برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران منچستر یونایتد

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
امشب تو بازی انگلستان - لیتوانی رونی یک گل زد و یه پاس گل داد.
رونی یه گام دیگه به کسب اقای گل انگلستان نزدیکتر شد.
 

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,051
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
امشب تو بازی انگلستان - لیتوانی رونی یک گل زد و یه پاس گل داد.
رونی یه گام دیگه به کسب اقای گل انگلستان نزدیکتر شد.
دو تا هم به تیر زد وگر نه همین امشب به رکورد گلهای ملی سر بابی چارلتون می رسید
تیرک دومی که با سر زد خیلی فنی و قشنگ بود حیف که گل نشد
 

Aventador1988

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2013
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
455
محل سکونت
مشهد
چند خبر از روزنامه‌های امروز در خصوص نقل و انتقالات
  • دخیا قصد ترک یونایتد را ندارد: دخیا در منچستر یونایتد خوشحال است و تمایلی برای پیوستن به رئال مادرید ندارد. مدتهاست شایعه بازگشت این بازیکن اسپانیایی به تیم پایتخت کشورش وجود دارد اما مسئولان یونایتد امیدوارند که با تبدیل این بازیکن به پردرآمدترین دروازه بان جهان، او را در منچستر نگاه دارند. (منبع : Manchester Evening News)
  • فن خال رونالدو و بیل را با هم می‌خواهد! : منچستر یونایتد هنوز امیدوار است که باکریستیانو رونالدو و هم تیمی اش گرت بیل قرارداد امضا کند. شیاطین سرخ آماده اند که با شکستن رکوردها، به ستاره پرتغالی دستمزد سالانه ۱۴ میلیون پوند را پیشنهاد کنند. و هم چنین تمایل دارند ستاره ولزی را هم به تیم خود اضافه کنند. (منبع: Metro)
  • منچستر هم به رقابت بر سر تئو والکات ملحق شد: در پی سرباز زدن والکات از تمدید قرار داد، منچستر یونایتد وضعیت این بازیکن را در نظر گرفته است. لوئیس فن خال از آمدن این وینگر انگلیسی به الدترافورد در تابستان پیش رو استقبال می‌کند. قرارداد این بازیکن ملی پوش انگلیسی، در سال ۲۰۱۶ به پایان میرسد و او هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است. (منبع : Metro)
  • منچستریونایتد آماده است تا برای خرید هازارد جدید اقدام کند: منچستریونایتد در رقابت با تعدادی از باشگاهای بزرگ اروپایی بر سر خرید بازیکن براگا، رافا سیلوا از آنها پیشی گرفته است. نمایندگان منچستریونایتد بازی او را در تیم زیر ۲۱ ساله‌های پرتغال در مصاف با دانمارک مشاهده کرده اند و تمایل دارند مبلغ ۱۴.۵ میلیون پوند برای “هازارد پرتغالی” پرداخت کنند.
 

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,349
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
خب صحنه را دیدم :دی ،جدا از سوتی ای که کریک داد و منجر به گل لک لک ها شد،واقعا دو سه بازیه که وسط زمین رو جمع کرده برامون! خیلی بهتر از بلیند هست برای اون پست

دی ماریا هم درسته که اصلا خوب بازی نکرد،اما پاس گل داد و روی صحنه پنالتی هم پاس خوبش به بلیند بود که باعث اون حرکت شد،این بشر بازی مزخرفش این هست،اگه بخواد خوب بازی کنه که ...

2 تا از بازی های سختمون رو با موفقیت کامل پشت سر گذاشتیم،به گرفتن سهمیه کاملا خوشبینم
 

Aventador1988

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2013
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
455
محل سکونت
مشهد
رئال مادرید خواهان دروازه‌بان لورکوزن

روزنامه "مارکا" چاپ اسپانیا نوشت رئال مادرید بازیکن شماره یک بایر لورکوزن را زیر نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لورکوزن توانسته تا اینجای کار که هشت هفته به پایان رقابت‌های بوندسلیگا باقی مانده است، در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.
برند لنو روز جمعه در دیدار تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان مقابل ایتالیا درون دروازه ژرمن‌ها ایستاده بود. کارشناسان باشگاه رئال در این بازی عملکرد این بازیکن را زیر نظر داشتند.
کهکشانی‌ها قصد دارند فصل آینده یک سنگربان جدید را جایگزین اسطوره رو به افول خود کنند. ایکر کاسیاس 33 ساله که قراردادش سال 2017 با رئال به پایان می‌رسد، در سال‌های آتی نشانی از درخشش گذشته خود را نداردو اخیرا صدای تماشاگران را هم در آورده است. او در دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ مقابل شالکه که به باخت 4-3 رئال منجر شد، هم روی دو تا از گل‌ها مقصر بود.
میشاییل شاده نایب رئیس باشگاه لورکوزن به "بیلد" گفت:" کسی تماسی با ما نگرفته است. البته باعث افتخار ماست که بازیکنانمان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ جهان قرار بگیرند. اما شاید هم این خبر تنها یک شایعه باشد."
 

