برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بارسلونا

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
والله اوضاع به این بدیها هم نیست.

داداش منم همینو میگم نمیدونم چرا بعضی ها انقدر این موضوع رو بزرگ کردن

البته بچه ها حق دارن...آخه همیشه بارسایی ها عادت به بردن فجیح رئال داشتن ولی چون اینبار با اختلاف 2 گل باختیم یکم عجیب به نظر میومد

درضمن اونایی که میگن کاش پپ برگرده...اگه پپ میخواست برگرده یا وفادار بمونه به بارسا توی بحرانی ترین سال، تیم رو ترک نمیکرد میموند و ترمیمش میکرد

نه این که بره به تیمی که پر از ستاره باشه و تیمی آماده برای گرفتن جام!!اگه هم یه موقع برگرده بعید میدونم بتونه مثل قبل بشه
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
تاکتیک خاصی نداشتیم
بعد گل اول نه پاس میدادیم نه کار شاخی انجام دادیم
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
بارسلونا این هفته درخواست تجدید نظرش را به دادگاه داوری میفرستد
59471-1414428133.jpg

اختصاصی / باشگاه بارسلونا قصد دارد این هفته مدارک خود را به دادگاه داوری ورزش در لوزان ارسال کند . مدتی پیش به دلیل آنچه تخلف در خرید بازیکنان زیر سن قانونی خوانده شده بود توسط فیفا باشگاه بارسلونا از انجام هرگونه نقل و انتقالاتی در دو پنجره ی نقل و انتقالات آتی محروم گشت .
باشگاه بارسلونا درخواست تجدید نظر خود را آماده کرده است و این هفته به دادگاه ورزش میفرستد .
++++++++++++++
 

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,816
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
اخبارهای خوبی از گوشه و کنار باشگاه به گوش می رسه مبنی بر اینکه خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو میکنیم (حول و حوش سال 2016 ) می تونیم دوباره شاهد حضور حضرت کرایف، لاپورتا و پپ با حضور مانوچی به جای زوبی زارتا باشیم ، امیدوارم مسئله دادگاه لاپورتا به زودی حل بشه که برای برگشتش دیگه نگرانی خاصی نداشته باشیم
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
اخبارهای خوبی از گوشه و کنار باشگاه به گوش می رسه مبنی بر اینکه خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو میکنیم (حول و حوش سال 2016 ) می تونیم دوباره شاهد حضور حضرت کرایف، لاپورتا و پپ با حضور مانوچی به جای زوبی زارتا باشیم ، امیدوارم مسئله دادگاه لاپورتا به زودی حل بشه که برای برگشتش دیگه نگرانی خاصی نداشته باشیم
مسئله دادگاه لاپورتا حل شد اگر اشتباه نکنم. حتی پپ هم تبریک گفت بهش
+++++++++++++++
بازی سوپر کاپ کاتالان هم فعلا" نیمه اول 1 هیچ جلویم از اسپانیول به گل پیکه
25 Masip
3 Piqué
5 Samper
7 Pedro
9 Suárez
11 Munir
12 Rafinha
15 Bartra
18 J.Alba
20 S.Roberto
21 Adriano
 

ColoFlyin'

کاربر فعال زبانهای خارجی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
29 جولای 2007
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
1,233
ترکیب اینیستا و ژاوی تا دوسال دیگه تو بازیهای کم فشار جواب میده ولی واسه بازیهای سنگین نه این چینش سه نفره در وسط و نه ترکیب این زوج حریف پرس حریف نمیشه.
ما به توپهایی که وسط زمین لو دادیم باختیم و این به خاطر فشار سیستماتیک ریالیها بود و برنامه داشتن براش.
باید برطرف بشه وگرنه با چلسی با آتلتیکو و... هم همین داستان رو داریم.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

جفتشون به طور نگران کننده ای کند عمل می کنن و خب با پایین اومدن سرعت انتقال توپ حریف های قوی تر به راحتی می تونن دوباره آرایش دفاعیشون رو پیدا کنن.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
بارسلونا فاتح سوپر کاپ کاتالانیا شد
supercopa-de-catalunya-fc-barc-54418698052-54115221154-600-396.jpg

اختصاصی بارسا نیوز / بارسلونا در دیداری که دقایق گذشته به پایان رسید موفق شد اسپانیول را با نتیجه 4-2 در پنالتی ها شکست دهد . این دیدار در پایان 90 دقیقه با حساب یک بر یک به پایان رسید . تک گل بارسلونا را در این دیدار جرارد پیکه به ثمر رساند . روی حرکت خوب لوییس سوارز و پاس چیپ وی جرارد پیکه موفق شد دروازه اسپانیول را در نیمه نخست باز کند .



