برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
اینم یه بازیکن در تخصص ماروتا ببینیم چه می کنه :دی


دوست دارم در کنار پوگبا بازی کنم
JuiR1424856915qxtciv.jpg
پریرا بازیکن جوان منچستریونایتد در مصاحبه با توتواسپرت گفته که ایجنتش در حال بررسی و ارزیابی شرایط پیوستنش به یوونتوس است.
" هر کسی می داند که یوونتوس باشگاه بسیار بزرگی است، من چندین بار در این مورد با پوگبا صحبت کرده ام، او یک دوست عالی برای من است."
" پوگبا به من پیشنهاد کرده است که می توانم در تورین از لحاظ "حرفه ای گری" و "شخصیتی" پیشرفت کنم. این دو فاکتور که برای من بسیار اهمیت دارند. ایجنت من در حال بررسی گزینه ها است که یکی از آن ها باشگاه یوونتوس است. این پیشنهاد یک راز نیست همان طور که رد پیشنهاد تمدید قرارداد از طرف باشگاه منچستریونایتد هم واقعیت دارد "
" قطعا می دانم که لیگ ایتالیا چگونه است، قطعا بازی کردن در آنجا به عنوان یکی از بهترین ها برای من اهمیت دارد، همچنین اگر در کنار پوگبا بازی کنم بسیار جالب خواهد بود. اما هنوز تصمیمم را نگرفته ام و درحال ارزیابی گزینه ها هستیم. باید شرایط زیادی را بررسی کنیم. قطعا جنبه ی اقتصادی برای ما اهمیت دارد ولی برای تصمیم نهایی من مهم ترین پارامتر نیست."
گفتنی است پریرا متولد بلژیک و در تیم ملی زیر 20 سال برزیل بازی کرده است. قرارداد او با منچستریونایتد تا ژوئن امسال است.
در همین رابطه پدر پریرا هم مصاحبه کرده و گفته :
" من با تیم قبلی پسرم ( پی اس وی آیندهوون ) صحبت کرده ام و از ایشان مشورت گرفته ام. این درست است که قرارداد او امسال به پایان می رسد، اما ما به قراداد وفادار هستیم. با باشگاه در مورد تمدید قراداد صحبت خواهبم کرد. برای آندرس فرصت بازی کردن اهمیت دارد اگر این شرایط در منچستر یونایتد فراهم نباشد قطعا به تیم دیگری خواهد رفت که شرایط برای او مهیا باشد."
" آیندهوون هم گزینه ی خوبی است. پسرم بازی کردن در آنجا را دوست دارد. تماس با آن ها می تواند دری برای بازگشت آندرس به آنجا باشد."
"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
 

::..::..::..::

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2012
نوشته‌ها
104
لایک‌ها
37
همیشه بازیکن جوان آِینده دار گزینه بسیار خوبیه! اما باقی موندنشون سخت! (همینطور که بعیده پوگبا بمونه!! :(
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چه گلی زد توز حیف که یک گل بد خوردیم :دی
تساوی تلخ برای رمی ها در ورزشگاه خانگی ( رم 1 - 1 یوونتوس )
JuiR1425328836olquad.jpg
رمی ها امید زیادی داشتند تا با شکست یوونتوس در دیدار خانگی، فاصله ی امتیازات خود با تیم تورینی را در صدر جدول کاهش دهند اما آنها در شبی که یووه نشانی از بانوی پیر آماده و قدرتمند نداشت، تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

بانوی پیر با ترکیب بوفون - کاسرس - بونوچی - کیه لینی - اورا - لختشتاینر - مارکیزیو - پریرا - ویدال - توز و موراتا به میدان آمده و پوگبا از روی نیمکت بازی را دنبال می کند و پیرلو به دلیل مصدومیت از ترکیب یووه دور است.

در نیمه ی اول شاهد یک بازی فیزیکی از سوی بازیکنان دو تیم بودیم و تنها در چند صحنه موقعیت های نصف و نیمه بر روی دروازه ی هر دو تیم ایجاد شد که در این میان یووه سهم بیشتری داشت اما در مجموع هیچ تیمی موفق به ایجاد موقعیت مسلم گلزنی نشد.
نبود پوگبا و پیرلو نیز در این مسابقه مزید بر علت شده بود تا خلاقیت تیمی در یووه به پایین ترین حد خود برسد و حفظ توپ نیز در بین بازیکنان یووه در پایین ترین سطح خود قرار داشت.
رمی ها نیز در این نیمه هیچ چیزی برای نشان دادن نداشتند و نتوانستند خطر زیادی برای یوونتوسی ها ایجاد کنند و در چند صحنه با برخوردهای خشن، مانع از پیشروی بازیکنان یووه بودند.
در نهایت نیمه ی اول به پایان رسید و بازیکنان با همان نتیجه ی ابتدایی راهی رختکن شدند و هواداران در انتظار وقت دوم و تغییری در روند بازی هستند.

