برگزیده های پرشین تولز

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد



Dead Rising 3
Dead-Rising-3-screenshots-01-small.jpg
Dead-Rising-3-screenshots-02-small.jpg

Dead-Rising-3-screenshots-03-small.jpg
Dead-Rising-3-screenshots-05-small.jpg

Dead-Rising-3-screenshots-04-small.jpg
Dead-Rising-3-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.
در این شماره هم مثل دو شماره قبل ماموریت های فرعی زیادی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.ماموریت هایی که شامل کمک به بازماندگان شهر,ثبت رکورد در کشتن زامبی ها به شکل های مختلف و جنگ با انسان هایی که عقل خود را از دست داده اند میشود و تنوع خوبی به بازی داده است.
مهم ترین تغییر بازی نسبت به دو شماره قبل منتقل شدن بازی از محیط های فروشگاهی به محیط های شهری میشود.دیگر خبری از لودینگ های مختلف برای ورود به بخش های مختلف بازی نیست و شهر Los Perdidos از همان اول بازی به صورت کامل در دسترس است.شهر نقاط مخفی زیادی دارد که با پیشروی در بازی توسط بازیکنان کشف خواهد شد.کار سازندگان بازی در ساخت یک محیط Sandbox ستودنی است.



همان طور که در شروع نقد اشاره شد نیک یک مکانیک ساده است که با پیشروی در بازی به کمک سیستم لول آپ بازی پیشرفت میکند و قدرت های مختلفی برای ترکیب کردن سلاح های مختلف در بازی بدست میآورد.دیگر مثل شماره های قبل لازم نیست تا به مکانی خاص برای ترکیب سلاح ها بروید و در هر مکانی که باشید این قابلیت در دسترس است.بازی در این بخش تنوع بسیار زیادی دارد و شما میتوانید از بین ۱۰۰ ها سلاح در بازی هر کدام را انتخاب کرده و دست به ترکیب سلاح ها با یک دیگر بزنید.تمام سلاح های ساخته شده توسط بازیکنان در مناطقی در نقشه که به عنوان مناطق امن(safe house ) نام گذاری می‌شنود ذخیره خواهند شد.برای تنوع بیشتر در بازی بازیکنان میتوانند در فروشگاه های مختلف شهر به کاوش بپردازنند و از بین ۱۰۰ ها لباس مختلف برای نیک یکی را انتخاب کنند.



با منتقل شدن بازی به محیط شهری وسائل نقلیه نقش مهمی در بازی دارند.در این بخش هم سازندگان بازی دست به خلاقیت زده اند و بازیکنان میتوانند ماشین های مختلف را با هم ترکیب کنند و چندین ماشین جدید با قابلیت های جالبی درست کنند.اما این بخش بدون اشکال هم نیست.متاسفانه بازی دربعضی صحنه های شلوغ که در حال رانندگی هستید دارای مشکل افت فریم است.بخش CO-OP هم به حالت داستانی بازی اضافه شده و بازیکن دوم به عنوان یکی از بازماندگان که دیک نام دارد در بازی ظاهر میشود و لحظات شاد و جذابی را در حالت CO-OP شاهد خواهیم بود. سازندگان بازی به لطف قابلیت های کنسول XBOX ONE و KINECT دست به تغییراتی در کنترل و گیم پلی بازی زده اند.شما به راحت میتوانید به وسیله KINECT زامبی هارو به طرف خودتان بکشید و همچنین با استفاده از ویژگی استفاده شده در دسته XBOX ONE و KINECT در بعضی مواقع که زامبی ها شما را اسیر میکنند میتوانید با حرکت دادن دسته زامبی ها را هل دهید و از دست آن ها فرار کنید.

گرافیک بازی با استفاده از قدرت XBOX ONE پیشرفت قابل قبولی داشته است.انیمیشن های بازی چند برابر شده,تعداد زامبی ها در بازی بسیار افزایش پیدا کرده,محیط بازی بسیار بزرگ تر شده,زامبی ها هم با استفاده از قدرت xbox one تعدادشان در محیط افزایش پیدا کرده و تنوع ظاهری بیشتری نسبت به شماره های قبل پیدا کرده اند.همان طور که در بالا اشاره شد مشکل افت فریم موقع رانندگی در محیط های شلوغ جزو مشکلات اصلی گرافیک بازی محسوب میشود.این بازی در رزولوشن ۷۲۰p اجرا میشود و با توجه به ورود به نسل بعد انتظار میرفت بازی به صورت ۱۰۸۰p اجرا شود ولی این طور نیست.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit edition, Windows 8 64-bit edition
Processor: Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz (or Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz) / AMD Phenom II X4 945 @ 3.00 GHz or higher
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 570 / AMD Radeon 7870 or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 11 Compatible sound card
Additional Notes: Broadband internet connection is required for Co-op play.



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit edition, Windows 8 64-bit edition
Processor: Intel Core i5-4570 CPU @ 3.20GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 670 2GB / AMD Radeon 7970 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 11 Compatible sound card
Additional Notes: Broadband internet connection is required for Co-op play. An Xbox 360 Controller for Windows or other Xinput-compatible controller is recommended for this game.




منبع: www.downloadha.com






















The Walking Dead Season Two Episodes 1-5
The-Walking-Dead-Season-2-S2-s.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-S3-s.jpg

The-Walking-Dead-Season-2-S1-s.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-S4-s.jpg




بررسي بازي
The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP Service Pack 3

Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent

Memory: 3 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: Direct X 9.0c sound device

Additional Notes: Not recommended for Intel integrated graphics

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Core 2 Duo 2.3 Ghz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: Direct X 9.0c sound device

Additional Notes: Not recommended for Intel integrated graphics
منبع: www.downloadha.com






























Scourge Outbreak
Scourge-Outbreak-screenshots-01-small.jpg
Scourge-Outbreak-screenshots-03-small.jpg

Scourge-Outbreak-screenshots-02-small.jpg
Scourge-Outbreak-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
این بازی سوم شخص اکشن بوده و در استادیو Tragnarion طراحی شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید از شیوع یک جتگ یا همان معضل بزرگ جلوگیری کنید، بازی گیمر را به سال ۲۰۲۶ میبرد، جایی که جهان توسط شرکت قدرتمند Nogari تحت کنترل است، این شرکت به یک منبع انرژی قدرتمند جدید به نام ' آمبروزیا ' دست یافته است و خواستار نابودی جهان است. آمبروزیا یک محصول از تحقیقات انجام شده بر روی یک قطعه شهاب سنگ مرموز است که در اختیار Nogari قرار دارد. فقط یک سازمان جرات به مبارزه با Nogari دارد و میتواند آنرا نابود کند، این سازمان طرح تارن "Tarn Initiative" نام دارد که یک گروه ناشناس از خرابکاران هستند و قصد آشکار کردن حقیقت نهفته در پشت آمبروزیا و شکستن چنگال آهنی Nogari در جهان را دارند. شما به اتفاق سه تن دیگر از اعضای این گروه هستید و باید با پایان رساندن ۴ مرحله از وقوع این معضل جلوگیری کنید. بازی Scourge Outbreak با وجود سطحی از گیم پلی وسیع سعی کرده تا گیمر را با وحود ماموریت ها به چالش بکشد، سازنده بازی برای هرکدام از شخصیت ها دساتان متفاوتی را در نظر گرفته و شما در طول بازی از وقایع اتفاق هر شخص با خبر میشوید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 and Windows 8
Processor: Processor Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.86 GHz or greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video Card DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7900 GS, ATI Radeon HD 2600 Pro 256 MB, or greater
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
سلام من برنامه اکسل نداشتم که لست رو باز کم، خواستم بدونم ایا در لیست این بازی ها هست یا گر نیست برامه ای برای اضافه کردن به ارشیوت هست ا نه.
Runaway 2 The Dream of The Turtle
XIII 2004
Goin Downtown - post mortem
Agatha Christie And Then There Were None
A New Beginning Final Cut
Indigo Prophecy
World Series of Poker Tournament of Champions 2007
Agatha Christie Murder on the Orient Express
Undercover Operation Wintersun
max payne 3
Mafia 2 DLC Joes Adventures + Jimmy Vendetta
HomeFront

Relics Dark Hours
the cat lady
SAINTS ROW 3 + dlc
ممنون
تا مزاحمت بشم


از بین بازی های بالا، تنها آنهایی رو که فونتشونو بولد کردم رو دارم دوست عزیر. بازی های دیگر قدیمی هستند و احتمال زیاد نمی تواند براتون گیر بیارم.

موفق باشید.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد




Ultra Street Fighter IV
Ultra-Street-Fighter-IV-screenshots-02-small.jpg
Ultra-Street-Fighter-IV-screenshots-01-small.jpg

Ultra-Street-Fighter-IV-screenshots-04-small.jpg
Ultra-Street-Fighter-IV-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Ultra Street Fighter IV – این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista

CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or better

RAM : 1 GB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or better (except NVIDIA GeForce 7300)s

DirectX: 9.0c or greater

Free Disk Space: 12 GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU : Intel Core 2 Quad 2.66 GHz or better

RAM: 2 GB

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 or better

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 12 GB available space

Sound: DirectSound, DirectX9.0c Compatible Audio
منبع: www.downloadha.com
































Crusader Kings II + DLCs + Updates




بررسي بازي
Crusader Kings II یک بازی استراتژیکی و تاریخی می باشد که روایتگر دوران اروپای باستان و جنگ میان امپراطوری و افراد آزادی خواه است . حال شما می بایست با تکنیک ها و روش های مختلف به جمع آوری نیرو ، زمین ، سرباز و … بپردازید و آن ها را برای جنگی سخت آماده کنید . بازی در سال ۱۰۶۶ در حال جریان است که این زمان ۴۰۰ سال قبل از بوجودن آمدن تاریخ اروپا است .
منبع: www.downloadha.com

































Beyond-Good-Evil-2.jpg





بررسي بازي
از جنبه های گوناگونی،Beyond Good & Evil یک عنوان ناب است.تمام نسل های گیم با آن خاطره دارند و همچنین منبع الهام بزرگی برای پروژه های گذشته و آینده Ubisoft Montpellier است.هنوز خیلی زود است که وارد جزییات شویم ولی می توانیم بگوییم که Micheal Ancel و تیمش در حال کار بر روی ریشه های BG&E هستند و کاری میکنند که فراتر از مرزها باشد و از تکنولوژی نسل بعد به نحو احسن استفاده کند تا عنوانی استثنایی و خلاقانه تولید شود.تیم واقعا در مورد مسیر پیشرفت بازی هیجان زده است و در آینده جزییات بیشتری با شما به اشتراک می گذاریم.

بنا بر اتفاق ،به تازگی معلوم شده است که Ancel استدیو مخصوص خودش را تاسیس کرده است که Wild Sheep Studio نام دارد و ۱۳ نفر کارمند دارد که بر روی یک پروژه جدید کار میکنند و به زودی معرفی میشود؛ولی Ancel هنوز با Ubisoft نیز همکاری می کند.

Xavier Poix از Ubisoft گفته است :

“به علاوه ی ماجراجویی جدید Michel ،او ***** یکی از تیم های Ubisoft Montpellier را دارد و بر روی پروژه ای جاه طلبانه کار میکند که جایگاه خاصی در قلب او و تیمش دارد.”

منبع: http://fmha.ir
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به آرشيو اضافه شدند:


The Wolf Among Us Episodes 1-5
The-Wolf-Among-Us-screenshots-02-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-01-small.jpg

The-Wolf-Among-Us-screenshots-04-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
پيش از شروع بازي بايد يادآوري شود که خواندن کميک اين سري به بهتر درک کردن شخصيت‌ها کمک زيادي مي‌کند، اما از الزامات نيست. خوشبختانه بازيکناني که با Fables آشنايي ندارند (نوسنده‌ي اين نقد از زمان معرفي بازي در سال ???? به خاطر علاقه‌ي شديد اين کميک را دنبال کرده) مشکلي در ارتباط برقرار کردن با شخصيت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپيزود اول) به خوبي دنياي Fables را به مخاطب معرفي مي‌کند. جدا از اين‌ها داستان بازي قبل از جريان کميک به وقوع مي‌پيوندد. اما Fables درباره‌ي چيست؟ شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور و ديگر افسانه‌ها (که خود را fables مي‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌هاي خود رانده شده‌اند، به دنياي انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ي کوچکي که توسط آن‌ها تشکيل شده "Fabletown" نام دارد و از ديد انسان‌ها مخفيست. اکثر شخصيت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتي قابل رويت نباشند (هرچند برخي از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلي خود زندگي مي‌کنند). در TWAU بازيکن کنترل Bigby (و يا همان Big Bad Wolf يا گرگ بد گنده) را در دست مي‌گيرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور، کلانتر جامعه‌ي کوچک Fabletown شده است. البته ساکنين شهر نگاه خوبي به او ندارند. چرا که به نقل از بازي، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمي‌شود و رفتارهاي Bigby در زمان گرگ بودنش تاثير بدي روي آن‌ها گذاشته است.
با تمام اين‌ها، شخصيت بد داستان Bigby نيست؛ بلکه قاتل سرياليست که سر مقتولين را مي‌برد و جلوي آپارتمان کلانتر مي‌گذارد. پس از مدت‌ها فردي به قتل رسيده و اين Bigby است که بايد با تمام بدي‌ها‌ي مردم بسازد تا بتواند قاتل را پيدا کند. شايد بهتر باشد بيشتر از اين چيزي در مورد ادامه‌ي داستان گفته نشود. در نگاه اول، Bigby مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي فيلم‌هاي نوآر دهه‌ي ?? مي‌اندازد. فردي عصبي که دائماً در حال نبرد با خير و شر است و نمي‌تواند به درستي اين دو را از هم تشخيص دهد. خانه‌ي او کوچکترين آپارتمان شهر است و با وارد شدن به آن کاملاً مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي تيپيکال همين ژانر مي‌اندازد. اگر با فيلم ميانه‌ي خوبي نداريد، مکس پين بهترين نمونه‌ي موجود است. Bigby که زندگي چندان مساعدي ندارد زندگي چندان جالبي ندارد و اکثر مواقع تنها است. حرفي نيست که توسط او زده شود و در آن کنايه نباشد. با تمام اين اوضاف در باطن و با جستجو در اعماق ذهن او، بازيکن در ميابد که Bigby فرد بدي نيست و تنها به خاطر کارهاي گذشته است که در تاريکي مطلق فرو رفته است. با پيشروي در بازي، بازيکن متوجه مي‌شود که اکثر مردم Fabletown شخصيت تاريکي دارند و نفرتشان نسبت به Bigby تا حدودي افراطيست.



