برگزیده های پرشین تولز

ابداعات دوباره ی پاناسونیک برای تجربه خرید در عصر دیجیتال

faterrasa

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
127
لایک‌ها
12
سن
43
محل سکونت
تهران
مجمع و نمایشگاه سالانه ی اتحادیه ملی خرده فروشی (NRF) با نام مستعار "نمایشگاه بزرگ خرده فروشی" رویداد شاخص این سازمان است که همه ساله در Javits center در شهر نیویورک برگزار می شود. از 11 تا 13 ژانویه 2015، نمایشگاهی برای تکنولوژی ها و راهکارهای جدید با هدف قرار دادن بازار خرده فروشی جهانی بر پا شد. پاناسونیک با بیش از 33000 دست اندر کار صنعتی به نمایشگاه NRF پیوست.
کنفرانس ها بر محور بازسازی تجربه فروشگاه های خرده فروشی در عصر دیجیتال متمرکز شده بود و به این موضوع در غرفه پاناسونیک نیز به صورت جامع پرداخته شده بود.
از جمله راه حل های جدید مهندسی که پاناسونیک برای فضاهای خرده فروشان ارائه داده است، می توان به تاچ پد (Toughpad) مدل FZ-R1 اشاره کرد که به صورت یکپارچه می توان از آن به عنوان موبایل، تبلت و دستگاه POS استفاده کرد در حالی که دارای سیستم عامل ویندوز 8.1 نیز می باشد.
این محصولات بخشی از راه حل های پاناسونیک است که برای استفاده در مکان هایی نظیر بازارچه ها، خرده فروشان، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، میز خدمات رستوران ها، خدمات سریع رستوران ها و هتلها و... مناسب می باشند.
راه حل های خرده فروشی پاناسونیک برای انطباق فروشندگان و بازار در حال تحول امروز، با افزایش فروش، بهبود کارایی، گسترش بینش نسبت به عادات مشتری و کاهش بروز هرگونه مشکل در فناوری، طراحی شده اند.
علاوه بر این، ارتقاء و بالابردن سطح استفاده از روش کانال های OMNI در فروش، جهت فراهم کردن خریدی امن و یکپارچه برای مشتریان حتی به صورت آنلاین و از طریق دسکتاپ، موبایل، تلفن و ... نیز از اهداف مهم به شمار می آمد.

مرجع:

pfrnco
لینک دانلود ویدئو

01_NRF2015.jpg
 
بالا