برای بارسلونا در ضربات پنالتی ژاوی ، هلیلویچ ، گریمالدو و راکیتیچ پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند ولی ساندرو رامیرز پنالتی خود را از دست داد .

ماسیپ نیز در این دیدار عملکرد خوبی از خود ارائه داد . وی در طول بازی با دفع 2 موقعیت عالی بازیکنان اسپانیول نقش موثری در پیروزی بارسلونا داشت . او در ضربات پنالتی نیز یک ضربه بازیکن اسپانیول را مهار کرد . تک گلی که در طول بازی دریافت کرد نیز حاصل ضربه ایستگاهی بی نقص آربیلا بازیکن اسپانیول بود البته ماسیپ در ضربات پنالتی ، پنالتی همین بازیکن را مهار کرد تا بعد از پنالتی ای که ساندرو از دست داده بود بارسلونا را دوباره به کسب پیروزی امیدوار کند .

دو تیم در این دیدار تغییرات زیادی داشتند . در نیمه اول ماسیپ ، آدریانو ، پیکه ، آلبا ، روبرتو ، رافینیا ، سمپر ، مونیر ، پدرو و لوییس سوارز در ترکیب قرار داشتند . اما با شروع نیمه دوم پدرو ، سوارز ، پیکه و آلبا به ترتیب جای خود را به آداما ترائوره ، ساندرو ، ادگار ایه و مونتویا دادند . در اواسط نیمه دوم نیز ژاوی ، راکیتیچ ، هلیلویچ و گریمالدو به ترتیب جایگزین روبرتو ، رافینیا ، سمپر و آدریانو شدند .
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
لوئیز انریکه: سوارز در هر لحظه حضورش در زمین تفاوت ها را در بازی رقم می زند

طرفداری - سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از جدیت بازیکنانش در دیدار سوپرکاپ کاتالونیا ابراز رضایت کرد.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا لوئیز انریکه سرمربی این تیم پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش در صربات پنالتی برابر اسپانیول با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

شرایط بازی: این بازی برای بازیکنانی بود که نتوانسته بودند دقایق زیادی برای تیم به میدان بروند تا بتوانند در این مسابقه کیفیت فنی و شور و اشتیاق خود را نشان بدهند. تیم در مجموع عملکرد خوبی را در بازی امشب به نمایش گذاشت و اجازه نداد تا حریف به موقعیت های زیادی در طول بازی دست یابد. من جدیت و انگیزه بازیکنانم در مسابقه امشب را دوست داشتم و امیدوارم که بتوانیم در مسابقه برابر سلتاویگو نیز که در حال حاضر تمام تمرکز مان بر روی آن است، عملکرد مناسبی داشته باشیم.

لوئیز سوارز: او در یک نیمه ای که بازی کرد نمایش فوق العاده ای داشت و تقریبا تمام حرکاتش در زمین مسابقه درست و صحیح بود. لوئیز در هر لحظه حضورش در زمین مسابقه تفاوت ها را در بازی رقم می زند و امشب هم همچون سایر بازیکنان با جدیت و شور و اشتیاق بالایی به میدان رفت.

آداما: پست او در واقعا یک وینگر است و من نمی خواستم که از بازیکنان حاضر در تیم بارسلونا ب بهترین بازی شان را بگیرم و آن ها را خسته کنم. برای همین به عنوان بازیکن تعویضی او را به میدان فرستادم زیرا که تنها می خواستم که در جمع بازیکنان اصلی حضور داشته باشد.

++++++++++++++++++
پدرو مسافر لیورپول در ژانویه؟
133981-pedro-rodriguez-1.jpg

خبر ها حاکی از آن است که لیورپول قصد دارد 31 میلیون یورو دیگر به 110 میلیون یورویی که در تابستان خرج کرد اضافه کند و مهاجم تیم بارسلونا،پدرو را به خدمت بگیرد این در حالی است که آرسنال نیز خواهان جذب این بازیکن است.
انتقال پدرو از بارسا به تیمی دیگر زیاد نا ممکن به نظر نمی رسد چرا که پدرو این روز ها زیاد برای بارسا بازی نمی کند و با تمام شدن محرومیت سوارز و علاقه ای که لوییز انریکه به استفاده از مونیر و ساندرو دارد احتمال آن هم که در آینده بیشتر بازی کند کم است.
باید دید در ژانویه پدرو نیوکمپ بزرگ را ترک می کند ؟اگر بله به مقصد کجا؟بی شک آنفیلد می تواند گزینه ی جدی ای باشد
++++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
دکتر لیوبرت:تزریق در طولانی مدت می تواند مضر باشد.
1234753-947699771925522-5680055314782645610-n.jpg

