برگزیده های پرشین تولز

بلیط دبی ویژه نمایشگاه جیتکس دبی 2015

behnush

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2015
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
40


جیتکس نمايشگاه فناوری اطلاعات خليج (Gulf Information Technology Exhibition)، یکی از بزرگترین نمایشگاه های دبی است که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. بخاطر استقبال زیاد از این نمایشگاه، در ایام برگزاری این نمایشگاه برای خرید بلیط دبی و دریافت ویزای دبی و حتی رزرو هتل در دبی با مشکلاتی مواجه خواهید شد.بنابراین کمی زودتر اقدام کنید.
gitex_sopper-thumb.jpg

نمایشگاه جیتکس هر ساله در 2 بخش برگزار می شود. یک بخش برای خریداران که به جیتکس شاپر معروف است و بخش دیگری برای نمایشگاه اصلی است.

gitex-ticket.jpg

فروشگاه جیتکس معمولا 2 هفته یا 10 روز قبل از نمایشگاه اصلی برگزار می شود و در این فروشگاه شرکت کنندگان در نمایشگاه محصولات خود ر برای فروش در اختیار خریدارن قرار می دهند. جیتکس شاپر امسال در از 1 تا 4 آوریل 2015 به مدت 4 روز برگزار می شود که مصادف با 12 تا 15 فروردین 94 است.

gitex2-ticket.jpg

نمایشگاه اصلی جیتکس از تاریخ 15 تا 17 آوریل 2015 به مدت 3 روز برگزار می شود که مصادف با 26 تا 28 فروردین 94 است. نمایشگاه جی تکس بزرگترین گردهمایی منطقه برای افراد تازه فارغ التحصیل و کارفرمایانی است که به دنبال استعدادهای جوان و جدید هستند.

airlines1212.png

اما شما میتوانید برای رزرو بلیط هواپیما ،از طریق ایرلاین های مختلف و همچنین آژانس های هواپیمایی معتبر اقدام کنید. شرکت ما بلیط هواپیما دبی را با ایرلاین های مختلفی ارائه می دهد، میتوانید هر کدام از ایرلاین های زیر را برای سفر انتخاب کنید.





gitex1-ticket.jpg

کافی است با ما تماس بگیرید، همکاران ما بهترین قیمت بلیط دبی و ارزانترین بلیط دبی را به شما پیشنهاد میدهند و میتوانید از همکاران ما برای اخذ ویزای دبی و رزرو هتل در دبی نیز مشاوره بخواهید.

67 43 67 43
آژانس سعادت سیر گیتی



سایر پیشنهادات ما به شما
 
بالا