Aventador1988

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2013
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
455
محل سکونت
مشهد
این خبر تا حدی خوشحال کننده هست
اگه رئال دروازبان بخره. شاید دست از سر دخیا برداره و ما یه چند سالی از بابت دروازبان خیالمون راحت باشه:D:D
 

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
کونترائو گفته باعث افتخاره برای یونایتد بازی کنم

برو... یادش رفته یکی دو فصل پیش میخواست بیاد چه نازی می کرد
الان دوتا لفت بک اینده دار و فوق العاده داریم چه دلیلی داره بریم سراغ این؟

این شایعات مربوط به رابین هم امیدوارم صحت نداشته باشن
رونی که همه میدونیم دیگه اون تموم کننده فوق العاده قدیم نیست. ویلسون هم هنوز خیلی زوده بخوایم بهش دل ببندیم. اینطوری اخرش میشه یکی مثل یانوزای که غرور کاذب جلوی پیشرفتشو میگیره
هرناندز که مرد 90 دقیقه نیست. فالکائو هم که بیخیال کلا:D
به نظرم سهمیه لیگ قهرمانان انگیزه ای میشه برای رابین تا به دوران اوجش برگرده. در اون صورت دوباره مدافع های حریف از سایشم میترسن :D

نمیدونم شما هم این اعتقاد رو دارید یا نه به نظرم فصل بعد احتمال قهرمانیمون تو لیگ قهرمانان خیلی خیلی بیشتر از لیگ هست.چون فن خال هدف اول و تخصصش تو لیگ قهرمانان هست. البته اگر تو لیگ بد کار نکنیم من یکی که بدم نمیاد تعداد قهرمانی هامون تو اروپا بیشتر بشه.
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
http://www.goal.com/en/news/7128/galleries/2015/03/30/10322772/revealed-de-gea-hazard-the-premier-leagues-top-10-shirt/premier-leángel-di-maría-manchester-united-premier/11#photo
از 10 پیرهن پرفروش لیگ برتر 5تاش متعلق به بازیکنای ماس! البته این جای تعجب نداره اصلاً!
ون پرسی، رونی، فاکائو، دخیا...
فقط این منحوس دی ماریا هم هست که لباسش بیشترین فروش رو هم داشته! باز خوبه لااقل یکم پول ازش در اومده!:p
با این که تیم با اوجش فاصله داره ولی میبینیم هوادارا چجوری پشت تیم هستن و این خریدا خودش پشتوانه مالی بزرگیه!
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
یک سری خبر و شایعه نقل و انتقالاتی به سبک معین :p
- اول از همه دنیلو مدافع راست پورتو رفت رئال، 31.5 میلیون یورو!
- شایعه هست که پی اس جی بین دی ماریا و پوگبا یکی رو به عنوان هدف اصلیش تعیین میکنه و برای دی ماریا همونقدری که پول دادیم پول میدن، اگه اینجوری شه که خیلی خوبه به نظرم!
- هرناندز که تو رئال به جایی نرسید، شایعه هست که استوک دنبالشه.
- دروازه بان لورکوزن، لنو، توی قراردادش ظاهراً یه بای اوت کلاز 18 میلیونی داره که رئال هم دنبالشه و میتونه خرید خوبی باشه واسشون، هرچند که خوشبختانه لااقل رسانه ها دست از سر داوید برداشتن!
- یه خبر هم بود درباره این که یونایتد بیشترین شانسو واسه جذب دی بروین داره که با این که بعیده اما خبر خوشحال کننده ایه! بازیکن خوبیه، عدنان و فلیینی هم هستن تو تیم غریبی نمیکنه :p
- دپای هم که روز به روز اخبارش بیشتر میشه و به احتمال زیاد تابستون تو لباس یونایتد میبینیمش.
- یونایتد توی جذب سیلوا مهاجم تیم براگا بیشترین شانس رو داره، چیزی ازش ندیدم نظر نمیدم :D
- کلاین دفاع راست ساوثهمپتون هم ظاهراً قرارداد جدید امضا نکرده تا تابستون که تکلیفش مشخص شه، امروز یه نیمه بازی کرد جلوی ایتالیا و خوب بود! خرید منطقی هست به نظرم با توجه به این که هم تجربه بازی تو انگلیس رو داره، هم جوونه، هم انگلیسی (این قوانین جدید رو شنیدید دربارش؟!)
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
پست آخر رو هم بذارم!
نمیدونم کیا بازی امشبو دیدن ولی از وقتی کریک جای اسمالینگ اومد تو زمین، کلاً انگلیس از این رو به اون رو شد، یه تنه وسط زمین رو جمع کرد که خوب خوشبختانه تاونزند گل تساوی رو هم زد.
حیف کاپیتان چندتا موقعیت خوبو خراب کرد وگرنه میشد برد بازی رو.
کین هم تو دو تا موقعیت نصفه نیمه ای که داشت دو تا شوت خوب زد که بوفن سر اولی کف کرده بود :D
 

