برگزیده های پرشین تولز

فرهنگسرای بهشت مشهد

elsaly

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2014
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
سن
38
فرهنگسرای بهشت مشهد

این فرهنگسرا در سال 1310 ساخته شده و مربوط به دوره اول پهلوی می باشد . اولین کاربری این فرهنگسرا دبیرستان مستوفی بوده که بعد از آن به عنوان تالار عروسی از آن استفاده می شده است . این عمارت زیبا در خیابان امام ***** و در غرب بلوار مدرس قرار دارد .





در طی سال های اخیر این مکان زیبا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده و بازدید از آن خالی از لطف نیست .
 

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
مرکز خرید توس ونک مشهد


تور مشهد از اولین انتخاب های ایرانیان برای سفر است بنابراین شمار گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند ، بیش از سایر شهرها است . گردشگری مشهد نیز پیشرفت روزافزونی بنا به تقاضای زائرین و توریستها دارد . در یک شهر توریستی باید بنا به استعدادهای شهر در زمینه های مختلف به آن پر و بال داد و با امکانات روز دنیا پیش برد . زیارتی بودن مشهد باعث می شود که شهر هیچوقت از گردشگران خالی نباشد اما تفریحات در مشهد ، دیدنی های مشهد و … به شهر رونق بیشتری داده است . البته نباید از مراکز خرید مشهد که نقش مهمی در رضایت گردشگران دارند صرف نظر کرد . یکی از مهم ترین پروژه های در دست احداث برای گسترش مراکز خرید مفید مشهد ، مرکز خرید توس ونک در خیبان شیرازی ست .

مجتمع تجاری توس ونک مشهد از بـزرگترین مـراکز خرید نزدیک به حرم مطـهر است که با قرارگیری در فاصله ۵۰ متری از حرم، ممتازترین پروژه در نوع خود به شمار آمده و فرصتی طلایی و پر برکت را برای اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم آورده است . مسلماً مؤثرترین ویژگی موفقیت در کسب و کار عمومی، کثـرت تـردد اسـت و هـر مـکـانی از ایـن مـوهـبـت بهـره‌مـنـدی بیشتری داشته باشـد، سـهم افـزون ‌تری در جـذب درآمـد بازار خواهد داشت.




مجتمع تجاری اقـامتی توس ونک مشهد در زمـینی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع با سطح اشغال تقریبی ۷۵% و به زیر بنای حدوداً ۱۶/۰۰۰ مـترمربع بنا شده است. مـجتمع تـوس دارای ۱۰ طـبقه اسـت که کاربری‌های آن پارکینگ، تجاری و اقامتی است. از جمله مزیتهای این مکان در مجاورت حرم مطهر امام هشتم(ع) و دسترسی آسان به خیابان‌های اصلی مشهد مقد س و چشم انداز بسیار زیبا و مستقیم به بارگاه ملکوتی ثامن الائمه است . این مجتمع بزودی به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد تبدیل خواهد شد .
 
بالا