برگزیده های پرشین تولز

دوره مجازی آموزش طراحی قالب وردپرس از پایه تا پیشرفته

آیا به نظر شما این دورها میتوانید سطح آموزشی اینترنت را متحول کند؟


  • Total voters
    1

lovefire2114

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2011
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
46
محل سکونت
همین حوالی
wordpress-theme-design-v-course_sb.jpg
به لطف پروردگار و پس از برگزاری چندین دوره آموزش در زمینه طراحی و برنامه نویسی تحت وب و همچنین برگزاری کلاسهای آموزش طراحی قالب وردپرس، و جلب رضایت بالای دانشجویان، تصمیم گرفتیم تا این بار در طرحی جدید، دانشجویان تمامی کشور بتوانند از دوره های آموزش طراحی قالب وردپرس آنلاینر استفاده کنند.

آدرس سایت:http://onliner.ir/wordpress-theme-design-v-course/

دوره ای که مخصوص افراد مبتدی و متوسط در زمینه ی وردپرس بوده و دانشجویان پس از اتمام دوره، بعنوان متخصص وارد بازار کار حرفه ای و دنیای کسب درآمد حرفه ای می شوند.

در این دوره ی آموزشی، هیچ اهمیتی ندارد که شما چه میزان مهارتی دارید، بلکه با هر سطح مهارتی می توانید با ما همراه شوید تا در پایان دوره، بتوانید:
  • بعنوان یک متخصص طراحی قالب وردپرس، وارد بازار کار شوید
  • از مشتریان تان سفارش طراحی قالب وردپرس اختصاصی بگیرید (قیمت سفارش یک قالب وردپرس اختصاصی خیلی ساده، حداقل ۵۰۰ هزار تومان است!)
  • برای سایت خودتان قالب وردپرس طراحی کنید و هرگونه تغییری که نیاز دارید در آن اعمال کنید؛ آن هم بدون آن که زمان و یا هزینه ای را بخاطر سفارش به دیگران از دست بدهید.
  • یک فروشگاه قالب وردپرس راه اندازی کنید
  • قالب های وردپرسی را که تولید می کنید، در مارکت های آنلاین جهت فروش بگذارید
  • قالب های وردپرس را فارسی سازی کنید
  • در شرکت های طراحی سایت که نیازمند نیروی متخصص هستند، استخدام شوید (آیا میدانید در صورتی که از سوی آنلاینر به شرکت های طراحی سایت معرفی شوید، چه تاثیری در میزان اعتماد به شما جهت استخدام تان خواهد داشت؟ آنلاینر افرادی که دوره را به خوبی به اتمام برسانند، به شرکت های طراحی سایت معرفی خواهد کرد.)

برای شرکت در این دوره آموزشی، هیچ نیازی نیست که حتما به برنامه نویسی PHP و یا کدنویسی با HTML و CSS مسلط باشید اما قطعا اگر به موارد فوق تسلط داشته باشید، سرعت یادگیری و پیشرفت شما بسیار بهتر خواهد بود.

و اما در صورتی که با برنامه نویسی PHP کار نکرده باشید و همچنین با کدنویسی های HTML و CSS آشنایی نداشته باشید، یکسری فیلم های آموزشی به صورت رایگان به شما داده خواهد شد تا با دانلود و تماشای آن ها، این مشکل تان را حل کنید.

همچنین اگر قبلا با پنل مدیریتی وردپرس کار کرده باشید، و یا یک سایت وردپرسی داشته باشید، سرعت کار و پیشرفت شما بهتر خواهد بود اما باز هم در صورتی که چنین مواردی را تجربه نکرده باشید، فیلم های آموزشی رایگانی به شما داده خواهد شد تا با تماشای آن ها، به وردپرس مسلط شوید.
آدرس :



مسئول کلاس های آموزشی: 09357990224

 
Last edited:

lovefire2114

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2011
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
46
محل سکونت
همین حوالی
همانطوری که مستحضر هستید، فرآیند طراحی شامل سه قسمت است:
1- طراحی گرافیک سایت به صورت PSD
2- تبدیل طرح PSD به HTML
3- تبدیل فایل های HTML به وردپرس
تجربه ی برگزاری دوره های مختلف آموزشی به ما ثابت کرده است که علت نارضایتی بسیاری از دانشجویان و اینکه نمیتوانند به صورت مسلط وارد بازار کار بشوند، این است که در یکسری دوره های آموزشی به صورت فشرده و ظرف تنها 15 جلسه سعی می کنند تمام موارد فوق را به دانشجویان آموزش بدهند! و این در حالی است که هر مبحث به صورت ناقص و سطحی آموزش داده میشود و دانشجو مسلط و متخصص نمیشود و در نهایت باعث نارضایتی او میشود.
اما علت رضایت مندی دانشجویان از آموزش های ما، این است که یک مبحث را به صورت تخصصی و تا انتها دنبال می کنیم (در همین دوره آموزش طراحی قالب وردپرس، بیش از صد فیلم آموزشی در اختیار کاربران قرار میگیرد) و تا حرفه ای ترین مباحث هم به پیش میرویم
 
بالا