اختصاصی بارسانیوز | لوئیز انریکه روز سه شنبه درباب تزریق دارویی که لئو مسی برای انجام دادن بازی الکلاسیکو روز شنبه کرده بود صحبت کرد و به بازیکنانش توصیه کرد از انجام اینکار برای بازی کردن خودداری کنند.
حال برای روشن شدن این مسئله گفت و گویی انجام داده ایم با دکتر میگل لیوبرت متخصص جراحی ارتوپدی از مرکز پزشکی تکنون.او درباره مزایا و ضررهای این کار اینچنین می گوید:
مورد پیش آمده برای مسی:
-برای موافق بودن یا نبودن برای این مورد من باید کاملا در جریان پرونده پزشکی او باشم.ما نمیدونیم این مشکل از کی ایجاد شده.مچ پای یک بازیکن فوتبال همیشه یک مشکل محسوب می شود و بیشتر مواقع تزریق مسکن ضررهای بیشتری نسبت به سودش دارد و این راه حلی است که می تواند در بلندمدت مشکلاتی را ایجاد کند.
-تصمیم در اینگونه مواقع معمولا با خود بازیکن است.اگر مسی روز سه شنبه پیش از الکلاسیکو دردی از ناحیه مچ پا احساس کرده باشد و تزریق را همان روز انجام داده باشد آنها کاری بیش از یک بیهوشی برای او انجام داده اند اما اگر این تزریق روز الکلاسیکو انجام شده باشد تنها یک بی حسی بوده است.
-مثلا اگر بازیکن دچار رگ به رگ شدن مچ پا از نوع درجه 1 شده باشد با تزریق میتواند به مصدومیتی بزرگتر تبدیل شود.
مزایای تزریق:
-شما میتواند بسیار سریع از این مصدومیت بهبود پیدا کنید.چرا که درد سریع می رود اما درمان نمیشود.
خطرها:
-اگر مصدومیت کم باشد احتمال زیاد شدن آن وجود دارد.می تواند به مشکلی بزرگتر و مصدومیتی حاد منجر شود.
-در برخی موارد از کورتیزون استفاده می شود که آثار منفی به بافت بدن وارد میکند.
انواع مختلف تزریق کدام است؟
-برای چند دقیقه تا چند ساعت اثر میکند.
-نوعی است که یک بازیکن فوتبال میتواند با تزریقش یک بازی را انجام دهد.
-برای مصدومیت های تازه.
بیهوشی با دارو:
-معمولا با کورتیزون انجام میشود.از این دارو برای فوتبالیست ها استفاده نمی شود.
-برای مصدومیت های قدیمی.
-برای مصدومیت زانوی تیاگو آلکانترا آنها از این نوع تزریق استفاده کردند.
+++++++++++++
رایکارد مانع انتقال مسی به یوونتوس شد
russia-s-head-coach-fabio-cape-54410496357-54115221154-600-396.jpg

فابیو کاپلو آشکار کرد که او در سال 2005 و در جام خوان گمپر برابر بارسلونا قصد داشت لیونل مسی را با قرارداد قرضی به یوونتوس ببرد.

به نقل از یورو اسپورت، سرمربی فعلی تیم ملی روسیه گفت: زمانی بود که بازی متوقف شد و من به سمت فرانک رایکارد (مربی وقت بارسا) رفتم و به او این پیشنهاد را دادم. به او گفتم که مسی در زمین نیست، زیرا او سه بازیکن خارجی دارد. سپس پرسیدم چرا او اجازه نمی دهد مسی یک سال به طور قرضی به تورین بیاید. رایکارد در پاسخ گفت وضعیت ظرف 3تا4 ماه درست خواهد شد و امکان این انتقال میسر نیست. به همین دلیل مسی شروع به کارش را مقداری دیر آغاز کرد.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
گواردیولا به لاپورتا تبریک گفت
2472-orig.jpg