Aventador1988

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2013
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
455
محل سکونت
مشهد
حالا که بازار اخبار و شایعات داغه. منم یه خبر رو اعلام کنم:

تابستان گذشته منچستریونایتد 150 میلیون پوند را خرج ستاره هایی نظیر مارکوس روخو-دالی بلیند-اندر هررا-رادامل فالکائو-لوک شاو و انخل دیماریا کرد و با خرید انخل دیماریا رکورد نقل و انتقالات لیگ جزیره را شکست و بابت وی 75 میلیون یورو هزینه کرد.

اما دیماریا در فصل جاری عملکرد چندان خوبی را از خود برجای نگذاشته است و نتوانسه است انطوری که باید بدرخشد. گرچه او در فصل جاری از نظر پاس گل و گل امار قابل قبولی را داشته است اما اشتباهات زیادی را مرتکب شده و در کل عملکرد رضایت بخشی را نداشته است.

فصل گذشته پاریس سن ژرمن نیز به دنبال دیماریا بود اما سرانجام انخل به یونایتد پیوست و اکنون به نظر میرسد دیماریا نیز از شرایطش در یونایتد ناراضی می باشد و قصد ترک باشگاه را دارد و شایعه ها حاکی از این است که پی س جی اماده پرداخت 82 میلیون یورو(مبلغی بیشتر از انچه که یونایتد بابت دیماریا پرداخت کرده بود) برای ستاره ارژانتینی می باشد.

با این حال خبرگذاری میرور ادعا کرده است که پی اس جی قصد دارد برای دیماریا 82 میلیون یورو بپردازد و پیشنهاد خود را به باشگاه منچستریونایتد ارائه داده اند و هنوز جوابی از سوی سران یونایتد داده نشده است. باتوجه به علاقه یونایتد به گرت بیل و البته عملکرد نه چندان خوب دیماریا در یونایتد احتمال انکه این انتقال صورت بگیرد زیاد است و یونایتد میتوانید با این مبلغ گرت بیل را راهی الدترافورد کند.

حال باید دید که در تابستان اینده چه اتفاقی خواهد افتاد و یونایتد دست به چه خرید و فروش هایی خواهد زد و اکنون اما محتمل ترین گزینه ای که فن خال در تابستان ممکن است سرغ ان برود یک هافبک دفاعی درجه یک و یک مدافع تنومد میباشد و البته انها علاقه زیادی به خرید گرت بیل نیز دارند.
 

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,051
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
بچه ها به همه ی نکات اشاره کردن جز فلینی که این روزها عجیب آماده نشون میده
در مقدماتی یورو دیشب یه گل 3 امتیازی مقابل **** صهیونیستی(!) زده بازی قبلش هم مقابل قبرس 2 گل زده بوده
رونی هم مقابل ایتایا نمی دونم چرا اینقدر بد و بی دقت بود چندین موقعیت تک به تک گیرش اومد که همه رو بدون زاویه زد وسط دروازه تو همین بازی دیشب هم می تونست با رکورد گلهای ملی سر بابی چارلتون برابری کنه
 

aalireza439

کاربر فعال وب مسترها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,563
لایک‌ها
7,670
محل سکونت
Golestan
باز منچستر 2-3 بازی ، به یک فرم خوب رسید ، خوب بازی میکنه ، این سایت ها اینقدر ازش تعریف میکنن ، که تیم چش میخوره ، شما رو سننه تیم ما چطور بازی میکنه ، من یک کیلو اسپند بگیرم برم الترافورد این تیم های دیگه چشمون نزنن. :دی
 

Aventador1988

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2013
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
455
محل سکونت
مشهد
هوملس: تنها به یک شرط دورتموند را ترک میکنم

به گزارش "ورزش سه"، هوملس که در فصل جاری، دو مقطع با مصدومیت روبرو شده، در حال حاضر به روزهای خوب خود بازگشته و وضعیت دفاعی دورتموند را سرو سامان داده است. موندودپورتیوو امروز در گزارشی ادعا کرده است که هوملس، در جمعی خصوصی عنوان داشته که تنها به یک شرط دورتموند را ترک خواهد کرد و آن هم رسیدن پیشنهادی جدی از باشگاه منچستریونایتد است.
 
بالا