یوونتوسی ها نیمه ی دوم را با انگیزه ی بیشتری آغاز کردند و موقعیت های خوبی را به دست آوردند که ویدال و لختشتاینر می توانستند با ضربات از راه دور دروازه ی حریف را باز کنند اما این موقعیت ها نیز از دست رفت.
توروسودیس مدافع تیم رم در شصت و یکمین دقیقه از بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا رمی ها چیزی در حدود 30 دقیقه را با 10 نفر بازی کند.
کارلوس توز ستاره ی تیم یوونتوس با یک ضربه ی آزاد دیدنی و فوق العاده موفق شد دروازه ی رمی ها را باز کند.
یوونتوس بعد از این گل با روحیه ای بهتر بازی را دنبال کرد و پریرا و توز می توانستند تعداد گل های یوونتوسی ها را افزایش دهند اما در این امر ناموفق بودند.
تیم رم بر روی یک ضربه ی ایستگاهی و با استفاده از اشتباه خط دفاعی یوونتوس، موفق شد دروازه ی را باز کند و ضربه ی سر کیتا با برخورد به پای مارکیزیو وارد دروازه شد.
بعد از این گل، نمایش ضعیف یوونتوسی ها آغاز شد و رمی که 10 نفر بود به راحتی خود را به محوطه ی جریمه ی یووه می رساند و خط دفاع یووه بسیار با استرس بازی را دنبال می کرد.
سه دقیقه زمان تلف شده برای این نیمه در نظر گرفته شده است.
در نهایت سوت پایان بازی به صدا در آمد و تیم یوونتوس موفق شد یک تساوی ارزشمند را در زمین رم کسب کند و همچنان با اختلافی زیاد در صدر جدول سری آ قرار گیرد.
 

::..::..::..::

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2012
نوشته‌ها
104
لایک‌ها
37
امیدوارم از اشتباهات درس بگیرن! (بازیها هرچه جلوتر میره مشکلتر میشن چون همه دنبال امتیاز و صعود هستن!)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

70درصد جام حذفی حذف شدیم :D
بعد از سوپر جام اینم دومین جام :D

امیدوارم فقط دورتمند رو بزنیم بریم بالا و توی لیگ هم بتونیم از عنوان قهرمانیمون دفاع کنیم ( دلم بد جوری حوس یه مربی خوب کرده )
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم به اختلاف رو به 11 تا رسوندیم اختلافی که کونته گفته بود اگه من مربی یووه بودم باید 20 بود !
بازی تقریبا نیم ساعت پایانیش زیبا بود و یووه همون یووه همیشگی که ازش انتظار می رفت :دی


فاصله با رمی ها 2 رقمی شد ( یوونتوس 1 - 0 ساسولو )
JuiR1425931439qxpfnv.jpg
روند نزولی یوونتوس در دیدار مقابل ساسولو نیز ادامه داشت و یووه در شبی که نمایش خوبی را از خود نشان نداد، موفق شد با تک گل فوق العاده ی پوگبا حریف خود را شکست دهد و اختلاف را به 11 امتیاز افزایش دهد. یوونتوس در این دیدار تیم برتر میدان بود و به تیم میهمان فرصت هنرنمایی نداد اما نمایش یووه نیز اصلا قابل قبول هواداران نبود.
بانوی پیر با ترکیب استوراری - لختشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اورا - ویدال - مارکیزیو - پوگبا - پریرا - توز و موراتا در این مسابقه به میدان رفت.
در مسابقه ی قبل از این دیدار، تیم های لازیو و فیورنتینا به مصاف هم رفتند که تیم پایتخت نشین موفق شد با 4 گل، فلورانسی ها را در هم بکوبد.

دو تیم پیش از آغاز مسابقه، به احترام یکی از داوران فوتبال ایتالیا که فوت شده، یک دقیقه سکوت کردند.
در همان ابتدا تیم ساسولو یک موقعیت مناسب را توسط زازا به دست آورد اما این موقعیت بیرون رفت تا شوکی به یووه وارد نشود.
در شش دقیقه ی ابتدایی، یووه نیز موقعیت های نصف و نیمه ای را به دست آورده اما این فرصت ها چندان جدی نبوده و توسط خط دفاعی حریف به راحتی دفع شده است.
اشتباه کیه لینی در خط دفاع باز هم باعث شد تا حریف موقعیت خوبی را خلق کند اما سایر مدافعان مانع از باز شدن دروازه ی یووه شدند.
هفده دقیقه از زمان بازی سپری شده و یوونتوس هنوز در خلق یک موقعیت صد در صد ناکام بوده و ساسولو نیز چشم به ضد حملات دارد.
توز در دقیقه ی 20 می توانست دروازه ی حریف را باز کند اما ضربه ی وی با برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت.
یورنته در کنار زمین خود را گرم می کند.
همانند دیدارهای گذشته، در این مسابقه هم شاهد نمایش خوبی از سوی شاگردان الگری نیستیم و یووه نا امید کننده بازی می کند.
ده دقیقه به پایان بازی در نیمه ی اول وقت باقی مانده و بازی همچنان بدون گل و بدون خلق موقعیت جدی دنبال می شود. شوت از راه دور تنها امید یوونتوسی ها برای نزدیک شدن به دروازه ی ساسولو می باشد.
تا اینجای کار که دقیقه ی 40 می باشد، 11 دقیقه از زمان بازی توپ در اختیار یووه بوده و 10 دقیقه در اختیار تیم میهمان.
جدی ترین موقعیت یوونتوس در اخرین دقیقه ی نیمه ی اول نصیب ویدال شد که ضربه ی این بازیکن به کرنر رفت و داور بلافاصله سوت پایان بازی در نیمه ی اول را به صدا در آورد.