انتخاب‌هايي که در مسير داستان TWD بازيکن را در يک دوراهي قرار مي‌داد به اين سري نفوذ کرده‌اند و بيش از پيش بازيکن را تحت فشار قرار مي‌دهند. اگر در TWD در هر اپيزود تنها يک تصميم بزرگ گرفته مي‌شد، در TWAU بازيکن مدام در حال تصميم‌گيري در رابطه با موضوعيست که مسير بازي را به کلي تغيير مي‌دهد. در يک مقياس بزرگتر، شخصيت Bigby قرار دارد. او که توانايي تبديل شدن به شکل اصلي خود (گرگ) را دارد، بازيکن را در موقعيت‌هاي متعددي وادار به تصميم‌گيري در رابطه با نحوه‌ي برخورد خود مي‌کند و چه خوب هم تاثير خودش را مي‌گذارد. بازي فرصت کمي را براي تصميم‌گيري در اختيار بازيکن مي‌گذارد و همين نکته‌ي به ظاهر بي‌اهميت به نحوه‌ي تصميم‌گيري کمک شاياني مي‌کند. چرا که بازيکن خود را جاي Bigby مي‌گذارد و مانند او وقت کمي براي تصميم‌گيري دارد. اين مورد باعث مي‌شود تا بازيکن به دنبال تصميم خوب يا بد نباشد و گزينه‌اي را انتخاب کند که در آن زمان به عقيده‌ي او درست بوده است. مي‌توان جواب سوالي را با کنايه داد و يا به جاي گفتگو و منطق با زور جلو رفت. تمام اين تصميمات بر روي شخصيت‌هاي داستان و ديدشان نسبت به Bigby تاثير مي‌گذارند. در حقيقت نکته‌اي گه به طور واضح متوجه‌ي آن مي‌شود، تلاش‌هاي متعدد Bigby براي مخفي کردن گذشته‌ي خود است. ظاهراً او به اين موضوع حساسيت دارد و در برخي صحنه‌هاي که صحبت از گذشته مي‌شود تاحدودي عصبي مي‌شود. مي‌توان گفت تمام شخصيت‌هاي شهر پس از مهاجرت به منهتن براي شروعي دوباره تلاش کرده‌اند. در بين تمام آن‌ها اين Bigby است که نمي‌تواند با خود کنار بيايد و کمي محتاطانه عمل مي‌کند. شايد بتوان گفت نقطه‌ي مقابل او Woodsman (قهرمان شنل قرمزي) قرار دارد که به راحتي به گذشته‌ي خود رجوع مي‌کند و تاحدودي کمتر ناراحت مي‌شود. در واقع ماموريت اصلي Bigby روبه‌رو شدن با خود است و کنار آمدن با گذشته‌ي خود.



شوک‌هاي داستاني که به بازيکن وارد مي‌شوند به خوبي تاثيرشان را روي بازيکن مي‌گذارند؛ چرا که در زمان مناسبي اتفاق مي‌افتند و به درستي مقدمه چيني شده‌اند. داستان تاريک و شخصيت‌هاي سياه بازي (شايد بتوان گفت با صفات انساني و يا شخصيت اصلي و نه افسانه‌اي) که مردمانش از داستان‌هاي کودکان برآمده‌اند در کنار خشونتي در حد TWD موقعيت جالبي را به وجود آورده که تنها براي بزرگسالان مناسب است.

دو بخش مهمي که در بازي‌هاي ماجراجويي وجود دارد معماها و قابليت اکتشاف بيشتر هستند. TWAU شوتر سوم‌شخص نيست، بازي ماجراجوييست و بايد معماهاي قابل قبولي داشته باشد. متاسفانه گيم‌پلي بازي تغيير چنداني نداشته و مثل TWD است. به نظر مي‌رسد به همان اندازه که TT Games در قصه‌گويي پيشرفت کرده، در طراحي گيم‌پلي پسرفت کرده است. معماهاي زيادي که بازيکن را به فکر وادار کنند وجود ندارد و اگر هم باشند ساده هستند و خطي. بهرين کاري که مي‌توان کرد خاموش کردن راهنماي بازيست که تا حدودي به بهتر شدن تجربه‌ي بازي کمک مي‌کند. البته با تمام اين اوصاف، گيم‌پلي بازي نسبت به TWD پيشرفت قابل ملاحظه‌اي (و نسبت به S&M پسرفت) داشته است. صحنه‌هاي اکشن بازي بيشتر شده‌اند و QTE‌ها نيز دوباره طراحي شده‌اند و تاثيرگذارتر از TWD هستند. همچنين راه‌هاي بيشتري براي درگير شدن با دشمن وجود دارد. نکته‌ي ديگري که بايد ذکر شود قدرتمند بودن fable‌ها است. ظاهراً در TWAU براي از پاي در آوردن دشمن بايد زمان بيشتري را نسبت به TWD (براي کشتن يک زامبي) صرف کنيد که لذت اين لحظات را دوچندان مي‌کند. با تمام گفته‌ها، Bigby به سختي در مبارزات شکست مي‌خورد و اگر چند بار QTE‌ها را از دست بدهيد اتفاق خاصي نمي‌افتد که از تاثيرگذار بودنشان کم مي‌کند. به طور مي‌توان گفت که TWAU جدا از صعف‌هايي در گيم‌پلي، در مقايسه با عنوان پيشين TT Games در اين بخش پيشرفت قابل ملاحظه‌اي را داشته است.

منبع توضيحات: بازي نما



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP Service Pack 3
Processor: 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device




منبع: www.downloadha.com
































Dark Souls II Crown of the Sunken King
Dark-Souls-II-Crown-of-the-Sunken-King-screenshots-01-small.jpg
Dark-Souls-II-Crown-of-the-Sunken-King-screenshots-02-small.jpg

Dark-Souls-II-Crown-of-the-Sunken-King-screenshots-03-small.jpg
Dark-Souls-II-Crown-of-the-Sunken-King-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
افزونه ي جديد بازي Dark Souls 2 با نام Crown of the Sunken King ساعاتي پيش عرضه شد. به دليل اين که نصب اين DLC نياز به نصب آپديت هاي پيشين بازي داشته و تقريبا تمامي فايل هاي بازي آپديت شده اند، گروه CODEX تصميم گرفت که يک نسخه کامل از بازي را به همراه DLC جديد اين بازي و آپديت بازي به نسخه ?.?? را در يک پکيج کامل عرضه نمايد. در اين نسخه تمامي DLCهاي پيشين بازي نيز قرار داده شده است. براي مشاهده ي تصاوير جديدترين DLC بازي و هم چنين دريافت بازي مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher
منبع: www.downloadha.com
































Ninja Blade




بررسي بازي
بازي اکشن سوم شخص زيباي نينجا که در آن داستان کن اوگاوا نينجايي که با سبک و روشش مي خواهد شبيه Ninja Gaiden اسطوره ي نينجا در ميان بازي هاي رايانه اي شود. شما در قالب نينجا فنون رزمي را به خوبي انجام مي دهيد،از هليکوپتر به بيرون مي پريد، مخفيانه ماموريت هاي مختلف را انجام مي دهيد، و در مسير انجام ماموريت با هيولاها و موجودات اهريمني روبرو شده و بايد آنها را با شيوه نينجا خود نجات دهيد .
در فقدان وجود بازي هاي نينجا مانند براي رايانه، بازي Ninja Blade را مي توان بازي منحصر به فرد در ژانر سوم شخص اکشن و نينجا به حساب آورد . هم اکنون مي توانيد اين بازي را با لينک مستقيم و به صورت رايگان از دانلودها دريافت کنيد.



ninja blade downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و مهيج Ninja Blade



مشخصات بازي:
سازنده : کمپاني From Software
ناشر : کمپاني Microsoft Game Studios
رده بندي ژانر : اکشن سوم شخص
ميزان دشوار بودن : متوسط .
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : +?? – مناسب براي تمامي افراد و گروههاي سني +?? سال و بالاتر .



ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Ninja Blade:
– حرکات منحصر به فرد نينجا در جريان بازي .
– اکشن مهيج و بسيار سرگرم کننده در گيرانه .
– تنوع بسيار زيباد سلاح هاي مبارزاتي در جريان بازي .
– حرکات رزمي منعطف و سريع توسط نينجا .
– واقع گرايي زيباي بازي
و ……



سيستم مورد نياز براي اجراي بازي Ninja Blade
Processor : Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon XP 2500+
Video Card : 256 MB DirectX 9.0c Compatible video card With Shader Model 3.0 support (Nvidia Geforce 7300 or better / ATI Radeon 9250 or better )
Memory : 1 GB
Hard Disk : 5 GB of free Hard Drive Space
Operating System : Microsoft Windows XP / Windows Vista


منبع: www.downloadha.com













































بررسي بازي

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
تعدادی از بازی های قدیمی، ولی جذاب و خاطره انگیز به آرشيو اضافه شدند:


Alone in the Dark 1
Alone In The Dark 2
American Conquest
Antisquad
Dead Space 2
Doom III
Fable III
Wolfenstein 1911
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد.
بازی های زیر به لیست اضافه شدند:


Stronghold Crusader II
Stronghold-Crusader-II-1.jpg
Stronghold-Crusader-II-3.jpg

Stronghold-Crusader-II-2.jpg
Stronghold-Crusader-II-4.jpg




بررسي بازي
بالاخره بازی محبوب Stronghold Crusader II پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید.
حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs
Processor : Intel® Core™۲ Duo 2Ghz or equivalent
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :



OS : Windows® Vista/7/8 64-bit with latest service packs
Processor : Intel® Core™ i5 or equivalent
Memory : 8 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 460 1GB or AMD Radeon™ HD 5830 1GB or better
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 4 GB available space
منبع: www.downloadha.com


































A-Train 9
A-Train-9-screenshots-02-small.jpg
A-Train-9-screenshots-01-small.jpg

A-Train-9-screenshots-04-small.jpg
A-Train-9-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7 (32 bit or 64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
Memory: 256 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8600 GT / ATI Radeon 9500 Pro
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1 GB available space

منبع: www.downloadha.com


































Tropico 5
Tropico-5-screenshots-01-small.jpg
Tropico-5-screenshots-02-small.jpg

Tropico-5-screenshots-03-small.jpg
Tropico-5-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 400 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher
DirectX: Version 11
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit)
Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 500 or higher, AMD Radeon HD 5000 or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد





The Evil Within
The-Evil-Within-screenshots-04-small.jpg
The-Evil-Within-screenshots-05-small.jpg

The-Evil-Within-screenshots-03-small.jpg
The-Evil-Within-screenshots-06-small.jpg




بررسي بازي
داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.



بر خلاف re4 ( آخرین شاهکار شینجی بود) که برای انتخاب اسلحه می بایست منویی به نام inventory را باز می کردید و اسلحه دلخواهتان را انتخاب می کردید؛ در این بازی قضیه کمی فرق می کند. سیستم گردش سلاح ها مانند بازی های ساخت Rockstar است، یعنی با نگه داشتن دکمه ای منوی دایره ای شکلی جلوی شما ظاهر می شود، که می توانید سلاحتان را عوض کنید، یا سرنگی را برای پر کردن خط سلامتی تان بردارید. در این بازی برخلاف بازی های Rockstar که ۸ slot وجود دارد، ۴ slot وجود دارد، که این هم از ویژگی های بازی های SH است. شما حتی برای نگه داشتن مشعلتان هم می بایست یکی از این Slot ها را هدر دهید. در این بازی هم مثل همه بازی ها برای ترسناک شدن نور محیط را به حداقل رسانده اند. البته علاوه بر محیط های تاریک محیط های تنگ و باریک هم جو سنگین و کمی ترسناک دارند.




زامبی های نسل هشتمی!

محیط بازی بیشتر مکان های بسته خواهد بود و این تنگی و این دیوار ها از عوامل ترس در بازی خواهند بود، پس می بایست از این محیط برای ترسناک تر بودن نیاز به طراحی واقع گرایانه دارد. بیشتر این محیط ها و ضحنه ها در فیلم هایی همچون SAW موجود بودند و چیز جدیدی نیست. معمولا در بیمارستان روانی از این دست ابزار هم پیدا می شود، مثل ویلچر و تخت همراه با دست بند و پابند و لوازم جراحی مثل تیغ و اره، که هر کدام نقش مهمی در بهبود بیماران روانی دارند؛ اما همان قدر که مفیدند، همان قدر هم برای ترساندن مناسب هستند. (بازی ناموفق SAW که اصلا نمی شد نام آن را بازی گذاشت، از این لوازم استفاده کرده بود). همچنین نورپردازی که مهم ترین عامل بازی هایی این چنین است؛ بازی هایی که همیشه تاریک هستند، ولی نباید تاریکی به حدی باشد، که حتی جلوی پایمان را نیز نبینیم ( گیمرها معمولا در هنگام بازی تمام حواسشان و چشمشان به صفحه مانیتور است، به همین خاطر تاریکی بیش از حد صدمات جبران ناپذیری به چشم می زند).



