برگزیده های پرشین تولز

برطرف کردن مشکل بازشدن تصاویر گوگل

moeincavallier

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2013
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
42
محل سکونت
تهران
مشکل لود عکسهای گوگل ، مشکل بسیاری از کاربران ایرانی است که ما در این مطلب ، به شما یاد میدهیم که چگونه عکسهای گوگل را به راحتی باز کرده و این مشکل را برای همیشه برطرف نمایید.
در طول سالیان ، شرکت های مختلف اینترنتی از قبیل مایکروسافت و گوگل تحریم هایی را بر علیه کاربران ایرانی اعمال کرده اند.شرکت های آمریکایی تاکنون به بهانه تحریم مشکلات فراوانی را برای کاربران ایرانی به وجود آورده و اقدامات مختلفی را در این زمینه انجام داده اند اما اخبار جدید منتشر شده نشان می دهد موج جدیدی از این تحریم ها در حال انجام است. شرکت مایکروسافت که پیشتر تحریم کاربران ایرانی را آغاز کرده بود، هم اکنون گوگل و AOL را نیز برای ادامه مسیر در این زمینه در کنار خود می بیند.به عنوان مثال شرکت مایکروسافت درب فروشگاه اپلیکیشن های ویندوز را بر روی کاربران ایرانیش بسته بود تا کاربران ایرانی برای استفاده از آن مجبور باشند دست به کارهای سختی بزنند که البته چندروزی است این تحریم برداشته شده است.

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با جستجوگر گوگل دارند ، لود نشدن و یا ناقص لود شودن عکسهای گوگل ایمیج است.به گونه ای که عکس تنها در صورتی لود میشود که آن را حتما باز نمایید.

برای حل این مشکل کافیست :

  1. به قسمت استارت ویندوز خود رفته
  2. Run را اجرا کنید (با کلیدهای ویندوز + R نیز میتوانید این کار را انجام دهید) سپس در کادر ظاهر شده کلمه ی Cmd را تایپ نمایید.
  3. صفحه ی سیاهی طبق عکس زیر باز میشود.در آن به صورت روبه رو تایپ کنید : Ping google.com
  4. طبق عکس زیر ، در بالای صفحه سیاه یک آی پی به شما میدهد.شما کافیست به جای نوشتن www.Google.com ، آن آی پی را در مرورگر خود وارد کنید.
نکته مهم : وقتی وارد سایت شدید ، اگر به هر یک از مجموعه ها مانند Image بروید دوباره آدرس سایت از آی پی به Google.com تغییر پیدا میکند.شما باید ابتدا که وارد سایت شدید کلمه مورد نظر را جستجو کنید ، سپس از بالای صفحه بخش عکسهای گوگل / Image را انتخاب کنید تا بدون هیچ مشکلی و بطور کامل عکسها برای شما لود شوند.

 

babak13633

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2014
نوشته‌ها
1,489
لایک‌ها
737
من طبق مراحل بالا عمل کردم
ولی بازم عکس ها رو نمیاره!
 

moeincavallier

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2013
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
42
محل سکونت
تهران
من طبق مراحل بالا عمل کردم
ولی بازم عکس ها رو نمیاره!
امکان نداره که نیاره دوست عزیز. شما این نکته رو رعایت کن :
وقتی وارد گوگل شدید ابتدا کلمه مورد نظر رو جستجو کنید وقتی که کلمه شما را آورد سپس بر روی Image کلیک کنید تا عکسها را بیاورد. اگر قبل از جستجوی کلمه بر روی عکس کلیک کنید در قسمت Address Bar دوباره سایت گوگل نوشته میشه و عکسهای شما تک و توک میاد.
 

shareads

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
685
لایک‌ها
494
@moeincavallier
روش پیشنهادی شما به درستی کار می کنه. اما عزیز این مورد ربطی به تحریم نداره ها!

مشکل اصلی به دلیل اعمال نوع خاصی از فیل... است. که به عمد اینجور کردن تا با لود ناقص تصاویر، طرف بی خیال جستجو تصاویر بشه!

آدرس زیر که یکی از سرورهای تصاویر بندانگشتی است، فیل روش اعمال شده که timeout میده.
کد:
encrypted-tbn1.gstatic.com

ولی آدرس زیر فیل روش اعمال نشده:
کد:
encrypted-tbn0.gstatic.com

اگه قرار بر تحریم بود باید گوگل همه آی.پی هاش رو می بست و بهتون پیغام میداد که این سرویس در کشور شما در دسترس نیست مثل گوگل کد.

حالا وقتی شما داری آی پی گوگل رو جایگزین google.com می کنید، گوگل نمیتونه از حالت امن SSL استفاده کنه و در حالت http گوگل باز میشه و تصاویر از آدرس زیر لود میشن که فیل... روش اعمال نشده.
کد:
http://t1.gstatic.com

توجه کنید که در روش شما، به دلیل عدم استفاده از https و SSL جستجو شما ممکنه توسط دیگران شنود بشه.
 
بالا