برگزیده های پرشین تولز

بحث در مورد نتبرگ

alicorleone

Registered User
تاریخ عضویت
24 آپریل 2008
نوشته‌ها
160
لایک‌ها
65
سلام
این تاپیک رو زدم تا نظر دوستان رو در مورد نتبرگ و مخصوصا رستوران هایی که اونجا قرار میدن بدونم
خیلی رک میخوام صحبت کنم که به نظرم این سایت تمامی انتقاداتی که کاربران مینویسن رو به راحتی نادیده میگیره و هیچکدوم رو نشون نمیده
من تا به حال چند بار از نتبرگی که گرفته بودم تعریف کردم و این نظرات همیشه نشون داده شده ، این در حالیه که چندین باری که انتقاد کردم مدیریت محترم حتی صداش رو هم درنیاورده
حالا میخواستم نظر شما دوستان رو در مورد این سایت و این کارش بدونم
 

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,827
لایک‌ها
30,306
محل سکونت
کرج
خوب شما تجربیاتتون رو بگید تا سایر دوستان هم اگر تجربه ای دارن بیان بگن
 

tehranstar.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2013
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
875
محل سکونت
تهران
من زیاد استفاده کردم خوب بوده ولی از یکیشون بابت اینکه ارزش افزوده و حق سرویس گرفته بود و نت برگ گفته بود که حساب کرده شکایت کردمو نت برگ جوابو به صورت خصوصی و مجهول برام فرستاد ولی باعث شد از اون به بعد تو افر هاش کاملن مشخص کنه پرداخت شده یا باید پرداخت کنیم
 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
من هم زیاد گرفتم و به غیر از یکیش مابقی افتضاح بودن!
متاسفانه هر انتقادی هم کردم تا الان نمایش داده نشده.
من که دیگه از این سایت خرید نخواهم کرد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
 

tehranstar.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2013
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
875
محل سکونت
تهران
کاشکی مدیرای سایت یه قسمت درست میکردن که هرکی از این تخفیفا استفاده کرده( البته تخفیفهای فعال) نظرشو بگه که اگه بد بود حداقل بقیه متضرر نشن یا اگه خوب بود بقیه هم استفاده کنن
 

alicorleone

Registered User
تاریخ عضویت
24 آپریل 2008
نوشته‌ها
160
لایک‌ها
65
من زیاد استفاده کردم خوب بوده ولی از یکیشون بابت اینکه ارزش افزوده و حق سرویس گرفته بود و نت برگ گفته بود که حساب کرده شکایت کردمو نت برگ جوابو به صورت خصوصی و مجهول برام فرستاد ولی باعث شد از اون به بعد تو افر هاش کاملن مشخص کنه پرداخت شده یا باید پرداخت کنیم

منم قبول دارم ، پیشنهادهای خوب هم داشته ولی مشکل من اینه که مطمئنم هرگونه انتقادی رو نشون نمیدن! مثلا شما میری نظرات یک رستوران رو میخونی بعد 10 نفر فقط تعریف کردن! در حالیکه مگه میشه چیزی بدون ایراد باشه و کسی انتقاد نکرده باشه؟!

خود شما تا حالا انتقادی تو نت برگ کردی؟ و اگه انتقاد کردی نشون داده شده؟

من هم زیاد گرفتم و به غیر از یکیش مابقی افتضاح بودن!
متاسفانه هر انتقادی هم کردم تا الان نمایش داده نشده.
من که دیگه از این سایت خرید نخواهم کرد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

:general601: پس شما هم تجربش کردی!
واقعا حس بدیه که بدونی نظرات مردم سان/سور میشه و فقط خوباش نمایش داده میشه! :general208:
 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
والا همون بخش نظراتش هست که اگه دقت کنین اصلا نظر منفی نیست.
من هم لیزر رفتم ،هم تقویت مو و هم رستوران. هم تخفیفات مربوط به بلیط مکان دیدنی.
کلا میگم من راضی نبودم و بایکوت کردم چون احساس میکنم هم نت برگ فقط به فکر سودشه و هم شرکتهایی که باهاشون قرارداد میبندن.
نت برگ فقط تعاریف رو نمایش میده و شرکتها هم چون نت برگی هستی و تخفیف داری کمتر رسیدگی میکنن.
من تقویت مو برداشته بودم. تماس گرفتم واسه هماهنگی. بعد دو تا سوال پرسیدم از منشی کلینیک یهو برداشت گفت شما که نت برگی هستی یشتر حالت تبلیغی داره.
ینی دکتر وقت آنچنانی واست نمیذاره!
منم بیکار نبودم این همه راه برم فرمانیه که مثلا حالت تبلیغی واسم کار انجام بدن!!!! اصلا نرفتم