در سال های اخیر بازی های سبک SH معمولا اول شخص بودند(amnesia, outlast, dead island) اما، این بازی سوم شخص است و دوربین روی شانه قرار دارد و در مواقعی زاویه راتنگ تر می کند، تا ترس و اضطراب سباستین به شما هم سرایت کند. در کل به همه این موضوعات اشاره کردم، تا بگویم، این بازی با این ویژگی های بصری نیاز به موتور گرافیکی متناسب دارد؛ موتور گرافیکی که انعطاف پذیر باشد و نیاز های سازنداگن را برطرف کند. از افکت های خون گرفته تا نورپردازی و سایه زنی.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7 SP1/Windows 8.1
Processor: i7 or an equivalent with four plus core processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 460 or equivalent 1 GB VRAM card
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Additional Notes: It’s worth noting that the 50 GB of space required is for the PC install. When the installation is complete, the game will take up ~41 GB of HDD space



سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 7 SP1/Windows 8.1
Processor: i7 with four plus cores
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Additional Notes: It’s worth noting that the 50 GB of space required is for the PC install. When the installation is complete, the game will take up ~41 GB of HDD space

منبع: www.downloadha.com
































Metro Last Light Redux
Metro-Last-Light-Redux-screenshots-02-small.jpg
Metro-Last-Light-Redux-screenshots-03-small.jpg

Metro-Last-Light-Redux-screenshots-01-small.jpg
Metro-Last-Light-Redux-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, or 8
Processor: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 8
Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space

منبع: www.downloadha.com
































Metro 2033 Redux
Metro-2033-Redux-screenshots-02-small.jpg
Metro-2033-Redux-screenshots-01-small.jpg

Metro-2033-Redux-screenshots-04-small.jpg
Metro-2033-Redux-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! شاید این بازی شما را به یاد استالکر بیاندازد که در شهری خالی از سکنه و موجودات جهش یافته و مواد رادیواکتیو سر پنجه نرم میکنید . ترسی که در این بازی به شما وارد میشود تابه حال در هیچ کجا تجربه نکرده اید . داستان این بازی در شهر مسکو اتفاق میافت به نظر میرسد که بعد از حمله اتمی مردم شهر به شبکه مترو پناه برده باشند و زندگی فلاکت باری را تحمل میکنند !نه گیاهی. نه نور خورشیدی. نه امنیتی که در زندگی دارن و… با این همه عده ای برای مبارزه مو جودات جان خود را فدای امنیت مردم داخل مترو میکنند.در اول بازی شما میبینید که از نردبانی بالا میروید ولی ناگهان نردبان از جایش جداشده وشما ناچار با گرفتن دست دوستتان جان خودرا نجاد میدهید. ولی شما توسط جانوران جهش یافته کشته میشوید فکر میکنید بازی تمام شده است و فحش به استدیو سازنده ان نثار میکنید !!(من خودم اینو تجربه کردم) ولی این تنها شروع بازی است !
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, or 8
Processor: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 8
Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازی های زیر به لیست اضافه شدند:








Ryse Son of Rome
Ryse-Son-of-Rome-screenshots-02-small.jpg
Ryse-Son-of-Rome-screenshots-03-small.jpg

Ryse-Son-of-Rome-screenshots-01-small.jpg
Ryse-Son-of-Rome-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
در دنياي گيم عناوين H&S جزو پرطرفدار ترين سبک ها هستند و بازي هاي زيادي بر پايه همين سبک ساخته و عرضه شده اند براي مثال ميتوانيم به بارز ترين آن ها يعني God Of War اشاره کنيم که در انحصار کنسول سوني يعني Ps3 مي باشد. و يا سري بازي DMC که با شخصيت پردازي خوب دانته جاي خوبي ميان اين عناوين باز کرده است. اما عنوان Ryse با استفاده از پتانسيل بالاي داستان هاي تاريخي توانسته است طرفداران زيادي را تا به اين لحظه به خودش جذب کند اما از آنجايي که باز هم از تاريخ غني و قديمي روم استفاده شده است فکر ميکنم بهتره توضيحي مختصر درباره ي اين که چرا روم انتخاب شده است بدهم. از آن جايي که روم در تاريخ بيش از کشور هاي ديگر خواهان تسخير ملت هاي ديگر بوده پس مسلما سربازان آن هم مي توانند بسيار جنگجو تر از سرزمي ها و مليت هاي ديگر باشند و از آن جايي هم که روم فرهنگ بسيار زيبا و غني را داشته است مناسب ترين مکان براي پياده سازي ايده هاي سازندگان بود تا با استفاده از همين فرهنگ ها و خصوصيات سربازان بتوانند داستان بازي را با ريتمي سريع و همچنين پر جزئيات تر از بازي هاي ديگري که تاريخ نيز در آنها نقش داشته است را دارا باشد. براي مثال سري AC هم داراي داستاني تاريخي بود که باز هم دو نسخه از آن يعني AC2 و AC:BrotherHood در زمان رنسانس ايتاليا و در روم دنبال مي شد. و اما در بازي خداياني نيز وجود دارند که علاوه بر راهنمايي Marius به او کمک نيز مي کنند به جز بربر ها انگليسي ها هم با روم ها پيش زمينه اي براي جنگ دارند Boudica دختر پادشاه خير خواه انگليسي يعني Oswald است اين دختر داراي آرمان هاي اخلاقي براي خود مي باشد که به آن ها نيز بسيار پاي بند است. پدر او در برابر روميان محکوم به قصاص مي شود و دختر او نيز براي همراهي پدر به همراه مردم تظاهراتي را راه اندازي مي کند پدر او توسط روميان محکوم و ***** شد تا اينجا متوجه شديم که روميان دشمناني متفاوت دارند و همچنين براي Marius چالش ها و مشکلات زيادي به وجود خواهد آمد.
جزئيات در زمين نبرد بسيار زياد و زيبا است. تماشا چيان به وجو مي آيند و قتي توپ به دريا اصابت مي کند آبي که به سمت بالا مي آيد و همچنين سربازاني که درون آب مي پرند. گرافيک عالي به نظر مي رسد!جنگ بسيار سخت و دشوار است هر لحظه ممکن است هر کسي مورد اصابت تير و يا هر چيز ديگري قرار بگيرد سربازي که کنار ماريوس در حال حرکت بود بر اثر اصابت تير به او بر روي زمين مي افتد و ماريوس وقتي به جلوي خود مي نگرد و يربازاني را مي بيند که در حال زجر کشيدن هستند کمي مي ترسد اما باز هم به راه خود ادامه مي دهد تا وقتي که به بالاي سر خود مي نگرد گلوله اي آتشين را مي بيند که از منجنيق به سوي او پرتاب شده است اگر به جزئيات گرافيکي گلوله دقت کنيد متوجه خواهيد شد که بهچه اندازه گرافيک بازي زيبا و تاثير گذار است.



وقتي ماريوس به خودش مي آيد با دشمنان روبرو مي شود گيم پلي نبرد هاي تن به تن در بازي نمايان مي شود ماريوس با يکي از سربازان دشمن به نبرد مي پردازد وقتي که ماريوس ضربه اي با شمشير به دشمن مي زند دشمن آن را دفاع مي کند و وقتي دشمن ماريوس ضربه اي به ماريوس مي زند قابليت جديدي از بازي رو نمايي مي شود زماني که دشمن به مرز شکست مي رسد گيمر مي تواند با زدن دکمه B در بازي صحنه را به صورت سينماتيک در بياورد و ماريوس با استفاده از فن هاي ترکيبي که فقط با زدن دکمه هاي مختلف ممکن است دشمن را از پاي در بياورد خون بدن دشمنان در بازي بسيار زيبا طراحي شده است ماريوس مي تواند در بازي دو نفر را به صورت هم زمان از پاي در بياورد همانند نسخه سوم از بازي AC اما اين بار گيمر بايد با زدن دکمه ها دشمنان را از پاي در آورد.



RYSE: Son of Rome،در ظاهر بسيار پر ادعا و خوش ساخت نمايش داده شده اما در باطن زياد به چشم نيامده است.در بازي شما با صحنه هايي بسيار جالب و هيجان انگيز از سربازاني بي شمار که در حال حرکت و يورش هستند،مواجه خواهيد شد که اين عنوان را بسيار پرزرق و برق جلوه مي دهد اما نقش شما در بين اين همه جنگ و کشت و کشتار به صحنه هاي کوچکي ختم مي شود که به وسيله ي ژنرالي بسيار مجرب به تنهايي به دنبال جلوگيري از سقوط يک امپراطوريِ رو به زوال خواهيد بود.به ظاهر اينگونه نيست اما در واقع تنها بخش کوچکي از گيم پلي باقي مانده تا شما را درگير کند که شامل جنگ هايي کوتاه مدت با دشمناني عقب مانده خواهد بود و شما در قالبي کليشه اي همه ي اين عقب مانده هاي روحي رواني را به درک مي فرستيد.چيزي که در ابتدا به وسيله ي حرکات آهسته و سريع،يک سيستم مبارزه اي بسيار شگفت انگيز مبني بر دقت و سرعت بالا را نمايش مي دهد،به سرعت به رويارويي هايي ملال آور و حرکاتي خسته کننده با شمشير و سِپر مبدل مي شود.



مطمئنا جاخالي دادن،مهار کردن ضربات و وارد کردن ضربه هايي مرگ بار بر پيکر دشمنان مي تواند به هيجان انگيز تر نمودن بازي کمک نمايد اما هنگامي که با حرکات تکراري حريفان روبه رو مي شويد،به کلي از بازي نااميد شده و از آن هم بدتر وقتي است که تمام حرکات ژنرال Marius را مي توانيد در مدت بسيار کوتاهي تجربه کنيد،در اين هنگام است که احساسي نزديک به حالت تهوع به شما دست مي دهد.حتي حرکات وحشيانه ي ماريوس هم که باعث قطع شدن اعضاي بدن دشمنان و خون آلود شدن صحنه مي شود،نتوانسته است مشکلات بسيار زياد بازي را ماست مالي کند.خون در هر بازيِ سبک شمشيرزني نقش مهمي دارد و مي تواند به هر چه طبيعي تر شدن و مهيج تر شدن بازي کمک کند اما در عنوان RYSE پاشيدن خون به اطراف با چنان نظم و قاعده اي صورت مي گيرد که اين ويژگي به جاي ايفاي نقش خود در جهت هر چه طبيعي تر شدن بازي،سبب غيرطبيعي و کسل تر شدن گيم پلي بازي مي گردد.

در مورد بخش گرافيک چيزي که به شخصه در دموهاي بازي ديدم به حتم حرف از نسل بعد و تکنولوژيهاي برتر اين نسل و قدرت مانور بالاي شرکت کرايتک در بعد گرافيک فني بوده است. چشم نواز, حيرت انگيز و دلربا! قدرت کنسول Xbox One اين امکان را براي عنوان Ryse فراهم آورده تا لحظات سينمايي نسل بعدي بسيار هيجان انگيزي را ارائه دهد که حتي قدرت اين کنسول نسل هشتمي موجب شده مکان هاي متعدد مراحل بازي از جمله دو کشور “انگلستان و ايتاليا” به بهترين نحو ممکن طراحي گردد که حتي در اين بين نبايد از پيشرفت هاي فوق العاده ي انيميشن هاي کرکترهاي متعدد چشم پوشي کرد و تجربه ي مبارزه با ??? دشمن موجود در صفحه ي نمايشگر با هوش مصنوعي واقع گرايانه را پديد آورده است. اما اطلاعات جالب در مورد طراحي شخصيت ماريوس: “اين استوديو اعلام کرده است که براي ساخت Marius صدو پنجاه هزار(???,???) چند ضلعي و بعد به کار رفته است که شامل زره و لباس هاي او مي شود.همچنين اعلام شده که حرکات او به صورت real time ضبط شده و به شکل زنده در بازي قرار گرفته اند. Marius بيش از ??? مفصل در بدن خود دارد که ??? عدد از آن تنها براي صورت او به کار رفته است.”



قرار نيست چند قطره خون نارنجي روي صفحه مانيتور براي شما نمايش داده شود يا واکنشهايي مصنوعي از سوي دشمنانتان صورت پذيرد.قرار است نبرد و ستيز بين گروههاي مختلفي را ببينيد که در واقع همينگونه هم بوده است. جنگيدن تا آخرين قطره خون و آخرين نفس. مبارزات به شدت طبيعي, درگيرانه و واقعي طراحي شده اند. بسيار وحشيانه خون ريخته خواهد شد و شمشيرها حرف اول را خواهند زد! در ابتداي امر شما به طبع يک سرباز دون پايه خواهيد بود که تنها با نشان دادن قدرت استفاده از شمشير و فکر خود پيروز خواهيد شد. اما اين پايان کار نخواهد بود و شما کم کم به جرگه فرماندهان خواهيد پوست و بايستي علاوه بر پيروز شدن در نبردهاي تن به تن قابليت فرماندهي و دادن دستورات درست و به جا را نيز در دستور کار خود قرار بدهيد! دستور تسخير برج ها, منجنيقها و از بين بردن کمان داران! حمله و نبرد با شمشير, استفاده از سپر هم به عنوان دفاع در مقابل ضربات و هم البته تيرهاي کمانها و هم به عنوان ضربه به دشمنان از چند بعد! همچنين لگدهاي ماريوس که بسيار قدرتمند هم خواهد بود! سيستم دکمه زني خوب و پويا که وقتي شما دو الي سه نفر را در کنار و دور خود ميبينيد ميتوانيد با زدن چند دکمه درست آنها را يکي پس از ديگري با ضربات زيبا,جا خالي دادنها,دفاع کردنها و بدلها از بين ببريد! ضربات تمام کننده بازي زيبا و متنوع طراحي شده اند. چاشني خشونت در اين قسمت نيز فراموشتان نشود! قطع دست و پا و فرو کردن شمشير در بدن و سر دشمنان امري طبيعي و البته به يک نوستالوژي تبديل خواهد شد! همه اينها را در کنار فرمان صوتي با استفاده از کينکت ? را نيز ترسيم کنيد! کمبوهاي بازي حس قدرت را به شما منتقل خواهد کرد. تجربه يک اکشن سوم شخص با درون مايه هک اند اسلش بسيار لذت بخش خواهد بود. از بخش موسيقي بازي هنوز اطلاعات خاصي به بيرون درز پيدا نکرده است ولي از دموهاي بازي يک موسيقي حماسي جاه طلبانه اي شنيده ميشود که تنها غرور, حس انتقام, قدرت و جاه طلبي را به خون شما تزريق خواهد کرد!



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Dual core with HyperThreading technology or quad core CPU (4+ logical processors)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Quad Core or Six Core CPU (6+ logical processors)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers


منبع: www.downloadha.com
































A New Reckoning
A-New-Reckoning-screenshots-01-small.jpg
A-New-Reckoning-screenshots-03-small.jpg

A-New-Reckoning-screenshots-02-small.jpg
A-New-Reckoning-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
اين بازي داراي سبک FPS و Horror کم حجم مي باشد و يکي از خروجي موتور گرافيکي قدرتمند Unreal 4 است. بازي Open-World يا همان جهان آزاد است و به راحتي در تمامي محيط بازي مي توانيد گردش کنيد. داستان بازي به زماني مربوط ميشود که دوره آخرالزماني فرا رسيده است و سطح زمين پر از زامبي شده است و شما در نقش Mark Faraoh کاراکتر و قهرمان اصلي بازي هستيد. Mark Faraoh فردي است که به علت جرمي نامشخص که مرتکب شده است در بند به سر مي برد و الان در بين اين هرج و مرج از زندان انفرادي مي گريزد. او پس از فرار از زندان در پي نجات جان خود از دست اين خونخوران اهريمني و پيدا کردن رابطه خود با اين هرج و مرج بوجود آمده است. شما در اين بازي هدايت شخصي را به اسم Mark Faraoh برعهده داريد که به جرمي نا مشخص زنداني شده بود و هم اکنون از سلول انفرادي خود فرار کرده و براي زنده ماندن و فقط شايد پيدا کردن ارتباط خود با اين جنون پر هرج و مرج تلاش ميکند.از ويژگي هاي بازي A New Reckoning ميتوان به داستان اختصاصي و منحصر به فرد در کنار ارائه يک سبک جديد از اين گونه بازي ها اشاره کرد.

منبع: www.downloadha.com






























Coma Mortuary
coma-mortuary-screenshots-01-small.jpg
coma-mortuary-screenshots-03-small.jpg

coma-mortuary-screenshots-02-small.jpg
coma-mortuary-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
داستان بازي در مورد يک مرد است که حافظه خود را از دست داده و شايد تنها دليل اصلي آن از دست دادن همسرش است. وي پس از مدتي دچرا افسردگي ميشود و تصميم به خودکشي در همان محلي ميگيرد که همسر خود را از دست داده است، اما وي زنده ماند و به حالت اغما رفت، جايي که روح خود را به جهان مردگان هديه داد. هم اکنون تنها يک دفترچه خاطرات از آن مانده که همه چيز از آن جهان را بازگو ميکند. اين دفترچه وقايع عجيبي را از جهاني ديگر بازگو مي کند و شما در اين بازي وارد جهان مردگان مي شويد تا در دنيايي که آن مرد بدان وارد شده است به بازي بپردازيد. اين بازي در ژانر ترسناک و ماجراجويي مي باشد که براي دانلود آن مي توانيد به ادامه ي مطلب مراجعه نماييد.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3, Vista, 7.
Processor: 2.0+ GHz processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA 6000 series or higher graphics card
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Additional Notes: Not tested on Windows XP!



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP SP3, Vista, 7.
Processor: 3.0+ GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA 7000 series or higher graphics card
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Additional Notes: Not tested on Windows XP!

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:







Middle Earth Shadow of Mordor
Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-screenshots-02-small.jpg
Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-screenshots-01-small.jpg

Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-screenshots-04-small.jpg
Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-screenshots-03-small.jpg


بررسي بازي
Mordor در اوج شکوه و زيبايي خود به سر مي برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنيا برتري پيدا کرده اند. او به هر مکاني که انساني بر آن حکومت کند حمله مي کند و آن مکان را نابود مي سازد. سائرون ارباب تاريکي هاست. همان جنگجويي است که قوي ترين افسر در لشگر Melkor به شمار مي رفت. سائرون به ارباب خويش وفادار بود. زماني که او بهترين افسر Melkor نام داشت از بهترين پيروان ارباب تاريکي يعني مورگوث(Morgoth) به شمار مي رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بين همگان با همين قدرت بسيارش شناخته مي شد. وفاداري خود به اربابش را زماني اثبات کرد که حتي بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نيز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت يا همان Lord of The Rings را با فريب دادن الف ها در کوه نابودي بسازد و در همان مکان يعني Mordor براي خويش قلعه اي را برپا کرد. او هم اکنون قدرتي بسيار بالا دارد و مي خواهد نبردي بسيار بزرگ با ساکنان Middle Earth داشته باشد و تمان آن ها را از دم تيغ بگذراند. قلعه سائرون به اين علت که در زميني حاصل خيز بنيان شده توانايي تامين نياز هاي تمام ارتش سائرون را دارا مي باشد. سائرون برده هاي بسياري دارد که همه کار براي او و لشگرش انجام مي دهند. به سبب وجود کوه نابودي مناطقي در Mordor به شکل بيابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنياي نابود شده اي که در فيلم هاي Lord of The Rings ديده ايم نخواهد بود بلکه يک امپراطوري بسيار پر شکوه مي باشد. اين منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهاي بسيار او در کوه هايي دهشتناک محاصره شده است و هيچ ارتشي توانايي عبور از چنين دژ عظيمي را دارا نيست. تنها راه ورود به اين منطقه توسط “دروازه سياه” است. دروازه اي که در دره ي Udun(آدون) واقعا شده است و بايد اين را در نظر گرفت که برج اصلي سائرون نيز در همان منطقه واقع شده است. در بياباني که کوه نابودي به وجود آورده است.
از همين حالا بايد بدانيد که در اين بازي شما با يک داستان پردازي عالي رو به رو خواهيد بود. چرا که اين عنوان روايت داستاني ما بين سه گانه هابيت و سه گانه ارباب حلقه ها را روايت مي کند و همه شما مي دانيد که اين دنيا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترين عناوين داستاني بوده و همواره محيطي غني براي تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشي که مي خواهند عناويني با داستان هاي عالي بسازند. چرا که در هر بخش اين دنيا جزئياتي وجود دارد که شايد سال هايي بعد در يک بازي يا يک فيلم شاهد آن ها باشيم. تمام اطلاعاتي که از اين بازي منتشر شده است به ما نويد يک عنوان فوق العاده در خور سري ارباب حلقه ها را مي دهد. يکي از شاهد هاي اين مسئله اين است که شرکت Warner Brosحامي اين عنوان AAA بزرگ است و همين طور در کارنامه استوديو سازنده عناويني با کيفيت همچون F.E.A.R و EarthGuardians of Middle ديده مي شود.از مسائل شادي آور ديگر براي طرفدران و تضميني ديگر براي عالي بودن کيفيت داستان اين عنوان وجود Peter Jackson و تيم Weat Workshop در تيم ناظران داستاني است. البته بايد به اين موضوع اشاره داشته باشيم که نويسنده اصلي اين عنوان Christian Camtamessa است که وي نيز در کارنامه خود نويسندگي داستان بازي بزرگ راک استار يعني Red Dead Redemtion را دارا مي باشد و وجود به عنوان طراح اصلي اين عنوان تضميني ديگر براي موفقيت داستاني middle earth: shadow of mordor خواهد بود.



شخصيت اصلي داستاني اين عنوان Talion است که با او آشنا شده ايد. اما شما در اين بازي يک روحيد در ? بدن! آري! چرا که Wraith نيز در اين بدن قرار گرفته است و توانايي هاي بسياري را به ارمغان آورده است و از جذابيت هاي اصلي گيم پلي اين عنوان نيز همين موضوع خواهد بود. بسيار جالب است که بدانيد در بعضي مواقع تصميمات اين ? در تضاد با هم قرار مي گيرد و اين موضوع نيز بخش هاي جالبي از داستان را رقم مي زند. به طور مثال يکي به دنبال صلح است و شخص ديگر مي خواهد قتل عام کند و … و… اما در اغلب مواقع تصميمات اصلي اين ? مشترک خواهد بود.

در حقيقت اين بازي يک نو آوري بزرگ داشته است. اين اولين بار است که شخصيت اصلي در حقيقت يک نفر اما ? نفر است و اين ? نفر تا حدي با هم متفاوتند که هر ? در حالي که يک شخصيت هستند دو شخصيت متفاوت را تشکيل مي دهند!



آخرين سخن پر اهميتي که از بخش داستاني اين عنوان باقي مي ماند اين است که شما در بخش هاي مختلف بازي با شخصيت هاي محبوب و معروف دنياي ارباب حلقه ها ديدار مي کنيد. مثلا يکي از آن ها که در داستان بازي نيز نقش به سزايي را ايفا مي کند همان گالم(Gollum) خواهد بود. شخصيتي که هم روي بد و روي خوب دارد و او را به خوبي مي شناسيد… حضور اين شخصيت ها باعث مي شود که اين عنوان يک داستان شناخته شده تر و حرفه اي تر داشته باشد و بتواند در بخش داستاني به شکل يک عنوان بزرگ عمل کند.

گيم پلي در اين بازي بيداد مي کند.همان طور که در قبل تر توضيح داديم اين بازي به علت وجود Wraith در هر دو بخش داستاني و گيم پلي شکل ديگري به شيرازه خود مي گيرد و اين عنوان را بار ها بيشتر و بيشتر ارزشمند تر از حالت عادي خود مي کند. به طور مثال در بخش گيم پلي شما در کنار تمام عناصر اصلي همچون مخفي کاري و حمله هاي مستقيم و استفاده از تاکتيک هاي مختلف همواره مي توانيد از قدرت هاي فوق العاده اي که Wraith به شخصيت اصلي ما داده است استفاده کنيد. مثلا زمان را توسط او آهسته کنيد بعد با استفاده از Talion زير دستان و ضعيف تر ها را شکست دهيد و در همين لحظه يک مسافت طولاني را با قدرت هاي Wraith در آن طي کنيد و در پشت رقيب اصلي ظاهر شويد و او را کشته و با سرعت به رقيب ديگر حمله کنيد. در حقيقت تعامل توانايي هاي اين دو با يکديگر شکلي بسيار عالي به گيم پلي اين عنوان داده است.



يکي از مسائلي که در اين عنوان Open World به وضوح مشاهده مي شود سيل بسيار زياد دشمنان در جاي جاي Mordor است. شما در محيط اين عنوان هرگز تنها نخواهيد بود! البته به طور همياري هم به جز Wraith نخواهيد داشت اما همواره دشمنان بسياري آماده پذيرايي از شما هستند و شما بايد در هر لحظه انتظار هر چيزي را بکشيد و اين موضوع تجربه اين عنوان را جذاب تر از گذشته مي کند. در بازي اتفاقات ناگهاني بسياري وجود دارد. اتفاقاتي که مي تواند تجربه اين عنوان را براي هر شخص متمايز با شخص ديگر بکند. در حقيقت اين Side Quest ها يا همان اتفاقات ناگهاني در جاي جاي نقشه وجود دارند اما هرگز شما نمي توانيد آن ها را به روي نقشه مشاهده کنيد. به طور مثال شما در حال گذر از روي کوهي براي رسيدن به Mordor هستيد در حالي که مي توانستيد اين راه را توسط بيابان طي کنيد. حال شما ناگهان شخصي را مي بينيد که از شما کمک مي خواهد و با همراه شدن با او ميبينيد سائرون به دهکده او حمله کرده و اصلا در Mordor نبوده است. در حالي که اگر به اين شخص بي توجه باشيد و به او کمک نکنيد و راه خود را برويد سائرون را در همان قلعه اش براي نبرد ملاقات کنيد. در حقيقت اين اتفاقات ناگهاني در هر زمان و مکاني در اين عنوان ممکن است ديده شوند اما انتخاب با شماست که آن ها را انجام مي دهيد يا نه. البته به گفته سازندگان انجام اين ماموريت هاي ناگهاني به طور قطع تجربه اي عالي به بازيکنان خواهد داد. بايد به اين نکته نيز اشاره کنيم که در کنار تمام اين Side Quest ها و مراحل اصلي، مراحل فرعي بسياري نيز براي انجام وجود دارد. در حقيقت شما براي تجربه گيم پلي به هيچ عنوان محدود نخواهيد بود!

منبع توضيحات: وبسايت گيم فا







حداقل سيستم مورد نياز:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: 64-bit: Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 40 GB available space

منبع: www.downloadha.com
































Monochroma
Monochroma-screenshots-01-small.jpg
Monochroma-screenshots-03-small.jpg

Monochroma-screenshots-02-small.jpg
Monochroma-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
اين بازي درباره ي دو برادر است که شاهد جنايت وحشتناکي بوده اند. اين بازي بدون هيچ Cut Scene و يا ديالوگ در بازي با روح شما ارتباط برقرار مي کند و با جلوه هاي بصري عميق احساسات بازي را به شما القا مي کند. اين دو برادر با همکاري مديگر سعي مي کنند تا دنيايشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفيق ديوانگي و دلهره ي فيلم هاي دهه ي ???? وبا يک ديد امروزي، تغييرات جهان و جهاني ثانويه را نشان مي دهد که گيم پلي در آن اتفاق مي افتد. اين بازي تلفيقي از بازي هاي کودکانه مانند Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان هاي کلاسيک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz مي باشد. اين بازي شباهت هاي زيادي به عنوان Limbo دارد و تم سياه و سفيد و معماهايي که در بازي وجود دارد ياد آور اين عنوان محبوب مي باشد.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP or later
Processor: 2GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 Support
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Direct X 9 Competible



سيستم پيشنهادي:

OS: XP or later
Processor: Core 2 Duo 2GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 Support, 512 MB Video Card or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Direct X 9 Competible
Additional Notes: Core 2 Duo 2GHz or better

منبع: www.downloadha.com































State of Decay Lifeline
State-of-Decay-Lifeline-screenshots-01-small.jpg
State-of-Decay-Lifeline-screenshots-03-small.jpg

State-of-Decay-Lifeline-screenshots-02-small.jpg
State-of-Decay-Lifeline-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
نسخه جديد بازي محبوب State of Decay که يک بازي سبک زامبي است منتشر شد! اين نسخه که هم اکنون قابل دريافت است، شامل نسخه ي اصلي بازي، دي ال سي Breakdown و دي ال سي جديد بازي با نام Lifeline مي باشد و بازي به آخرين نسخه ي خود نيز آپديت شده است. چيزي که در اين بازي تغيير کرده است، نحوه دفاع زامبي ها از خودشان در برابر شما مي باشد. آن ها روش هاي دفاعي خاصي را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننموديد. در بازي شاهد وسايل نقليه جديد خواهيد بود و تفنگ هاي بيشتري را در اختيار داريد. در بازي نوع جديدي از زامبي ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلي خود مي باشند.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP SP3
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) / Athlon X64
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 series or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 4750 / GeForce GT 240 / Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 
Last edited:

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:



The Sims 4
The-Sims-4-screenshots-04-small.jpg
The-Sims-4-screenshots-01-small.jpg

The-Sims-4-screenshots-03-small.jpg
The-Sims-4-screenshots-02-small.jpg




بررسي بازي
شايد بتوان گفت که بازي سيمز ?، تنها بازي است که از آن اتنظار مي رود تا زندگي روزمره ي انساني را به طور حرفه اي و بهترين نحو شبيه سازي کند و به شما اجازه زندگي در دنياي مجازي را به طوري که هيچ وقت آن را بدين صورت تجربه نکرده ايد، بدهد! در چهارمين نسخه از اين بازي فوق العاده موفق، شما به کنترل و مديريت سيمز با چهره ها، شخصيت ها، رفتارها و احساسات جديد و منحصر به فرد خواهيد پرداخت. سطوح جديدي از بازي را تجربه کنيد و با استفاده از قابليت طراحي خانه با استفاده از گزينه هاي از پيش تعيين شده در بازي، طراحي زيبايي براي شخصيت خود داشته باشيد. از گالري خود براي انتخاب، اشتراک گذاري و دانلود اجزاء جديد بدون ترک بازي استفاده کنيد. قلب، فکر و بدن شخصيت هاي مجازي خود را بدست بگيريد و گيم پلي خود را با همسايگان خود طعمي تازه ببخشيد، به طوري که تا به حال تجربه نکرده ايد!