پپ گواردیولا به رئیس باشگاه بارسلونا تبریک گفت. ساندرو روسل، رئیس اسبق بارسلونا مدعی شده بود که مدیران قبلی 47.6 میلیون یورو پول از دست داده بودند و در زمان او همه چیز تحت کنترل بوده است. اما خوزه مارتینس بورگوئرو، قاضی اسپانیایی، این اتهام را رد کرد و همین موضوع باعث شد تا گواردیولا به لاپورتا تبریک بگوید. گفته می شود که گواردیولا با تلفن به لاپورتا تبریک گفته است. همچنین ایساک لوچ، خبرنگاری که معمولا اخبار مربوط به بوندسلیگا و مخصوصا بایرن مونیخ را پوشش می دهد، در توییترش نوشته که گواردیولا به خاطر این رای خیلی خیلی خوشحال است.
+++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
خوان لاپورتا: راسل تلاش کرد شرافت و اعتبار من را از بین ببرد
1414675319-657582-1414675440-noticia-grande.jpg

ساندرو راسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا پرونده‌ای را به دادگاه برده بود که خوان لاپورتا و ۱۶ مدیر زمان مدیریت وی را متهم به مخفی‌ کردن مبلغ ۴۷.۶ میلیون یورویی می‌‌کرد اما بالاخره پس از چند سال دادگاه به بی‌گناهی لاپورتا رای داد و حالا لاپورتا می‌‌گوید شاید برای ریاست باشگاه بارسلونا دوباره وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود.

به گزارش AS, خوان لاپورتا پس از بیگناه اعلام شدن از طرف دادگاه مصاحبه‌ای ترتیب داده است که در مورد موارد زیر صحبت کرده است.

بی‌گناهی در دادگاه:

می‌ خواهم که از بی‌گناهی خودم احساس خوشحالی‌ کنم زیرا بالاخره عدالت رعایت شد. واضح است که ما بارسلونا را در شرایط خرابی‌ رها نکردیم. هیئت مدیره من را به دادگاه کشاند و سهام داران را علیه من شوراند. چرا آنها باید چنین کاری انجام دهند؟ آن هم با خشم و تلاش برای خراب کردن وجهه من. همچنین با گفتن اینکه ما باشگاه را به خرابی‌ کشاندیم تا بهانه‌ای باشد که اسپانسر‌ها را روی پیراهن باشگاه قرار دهند.

انتخابات:

بی‌ گناهی من هیچ ربطی‌ به مساله انتخابات ندارد ( انتخابات بعدی باشگاه در سال ۲۰۱۶ است). این مساله شرافت و اعتبار بود. با این حال نه من تا به حال به آن فکر نکرده ام. من این گزینه را کامل رد نمی‌‌کنم و شاید احساس کنیم که می‌‌توانیم چیز‌های تازه‌ای به باشگاه ببخشیم. من این گزینه را کاملا رد نمی‌‌کنم اما در حال حاضر این قول را نمی‌‌دهم. من البته یک مزیت نسبت به دیگران دارم و آن هم این است که قبلا آن را یک بار انجام داده ام.

به جلو کشاندن انتخابات:

به چنین چیز‌های فکر نمی‌‌کنم. این تصمیم هیئت مدیره است. ما نتایج خوبی‌ گرفتیم چه به نظر مدیریتی و چه به لحاظ اقتصادی. هر آنچه که در دادگاه تلاش کردند به عنوان شکست نشان دهند، توسط این حکم رد شد. بارتومئو رئیس دائمی باشگاه نیست با این حال باشگاه در‌ها را برای ورود وی باز کرده است. باید سال گذشته انتخابات را برگزار می‌‌کرد. باید خود را در اختیار اراده باشگاه و اعضا آن می‌‌گذاشت.

فلورنتینو پرس:

نمی‌ دانم که چطور آن را دریافت خواهد کرد اما ما همواره رابطه خوبی‌ با هم داشتیم با این حال ما نتایج خیلی‌ خوبی‌ گرفتیم.
++++++++++++++
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
خوان لاپورتا: راسل تلاش کرد شرافت و اعتبار من را از بین ببرد
1414675319-657582-1414675440-noticia-grande.jpg

ساندرو راسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا پرونده‌ای را به دادگاه برده بود که خوان لاپورتا و ۱۶ مدیر زمان مدیریت وی را متهم به مخفی‌ کردن مبلغ ۴۷.۶ میلیون یورویی می‌‌کرد اما بالاخره پس از چند سال دادگاه به بی‌گناهی لاپورتا رای داد و حالا لاپورتا می‌‌گوید شاید برای ریاست باشگاه بارسلونا دوباره وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود.

به گزارش AS, خوان لاپورتا پس از بیگناه اعلام شدن از طرف دادگاه مصاحبه‌ای ترتیب داده است که در مورد موارد زیر صحبت کرده است.

