برگزیده های پرشین تولز

هنرهای رزمی کشنده دنیا

shervinkhanzadi

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2008
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
21
سن
37
محل سکونت
گلدکست استرالیا
کشنده ترین هنرهای رزمی جهان

معرفی ده هنر رزمی مرگبار و کشنده دنیا

ده ها سبک رزمی مختلف و صد ها زیر شاخه مختلف برای این هنرهای رزمی در دنیا وجود دارد ولی انتخاب کشنده ترین و موثرترین آنها برای هنرجویان و رزمی کاران همواره مشکل ساز بوده است، در این مقاله به ده هنر رزمی خطرناک که در دنیا شناخته شده هستند می پردازیم.
#10 موی تای
نام دیگر این سبک رزمی “هنر هشت اندام می باشد”، دلیل این نام گذاری تمرکز شدید این سبک رزمی بر ضربات زانوها و بازوها می باشد. توانایی و مرگبار بودن این هنر رزمی برای کسی که تنها یک بار مبارزات موی تای را دیده باشد کاملا آشکار می شود و اصلا عجیب نیست که چرا این سبک رزمی در ده هنر رزمی کشنده دنیا گنجانده شده است. این سبک رزمی در تایلند شکل گرفته و برترین اساتید این سبک نیز تایلندی هستند.



#9 کاپو کوئیالوا
سبک رزمی غیر معمول مردمان جزیره هاوایی که به لوا معروف است. تمرکز اصلی این سبک رزمی بر خرد کردن و شکاندن استخوان ها، جابجایی و جدا کردن اتصالات بدن و آشنایی با سلاح های مبارزه در اقیانوس می باشد. اسم پیچیده این سبک به معنای “دو ضربه| می باشد. این سبک از هنرهای رزمی در زمان های بسیار دور تا کنون در جنگ ها کاربرد داشته است. اساتید و هنرجویان این سبک بدن خود را با روغن نارگیل می پوشاندند و این کار توانایی دشمن را برای به دام انداختن آنها سخت تر می کرد.



#8 باکوم سبک رزمی باکوم با نام واکن نیز شناخته می شود. زادگاه آن کشور پرو می باشد که در خیابان های لیما شکل گرفت. باکوم ملغمه ای از چندین سبک رزمی مختلف است که با هدف بیشینه کردن میزان آسیب به حریف در کوتاه ترین زمان ممکن بنا شده است. بیشتر مبارزات باکوم به دلیل سلاح های مخفی مبارزان و فنون مرگبار آنها به مرگ ختم می شود.



#7 صخره در زندان بله! این نیز سبکی از هنرهای مرگبار رزمی است، ولی این بار نشات گرفته از زندان. این سبک رزمی بیشتر از فنون بداهه و من درآوردی زندانیان تشکیل شده است که در سیستم های کیفری آمریکا و در زندان های آنها شکل گرفت. افراد زیادی از این سبک مبارزه اطلاع ندارند و این سبک و فنون آن کماکان در دسترس معدودی قرار دارد.




#6 پولیجیسم پولیحیسم یا نام معتبر و شناخته تر آن بوکسینگ. این سبک رزمی را می توانید در سرتاسر جهان ببینید و مبارزات آن را از نزدیک مشاده کنید. تکنیک های این هنر رزمی در سایر سبک ها مانند مبارزات آزاد “ام ام ای” نیز به طور وسیعی به کار گرفته می شود. در این سبک رزمی، سر اولین و مهمترین هدف برای حریفان می باشد. این ورزش از صده 19 ام در بسیاری از کشور ها ممنون اعلام شد.



#5 واله تودو این هنر رزمی یکی از محبوب ترین سبک های مبارزاتی در برزیل می باشد که در آن تمامی بدن حریفان حین مبارزه با یکدیگر در تماس قرا می گیرد. این ورزش هیچ قانونی ندارد! برای حرفه ای تر شدن در این سبک بایستی تعداد بسیاری از سایر هنرهای رزمی را بیاموزید. در همچین مبارزاتی که معمولا بسیار مرگبار و خطرناک می باشند رسانه ها نقش پر رنگی برای پوشش دادن آنها انجام نمی دهند برای همین است که این گونه رویداد ها را زیر زمینی می توانید مشاهده کنید.