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 8.1
PROCESSOR: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 or equivalent)
MEMORY: At least 2 GB RAM
HARD DRIVE: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO CARD: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better
SOUND CARD: DirectX 9.0c Compatible
DIRECTX: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Keyboard and Mouse



سيستم پيشنهادي:

OS: 64 Bit Windows 7,8, or 8.1
PROCESSOR: Intel core i5 or faster, AMD Athlon X4
MEMORY: 4GB RAM
HARD DRIVE: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 650 or better
SOUND CARD: DirectX 9.0c Compatible
DIRECTX: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Keyboard and Mouse


منبع: www.downloadha.com

























Divinity: Original Sin
Divinity.Original.Sin-S2-s.jpg
Divinity.Original.Sin-S3-s.jpg

Divinity.Original.Sin-S1-s.jpg
Divinity.Original.Sin-S4-s.jpg




بررسي بازي
Divinity: Original Sin عنوان يک بازي RPG از Larian Studios مي باشد . داستان بازي با توجه به شخصيت اصلي بازي عميق وعده داده شده و به عنوان يک جهان پر تعامل از شخصيت هم شناخته شده که اين به اين معنيست در محيط بازي شخصيت هاي بازي زياد خواهند بود و با افرادان زيادي در بازي سروکار خواهيد داشت. اورک ها در ماه مارس ، قدرت عجيب و زيادي کسب کرده اند که هرگز تا اين حد قدرتمند ديده نشده بودند . آن ها به دنبال گرفتن کشورهاي آزاد هستند . در اين بين ? قهرمان اصلي داستان که هريک گذشته اي از گناه را با خود دارند ، براي مقابله با اورک ها برمي خيزند . آيا آن ها به حد کافي قدرت جنگيدن با orcsها را دارند ؟ در ادامه مي توانيد نسخه ي کرک شده ي ريلودد اين بازي را از دانلودها دريافت نماييد .

حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows XP SP3 or higher

CPU : Intel Core2 Duo E6600 or equivalent

RAM : 2048 MB RAM

Graphics: HD Intel Graphics 4000 or NVIDIA® GeForce® 8800 GT (512 MB) or ATI™ Radeon™ HD 4850 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
منبع: www.downloadha.com






























Lost Via Domus
Lost-Via-Domus-1-300x169.jpg
Lost-Via-Domus-2-300x169.jpg

Lost-Via-Domus-3-300x169.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: 2008/02/26
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ماجراجويي/اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: 4.18 GB
معرفي بازي :

سريال Lost يکي از پرخرج ترين و پرفروشترين سريالها مي باشد که بازي Lost Via Domus از روي اين سريال معروف ساخته شده است. داستان بازي مربوط ميشه به بازماندگان پرواز 815 که در مسير سيدني به لس انجلس دچار يه نوع سانحه ميشوند و در جزيره اي ناشناخته سقوط ميکند. کساني که زنده ميمانند تا چند روز در جزيره منتظر کمک ميمانند و در طي اين چند روز حوادثي برايشان اتفاق ميفتد و آنها ميفهمند که در جزيره تنها نيستند و اينکه کسي از سقوط هواپيمايشان خبر ندارد و ديگر انتظار کشيدن فايده اي ندارد و بايد به فکر غذا ، خانه و … بيفتند. وظيفه ي شما در اين بازي اين است که اتفاقات عجيب و غير قابل پيشبيني را همراه با ديگران حدس بزنيد و يک نکته که در اين بازي وجود دارد اين است که در حين بازي به گذشته افراد جزيره همانند سريال برخواهيد گشت و اتفاقات جالب را تجربه مي کنيد.

منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:



Alien Isolation
Alien-Isolation-S2-s.jpg
Alien-Isolation-S3-s.jpg

Alien-Isolation-S1-s.jpg
Alien-Isolation-S4-s.jpg




بررسي بازي
عنوان Alien: Isolation که يک بازي اول شخص Survival Horror نيز مي باشد ، از فيلم کلاسيک ، ترسناک و تنش آور سال ???? آقاي Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازيکنان خود را در فضايي پر از ترس و خطر مي يابند و در سايه ها بايد با يک Xenomorph بي رحم و غول پيکر نيز مقابله کنند.البته نبايد فراموش کرد که در حقيقت اين بازي برگشت به عناويني است که سبک Survival Horror را به پيش مي راندند. از اين رو نمي توان انتظار اکشني خشن داشت. هرچند بازهم در بازي المان هايي از بازي هاي اکشن هم وجود دارد ولي در اکثر مواقع گرايش افراطي به بازي هاي سبک جديد همانند Amnesia و Slenderman ديده مي شود که از سويي واقعاً جاي خوشحالي دارد و از سوي ديگر مي تواند اين بازي را به نابودي بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازي به بخشي برمي گردد که در آن بازي از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازي هاي امروزي به حدي از افراط رسيده است که در هر بازي مي توان گوشه هاي از آن را ديد. همين عملکرد مي تواند تا حدودي زمينه را براي حضور سبک ها و بازي هاي ديگر همانند Amnesia که موفقيت خوبي هم به دست آورده اند، ايجاد کند. پس مي توان گفت تا حدودي سبک فرار و مخفي شدن هاي پي در پي امتحان پس داده و شايستگي خود را ثابت کرده است.

تکرار يک عمل مشخص و تعيين شده براي رسيدن به نتيجه اي متفاوت. هميشه سعي مي کني در بازي از چشم بيگانه در امان باشي و اگر تنها يک قدم فراتر بروي خواهي سوخت. در ابتدا بازي به شکلي به نمايش گذاشته مي شود که بيشتر بازيباز ها به اشتباه خواهند افتاد! همه چيز به خوبي پيش مي رود ولي ناگهان حوادث ديگري رخ مي دهد که تمام معادلات را به هم مي ريزد.از همان ابتدا مشخص بود که براي نجات پيدا کردن در اين بازي، نيازمند انتخاب هاي ويژه اي هستيم. برابر هر انتخاب نياز به استراتژي و اصول خاصي است که بر اساس موقعيت هاي متفاوت آنها هم تغيير خواهند کرد. به طور مثال براي آنکه در محيطي تاريک از دست بيگانه فرار کنيد، بايد ساکت بوده و از ايجاد هر گونه صدا و روشنايي(مخصوصاً مشعل يا همان چراغ قوه مخصوص) خودداري کنيد، زيرا بيگانه به اين دو المان عکس العمل خاصي نشان مي دهد.حال فرض کنيد در فضاي باز قرار داريد، در اين فضا ديگر نمي توانيد از دو المان پيشين استفاده کنيد، مخفي شدن شايد به کمکتان بيايد ولي هرگز براي هميشه جوابگو نخواهد بود. طبق اطلاعاتي که منتشر شده است(اگر واقعاً اين طور باشد) بيگانه بر اساس عملکردي که بازيباز از خود دارد، تغيير استراتژي مي دهد و شايد شاهد پيشرفت هايي در روند مبارزه و فرآيند شکار او هم شاهد باشيم. پس با بيان اين نکات مي توان نتيجه گرفت که بازي بيانگر فرايندي است که در آن فرار و مخفي شدن هاي پي در پي جزء جدايي نشدني بازي خواهد بود. در دمويي که توسط برخي از بازيبازان مورد ارزيابي قرار گرفته است، در طول بازي خوش شانس بودن هم تاثير گذار است. زيرا گاهي اوقات در بازي شرايطي به وجود مي آيد که هرگز فکرش را هم نمي توانستيد بکنيد. به طور مثال وقتي با بيگانه رو به رو شده ايد و سعي مي کنيد از دست او فرار کنيد، ناگهان بيگانه از طريق ميانبري که در محيط کار گذاشته شده است به جاي تعقيب شما، سد راهتان مي شود. چنين شرايطي بازي را براي بازيکن بسيار سخت مي کند و سوهان روح او خواهد بود.اگر اولين و دومين نسخه از سري فيلم هاي Alien را ديده باشيد هر دو يک پيام ثابت دارند و آن هم اين است که تکنولوژي شما را نجات نمي دهد. در بازي هم شاهد همين پيام هستيم.



حداقل سيستم مورد نياز بازي :

OS: Windows 7 (32bit) s

Processor: 3.16Ghz Intel Core 2 Duo E8500

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB (AMD Radeon HD 5550 or Nvidia GeForce GT 430) s

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 35 GB available space

سيستم پيشنهادي بازي :

OS: Windows 7 (64bit) s

Processor: AMD: Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz or Intel: Core 2 Quad Q9650 – 4 Core, 3.0 GHz

Memory: ? GB RAM

Graphics: 2GB (AMD GPU: AMD Radeon R9 200 Series or Nvidia GPU: Nvidia GeForce GTX660) s

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 35 GB available space


منبع: www.downloadha.com






























Shadows on the Vatican Act II Wrath
SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-01-small.jpg
[http://img5.downloadha.com/hosein/Game/May%202014/16/SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-03-small.jpg/img]



[B][SIZE="3"]بررسي بازي[/SIZE][/B]
ازي Shadows on the Vatican – Act 1: Greed يک بازي هيجان انگيز با تم جنايي در ژانر ماجرايي و اشاره و کليک (point-and-click adventure) است. بطور کلي اين يک بازي در چهار عنوان يا به عبارتي Act عرضه خواهد شد و هرکدام نيز مي توانند نسخه اي مجزا و مستقل باشند: Act1: Greed, Act II: Wrath, Act III: Pride, Act IV: Redemption. طراحي اين سري بازي ها بر اساس طرح ها و ايده هاي دو تن از حرفه اي ترين هنرمندان فعال در زمينه کتاب هاي کميک به نام هاي Lorenzo Ruggiero و Daniela Di Matteo صورت پذيرفته است. داستان در اين نسخه درباره شخصي به نام جيمز مورفي (James Murphy) است که سابقاً کشيش بوده و طي درخواست کمک تلفني دوستش کريستُفُـرو (Cristoforo)از شيکاگو به کشور ايتاليا و شهر رم مي آيد. در اين اثنا يک کيف حاوي مدارک و اسناد فوق العاده مهم ناپديد مي شود که اگر به دست نااهل بيفتد، فجايع جبران ناپذيري به همراه خواهد آورد. اينگونه مي شود که او متوجه حقايق همچنين مجهولاتي بسيار نگران کننده و خطرناک مي شود که بطور مستقيم با واتيکان در ارتباط است و فعاليت هاي بزرگانش را به شدت زير سؤال مي برد. تلاش براي آشکار سازي مجهولات و جلوگيري از حوادث خطرناک قريب الوقوع، يک گيم پلي با تم جنايي و ارزشمند ساخته که انتظار مي رود بسيار مورد توجه علاقمندان به اين ژانر قرار بگيرد.

منبع: www.downloadha.com































[B][SIZE="5"] Kings Bounty Dark Side [/SIZE][/B]
[img]http://img5.downloadha.com/hosein/Game/August%202014/20/Kings-Bounty-Dark-Side-screenshots-01-small.jpg
Kings-Bounty-Dark-Side-screenshots-03-small.jpg

Kings-Bounty-Dark-Side-screenshots-02-small.jpg
Kings-Bounty-Dark-Side-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
وقت آن رسيده که در سفر تاريکي همراه شويد و با تينا و ساير شخصيت هاي بازي به بخشي اسرارآميز از دنيا که تابحال توسط هيچ غارتگري ديده نشده است سفر کنيد. براي اولين بار در سري بازي هاي King Bounty، گيمرها مي توانند نژاد **** خود را همانند کلاس آن تعيين کنند. شما مي توانيد يک جنگجوي نترس از گروه اورک ها، يک **** و درمانگر در گروه دمونز و يا استفاده از نيروي جادويي براي ايجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنيد. شواليه هاي انساني به سرزمين آستريکس ها حمله کرده اند و يک دمونز جوان به نام نائوليني هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وي بر اين است که بتواند انتقام پدرش را بگيرد.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP (SP3 required), Vista, 7, 8
Processor: 2.6 GHz and better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 6600 with 128 Mb VRAM or similar AMD card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compliant
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:



Wasteland 2
Wasteland-2-screenshots-01-small.jpg
Wasteland-2-screenshots-03-small.jpg