بی‌گناهی در دادگاه:

می‌ خواهم که از بی‌گناهی خودم احساس خوشحالی‌ کنم زیرا بالاخره عدالت رعایت شد. واضح است که ما بارسلونا را در شرایط خرابی‌ رها نکردیم. هیئت مدیره من را به دادگاه کشاند و سهام داران را علیه من شوراند. چرا آنها باید چنین کاری انجام دهند؟ آن هم با خشم و تلاش برای خراب کردن وجهه من. همچنین با گفتن اینکه ما باشگاه را به خرابی‌ کشاندیم تا بهانه‌ای باشد که اسپانسر‌ها را روی پیراهن باشگاه قرار دهند.

انتخابات:

بی‌ گناهی من هیچ ربطی‌ به مساله انتخابات ندارد ( انتخابات بعدی باشگاه در سال ۲۰۱۶ است). این مساله شرافت و اعتبار بود. با این حال نه من تا به حال به آن فکر نکرده ام. من این گزینه را کامل رد نمی‌‌کنم و شاید احساس کنیم که می‌‌توانیم چیز‌های تازه‌ای به باشگاه ببخشیم. من این گزینه را کاملا رد نمی‌‌کنم اما در حال حاضر این قول را نمی‌‌دهم. من البته یک مزیت نسبت به دیگران دارم و آن هم این است که قبلا آن را یک بار انجام داده ام.

به جلو کشاندن انتخابات:

به چنین چیز‌های فکر نمی‌‌کنم. این تصمیم هیئت مدیره است. ما نتایج خوبی‌ گرفتیم چه به نظر مدیریتی و چه به لحاظ اقتصادی. هر آنچه که در دادگاه تلاش کردند به عنوان شکست نشان دهند، توسط این حکم رد شد. بارتومئو رئیس دائمی باشگاه نیست با این حال باشگاه در‌ها را برای ورود وی باز کرده است. باید سال گذشته انتخابات را برگزار می‌‌کرد. باید خود را در اختیار اراده باشگاه و اعضا آن می‌‌گذاشت.

فلورنتینو پرس:

نمی‌ دانم که چطور آن را دریافت خواهد کرد اما ما همواره رابطه خوبی‌ با هم داشتیم با این حال ما نتایج خیلی‌ خوبی‌ گرفتیم.
++++++++++++++
لعنت بر روسل دلال و دار و دسته ش. واقعا بخش بزرگی از خرابی ها این دو سه سال زیر سر این هاست.
دیگه از دلال بازیکن و رفیق شش پرز انتظار دیگه ای هم نمی شد داشت

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,105
لایک‌ها
13,414
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,816
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
من احتمال حضور در انتخابات ریاست باشگاه در سال 2016 را رد نمیکنم.من قبل از این هم رئیس باشگاه بوده ام و تیمی که من همراه گواردیولا ساختم یک تیم تاریخی بود

ریاست فعلی باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوب داشته و توانسته تیم خوبی را بسازد و تیم کامل تری را نسبت به فصل قبل آماده کرده است..البته باید بگوییم که فصل قبل که تیم نتیجه نگرفت به خاطر عملکرد ضعیفشان بود

وقتی که من مدیر تیم بودم و پپ هم مربی بود ما 4 سال فوق العاده را طی کردیم و بهترین تیم جهان بودیم و نتایج بسیار خوبی در بازی های مختلف کسب کردیم به خصوص نتیجه 6_2 در ال کلاسیکو آن هم در برنابئو

ریاست فعلی باشگاه مسئول از بین رفتن وجهه خوب بارسا در جهان است به خصوص با قطع ارتباط با سرمایه های قدیم بارسا مثل یوهان کرایوف و مشکلاتی که در حال حاضر برای لاماسیا به وجود آمده است..به نظر من درج تبلیغ روی پیراهن تیم به بهانه کمبود بودجه در تیم هم دروغ بود

ریاست فعلی باشگاه در حال هدر دادن پول باشگاه است و باید به آنها بگویید که پول ها را از جیب خود خرج کنند نه از خزانه باشگاه..

امضای قرارداد با کوادرادو؟اگر مدیر تیم یک شخص قوی و ورزشی باشد میتواند با هر بازیکنی که میخواهد قرارداد امضا کند

فسلفه باشگاه بارسلونا کرایوف و یونیسف و لاماسیا و کاتالونیاست...

