برگزیده های پرشین تولز

معرفی وب سایت های آپ تایم مونیتورینگ

surfer86

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
2
سن
36
یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران وب سایت، نظارت دقیق و لحظه به لحظه بر روی وب سایت است تا بتوانند هنگامی که سایت دچار مشکل شد در کمترین زمان مشکل آن را بر طرف کنند.
گاهی قطع بودن سایت حتی برای زمان کمی می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به مدیران وب سایت وارد کند و این نیاز به یک سیستم مونیتورینگ را دو چندان می کند.
در ادامه به معرفی چند وب سایت معتبر در زمینه وب سایت مونیتورینگ می پردازیم:
1- UptimeRobot
آپ تایم روبات می تواند هر 5 دقیقه یکبار وب سایت کاربران را مورد بررسی قرار دهد تا اگر وب سایت آنها دچار شد در کمترین زمان آنها را مطلع سازد. این سایت قابلیت مونیتور کردن 50 وب سایت را دارد. آپ تایم روبات، هر گونه خرابی در سایت را از طریق ارسال ایمیل، پیام کوتاه و فید های خبرخوان به اطلاع مدیران سایت می رساند.
2- Pingdom
در وب سایت پینگ دام کاربر می تواند بازه زمانی را تعریف کند تا در این بازه روبات های جستجوگر وب سایت کاربران را مورد بررسی قرار دهد. این وب سایت مدیران وب سایت را از طریق ایمیل، پیام کوتاه ( 20 پیام در ماه) و نرم افزار اپل پینگ دام آگاه می سازد. با عضویت در این سایت و خرید سرویس پینگ دام شما می توانید از دیگر خدمات این سایت مانند تست های مختلف سرعت بارگذاری وب سایت، ابزارهای تست خطاها و مشکلات سایت و ... استفاده کنید.
3- Mon.itor.us
این وب سایت هر 30 دقیقه یکبار وب سایت کاربران را مورد بررسی قرار می دهد و هر گونه خطا یا قطع بودن آن را از طریق ایمیل به اطلاع مدیران می رساند. در پایان هر روز گزارش وضعیت آپ تایم وب سایت برای مدیران ارسال می شود تا آنها عملکرد وب سایت خود را مورد ارزیابی قرار دهند. استفاده از این وب سایت رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه عضویت ندارد. البته این سایت محدودیت هایی نیز دارد که می توان به عدم امکان اضافه کردن بیش از یک سایت اشاره کرد.

4- Site24x7
عضویت در این سایت رایگان است اما می توان بسته های پیشرفته آن را نیز خریداری کرد. در نسخه رایگان، می توان یک سایت را هر یک ساعت یکبار مورد بررسی قرار داد. هرگونه مشکل یا خطایی را می توان به صورت ایمیل به مدیران سایت اطلاع داد.
5- Montastic
یکی از مهمترین ویژگی های این سایت، امکان بررسی وب سایت از سرور های مختلف است. وب مسترها می توانند 3 وب سایت را به سایت اضافه کنند تا هر 30 دقیقه سایت آنها مورد بررسی قرار گیرد. هر گونه خطا یا قطعی سایت از طریق ایمیل برای مشتری ارسال می گردد.
در هرکدام از این وب سایت ها می توان با خرید بسته های پیشرفته از امکانات بیشتری مانند دریافت اس ام اس، ابزارهای آنالیز وب سایت، رهگیری کاربران و ... استفاده کرد. اگر در خرید بسته های پیشرفته نیاز به کارت اعتباری داشتید می توانید با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت های امانکش، هزینه عضویت در این سایت ها را پرداخت کنید.
 
بالا