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
 

tehranstar.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2013
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
875
محل سکونت
تهران
من 3-4 بار دلفیناریوم برج میلاد و گرفتم خوب بوده قبلا 10 تومان بود امروز 12 شده ولی اندازه 12 تومان ارزش داره
امروزم برای دوستم گرفتم که بره
 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
من 3-4 بار دلفیناریوم برج میلاد و گرفتم خوب بوده قبلا 10 تومان بود امروز 12 شده ولی اندازه 12 تومان ارزش داره
امروزم برای دوستم گرفتم که بره
دلفیناریوم منم گرفتم
خوب بود.
بلیط باغ پرندگان رو هم من گرفتم. اونم خوب بود.
اما رستوران هتل پارس رو من گرفتم افتضاح بود.
مخصوصا که ما خونواده همسرم رو دعوت کرده بودیم. آبرومون رفت ینی
بدترین رستورانی بود که تا به حال به عمرم رفته بودم!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
 

tehranstar.ir

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2013
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
875
محل سکونت
تهران
من تا حالا رستوران نگرفتم
فست فود بوده کیفیت غذاشون همشون خوب بوده
فقط برگر مرگر تو دزاشیب قرار بود مالیات و سرویس نگیره که گرفت
به نظرم نت برگ برای غذاهایی که مثل همبرگرش 17000 تومانه می ارزه
من خودم با بیشتر سایتهای تخفیفی همکاری دارم ولی اصلا به هیچ کس افر های خدماتی رو پیشنهاد نمیکنم مثل ارایشگاه و لیزرو...
 

kiazad

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
27 فوریه 2012
نوشته‌ها
3,724
لایک‌ها
843
محل سکونت
urmie
دلفیناریوم منم گرفتم
خوب بود.
بلیط باغ پرندگان رو هم من گرفتم. اونم خوب بود.
اما رستوران هتل پارس رو من گرفتم افتضاح بود.
مخصوصا که ما خونواده همسرم رو دعوت کرده بودیم. آبرومون رفت ینی
بدترین رستورانی بود که تا به حال به عمرم رفته بودم!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
سلام و درود
چرا مگه چش بود!
 

worship_u

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2010
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
195
محل سکونت
تو طاقچه
بحث درباره نت برگ هست من با اون کار نکردم اما یه بار با تخفیفان کار کردم،به جای اینکه بسته ارسالی دو روز بعد برسه هشت روز طول کشید و اونم با سه چهار پیگیری خودم
پشتیبانیشون هم که افتضاحه اصلا کسی پاسخگو نیست و تلفنی که در سایت هست نمایشیه
 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
سلام و درود
چرا مگه چش بود!

با سلام
من نظرمو نوشتم توی سایت که البته نمایش داده نشد!
نظرم به همراه پاسخ اونها که به ایمیلم ارسال شده رو اینجا کپی می کنم خودتون قضاوت کنین.
فکر کنید برای یه افطاری بالغ بر 1 ساعت و نیم منتظر نشستیم!

با سلام , تیم پشتیبانی نت برگ پاسخ به دیدگاه شما در مورد پیشنهاد نت برگ آنی: لحظاتی دلنشین با پکیج افطار و منوی ویژه شام رستوران سنتی هتل پارس با 50% تخفیف و پرداخت از 6,500 تومانرا ارائه نموده است , جهت اطلاع شما این پاسخ در این ایمیل درج شده است.