پ.ن:87%(1588رای) از مخاطبان روزنامه اسپورت خواهان بازشگت لاپورتا هستند و 13%(241رای) هم خواهان ابقای بارتمئو هستند
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
واقعا لاپورتا نسبت به روسل مدیر بهتری بود. یادم نمیره که رونالدینیو رو اورد به بارسا
حالا صرف آوردن رونالدینیو یا نیاوردنش چیزی رو تغییر نمیده. کما اینکه رونی رو با دست اندکاری همین روسل از چنگ منچستر درش آوردن.


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,042
لایک‌ها
8,004
بارسلونا در آستانه یک تغییر اجباری/ 2 حامی اصلی تهدید به رفتن کردند
1414675319-657582-1414675440-noticia-grande.jpg

آمدن دوباره لاپورتا در ظاهر می تواند به سود بارسلونا باشد اما سوالی که همزمان به ذهن هواداران دو آتشه بارسلونا خطور می کند این که این تغییر اساسی قرار است به چه قیمتی صورت بگیرد؟!
- شکست بارسلونا برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو در دربی اخیر برای هیچ علاقه مندی به فوتبال الزاما یک اتفاق ساده نبود. کاتالان ها با این شکست نابود نشدند اما تا حدود زیادی به سمت یه تغییر اجباری کوچ کردند. تغییری که می تواند در ظاهر به سود بارسلونا باشد اما سوالی که همزمان به ذهن هواداران دو آتشه بارسلونا خطور می کند این که این تغییر اساسی قرار است به چه قیمتی صورت بگیرد؟!

خوان لاپورتا معمولا پس از هر شکست تلخی شبیه به این، برای حمله به میز ریاست خیز می کند و در کمین می‏‌نشیند. مردی که دیگر دستش برای هواداران خوش بین بارسلونا هم رو شده و دیگر بسیاری از مردم کاتالونیا او را به خوبی می شناسند. مردی که شاید مدتهاست در سایه نیست و به راحتی با بانک‌های تل آویو در حال مبادله نجومی پول است و پلیس اسپانیا نیز توان رهگیری و پیگیری پول‌شویی این مرد را ندارد.


775776_582.jpg


خوان لاپورتا از روز گذشته به بارسلونا نزدیک شده و قرار است جلسه ای با 6 کمپانی بزرگ در لندن داشته باشد. او ادعا کرده که این بار در صورت بازگشت به اتاق مدیر عاملی بارسلونا با ثروتی معادل 5 برابر دفعه قبل وارد خواهد شد و هیچ محدودیتی برای خرید و استخدام ابرستارگان دنیای فوتبال نخواهد داشت.

در چنین شرایطی حتی اگر کل خبر شایعه باشد چند اتفاق بدیهی رخ می دهد و اولین آنها روز گذشته کلید خورد، کمپانی نایک به مدیرعامل فعالی بارسلونا هشدار داده که اگر خوان لاپورتا در انتخابات آینده بارسلونا به پیروزی برسد دست از حمایت مستقیم بارسلونا برخواهد داشت!

این خبر برای هواداران بارسلونا تلخ است و عجیب، چرا که عمر نایک با عمر بارسلونا برابری دارد و بسیاری از هواداران بارسلونا به خوبی می دانند که اگر نایک نبود پروژه خرید بزرگانی چون اتوئو و رونالدینیو با شکستی قطعی مواجه می شد. تهدید نایک هم به خودی خود مشکوک بود و نشان از هماهنگی این کمپانی با افراد در سایه نشسته خوان لاپورتا دارد.

یکی دیگر از اتفاقات قابل پیش بینی که با ورود لاپورتا به بارسلونا کلید خواهد خورد و از هم اکنون نیز شایعاتی از آن به گوش رسیده این است که بنیاد قطر به عنوان حامی مالی بزرگ بارسلونا نمی تواند با لاپورتا کار کند چرا که حامی مالی اول این مدیرعامل مافیایی در قلب تل آویو هیچ علاقه ای به همکاری با یک بنیاد قطری ندارد، هر چند این بنیاد به ظاهر خیریه در پروژه های هماهنگی شده با **** صهیونیستی نیز حضور داشته اما لااقل ویترین این شرایط نباید کاملا شفاف و روشن باشد.

بارسلونا بدون لاپورتا نابود نشده و نخواهد شد اما هواداران بارسلونا می دانند که این روزها شعف مدیریت در این باشگاه وجود دارد و عظمت نام باشگاه و بازیکنان بزرگش تا حدودی جور این عدم مدیریت را می کشند.
+++++++++++++
 
بالا