از این لحظه سوت آغاز بازی در نیمه ی دوم به صدا در آمد.
اولین موقعیت یووه در نیمه ی دوم را پوگبا ایجاد کرد اما ضربه ی دیدنی وی به کرنر رفت و یووه از کرنر هم سودی نبرد.
یوونتوس در نیمه ی دوم، حالت تهاجمی بیشتری به خود گرفته و تلاش بازیکنان تیم تیم برای گلزنی بیش از گذشته شده است.
توز می توانست اولین گلزن این مسابقه باشد اما ضربه ی وی با فاصله ای بسیار کم به بیرون دروازه رفت.
یوونتوس دو تعویض هم زمان را انجام می دهد. سیمونه په په و فرناندو یورنته وارد میدان می شوند، الوارو موراتا و پریرا از زمین بازی خارج شدند.
بازی به دقیقه ی 65 رسید و هنوز هم همان نتیجه ی ابتدایی دنبال می شود و ساسولو با تمامی نفرات در زمین خودی مشغول دفاع کردن می باشد.
سانسونه در یک ضد حمله ی سریع و خطرناک می توانست دروازه ی یوونتوس را به شدت تهدید کند اما ضربه ی وی به کرنر رفت.
چرخش یورنته در میان مدافعان حریف بسیار دیدنی بود اما ضربه ی وی به آسانی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت تا این موقعیت هم برای یووه از دست برود.
پوگبا با کارت زردی که در این مسابقه دریافت کرد از بازی مقابل پالرمو محروم شد تا یووه در غیاب وی و پیرلو شرایط سختی داشته باشد.
شوت زیبای پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس باعث شد تا یووه به حق خود در این مسابقه برسد و از حریف خود پیش بیفتد.
سرانجام نوبت به اندره ا بارتزالی مدافع تیم یوونتوس رسید تا پس از مدت ها با پیراهن سیاه و سفید وارد میدان شود. الگری در این تعویض، توز را از زمین بازی بیرون کشید.
4 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه ی دوم لحاظ می شود.
این دقایق نیز به پایان رسید و یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود موفق شد به یک پیروزی حساس و نفس گیر دست پیدا کند و با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار گیرد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
تبریک می گم دوستان این کارلوس توز تموم نشدنیه ^_^
امیدوارم مصدومیت پوگبا جدی نباشه ( گزارش گر شبکه ورزشم خیلی با حال بود می گفت راه راه پوشان دورتموند در برابر دورتموند :D )

غرور آلمانی ها باز هم له شد ! ( دورتموند 0 - 3 یوونتوس )
JuiR1426711717uthpob.jpg
یک نمایش اروپایی و بی نقص از شاگردان الگری باعث شد تا آلمانی های مغرور در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ی تحقیر آمیز 3 - 0 در هم کوبیده شوند و یوونتوس با شایستگی تمام و با نتیجه ای قاطع به دور بعد بازی ها صعود کند.

در ابتدای بازی یوونتوس با ترکیب : بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - اورا - ویدال - مارکیزیو - پوگبا - پریرا - توز - موراتا وارد میدان شد .