دیدگاه شما : با سلام. من و همسرم دیشب برای سالگرد عروسیمون خونواده همسرم رو به این رستوران دعوت کرده بودیم. ومتاسفانه بدترین رستورانی بود که به عمرم رفته بودم! دلایل: 1- کادر پذیرایی افتضاح بود! نه آموزشی دیده بودند و نه رسیدگی به مشتری رو بلد بودند. حتی نحوه صحبت و خطاب کردن مشتریان افتضاح بود. به عنوان مثال، گارسون اومده بالای میز ما و میگه: برای "اینا" یه آب بیار!. کدوم رستوران مشتری رو "اینا" خطاب می کنه. به نظر من گذاشتن یه جلسه آموزشی 2 ساعته برای کارکنان خیلی موثر می تونه باشه! 2- موقعیکه وارد شدیم اصلا خبری نبود. همه گارسونها در حال دویدن از این میز به میز دیگه بودن. هیچ کسی رسیدگی نمی کرد. با اینکه ما موقع افطار اومدیم، با کلی ناراحتی و تذکر و تاخیر پکیج افطار ما رو آوردن. آخرش هم خبری از شله زرد یا حلوا نبود. حتی یه چای ساده هم نیاوردن. آش و یا حلیم هم نیاوردند و باز من و همسرم رفتیم و با اعتراض بالاخره آوردند. جالبه که تذکر هم می دادیم خیلی خونسرد بدون هیچ عذر خواهی می گفتن باشه میاریم! اما باز هم خبری نبود. 3- چندین بار آب خواستیم که نیاوردن که در نهایت همسرم رفت و از روی میز، گارسون وار آب و لیوان گذاشت توی سینی و آورد. واقعا رسیدگی افتضاح بود. 4- بعد از اینکه یک ساعت منتظر بودیم و باز هم خبری نشد دوباره من و همسرم به یه آقایی که مثلا سرپرست اونجا بود مراجعه کردیم و ایشون گفتن باشه منو رو میاریم. اما باز هم 20 دقیقه گذشت و خبری نشد. باز با اعصاب خوردی رفتیم و منو رو گرفتیم و اومدیم سر میزمون. لازم به ذکره که یه رستوران با این همه تبلیغات فقط یک عدد منوی قدیمی و کثیف و کاملا متفاوت با منوی موجود در سایت داشت که همونم به بدبختی گرفتیم! موقع انتخاب اصلا خبری از پیش غذا نبود. یه سری از غذاها قیمتهای خیلی بیشتر داشت و یه سری از غذاهای داخل منوی سایت اصلا داخل اون منو نبود! به عنوان مثال کباب بناب اصلا وجود نداشت! وقتی اعتراض کردیم گفتن به این قیمتها توجه نکنین! ما با قیمتهای داخل سایت با شما حساب می کنیم! 4- وقتی غذا رو اوردن غذا سرد بود! کره اصلا روی برنج آب نمی شد! برنج کاملا دو دست. یه مقدارش له شده بود و یه مقدارش خشک بود. ما دو تا سلطانی سفارش داده بودیم و دو تا کباب ترش و یه بختیاری. دو تا سلطانی و بختیاری رو درست آورده بودن اما جای کباب ترشها، چنجه آورده بودند! یعنی غذای اشتباه آورده بودند. وقتی من اعتراض کردم گفتند که نه همین کباب ترش ماست! واقعا برخورد افتضاح و حتی چند لحظه زمان نمی ذاشتند که برای مشتری توضیح بدن. همون به اصطلاح کباب ترش هم خشک و غیر قابل خوردن بود. 5- نوشیدنی که آوردن، حتی زحمت آوردن یه لیوان به خودشون ندادن. دو تا نی رو توی سینی کاملا کثیف و خیس آوردند که وقتی نی ها رو گذاشت روی سفره ازش آب می چکید. واقعا افتضاح بود! 6- کارکنان بسیار بی فرهنگ.. یه کاغذ برای گرفتن سفارش نداشتند و سفارشات رو گوشه کاغذهای تقویم و کلا هر چی که گیر میاوردن می نوشتند. گذشته از این، یه دختر خانمی که اونجا پذیرایی می کرد، وقتی از کنار من رد می شد به من برخورد می کرد. یه بار هم سینی که دستش بود رو به دستم زد و حتی یه عذر خواهی نکرد... کدوم رستورانه که به آدم تنه بزنن و یه عذر خواهی هم نکنن! 7- خبری از موسیقی سنتی نبود و یه تلوزیون گذاشته بودن که اخبار و بعد هم سخنرانی گذاشته بود! 8- تمامی نفراتی که دیشب توی رستوران بودند شاکی بودند. من چندین بار صدای میزهای اطراف رو شنیدم که می گفتند این چه وضعیت رسیدگیه. موقع تسویه حساب هم چندین نفر در حال اعتراض کردن بودند و اون آقا خیلی راحت و با خونسردی به اعتراض مشتری ها می گفت مهمانهای هتل واجبتر از نت برگی ها هستند! قانع کننده ترین جواب! خودتون حساب کنید با سفارشی که ما داشتیم+15% حق سرویسی (که ارائه ندادند) 21 هزار تومان بیشتر گرفتند و ما هم اونقدر اعصابمون خورد شده بود که دیگه بحث نکردیم و فقط از اون رستوران رفتیم بیرون. من نظر و تجربمو از این رستوران گفتم. از نت برگ خواهش می کنم حتما نظر من رو نمایش بده تا بقیه مردم مثل ما اونقدر اعصاب خوردی رو تجربه نکنن. بدترین رستورانی بود که به عمرم رفته بودم و سالگرد منو خراب کردند! کلی از خونواده همسرم خجالت کشیدم... متاسفم برای این رستوران و تمامی دست اندر کارانش....

