برگزیده های پرشین تولز

۱۰ مرکز خرید کوالالامپور – مراکز خرید برتر کوالالامپور

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ مرکز خرید کوالالامپور – مراکز خرید برتر کوالالامپور

مرکز خرید کوالالامپور
مردم مالزی به خرید کردن علاقه ی بسیاری دارند. می توان گفت این هوای گرم و مرطوب شهر است که مردم را به داخل این مراکز خرید که مجهز به سیستم تهویه هستند، می کشاند. در منطقه ی Bukit Bintang بیش از ۸ مرکز خرید وجود دارد. در زیر لیستی از بهترین مراکز خرید و رستوران ها و بار ها را مشاهده می کنید.

مرکز خرید پاویلون کوالالامپور Pavilion Kuala Lumpur
این مرکز خرید در منطقه ی Bukit Bintang واقع شده و دارای مساحتی به وسعت ۱٫۳۷ میلیون متر مربع می باشد. این مرکز از سه جز اصلی: خرده فروشی، دفاتر اداری و دو برج مسکونی تشکیل شده است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و یکی از محبوبترین مراکز خرید شهر کوالالامپور است.


مرکز خرید پاویلون کوالالامپور Pavilion Kuala Lumpur

سوریا کی ال سی سی Suria KLCC
این مرکز خرید در طبقه ی همکف یک برج دو قلوی فولادی ۸۸ طبقه ای که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده، قرار دارد که دارای ۴۵۱٫۱ متر ارتفاع می باشد. این ساختمان هلالی شکل چیزی بیش از یک مرکز خرید و سرمایه گذاری و یا مرکزی برای صرف غذا است. بخش خرده فروشی و امکانات تفریحی آن در تقاطع دو خیابان Jalan Ampang و Jalan P Ramlee قرار گرفته است.


سوریا کی ال سی سی Suria KLCC

مید والی مگا مال Mid Valley Megamall
بهترین فرصت و امکان خرید در منطقه ی Bangsar نیست بلکه در نزدیکی آن است. این مرکز یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید جنوب شرقی آسیا می باشد و تنها چند دقیقه تا Bangsar فاصله دارد.


مید والی مگا مال Mid Valley Megamall

مرکز خرید گاردن The Gardens Mall
این مرکز خرید به وسیله ی یک پل عابر پیاده به مرکز خرید میدوالی متصل شده و دارای محیطی مجلل با فروشگاه های برند های معنبر دنیا می باشد. برخی از این برندها که در این مرکز خرید دارای شعبه هستند عبارتند از : Louis، Vuitton, Versace Hermes, Gucci، Kelvin Clein، Michael Kros, Burbery


گالری استارهیل Starhill Gallery

گالری استارهیل Starhill Gallery
این مرکز خرید ۷ طبقه، مستقیما به ماریوت ۵ ستاره متصل شده است. برخی طبقات شامل بهترین انتخاب ها برای صرف غذا و برخی دیگر طبقات شامل فروشگاه های برند های معتبر دنیا می باشد.


گالری استارهیل Starhill Gallery

برجایا تایمز اسکور Berjaya Times Square
این مرکز خرید ۱۰ طبقه که دارای بیش از ۷۰۰ فروشگاه خرده فروشی است، یکی از مقاصد تفریحی برای تمام سنین محسوب می شود. برجایا به یک هتل ۵ ستاره با همین اسم متصل است. این مرکز خرید دارای رستوران های مختلف و یک پارک تفریحی، سالن تئاتر، سالن بازی های کامپیوتری، اداره پست، سوپرمارکت و آب گرم و بانک می باشد.


مرکز خرید کوالالامپور

سان وی پیرامید Sunway Pyramid
این مرکز دارای مساحتی به وسعت ۱٫۷ میلیون مترمربع و طراحی مصری می باشد. سان وی یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور و تنها مرکز خرید دارای پیست اسکی است. برخی از برندهایی که در این مرکز دارای شعبه هستند عبارتند از : Mango، Timberland، Coach، Miss Selfridge


سان وی پیرامید Sunway Pyramid

مرکز خرید وان یوتاما ۱ Utama Shopping Centre
این مرکز خرید که د رنزدیکی کوالالامپور در بندر Utama واقع شده است و دارای بیش از ۶۵۰ فروشگاه، رستوران های مختلف و امکانات تفریحی می باشد.


مرکز خرید کوالالامپور

سونگی وانگ پلازا Sungei Wang Plaza
این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در منطقه ی Bukit Bintang است و بیش از دو دهه قدمت دارد و یکی از مکان های جذاب برای گردشگران است. این مرکز دارای بیش از ۵۰۰ فرشگاه خرده فروشی و مراکز غذایی است و طبقات بالایی این مرکز به پوشاک مارک دار از برند های مختلف اختصاص داده شده است.


مرکز خرید کوالالامپور

مرکز خرید لو یات پلازا Low Yat Plaza
لویات پلازا یکی از مراکز خرید شلوغ در کوالالامپور است. این مرکزخرید ۱۲ طبقه دارای فروشگاه های انواع کالاهای الکترونیکی و کامپیوتری است و یکی از معروفترین مکان های شهر برای خرید این محصولات است.


مرکز خرید کوالالامپور

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به کوالالامپور و تور کوالالامپور با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا