برگزیده های پرشین تولز

وایبر شماره منو بلاک کرده و پیغام invalid number میده

p30j.com

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2008
نوشته‌ها
331
لایک‌ها
22
محل سکونت
مازندران رامسر
سلام وقت بخیر دوستان عزیزم
خط وایبرم بعد از تبریک گفتن سال نو به دوستانم بالاک شد
یعنی در حال ارسال پیام بودم که یهو دیدن از وایبر افتادم بیرون دوباره خواستم وارد بشم و شمارمو دادم دیدم پیعام اینولید نامبر میده
تو اینترنت سرچ کردم دیدم یعنی بالاک شده
به بخش پستیبانی وایبر هم ایمیل زدم این جواب رو دادن
Hello mohammad,

This is an automated e-mail reply just to let you know that your form has made it over to us! We will review it and a support representative will get back to you very soon. If you have something you'd like to add to your form, you can just reply to this e-mail.

Have a great day!
Viber Support Team
من فقط سال نو رو تبریک گفتم همین
حالا جالب تر از همه اینه که من با بعضی از دوستان که تو این زمینه کار بلدن تماس گرفتم با یه قیمت هایی گفتن که میتونن مشکل من رو 15 دقیقیه ای از طریق ایمیل زدن به تیم پشتیبانی وایبر مشکل رو رفع کنند
اما یه قیمت هایی بود که میتونستم 20 تا خط ایرانسل بخرم اما چون دوستان همه این خط رو دارن واسم خیلی مهمه که رو خطم مجدد راه اندازی بشه
کسی میتونه کمکم کنه برای حل این مشکل بزرگ
 

faraways

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
422
لایک‌ها
111
سلام
احتمالا پیام زیاد دادی بلاک کرده

اون ایمیل هم گفته به زوذی بهتون پیام میدیم ببین ایمیل بدیشون چیه
یا اگه چند روز گذشته هنوز جواب ندادن دوباره برو درخواست بده
 

p30j.com

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2008
نوشته‌ها
331
لایک‌ها
22
محل سکونت
مازندران رامسر
خوب داداش میدونم بلاک شدم
اما میخوام بدونم چطور میتونم از بلاک خارج کنم
 

کارادایی

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2014
نوشته‌ها
712
لایک‌ها
109
سن
104
جلوگیری از اسپم و انتشار هرزنامه انجام می دهند و در صورت بلاک کردن یک شماره هیچ راهی برای بازگشت به وایبر وجود نخواهد داشت.
اگر همچنان برای استفاده از وایبر بعد از بلاک شدن مُصِر هستید به این نکات دقت کنید.
در صورتی که از پس از مطالعه دو عنوانی که در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد،از بلاک شدن شماره خود توسط وایبر اطمینان حاصل کردید، هرگز از درج شماره های دیگر خود هنگام ثبت نام مجدد روی آن گوشی استفاده نکنید.
طبق بر آوردی که از مجموع نظرات بازدید کنندگان بعمل آمده، راه شناسایی کاربران مورد هدف برای وایبر ،به احتمال بسیار زیاد کدIMEI موبایل یا چیزی شبیه به آن می باشد که در واقع همان کد شناسه گوشی است که برای هر گوشی این کد اختصاصی و غیر قابل تغییر است.

برخی از دوستان با توجه به این نکته که در بلاک شدن وایبر ، خود گوشی مورد تشخیص برنامه قرار میگرد، اقدامات خاصی از قبیل فلش کردن گوشی و نظیر آن را انجام داده اند تا شاید از طریق آن به نوعی بتوانند این محدودیت را دور زده باشند ، اما نکته حائز اهمیت این است که این ترفند هرگز نتیجه بخش نبوده و تنها به صرف هزینه های اضافی برای کاربر منتهی می شود.


به طور خلاصه تا امروز هیچ روش و راهکاری برای خروج از مسدود شدن وایبر به طوریکه اکانت قبلی ای که در لیست سیاه وایبر قرار گرفته دوباره قابل استفاده باشد پیدا نشده و تنها راه ، استفاده از یک موبایل جدید به شرطی است که در اولین استفاده از آن برای ثبت نام وایبر هیچ سیم کارت و شماره از قبل بلاک شده ای در آن مورد استفاده قرار نگرفته باشد ، چرا که در این صورت کد شناسایی گوشی جدید نیز برای وایبر ارسال خواهد شد .
البته به تازگی یک راهکار پیشنهادی از یکی از بازدید کنندگان محترم در این زمینه ارائه گردیده که هنوز نتایج و بازتاب آن انعکاس پیدا نکرده است . شما می توانید برای بررسی و مطالعه این راهکار جدید از لینکی که در زیر اضافه شده است استفاده کنید.
براي پيگيري اين مشکل لازم است شما به پشتيباني وايبر ([email protected]) ايميل زده و درخواست کنيد تا مشکل شما را حل کنند.

در جواب این ایمیل شما، شرکت وايبر چند سوال خواهد پرسيد تا مطمئن شود شما فعاليت تجاري داريد يا نه؟

لازم به ذکر است که تغيير سيم کارت، پاک کردن و نصب مجدد وايبر و حتي به روزرساني وایبر به نسخه های جدید تری نیز کمکي به حل مشکل شما نمي کند. بنابر در صورتی که به عنوان اسپمر در وایبر شناخته شدید، راه فراری برای شما وجود ندارد، تنها باید به ایمیل پشتیبانی وایبر دست به دامن شوید.

به منظور جلوگيري از اين مشکل، توصيه مي کنيم تعداد گروهايي که عضو هستيد را کم کرده و يا فعاليتتان را در گروه ها محدود کنيد. این امر باعث می شود تا وایبر فعالیت زیاد شما در این شبکه مجازی را به عنوان اسپم تلقی نکند.

در صورتی که مشکل بلاک شدن شما در وایبر به این طریق حل شد، می توانید تجربیاتتان را از طریق بخش نظرات این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
 

Madasga

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
0
سن
36
چک کن ببین شماره ی دیگه میزنی اکتیو میشه یا نه
 

ivioji

Registered User
تاریخ عضویت
17 آگوست 2013
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
170
سن
33
محل سکونت
i dont know
والا واسه منم قبل عید این شکلی شده بود
ایمیل زدم گفتم شکر خوردم یه بار دیگه منو وصل کنید بعد چند تا ردو بدلکردن ایمیل از بلاک در اوردن منو
کلن بستگی به شانست داره
 

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,302
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
این تاپیک رو در قسمت موبایل>مباحث عمومی بزنی بهتره اونجا ممکنه جواب درستی پیدا کنی بیشتر افرادی که ممکنه جواب این سوال رو بدونن اینجا پیداشون نمیشه چون تاپیک یه کم نامربوطه به بخش/تالار کامپیوتر
 
بالا