پاسخ تیم پشتیبانی : بسیار از شما به دلیل در میان گذاشتن تجربیات خود از این پیشنهاد سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم در آینده با ارائه خدمات بهینه راضایتتان را جلب کنیم. مطمئن باشید نظر شما جهت تذکر و بررسی به واحد مربوطه ارسال میگردد تا در این خصوص رسیدگی کنند. با سپاس
 

worship_u

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2010
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
195
محل سکونت
تو طاقچه
از بس که مدتی هست مشتریان رستوران ها و سفره خانه ها ناراضی بودند،نت برگ تصمیم گرفته تعدادی از کامنت های اعتراضی رو هم تایید کنه هر چند هنوز تعدادش خیلی کمه و احتمالا ویرایش هم میشه تا شدت ناراضیتی مشتریها مخفی بمونه
 

worship_u

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2010
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
195
محل سکونت
تو طاقچه
نت برگ رستوران سیمرغ
نظر خریداران نت برگ
نسرین حسین‌زاده
24 روز پیش
سری قبل نت برگ رو تهیه کردم؛ قرار بود یکی از دوستانم رو مهمان کنم. قبلش تماس گرفتم و بهم گفتن میتونید 9 به بعد تا 11 اینطورا بیاید و نیازی به ررزو نداره! هرچی از اون آقا پرسیدم مشکلی پیش نمیاد گفتن نه!!‌ وقتی رفتیم گفتن رزرو کردین؟ گفتم قضیه اینطوریه... گفتن نه شاید منظورشون صبح بوده! گفتم واقعا کی 9 تا 11 صبح میره رستوران سنتی ناهار بخوره؟! غذامون رو آوردن اما با اخم و تخم و یه جوری برخورد کردن انگار دارن مجانی غذا میدن! رفتارشون اصلا قشنگ نبود... گارسون به نیازهای ما توجه نمیکرد و با اخم جواب میدادن؛ جلوی دوستم که مهمانم بود خیلی خوشایند نبود و خیلی خجالت کشیدم! یکسری با دوستام تولد گرفتیم و رفتیم؛ خیلی خوب برخورد کردن... من احساس میکنم به خاطر نت‌برگ رفتارشون اونقدر تحقیرآمیز بود!
-----------------------
سلام این نت برگو تهیه کردم ولی اصلا جالب نبود اول اینکه برخورد پرسنل اصلا خوب نبود ! در صورتی که باید با نت برگی ها بهترین برخورد رو داشته باشن. فکر می کنم دلیل گذاشتن نت برگ هم برای جذب مشتری هست ولی گویا از این موضوع اطلاعی نداشتن ! بعد از 5 دقیقه نشستن وقتی برای گرفتن سفارش اومدن با لحن خاصی گفتن شما سفارش دادید ؟ نمی خواین سفارش بدید پس ؟! وقتی ازشون رمز wifi هم خواستم با لحن بدی گفتن خصوصیه ! در صورتی که میتونستن خیلی مودبانه بگن برای کارکنان هست wifi در کل پیشنهاد جالبی نبود.
4k72cvkup0ntgzs2e5d6.jpg
 