#4 نینجوتسو هنر رزمی نینجوتسو یا نام تکنیکال آن “شینوبی” در ژاپن بنیان گذاری شد. این هنر رزمی بر پایه فنون و سلاح های غیر معمول بوده و برای انجام امور جاسوسی و ترور افراد استفاده می شده است. در آن زمان نینجاها به عنوان غیر بشر یا “هینین” شناخته می شده اند.



#3 راف و تامبل این سبک و استایل مبارزاتی نشات گرفته از یکی از معدود سبک های موجود در ایالات متحده می باشد. پایه و بنیان گذاری فنون این سبک در اوایل انقلاب آمریکا بود که بر مبنای نهایت آسیب رسانی و تغییر فرم حریف بنا شد. فنون این سبک شامل آسیب رساندن به چشم حریف، قرار دادن تایسون بر زبان حریف و کشیدن آن به بیرون و سایر فنون خشونت بار می باشد.



#2 لاین سبک مبارزاتی لاین مخفف سبک رزمی نیروی دریایی آمریکا می باشد که در دهه 90 سازمان دهی و ارائه شد. این سبک کشنده رزمی هم اکنون در بسیاری از نیروهای ویژه در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. فنون این سبک مبارزاتی برای هر چه بیشتر کاربردی بودن هر ساله بروز رسانی می شوند. هدف نهایی این فنون از پای درآوردن حریف می باشد که اغلب اوقات حین تمرین به دلیل عدم وجود تیم پزشکی در دریا باعث بروز مشکلات عدیده ای می شوند.




#1 کراو ماگا کارآمد ترین و خطرناک ترین هنر رزمی حال حاضر دنیا، کراو ماگا می باشد. این سبک رزمی توسط آی دی دف “وزارت دفاع اسراعیل” یا نیروهای مدافع آنها سازمان دهی شده است. این ورزش در حقیقت تلفیقی از تمامی فنون رزمی کشنده از سایر سبک های دنیا می باشد و نام و اعتبار خود را علاوه بر تبلیغات زیاد از فنون آن سبک ها دارد. فنون مبارزاتی این سبک رزمی برای درد آور و صدمه رساندن طراحی شده اند و در نهایت هدف آنها از پای در آوردن حریف می باشند.


منبع هنرهای رزمی
 

Abtin 63

کاربر فعال هنرهای رزمی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
3,286
دوست عزیز ممنون از مطلب شما. اما برای قرار دادن یک مقاله نباید یک تاپیک جدید ایجاد می کردید.
 

shervinkhanzadi

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2008
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
21
سن
37
محل سکونت
گلدکست استرالیا
ممنون آبتین جان، لطفا لینکی که باید در آنجا مقالمو میزاشتم رو بفرمایید که دفعه بعد اشتباه نکنم
با تشکر
 

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,302
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
صخره در زندان! زندون مگه صخره هم داره؟ از دیوار صاف بلند هم که نمیشه بالا رفت
 

Abtin 63

کاربر فعال هنرهای رزمی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
3,286
ممنون آبتین جان، لطفا لینکی که باید در آنجا مقالمو میزاشتم رو بفرمایید که دفعه بعد اشتباه نکنم
با تشکر

خواهش می کنم. البته اگر مطالب تون درباره این موضوع ادامه دار و منظم هست در همین تاپیک ادامه بدید. اما اگر مطالبی با موضوعات مختلف دارید ممنون می شم که اونها را در تاپیک اصلی قرار بدید. اینجا:

http://forum.persiantools.com/threads/بزرگنربن-دایره-المعارف-هنرهای-رزمی-به-زبان-فارسی.32117/
 

shervinkhanzadi

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2008
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
21
سن
37
محل سکونت
گلدکست استرالیا

roshi.whitewolf

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2017
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
1,450
محل سکونت
Confidential
آقا جان من یه مربی کراو ماگا بیار جرش بدم(شوخی کردم)
اما جدا تو تو اینترنت جست و جو کردی آیا
ببینی دنیا در مورد خطرناک چی میگه
در دنیا که کاراته دومه بقیش بی خیال
کراو ماگا هم اصلا نیومده اینا که میگی یگان های ویژه دنیا هست که اگر به اون باشه
بزن نوهد ببین هنر رزمی کی خطرناک تر است
 
بالا