برگزیده های پرشین تولز

دانلود بازی SimCity Buildit اندروید و iOS

Trouble Team

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
432
لایک‌ها
97
سن
36
محل سکونت
Tehran

دانلود بازی SimCity Buildit اندروید و iOS


آی تی افزار: بازی‌های شهرسازی، همیشه وجود داشته‌اند و طرفداران زیادی دارند. بازی‌هایی نظیر کلش آو کلنز هم بر این پایه هستند. اما اکثر این نوع بازی‌ها حس خوبی را به مخاطب القا نمی‌کنند. این مورد معمولا بدلیل گرافیک پایین آن بازی است. امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی می‌کنیم که نظر شما را در مورد اینگونه بازی‌ها کاملا عوض خواهد کرد.

شاید در مرحله اول با شنیدن نام این بازی به یاد سری سیمز بیافتید؛ درست است. این بازی و یا به عبارتی، تمام بازی‌های شهرسازی، رابطه مستقیم با سری بازی‌های سیمز دارند.

به عبارت ساده‌تر، شما می‌بایست قسمتی را به عنوان خیابان درست کرده و آن را به عبارتی آسفالت کنید و دور آن ساختمان‌هایی بسازید. در این بازی شما مهندس شهرسازی هستید! پس از گذراندن خواسته‌های ابتدایی بازی، شما می‌توانید خیابان‌های بیشتری را در نقاط مختلف بسازید.




از اینجا به بعد، فرق این بازی با بازی‌های مشابه معلوم می‌شود؛ خانه‌ای که می‌سازید شامل چندین خانواده می‌باشد که آن‌ها نیاز به مدرسه، فضای سبز، آب، برق و… دارند که شما وظیفه رفع این نیاز ها را بر عهده دارید.

برای تهیه برق منازل، باید توربین‌هایی را بسازید. همچنین برای ساخت ساختمان‌های مختلف، نیاز به پیچ و مهره، آهن، چوب و… دارید که این‌ها را می‌توانید هم از دوستانتان بخرید و هم می‌توانید خودکفا باشید و در کارخانه هایتان آماده کنید. دوستانتان را می‌توانید از طریق فیسبوک به اد لیست خود در بازی، اضافه کنید.

این بازی به صورت رایگان در فروشگاه قرار گرفته است و شامل پرداخت های درون برنامه ای می شود.

نام بازی: SimCity BuildIt

نام سازنده بازی: Electronic Arts

قیمت: رایگان

لینک دانلود بازی برای اندروید از گوگل پلی

لینک دانلود بازی برای iOS از آیتیونز
 
بالا