Last edited:

worship_u

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2010
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
195
محل سکونت
تو طاقچه
/نت-برگ-آنی-طعم-های-جدید-و-تکرار-نشدنی-در-فست-فود-روگن-با-منوی-باز-و-48-تخفیف-و-پرداخت-تنها-7,800-توم
فعلا که هر چی نظر از این نت برگ تایید کردن،همه مثبته
عماد امامی
5 روز پیش
سلام نت برگ عزیز ... یکی از بهترین فست فود هایی که تا بحال رفتم روگن بود... برخورد عالی پرسنل، کیفیت خوب غذا، فضای عالی انجا و ... بسیار مناسب بود... دیشب وقتی که رفتم دو تای دیگه هم نت برگ خریدم... حیفه،،، از دستش ندین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
نت برگ صبحانه رستوران بین المللی پردیس
لینک
فرناز ساجیان
1 روز پیش
با سلام ، من از این نت برگ استفاده کردم متاسفانه سرویس دهی بسیار ضعیف بود، هیچ کس میز تمیز نمی کرد تمامی ظرفها خالی بود باید خیلی منتظر می شدیم تا شاید چیزی پیدا بشه در کل به هیچ عنوان خوب نبود
5d5803doqptdjmj7jn3o.jpg

بقیه کامنت ها و جواب مدیریت رستوران
آرش نوبری
4 روز پیش
سلام بنده هم این مشکلو دارم دائما تلفن داده شده اشغال هست. یک بار هم که اشغال نبود کسی تلفنو جواب نداد نت برگ لطفا پاسخگو باشید

رستوران پردیس قلهک
4 روز پیش
دوستان نت برگی عزیز با سلام احتراماً بابت مواردی دوستان اشاره فرمودند (اشغالی تلفن یا عدم پاسگویی) لازم به توضیح می باشد به علت زیاد شدن آمار خرید در یک روز و تمایل به رزرو آن در روز جمعه (93/9/7) تلفن مجموعه از ساعت 5 صبح مرتب و بدون وقفه در حال زنگ خوردن میباشد که این اتفاق باعث ناراحتی و احساس بلاتکلیفی برای دوستان شده است که جا داره از تک تک این دوستان عذر خواهی نماییم و اعلام میدارد این مجموعه از شنبه (93/9/8) آمادگی خود را جهت رزرو برای روزهای آخر هفته را دارد. و باز هم لازم میدانیم بابت شرایط ناخواسته پیش آمده از کلیه دوستان عذر خواهی کنیم و از اینکه با صبر و شکیبایی این مجموعه را همراهی و پشتیبانی میکنید کمال تشکر را داریم/. با تشکر ثمری مدیریت

نیلوفر خانقاهی
1 روز پیش
سلام: من یک بار دیگه هم می گم که دو هفته پیش اومدم و از کیفیت صبحانه شما بسیار راضی بودم. اما الان دوباره از صبح شنبه (1393/9/8) دارم تماس می گیرم که این هفته رو رزرو کنم! یا بر نمیدارید یا اشغاله! لطفا روش دیگری را جهت رزرو پیشنهاد دهید.
 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
از بس که مدتی هست مشتریان رستوران ها و سفره خانه ها ناراضی بودند،نت برگ تصمیم گرفته تعدادی از کامنت های اعتراضی رو هم تایید کنه هر چند هنوز تعدادش خیلی کمه و احتمالا ویرایش هم میشه تا شدت ناراضیتی مشتریها مخفی بمونه
من که دیگه از اون به بعد نرفتم سایتش حتی سر بزنم.
اونقدر اون نت برگ آخر اعصابمو خورد کرد که کلا دیگه سر نزدم و نخواهم زد.
به ریسکش نمیارزه.
نهایت فرقش 30 40 تومنه که به آبروریزی احتمالیش واقعا نمیارزه!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
 
بالا