تیم فوتبال یوونتوس که در تورین با نتیجه 1-2 پیروز شده بود در دیدار برگشت بیشتر بدنبال حفظ نتیجه و استفاده از ضدحمله ها بود .
در دقیقه سوم بازی این کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یووه بود که با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کرد تا بیانکونری خیلی زود در زمین دورتموند پیش بیوفتد .
پل پوگبا ستاره فرانسوی یووه در اواسط نیمه اول از ناحیه ران دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادرفنی تعویض شد . با بیرون رفتن پوگبا بارتزالی جای او به میدان آمد و پاتریس اورا که به عنوان دفاع چپ بازی می کرد به جای پوگبا به خط هافبک رفت ، کیلنی جای اورا را در سمت چپ گرفت و بارتزالی به همراه بونوچی در قلب دفاع قرار گرفت.
در ادامه نیز یووه با کنترل بازی و قطع کردن توپ های حریف و نیم نگاهی به ضدحمله توانست نتیجه را حفظ کند و نیمه اول را با همان برتری با یک گل به پایان ببرد .
نیمه ی دوم را می توان اوج هنرنمای تیم یوونتوس در رقابت های امسال برشمرد و شاگردان الگری در یک چهل و پنج دقیقه ی رویایی موفق شدند 2 گل دیگر را وارد دروازه ی حریف آلمانی کنند.
هنرنمایی کارلوس توز مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس و خط دفاع منظم و بدون اشتباه یووه را می توان دلایل موفقیت بانوی پیر در نیمه ی دوم به حساب آورد.
آلمانی ها انتظار داشتند تا در نیمه ی دوم بتوانند یک گل خورده را جبران کنند و یوونتوس را در ورزشگاه خانگی، زمین گیر کنند اما یوونتوسی ها اجازه ی کوچک ترین حرکتی را به دورتموندی ها ندادند.
گل های یوونتوس در نیمه ی دوم را توز و موراتا به ثمر رساندند تا بانوی پیر ایتالیا در مجموع با حساب 5 - 1 تیم دورتموند آلمان را شکست دهند و به جمع 8 تیم برتر اروپا اضافه شوند.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,119
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
تبریک به همه دوستداران یوونتوس
برد و صعود کاملا حقتون بود
با این دفاع منسجم و سوپر دروازبانی که دارید میتونید حتی به فینال هم برسید
تیم ماهم که کلا تر زده بود:D
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
دوستان تبریک برای برد و صعود منتهی خبری از پوگبا نیست؟ چیزیش نشده که؟
 

farhadmouludi

Registered User
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
122
سن
33
به گزارش "ورزش سه"، هافبک 22 ساله شب گذشته در دقیقه 27، به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و نتوانست در ادامه تیمش را همراهی کند. هر چند که یوونتوس در پایان با نتیجه 3-0 پیروز از میدان خارج شد، ولی مصدومیت پوگبا برای آنها مسلما خبر بدی خواهد بود. او یک پک یخ روی پاش قرارداده بود و پس از بازی، تا اتوبوس تیم، لنگ لنگان رفت.

اسکای اسپورتس ایتالیا و مدیاست، گزارش دادند که احتمالا مصدومیت او از ناحیه همسترینگ زانویش بوده و احتمالا یک هفته از میادین به دور خواهد بود.
 

farhadmouludi

Registered User
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
122
سن
33
ﺧﺒﺮ ﺑﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﻳﻮﻭﻩ
ﺩﻭﺭﻯ 5٠ ﺭﻭﺯﻩ ﭘﻞ ﭘﻮﮔﺒﺎ ﺍﺯ ﻣﻴﺎﺩﻳﻦ
ﭘﻞ ﭘﻮﮔﺒﺎ, ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﻯ ﻳﻮﻭﻧﺘﻮﺱ, ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻣﺼﺪﻭﻣﻴﺖ ﺍﺯ ﻧﺎﺣﻴﻪ ﻫﻤﺴﺘﺮﻳﻨﮓ, ﺗﺎ ﻣﺎﻩ ﻣﻰ ﺍﺯ ﻣﻴﺎﺩﻳﻦ ﺩﻭﺭ ‏ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.‏
پل پوگبا که در نیمه اول دیدار ‏مقابل دورتموند دچار آسیب دیدگی شد، تحت معاینات پزشکی قرار گرفت.‏‎ ‎
عکس های ‏MRI‏ مصدومیت درجه دوم او از ناحیه همسترینگ را تایید کرد. دوران درمان او حدود 50 ‏روز طول می کشد."‏
در صورتی که یوونتوس بتواند از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ عبور کند، پوگبا به دیدار برگشت ‏مرحله نیمه نهایی خواهد رسید.‏
 

farhadmouludi

Registered User
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
122
سن
33
با بسته شدن پرونده بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره تمامی هشت تیم صعود کننده، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امروز (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد که بر اساس آن چهار بازی دومین مرحله حذفی لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

* پاریس‎سن‌ژرمن فرانسه - بارسلونای اسپانیا
* اتلتیکومادرید اسپانیا - رئال مادرید اسپانیا
* پورتوی پرتغال - بایرن مونیخ آلمان
* یوونتوس ایتالیا - موناکوی فرانسه

مرحله رفت این مسابقات در تاریخ 14 و 15 آوریل (25 و 26 فروردین 94 ) و دیدارهای برگشت در تاریخ 21 و 22 آوریل(1 و 2 اردیبهشت 94 ) انجام خواهد شد.
 
بالا