برگزیده های پرشین تولز

سئو سایت فروشگاهی

zoomtech

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
176
لایک‌ها
78
سن
36
سئو سایت فروشگاهی : حضور در رتبه های نخست موتور های جستجو یعنی ورود به عرصه ی رقابت اینترنتی ، در این حالت موتور های جستجو به عنوان یک سایت منبع و مرجع برای کاربران ، اقدام به بازاریابی طراحی سایت فروشگاهی شما کرده و در حوضه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک و زمینه های فعالیتی که در نظر دارید، شما را پشتیبانی می کنند .ولی حضور در رتبه های نخست موتور های جستجو آسان نبوده و مستلزم رعایت نکاتی چند در این رابطه می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم، با اینتن همراه باشید…



طراحی سایت فروشگاهی
اولین قام برای حضور در دنیای اینترنت و استفاده از فناوری های نوین در این زمینه طراحی سایت فروشگاهی می باشد. طراحی سایت به عنوان شاسنامه ی اینترنتی سایت شما عمل کرده و از این طریق شما می توانید کسب و کار خود را متحول ساخته و وارد عرصه ی جدیدی از رقابت ها شوید. باید توجه داشته باشید که طراحی سایت بر اساس اصول سئو بوده و استاندارد های طراحی سایت در آن به خوبی رعایت شوند، اگر این نکات در طراحی سایت فروشگاهی به خوبی رعایت شوند در ادامه کار برای سئو سایت راحت تر بوده و هزینه ی کمتری برای ما خواهد داشت.

سئو سایت فروشگاهی
بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، نوبت به سئو سایت فروشگاهی می رسد، همانطور که در بالا نیز اشاره شد، سئو سایت فروشگاهی باعث می شود سایت ما در صفحات و رتبه های نخست موتور های جستجو قرار گرفته و این موتور های جستجو بازدید کنندگان را به طرف سایت ما هدایت کنند، امر سئو در طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و چون کار فروش در این سایت انجام می پذیرد، سئو سایت فروشگاهی به یکی از ملزومات در این زمینه تبدیل شده است.

راهکار های سئو سایت فروشگاهی

در ادامه به بررسی روش ها و راهکار هایی که برای سئو سایت فروشگاهی لازم بوده و تاثیر زیادی بر روی آن می گذارند می پردازیم:

بازاریابی شبکه های اجتماعی در سئو سایت فروشگاهی



بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از روش های موثر تبلیغات اینترنتی می باشد که شما می توانید در میان مردم رفته و کالا و خدمات خود را در آن معرفی کنید، از آنجایی که امروزه شبکه های اجتمای به یکی از سرگرم کننده ترین مکان ها در فضای اینترنت تبدیل شده است، شما می توانید با حضور موثر در این شبکه ها بازدید کنندگان جدیدی برای طراحی سایت فروشگاهی خود جذب کنید، علاوه بر این جدیدا موتور های جستجو نیز اهمیت زیادی به بازاریابی شبکه های اجتماعی داده و این امر تبدیل به یکی از معیار های سئو و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو شده است.


طراحی سایت ریسپانسیو در سئو سایت فروشگاهی



طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا (که با نام طراحی سایت برای موبایل نیز شناخته شده است ) این قابلیت را به سایت شما و بازدید کنندگان آن می دهد تا در تلفن همراه و تبلت خود نیز به سایت شما مراجعه کرده و کالا و خدمات مورد نظر را از آن خریداری کنند، امروزه با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند ،آمار نشان دهنده ی این امر است که اغلب وب گردی ها و گشت و گذار های اینترنتی از این طریق انجام می پذیرد، پس طراحی سایت ریسپانسیو فروشگاهی به یکی از ملزومات در این امر تبدیل شده و الگوریتم های جدید موتور های جستجو نیز برای رتبه بندی سایت در نتایج جستجو، اهمیت زیادی به آن می دهند.

محتوا در طراحی سایت



به جرات می توان گفت محتوا در طراحی سایت جزء مهمترین عوامل تاثیر گذار در سئو سایت فروشگاهی می باشد، استفاده از محتوای جدید و جذاب در کنار حفظ مشتریان سابق، باعث جذب بازدید کننگان جدید و تبدیل آن ها به مشتریان بالقوه می شود. به هیچ وجه از مطالب تکراری در طراحی سایت خود استفاده نکنید، شاید بازدید کنندگان از این موضوع بی خبر بوده و اهمیت زیادی به آن ها ندهند ولی موتور های جستجو به این امر حساس بوده و سریعا تکراری بودن مطالب طراحی وب سایت شما را شناسایی می کنند ،در این صورت سایت شما را به عنوا یک سایت متقلب شناسایی کرده و نمره ی منفی به آن می دهند.

سرعت لود صفحات در طراحی سایت فروشگاهی

سرعت لود صفحات در طراحی سایت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در سئو سایت و رتبه بندی آن می باشد. اهمیت این گزینه زمانی بیشتر می شود که سرعت اینترنت بازدیدکنندگان طراحی سایت شما کم باشد، تصاویر در طراحی سایت تاثیر زیادی بر سرعت لود صفحات گذاشته و این امر باید بر اساس استاندارد های طراحی سایت انجام پذیرد.
 

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,302
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
مطلب چندان مفیدی نبود. اگر سئو فقط به این چیز ها بود که همه سئوکار میشدن.
تکراری شده . به گفته یکی از کاربران مردم دو دسته هستن یا دکتر یا سئوکار !
 

zoomtech

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
176
لایک‌ها
78
سن
36
سلام دوست من گویا باید سئو رو از امضای اسپم گون شما یاد بگیریم ؟
 
بالا