Cyberlife
Registered User
سلام
تا حالا چندین بار از فروشگاه دیجی کالا خرید کردم که بعضی از کالاها سالم و بعضی دیگه کمی
ایراد داشتن که این ایراد مربوط به شرکت سازنده محصول بود.
حالا موقعی که من درباره یک محصول نظر مثبت مینویسم و از اون محصول تعریف میکنم، این نظر
سریع منتشر میشه، اما وقتی نظری می نویسم که از محصول ایراد گرفتم،اون نظر اصلاً منتشر
نمیشه و در قسمت نظرات پنل کاربری من عبارت "در حال بررسی" هیچ تغییری نمیکنه.
با این کار دیجی کالا، کاربران فقط تعریف و تمجید از یک محصول رو می بینن و به ضعف اون محصول
پیش از خرید پی نمیبرن.
تا حالا چندین بار از فروشگاه دیجی کالا خرید کردم که بعضی از کالاها سالم و بعضی دیگه کمی
ایراد داشتن که این ایراد مربوط به شرکت سازنده محصول بود.
حالا موقعی که من درباره یک محصول نظر مثبت مینویسم و از اون محصول تعریف میکنم، این نظر
سریع منتشر میشه، اما وقتی نظری می نویسم که از محصول ایراد گرفتم،اون نظر اصلاً منتشر
نمیشه و در قسمت نظرات پنل کاربری من عبارت "در حال بررسی" هیچ تغییری نمیکنه.
با این کار دیجی کالا، کاربران فقط تعریف و تمجید از یک محصول رو می بینن و به ضعف اون محصول
پیش از خرید پی نمیبرن.