Wasteland-2-screenshots-02-small.jpg
Wasteland-2-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
داستان ويست لند? پس از ماجراهاي نسخه اول رخ مي دهد و چند نفر از گروه رنجرهاي بيابان براي پي بردن به راز سيگنال راديويي مرموزي که منشا آن مشخص نيست،عازم يک ماجراي جديد مي شوند که قرار است سرنوشت دنياي مصيبت زده را بار ديگر تغيير دهد.اين تمام چيزي است که مي توانيم در مورد داستان بازي شرح دهيم چون بعد از داستان بازي براي هر شخص بسته به انتخاب ها و استيل بازي متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازي اين است که اجازه دهند کسي که بازي مي کند داستان بازي را شکل دهد و هرکس ماجراي شخصي و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلي بازي و چه ماموريت هاي فرعي مسيرهاي انشعابي متعددي دارند که هر مسير با مسيرهاي ديگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسير سرنوشت دنيا و مردم ساکن آن دنيا را به طور کلي تغيير مي دهد.انتخاب يک مسير ممکن است باعث شود منطقه اي از بازي نابود شود، يا تغيير کند،يا ساکنان آن عوض شوند،يا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمي بگيرند.حالت انتخابي ويست لند ? همانند ويچر است که هر يک از مسيرها برايتان يک بخش جداگانه را باز مي کند ولي بخش بزرگي از بازي را از دست خواهيد داد و براي تجربه آن بايد يک مسير ديگر را انتخاب کنيد. به عنوان مثال تمام شخصيت ها در بازي قابل کشتن هستند و کشتن يک شخصيت کليدي مي تواند داستان بازي را به طرز شگفتي عوض کند يا اگر يک پيام راديويي دريافت کرديد که درخواست کمک مي خواهد، اگر به آنجا بشتابيد با يک شهر معمولي رو به رو خواهيد شد ولي اگر درخواست را نپذيرفتيد يا به موقع به نجات آن ها نرسيديد، با يک ويرانه رو به رو خواهيد شد. يا مثالي ديگر:ممکن است اعضاي گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهيي رنجرهاي بيابان سرپيچي کند که افرادي توسط مرکز فرماندهي براي نابودي شما اعزام شوند و به اين ترتيب روند ماموريت اصلي بازي و داستان اصلي بازي به طور کلي تغيير کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازي، بسياري از افراد نيمي از بازي را اصلا نخواهند ديد!
اولين بازي ويست لند که در سال ???? توسط اينترپلي ساخته و توسط الکترونيک آرتز براي اپل?،کمودور?? و PC DOS منتشر شد،يک بازي نقش آفريني نوبتي بود که دنياي بازي هاي کامپيوتري را وارد عرصه آخرالزماني کرد.داستان بازي د سال ???? و در مناطقي از آمريکاي ويران شده در اثر بمباراناتمي خيالي سال ???? رخ مي داد.قهرمانان بازي اعضاي گروهي به نام رنجرهاي بيابان بودند که براي نجات بشريت يا آنچه از آن باقي مانده بود،تلاش مي کردند. ويست لند از بسياري از جهات متفاوت و منحصر به فرد بود.در اين بازي به جاي الف ها و ترول هاي قرون وسطايي،قهرمانان ما در دنياي پس از انفجار ويرانگر اتمي با موجودات جهش يافته و گروهک هاي خياباني مبارزه مي کردند.دنياي بازي کاملا يک دنياي باز و ديناميک بود که هر عمل قهزمانان مي توانست تاثير زيادي روي بخش هاي ديگر اين دنيا داشته باشد.انجام هر کاري راه حل هاي گوناگون داشت و تجربه هر بازيباز نسبت به ديگري را منحصر به فرد و خاص مي کرد.رفتار شخصيت هاي همراه بازي کاملا طبيعي و غير قابل پيش بيني بود و ممکن بود بر اثر انتخاب هاي شما با شما لج کرده و يا ضد شما مبارزه کنند.همه اين ها باعث شد ويست لند يه عنوان بي نظير و تاثيرگذار باشد و چه در زمان عرضه در ???? و چه سال ها بعد همواره مورد تحسين بوده و بارها در ليست تاثيرگذارترين يا برترين بازي هاي کامپيوتري تاريخ ظاهر شد.

ديالوگ در ويست لند ? درست مثل بازي پيشين و فال اوت نقش اساسي را بازي مي کند و مسير بازي در بسياري صحنه ها صرفا با ديالوگ عوض مي شود. ديالوگ در ويست لند? با شيوه اي مشابه در بازي هاي نقش آفريني خيلي قديمي با استفاده از کلمات کليدي هدايت مي شود. هنگام سخن گفتن با شخصيت هاي درون بازي ليستي از کلمات کليدي نمايش داده مي شود که با انتخاب هر يک از آن ها ديالوگ ادامه پيدا کرده و کلمات کليدي جديدي به ليست اضافه مي شود.اما تفاوت ويست لند? با بازي هاي قديمي مشابه اين است که با بردن ماوس روي هر يک از اين کلمات کليدي،دقيقا حمله اي که قهرمانان ما بر زبان خواهند آورد نمايش داده مي شود تا با انتخاب اشتباه يک کلمه کليدي،گروه به دردسر نيفتد.به شيوه بازي هاي فال اوت اوليه امکان تايپ مستقيم کلمات هم در بازي وجود دارد.بسته به کلماتي که تايپ مي شود ممکن است اطلاعات مخفي يا اضافي ارايه شده و يا اتفاقات جال بيفتد.ليست اين کلمات در جايي وجود ندارد و بخشي اضافي و مخقي از ديالوگ هاي هر شخصيت درون بازي است و مي تواند به اطلاعات بسيار پرکاربرد بهتر مثل محل يک گنج يا ترساندن يک نفر يا کشف مکان مخفي منجر شود.

گروه ما در ويست لند? يک گروه ترکيبي درست مثل گروه ترکيبي نسخه اول خواهد بود.? نفر اعضاي اصلي اين گروه توسط ما ايجاد مي شوند و به طور کامل تحت کنترل ما قرار دارند. بازي با اين ? نفر آغاز مي شود،اما در طول بازي شخصيت هاي متعددي وجود دارند که مي توانند به گروه ما ملحق شوند.حداکثر ?نفر به طور همزمان مي توانند به گروه ما ملحق شوند که تعداد اعضاي تيم ما درست مثل بازي اصلي به ? نفر برسد.اما اين ? نفر با ? شخصيت اصلي بازي تفاوت هايي دارند.اين افراد شخصيت،اهداف و نيازهاي خاص خود را دارند.ممکن است از گروه ما چيزي بدزدند؛درخواست پول يا سهم کنند،سر لج و لجبازي بگذارند،معتاد شوند و دردسر الکي ايجاد کنند و به طور خلاصه،هرکدام داستان و ماجراي خاص خود را دارند.

مهارت هاي هر يک از اعضاي گروه در سرنوشت بازي و همه کارهايي که اعضاي گروه انجام مي دهند، موثر است و از اين رو،ارتقاي هر عضو بايد با دقت صورت بگيرد. ?? مهارت مختلف در بازي وجود دارد که بعضي از آن ها جنبه طنز و سرگرمي دارند(هر چند بسيار کاربردي هستند) و برخي ديگر،کاملا جدي هستند. به عنوان مثال مهارت تعمير توستر!! به ما اجازه مي دهد توسترهاي درون بازي را تعمير کنيم. اين مهارت شايد در ابتدا خنده دار و مسخره به نظر برسد،اما تعداد زيادي توستر در بازي وجود دارد که مردم اشيا يا اطلاعات ارزشمندي داخل آنها مخفي کرده اند و تنها با داشتن اين مهارت مي توان آن ها را به دست آورد. بقيه مهارت ها مثل Energy Weapons روي مبارزه و کارهاي ديگر تاثير مي گذارند.

منبع توضيحات: وبسايت گيم فا

حداقل سيستم مورد نياز:



OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1 (32 or 64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 or Radeon HD 4850 (512 MB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card



سيستم پيشنهادي:



OS: Windows 7/8/8.1 (64 bit)
Processor: Intel i5 series or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or Radeon HD 5770 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
منبع: www.downloadha.com























Endless Legend
Endless-Legend-screenshots-04-small.jpg
Endless-Legend-screenshots-05-small.jpg

Endless-Legend-screenshots-03-small.jpg
Endless-Legend-screenshots-06-small.jpg




بررسي بازي
يک طلوع خورشيد ديگر، يک روز کاري ديگر! مواد خوراکي بايد رشد پيدا کنند، صنايع ساخته شوند، علم و جادو پيشرفته شوند و پول ها جمع آوري شود. ضرورت نياز باعث به کنترل و اداره ي اين تلاش ها و عملکردهاي ساده مي شود، در هر صورت، تاريخچه اي توصيف نشدني از سياره زمين در اين بازي نهان شده است. در حال و هواي بازي، وقتي شما سعي در کشف اسرار بازي داريد و برخي چيزها را نيز خراب مي کنيد، متوجه مي شويد که در اين بازي تنها نيستيد و افراد ديگري نيز در بازي حضور دارند. ساير مردم نيز تلاش مي کنند تا زنده بمانند، رشد کنند و شايد به مقابله با شما بپردازند.

حداقل سيستم مورد نياز:



OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1
Processor: 2.5Ghz Intel Core 2 Quad Q8300 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB nVidia Geforce GT460 or equivalent, 500 MB ATI HD4850 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio



سيستم پيشنهادي:



OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1
Processor: 3.5Ghz Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB nVidia Geforce GTX660 or equivalent, 1GB ATI HD7850 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio

منبع: www.downloadha.com






















Aritana and the Harpys Feather
Aritana-and-the-Harpys-Feather-screenshots-01-small.jpg
Aritana-and-the-Harpys-Feather-screenshots-03-small.jpg

Aritana-and-the-Harpys-Feather-screenshots-02-small.jpg
Aritana-and-the-Harpys-Feather-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Aritana يک بازي پلتفرم است که جنبه ي اصلي مکانيکي آن بر روي تغيير حالت ايستادن شما استوار است. اين حالات ايستادن شامل خصيصه هايي همچون سرعت، نيروي پرش، حمله ها و قابليت هاي ويژه شخصيت بازي شما مي باشد. بازي کننده بايد بين اين حالات ايستادن يک کدام را انتخاب کند تا بتواند از موانع عبور کند و با ارواح جنگل مبارزه کند که اين نبردها و عبورها بايد به صورت سريع، هوشمندانه و منطقي باشد که زيبايي خاصي به اين بازي بخشيده است.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual core 2.6 GHz Intel® Pentium® or AMD Athlon™ 64 X2 3800+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 220 / ATI HD 4600 Series 1GB
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible Sound Card
Additional Notes: Controller: Xbox 360 Controller for Windows
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:



Total War ROME II Emperor Edition
Total-War-ROME-II-Emperor-Edition-screenshots-01-small.jpg
Total-War-ROME-II-Emperor-Edition-screenshots-03-small.jpg

Total-War-ROME-II-Emperor-Edition-screenshots-02-small.jpg
Total-War-ROME-II-Emperor-Edition-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
نسخه جديد بازي محبوب توتال وار : رم ? که با عنوان Emperor Edition در ? سپتامبر ريليز شده بود، با کرک نهايي ريليز شد. اين نسخه از بازي به علت تغييرات گسترده اي که شامل شده بود، به همراه تمامي DLC هاي آن که تا به امروز براي بازي ريليز شده بودند، همگي در يک پکيج جديد قرار گرفت که در نسخه Emperor Edition قرار داده شده اند. اين نسخه از بازي داراي بهبودهايي در خود گيم پلي را نيز دارا بوده است که مي توان به بهبود سيستم سياست گذاري ها، زنجيره هاي ساختماني، همترازي دوباره نبردها و بهبودهاي بصري در هر دو بخش نبرد ها و روند بازي اشاره نمود. براي مشاهده ي عکس هاي اين نسخه از بازي و دانلود آن مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

حداقل سيستم مورد نياز:



OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:?.?c
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1024×768



سيستم پيشنهادي:



OS: Windows 7 / Windows 8
Processor: 2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory: 4GB RAM
Graphics: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®: ??
Hard Drive: 35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1920×1080


منبع: www.downloadha.com
















X Rebirth 2 Secret Service Missions




بررسي بازي
در نوامبر سال 2013 بود که اولين نسخه از بازي زيباي X Rebirth براي سيستم هاي PC منتشر شده و سايت دانلود رايگان آنرا براي عموم به اشتراک گذاشت، حال پس از گذشت تقريباََ يک سال نسخه دوم اين بازي با عنوان لاتين X Rebirth 2.0 – Secret Service Missions تحت عنوان ماموريت هاي محرمانه دولت منتشر شد! گيم پلي بازي همانند نسخه قبلي است با اين تفاوت که گيم پلي بازي کمي غني تر شده و بازي داراي جلوهاي بصري بيشتري شده است. همچنين ه جنگنده جديد با پيکربندي کابين خلبان جديد، کشتي جديد زنون، چهار نوع موشک چديد،‌خلبان اتوماتيک براي زماني که شما مشغول هستيد، صحنه منوي شروع و . . . همه جزئي از تغييرات X REBIRTH 2.0 هستند.
در آينده دور ، جهان X با يک دوره تغييرات عميق و غير قابل فسخ مواجه است, در حالي که اين جهان بصورت اتفاقي به سمت آينده نامشخص ميرود ماجراهاي بي شماري در انتظار اين جهان هستند, همچنين دشمنان از اين فرصت استفاده کرده و به دنبال افزايش قدرت هستند, دو نفر به تنهايي در برابر کهکشان ايستادگي ميکنند آن ها نقش کليدي در حوادث را اجرا ميکنند, يک مرد جوان به همراهي يک زن در يک کشتي فضايي کل عوامل را بدست گرفتند و شما بايد آن ها را هدايت کنيد. بازي داراي ده ها ساعت گيم پلي جذاب همراه با مبارزات مختلف و اکتشاف در دنيايِ فضايي است. ساخت و ايجاد امپراتوري خود, از ايستگاه هاي تجاري گرفته تا کارخانه هاي بزرگ، مزارع و مجتمع هاي نظامي تک کازمتيکس ، همه چيز مي تواند متعلق به شما باشد.
منبع: namadownload.com














Trials Fusion Riders of the Rustlands
Trials-Fusion-Riders-of-the-Rustland-screenshots-01-small.jpg
Trials-Fusion-Riders-of-the-Rustland-screenshots-03-small.jpg

Trials-Fusion-Riders-of-the-Rustland-screenshots-02-small.jpg
Trials-Fusion-Riders-of-the-Rustland-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
شرکت يوبي سافت و استديو RedLynx عنوان جديدي از سري Trials را معرفي کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئيات نسل بعدي متعددي بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پيشرفت قابل توجه اي دارند. اين نسخه بسياري از فرمول هاي موفق نسخه اصلي را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سيستم هاي جديدي مبتني بر فيزيک و خصوصيات اجتماعي مختلف وجود خواهند داشت. اين براي اولين باري است که يوبي سافت اين سري را بر روي تلفن هاي همراه خواهد آورد و شما قادر خواهيد بود در هرجا که بخواهيد اين بازي را بر روي موبايلتان تجربه کنيد. اين بازي را مي توان به عنوان ?مين عنوان از سري بازي هاي Trials دانست. در اين بازي از طراحي بسيار قوي فيزيک بازي و محيط بازي استفاده شده است و گيمرها با درنورديدن موانع و پريدن از روي آن ها تجربه اي دلنشين را به همراه خواهند داشت. اولين DLC براي اين بازي که به محبوبيت خوبي رسيده است، با نام Riders of the Rustlands منتشر شده که داراي مراحل جديد، مسابقات تازه و بخش ويرايش اشياء در مسير مسابقه را دارا مي باشد. کمپاني يوبي سافت قرار گذاشته که ? پکيج ديگر نيز براي اين بازي عرضه کند. بازي نيز به آخرين نسخه خود آپديت شده و به دليل آپديت شدن تقريبا تمامي فايل هاي اجرايي بازي، تيم کرک کننده تصميم بر آن گرفت که يک نسخه مجزا از بازي را عرضه کند. شما مي توانيد با مراجعه به ادامه مطلب اين DLC جذاب را به همراه بازي آپديت شده به آخرين نسخه خود از وبسايت دانلودها دريافت نماييد.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 or Windows 8.1
Processor: Intel Core i3 550 @ 3.2 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5770 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0 or higher)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 10.1 Compatible Sound Card
Additional Notes: DirectX 10.1 or higher required



