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,975
لایک‌ها
1,422
اساتید و دوستان توی کلوپ مشتریان بانک ملت امتیاز خرید های اینترنتی چقدر طول میکشه معمولا تا بشینه در حساب عضو کلوپ ؟
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,124
لایک‌ها
17,681
به‌منظور ایجاد امکان خرید آسان‌تر
بانک سامان کارت اعتباری جدید «آسا‌کارت» را عرضه کرد

برای اولین بار در کشور، ثبت درخواست، اعتبارسنجی و مشخص‌سازی سقف مبلغ اعتبار مشتری به‌صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و تمام متقاضیان، شامل مشتریان فعلی بانک سامان و نیز افرادی که با دریافت این کارت، به جمع مشتریان بانک می‌پیوندند، می‌توانند با مراجعه به ‌وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com یا یکی از شعب بانک، درخواست خود را ثبت کنند.
در مرحله اول، سقف اعتبار «آسا‌کارت» 40 میلیون ریال (چهار میلیون تومان) است و برای هر مشتری فقط یک آساکارت صادر می‌شود. این کارت در مرحله نخست در اختیار شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد و در مرحله بعدی در شعب سراسر کشور قابل ارایه خواهد بود.
گفتنی است، متقاضیان دریافت «آسا‌کارت» برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در شهر تهران مراجعه کرده یا با شماره 6422-021 مرکز سامان ارتباط تماس بگیرند یا به وب سایت بانک سامان مراجعه نمایند.
https://forms.sb24.com/Asacard
 
Last edited:
بالا