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 or Windows 8.1
Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti or better / AMD Radeon HD7850 or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 10.1 Compatible Sound Card
Additional Notes: DirectX 10.1 or higher required

منبع: www.downloadha.com
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,822
لایک‌ها
2,766
سلام.دوست عزیز ادرسو برام میفرستید حضوری هاردو بیارم خدمتتون
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:



Call-of-Duty-Advanced-Warfare-screenshots-01-small.jpg
Call-of-Duty-Advanced-Warfare-screenshots-03-small.jpg

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-screenshots-02-small.jpg
Call-of-Duty-Advanced-Warfare-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

اولین نکته ی جالب و هیجان انگیز بازی نیز همین شخصیت Jonathan Irons است. وی فردی است که این شرکت را تاسیس کرد و به مرور زمان و با تلاش بی وقفه ی خود توانست آن را به عنوان یکی از ارتش های قدرتمند جهان مطرح کند و وی حال می خواهد با این شرکت، جهان را زیر سلطه ی خود بگیرد و آن را وارد مرحله ی جدید کند. نقش وی را در بازی یکی از مشهور ترین بازیگران هالیوود و برنده ی جایزه ی اسکار یعنی کوین اسپیسی بازی می کند که علاوه بر صداپیشگی، بازیگر موشن کپچر این شخصیت نیز می باشد. اما شخصیت اصلی بازی شخصی به نام Jack Mitchell است که ابتدا از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا می باشد ولی با دعوت Will Irons که فرزند Jonathan Irons است وارد شرکت خصوصی نظامی Atlas می شود. صدا پیشگی شخصیت Mitchell بر عهده ی Troy Barker می باشد که البته این شخصیت تنها در کات سین ها سخن می گوید. بر خلاف سایر نسخه های این سری، داستان تنها در یک جبهه دنبال می شود و بازیکنان تنها در نقش Mitchell قرار می گیرند و این امر فرصت بیشتری را به تیم سازنده می دهد تا با تمرکز بیشتری بر روی داستان بازی کار کنند.



تا کنون درباره ی دشمنان اصلی بازی صحبتی نشده است ولی مشخص است که یک گروهک تروریستی با نام KVA به نقاط مختلف جهان از جمله شهر دیترویت در ایالت میشگان آمریکا و سئول، پایتخت کره ی جنوبی، حمله کرده اند و حال شرکت Atlas وظیفه ی مقابله با آن ها را بر عهده دارد. همانند سایر عناوین این سری، لحظات احساسی و البته صحنه های سینمایی، بخش مهمی از بازی را تشکیل می دهند. در نمایش گیم پلی بازی در کنفرانس مایکروسافت، در لحظات پایانی تریلر دست یکی از کاراکتر های دوست در کشتی فضایی گیر می کند و Mitchell تلاش می کند تا وی را نجات دهد ولی نمی تواند. سرانجام دوستش او را به پایان پرت می کند و کشتی فضایی منفجر می شود. در اثر همین انفجار یکی از قطعات این کشتی فضایی به دست Mitchell برخورد می کند و در یکی از صحنه های دردناک این تریلر، زمانی که یکی از افراد سعی می کند وی را به مقر نیرو های خود باز گرداند، دست قطع شده ی او مشاهده می شود. گویا Sledgehammer Games سعی کرده داستانی تاریک تر از جنگ را به تصویر بکشد و اعلام کند که جنگ چیزی جز تباهی و نابودی ندارد. از سوی دیگر نباید موسیقی زیبای بازی را نادیده گرفت به خصوص در صحنه ای که دوست Mitchell در انفجار جان خود را از دست می دهد و دست وی نیز قطع می شود، موسیقی احساسی و زیبایی به گوش می رسد که ساخته ی Harry Gregson-Williams می باشد.



جنگ های پیشرفته
مهم ترین بخش Advanced Warfare که تغییرات کلیدی و گسترده ای نیز در آن رخ داده است، بخش گیم پلی است. شاید در نگاه اول به تریلر گیم پلی بازی به نظر بیاید که بازی تخیلی شده است اما این دیدگاه نادرستی است. سلاح ها و فناوری هایی که در این عنوان وجود دارند، همگی طرح های ارتش های مختلف جهان از جمله آمریکا می باشند که در تلاش هستند تا آن ها را تولید کنند. مهم ترین فناوری موجود در بازی EXO می باشد. پوششی پیشرفته که نیروی سربازان را چند برابر می کند و به آن ها قدرت پرش های بلند و تغییر مکان های سریع را می دهد. این لباس هم اکنون در آژانس پیشرفت های دفاعی آمریکا در حال ساخت است و امکان دارد چند سال آینده آن را در ارتش آمریکا ببینید. EXO به شما این قابلیت را می دهد که از ارتفاع های بلند بر روی زمین بپرید بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببنید زیرا این لباس در پشت ساق پا، دارای دو محفظه است که با ایجاد نیرویی بر خلاف جهت جاذبه ی زمین می توانند از سرعت شما بکاهد و شما را به آرامی بر روی زمین قرار دهد. این پوشش هم چنین این امکان را به شما می دهد که پرش هایی فراتر از حد عادت انجام دهید و به راحتی بر روی سطوح بلند قرار گیرید. دیگر کاربرد این پوشش، تغییر مکان سریع می باشد. محفظه هایی در پشت این پوشش وجود دارد که با ایجاد نیرو می توانند مکان شما را تغییر دهند. همان طور که گفته شد این پوشش نیروی سرباز ها را چند برابر می کند به نحوی که شما می توانید با یک ضربه یک در فلزی را بشکنید یا اینکه با دستان خود درب های اتومبیل را از جا بکنید.



یکی از تغییرات جزئی بازی نسبت به نسخه های قبلی محل نشان دادن تعداد فشنگ ها و نارنجک ها است. بر خلاف اکثر عناوین شوتر که این اطلاعات را در گوشه ی سمت راست بازی نمایش می دهند در این بازی تعداد فشنگ ها بر روی اسلحه و تعداد نارنجک ها در سمت چپ آن نمایش داده می شود. در تریلر بازی ۳ اسلحه استفاده شدند که همگی آن ها اسلحه هایی هستند که در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده اند. یکی از سلاح های استفاده شده در این تریلر ۳D Printer نام دارد. این اسلحه این توانایی را دارد که بدون خشاب گذاری، خود فشنگ تولید کند. در واقع شما در حین مبارزه نیازی به تعویض خشاب ندارید که این نکته باعث افزایش بیش از پیش سرعت گیم پلی خواهد شد. البته فشنگ های شما پس از مدتی به اتمام می رسند اما شما به جای خشاب گذاری یک اهرم در اسلحه را جا به جا می کنید تا فشنگ های تولید شده توسط مخزن وارد اسلحه شوند تا بتوان از آن ها استفاده کرد. در این اسلحه مخزنی با نام Liquid Matter که گویا وظیفه ی ساخت فشنگ ها را بر عهده دارد و این طور که به نظر می رسد باید پس از مدتی آن را تعویض کرد ولی بازه ی زمانی استفاده از این مخزن بسیار بیشتر از خشاب ها می باشد و شما می توانید مدت زیادی از اسلحه ی خود بدون هیچ وقفه ای استفاده کنید. اسلحه ی دیگری به نام Plasma-powered نیز در بازی وجود دارد که همان طور که از نام این اسلحه پیدا است، با شلیک های پلاسمایی و پر انرژی خود، قابلیت تخریب زیادی را به بازیکنان می دهد. نارنجک ها نیز در این بازی دچار تغییر شده اند.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTS 450 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 5870 @ 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Field of View ranges from 65°-90°.



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 @ 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c Compatible 16-bit
Additional Notes: Field of View ranges from 65°-90°
منبع: www.downloadha.com
























Star Wars: Battlefront II
1402439614_5.jpg
1402438586_4.jpg





بررسي بازي
اگر مجموعه فيلم هاي جنگ هاي ستاره اي را ديده باشيد، مطلع هستيد که محيط اين فيلم ها در کهکشان هاي دور و ناشناخته است و شخصيت هاي فيلم را شخصيت هايي خيالي و جالب تشکيل مي دهند. نام بعضي از اين شخصيت ها هنوز بر روي زبان ها جاريست. اين فيلم ها باعث الهام بخشيدن به فيلم ها و بازي هاي بسياري شده اند. بازي پيش روي شما در سال 2005 ميلادي ساخته و تبديل به يک بازي محبوب در زمان خود شد. از نوآوري هاي بازي در آن زمان ايجاد امکان بازي در نقش شخصيت هاي Jedi (جداي) بود که اين مطلب يکي از دلايل محبوبيت بازي نسبت به نسخه هاي پيشينش بود.

منبع: p30download.com


















Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts
Cabelas-Big-Game-Hunter-Pro-Hunts-screenshots-01-small.jpg
Cabelas-Big-Game-Hunter-Pro-Hunts-screenshots-02-small.jpg

Cabelas-Big-Game-Hunter-Pro-Hunts-screenshots-06-small.jpg
Cabelas-Big-Game-Hunter-Pro-Hunts-screenshots-05-small.jpg




بررسي بازي
Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازيکنان را در نقش چهار شکارچي حرفه اي قرار مي دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هايي که شما در آن به ماجراجويي مي پردازيد، در چهار مکان مختلف آمريکاي شمالي رخ خواهد داد؛ هر کدام از اين مناطق داراي آب و هواي متفاوت و گونه هاي مختلف جانوران مي باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پليرها را به صورت يک چکارچي حرفه اي در خواهد آورد. شکارچيان و شخصيت هاي اصلي اين بازي Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهاي مد نظر در آمريکاي شمالي انجام مي شود. هر يک از نقاط مربوطه در آمريکايي شمالي شامل حيوانات خاص خود مي شود. از نقاط مدر نظر در آمريکاي شمالي مي توان جنوب غربي، مناطق جنگلي شرقي و شمال غربي اقيانوس آرام نام برد. بازي Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ?? مارس امسال در استيم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازي انتظار مي رود که يکي از بهترين هاي سبک بازي هاي شکارچي قرار گيرد.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
NBA 2K15
NBA-2K15-S3-s.jpg
NBA-2K15-S1-s.jpg

NBA-2K15-S5-s.jpg
NBA-2K15-S6-s.jpg




بررسي بازي
بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.
همانطور که مشخص است توسط ۲K ساخته می‌شود و تنها رقیب آن در بسکتبال NBA LIVE است که توسط EA در حال توسعه است. این دو عنوان تا مدت‌ها رقیب یکدیگر بوده‌اند ولی تقریباً با منتشر شدن ۲K9 و ۲K10 تیر خلاص به NBA LIVE زده شد هر چند که تجربه ی NBA LIVE هم خالی از لطف نیستNBA 2K14 با پیشرفت‌هایی که داشت باعث درخشیدن دوباره این سری بازی‌ها شد. گرافیک بازی پیشرفت چشمگیری داشت به طوری که چهره‌ها و مدل های بازیکنان بسیار فوق‌العاده طراحی شده بودند و حتی عرق بازیکنان نیز قابل دیدن بود که اینگونه جزییات بازی را منحصر به فرد کرد. یکی از نکات و تفاوت‌های جالبی که خیلی دوست دارم به آن اشاره کنم این است که شما مجبور بودید در بازی از هوش و ذهن خود استفاده کنید NBA 2K14 مانند نسخه های قبلی پاس دادن اوتوماتیک نداشت یعنی باید کاملاً حواس خود را جمع می‌کردید و با عقل جلو می‌رفتید و این حس را به شما القاء می‌کرد که گویی شما الان در ورزشگاه هستید و دارید بازی می کنید. بازی دارای یگ بسکتبال هم بود که به نوع خود جالب بود و همچنین هنوز هم مسابقات خیابانی هم در بازی وجود داشتند. در کل NBA 2K14 یک عنوان اصلاح شده با المان های جدید بود که همیشه از بهترین بازی‌های ورزشی خواهد ماند. البته در این بین باید بگویم این عنوان دارای منویی گیج کننده بود و این مسئله باعث می شد که خیلی از افراد از بازی زده شوند. امیداورم که در نسخه ۲K15 این مشکل بر طرف شده باشد و همانند نسخه قبلی گیج کننده و عذاب آور نباشد. از بخش های جالب این بازی گزارشگر آن بود. تحلیل حرکات بازیکنان در اکثر بازی های ورزشی وجود دارد که باید با دقت و درست ساخته شده باشد. اگر شما در بازی حرکت نابجا و یا اشتباهی می کردید گزارشگر با کنایه شما را مسخره می کرد که در نوع خود جالب بود.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 bit or higher
Processor: Intel Core2 Duo or better (SSE3 or later)
Memory: 2 or more GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 compatible (512 MB) or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 or more GB available space
Sound Card: 9.0c compatible
Additional Notes: Keyboard or dual-analog gamepad; Additional Notes: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include DirectX and Visual C++ Redistributable 2010



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64 bit or higher
Processor: Intel Core i5 or better
Memory: 4 or more GB RAM
Graphics: DirectX 11.0 compatible (2 GB) or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 or more GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Dual-analog gamepad


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Sacred 3
Sacred-3-S1-s.jpg
Sacred-3-S3-s.jpg

Sacred-3-S2-s.jpg
Sacred-3-S4-s.jpg




بررسي بازي
عنوان Sacred 3 يک بازي در سبک RPG است که توسط شرکت Keen Games از سال ???? در حال ساخت که درساخت آن تاخير ايجاد شد و به امسال موکول شد.در بازي حالت هاي مختلفي وجود دارد،از جمله حالت دونفره و چندنفره و آنلاين.همچنين امکانات ارتقا در سلاح ها و مهارت ها هم وجود دارد. اين بازي زيباي نقش آفريني اکشن با يک فيلم نامه غني که در يک محيط و دنياي بي نهايت وسيع در حال وقوع است توانسته به يکي از عظيم ترين بازي هاي رايانه اي مبدل شود. گرافيک خوب بازي در کنار آبجکت هاي بي نهايت متعدد موجود در بازي و وجود مراحل بسيار و متعدد اين بازي را به يک بازي بزرگ نقش آفريني چه در حالت بازي انفرادي و چه بازي چند نفره تبديل مي کند . کارکتر هاي کامل قابل تغيير و ويرايش، محيطي بسيار وسيع، اکشن مهيج و محيط وسيع و نامتناهي بازي همه و همه بازي Sacred 3 را براي علاقمندان اين ژانر بسيار لذت بخش مي کنند.

حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows Vista SP2 / 7 / 8

CPU : Intel Pentium D945 (Dual Core 3400 MHz)/ AMD Athlon 64 X2 6000+ (Dual Core 3000 MHz)s

RAM : 2 GB

Video Card: Nvidia GeForce GT 610 (1024MB) / ATI Radeon 4770 512MB

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 25 GB available space

سيستم پيشنهادي بازي :

OS : Windows 7 or above (64 bit

CPU : Intel Core i5-4430 (Quad Core 3000 MHz) / AMD Phenom 9500 (Quad Core 2200 MHz)s

RAM: 4 GB

Video Card: Nvidia GeForce GT 640 (2048MB) / ATI Radeon HD 5570 (1024MB)s

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 25 GB available space


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Pro Evolution Soccer 2015
PES-15-Screenshots-01-small.jpg
PES-15-Screenshots-03-small.jpg

PES-15-Screenshots-02-small.jpg
PES-15-Screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
همواره نبرد بين اين که کدام يک از شبيه سازهاي فوتبال، برتر از ديگري است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نيز کمپاني KONAMI به ارائه ي محصول جديد خود پرداخته است که در اين نسخه از بازي تغييرات گسترده اي در بازي رخ داده که مي خواهد به رقابت با رقيب پيشينه ي خود، يعني FIFA بپردازد. سيستم شوت زني جديد بازي به بازيباز اين اجازه رو ميده تا به هر شکلي که دوست داره به سمت دروازه يا هدف شوت بزنه و همين امر باعث ايجاد صحنه هاي مهيجي از درگيري بين مهاجمين و دروازه بان ايجاد ميکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهاي مختلفي از خودشون نشون ميدن که اين نشانگر انيميشنهاي بيشتر و بهتر در بخش دروازه باني هست.

حداقل سيستم مورد نياز:

CPU: Core 2 Duo @ 1.8 GHz or Athlon II X2 240
RAM: 1 GB
OS: Windows Vista SP2/ 7 SP 1
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1300 or Intel HD Graphics 2000 (512 MB VRAM)
Free Disk Space: 8 GB



سيستم پيشنهادي:

CPU: Core i3-530 or Phenom II X4 925
RAM: 2 GB
OS: Windows Vista SP2/ 7 SP 1
Video Card: NVIDIA GeForce 7950 / ATI Radeon HD 2400 / Intel HD Graphics 3000 (1 GB) Free Disk Space: 8 GB

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد

بازی زیر به آرشیو اضافه شد:


Assassins Creed Unity
Assassins-Creed-Unity-screenshots-02-small.jpg
Assassins-Creed-Unity-screenshots-01-small.jpg

Assassins-Creed-Unity-screenshots-04-small.jpg
Assassins-Creed-Unity-screenshots-03-small.jpg

Assassins-Creed-Unity-screenshots-06-small.jpg
Assassins-Creed-Unity-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
Assassin’s Creed : Unity همانند يک IP جديد است. در واقع در اين عنوان اکثر مکانيزم ها تغيير کرده اند و بهبود يافته اند که از جمله ي آن ها مي توان به حرکات بسيار بهتر پارکور و همچنين مبارزات چالش بر انگيز تر اشاره کرد. اولين نمايش رسمي بازي از بخش جديد آن يعني Co-Op بود که در E3 2014 به نمايش در آمد و نشان داد که تيم سازنده بر روي اين بخش تمرکز ويژه اي دارد. نمايش ديگر بازي از بخش تک نفره ي آن و نمايش مکانيزم هاي جديد اين نسخه بود که باعث شد تا اميد طرفداران به اين عنوان بسيار بيشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations يعني آقاي Alexandre Amancio نيز به خوبي نشان دهنده ي اين مسئله است که يوبي سافت قصد دارد با اين عنوان به ريشه هاي اين سري باز گردد. از سوي ديگر ?? استوديو مشهور يوبي سافت يعني Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نيز بر روي اين عنوان کار مي کنند که نشان از عظمت اين عنوان دارد. Unity اولين نسخه ي اين سري است که تنها بر روي کنسول هاي نسل هشتم عرضه مي شود و در نتيجه داراي يک جهش گرافيکي عظيم نسبت به نسخه هاي قبلي مي باشد. همه ي اين موارد نويد يک عنوان عالي را مي دهد و طرفداران اين فرانچايز اميدوارند تا اين نسخه بار ديگر عظمت اين سري را باز گرداند.
پس از انتخاب يک برهه ي زماني مناسب، نوبت به پردازش يک شخصيت مناسب براي داستان بازي مي رسد، امري که در دو نسخه ي اخير اين سري چندان مناسب نبود و بدين ترتيب يوبي سافت بايد تمام تلاش خود را انجام داد تا يک شخصيت کاريزماتيک و جذاب را خلق کند. شخصيت اصلي بازي، يک جوان دور رگه اتريشي- فرانسوي به نام Arno Victor Dorian مي باشد که در شروع داستان بازي تنها ?? سال سن دارد و طبق گفته هاي يوبي سافت به دليل همين سن کم و روحيات دوران جواني، خود مختار است ولي در کنار اين موارد شوخ طبع نيز است. پدر وي يک اساسين کارکشته بود که همواره در جدال با يک تمپلار بوده است. سرانجام پدر آرنو به طرز مشکوکي کشته مي شود. گويا پدر آرنو داراي يک ساعت جيبي بوده است که همواره همراه او بوده و آرنو پس از مرگ پدرش اين يادگار را نزد خود حفظ مي کند و اين ساعت بعد ها در داستان بازي نقش مهمي ايفا مي کند. تمپلار مذکور، به دليل احترامي که براي پدر آرنو قائل بود، وي را به فرزند خواندگي خود قبول مي کند. اين فرد خود دختري به نام اليزه دارد و آرنو و اليزه در کنار يکديگر بزرگ مي شوند و در نتيجه روابط عاشقانه اي بين آن ها پديد مي آيد. البته در طول داستان بازي قرار است لحظاتي از دوران کودکي آرنو و حتي صحنه ي مرگ پدر وي نيز به تصوير کشيده مي شود تا مخاطبان بهتر با آرنو ارتباط بر قرار کنند. در تمام اين سال ها آرنو با خبر نيست که تحت کفالت يک تمپلار قرار دارد و پدر اليزه نيز علاقه اي ندارد تا آرنو را تبديل به يک تمپلار کند. آرنو طي حوادثي دستگير مي شود و به زندان باستيل منتقل مي شود، جايي که جرقه ي انقلاب فرانسه از آنجا روشن مي شود و در واقع تصرف زندان باستيل است که مقدمه ي انقلاب فرانسه مي شود. سکانس آغازين بازي از درون زندان باستيل آغاز مي شود، جايي که آرنو با يکي از هم سلولي هايش به دليل برداشتن ساعت پدرش درگير مي شود و سپس متوجه مي شود که وي يک اساسين است. همانطور که گفته شد اين ساعت نقش مهمي در داستان بازي دارد و حتي آشنايي آرنو با اساسين ها نيز توسط همين ساعت صورت مي پذيرد. اين شخص سپس به آرنو مي گويد که پدر وي يک اساسين خبره بوده است و بدين ترتيب آرنو تصميم مي گيرد تا به اساسين هاي بپيوندد. آرنو شروع به ياد گرفتن فنون مبارزه در زندان مي کند اما پس از مدتي مردم به زندان باستيل حمله مي کنند و بدين ترتيب آرنو و استادش موفق به رهايي از زندان مي شوند. آرنو پس از آزادي به محفل اساسين ها مي پيونند در حالي که در همين حال پدر اليزه توسط اساسين ها کشته مي شود و وي تصميم مي گيرد تا براي انتقام به تمپلار ها بپيوندد، در نتيجه آرنو متوجه مي شود که وي عضو تمپلار ها است. کنش و چالش اصلي داستان نيز درگيري هاي دروني آرنو است. او از يک سو بايد به وظايف خود به عنوان عضوي از اساسين ها عمل کند اما از سوي ديگر به دختري علاقه دارد که يک تمپلار است و به اين ترتيب جدال هميشگي عشق و وظيفه براي آرنو پيش مي آيد. در واقع همين درگيري دروني است که جلوه ي ديگري به شخصيت آرنو مي دهد.



انقلاب در راه است

گيم پلي Assassin’s Creed : Unity تغييرات گسترده اي نسبت به نسخه هاي پيشين داشته است و به گفته ي خود يوبي سافت اين عنوان ارزشي همچون يک IP جديد براي آن ها دارد زيرا داراي تغييرات بسيار گسترده اي است. اولين تغيير بازي بازنويسي حرکات پارکور است. حرکات پارکور از ابتدا بازنويسي شده است به طوري که شما مي توانيد تمام راه را از روي ساحتمان ها بدون هيچ توقفي طي کنيد. آرنو بسيار سريع تر از اساسين هاي ديگر اين سري از ساختمان ها بالا مي رود که اين امر به افزايش سرعت بازي کمک شاياني کرده است. همانند گذشته، هسته ي اصلي بازي بر پايه ي مخفي کاري بنا شده است و يوبي سافت تلاش بسياري کرده است تا از مقدار اکشن بودن بازي کاسته شود. به همين منظور در بازي يک حالت ويژه براي مخفي کاري وجود دارد که با زدن يک دکمه وارد حالت مخفيانه مي شويد و با توجه به محيط اين حالت شما را مخفي مي کند. براي مثال هنگامي که در پشت يک جسم هستيد، با زدن اين دکمه آرنو مي نشيند و هنگامي که در جمعيت حضور داريد، سعي مي کند خود را در ميان جمعيت ناپديد کند. سيستم مبارزات بازي نيز دچار تغييرات گسترده اي شده است.



با انجام ماموريت هاي تک نفره و چند نفره مي توانيد امتياز لازم براي کسب مهارت ها جديد را به دست آوريد. براي دسته بندي مهارت ها در طول بازي، اين عنوان نيز داراي يک Skill Tree يا درخت مهارت است. در اين عنوان درخت Skill به ? بخش مختلف تقسيم مي شود که بر اساس ? رکن اين فرانچايز يعني مخفي کاري، مبارزه و پيمايش طراحي شده اند و مطابق با شيوه ي انجام بازي توسط بازيکن، مهارت هاي بيشتري آزاد مي شوند. آرنو در حالت عادي اين مهارت را دارد که همزمان با ? نفر مبارزه کند و هر ? را شکست دهد. سطح دشواري بين ? تا ? ستاره، متغير مي باشد. برخي از ماموريت هاي براي يک يا دو نفر و برخي ديگر براي سه يا چهار نفر، طراحي شده اند. بازيکن قادر است يک مرحله که براي چهار نفر طراحي شده است را به طور تک نفره انجام دهد ولي مسلم است که پيشبرد تک نفره ي آن مرحله بسيار دشوار مي باشد. به همين ترتيب ماموريتي که براي دو نفر طراحي شده است با ? نفر بسيار آسان تر خواهد بود. سطح دشواري به بازيکن اين قابلبت را به بازيکن مي دهد که براي چالش هاي بيشتر، تصميم گيري کند. Unity اولين نسخه ي از اين فرانچايز است که در آن عناصر سبک RPG نظير شخصي سازي نيز وجود دارد. شما مي توانيد بيش از ??? بخش آرنو را شخصي سازي کنيد. کلاه، بازوان، کمر، قفسه سينه و پاها نيز قابل تنظيم هستند. با وجود اين موارد حتي مي توانيد از رنگ هاي مختلف نيز در شخصي سازي هاي استفاده کنيد. حتي کمربند آرنو نيز قابل شخصي سازي است. آرنو داراي کمربندي همچون کمربند بتمن است. شما مي توانيد اين کمربند را مطابق سليقه خود شخصي سازي کنيد و تجهيزات بيشتري به آن اضافه کنيد.

منبع توضيحات: وبسايت گيم فا



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)
Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Fable Anniversary
Fable-Anniversary-screenshots-03-small.jpg
Fable-Anniversary-screenshots-05-small.jpg

Fable-Anniversary-screenshots-04-small.jpg
Fable-Anniversary-screenshots-06-small.jpg




بررسي بازي
Fable Anniversary نام بازي معروف کمپاني مايکروسافت مي باشد که توسط کمپاني Lionhead Studios منتشر گرديده است. اين بازي نسخه هاي مختلفي را شامل شده که اولين آن در سال ???? ريليز گرديد و پس از آن، مسئولين سعي در ارائه ي نسخه ي HD اين بازي با حال و هواي گرافيکي جديد کردند. گيم پلي بازي نيز دستخوش تغييراتي شده است که دور از انتظار هم نيست! بازي در سبک بازي هاي نقش آفريني (RPG) مي باشد و داستان بازي در مورد کودکي است که از سنين کم کنترل آنرا بدست ميگيرد، وي قرار است به يکي از بهترين جنگنده هاي دنيا تبديل شود و شما بايد در اين امر وي را ياري کنيد. کودک به سن نوجواني رسيده و کم کم به جنگنده اي حرفه اي تبديل ميشود، وي راه عدالتي را پيش ميگيرد و دشمنان بسياري را نابود ميکند.

حداقل سيستم مورد نياز:



OS: Windows 7/8
Processor: Intel 2GHz Core2 Duo / AMD Athlon 64 x2 2.4GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Radeon X1800/ Nvidia GeForce 7600GT
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 10 GB available space



سيستم پيشنهادي:



OS: Windows 7/8 64bit
Processor: Intel Core2 Quad 2.33GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 10 GB available space


منبع: www.downloadha.com
 
بالا