برگزیده های پرشین تولز

قلب سنگی: قهرمان وارکرفت برای آیفون عرضه شد!

mahsa-jafari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
33
انتظارها به پایان رسد و بازی هارت‌استون، وارکرفت برای آیفون عرضه شد!

امروز بازی محبوب و بسیار پرطرفدار شرکت بلیزارد بر روی پلتفرم آیفون به‌صورت رایگان قرار گرفت. در پست‌های گذشته در AppoWeb در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی اندرویدی این بازی برای صفحه نمایشگرهای بزرگ خبررسانی کرده بودیم.



این بازی که از دسته بازی‌های کارتی است که از کاراکترهای محبوب بازی شناخته‌شده‌ی وارکرفت ساخته‌ی پیشین بلیزارد استفاده کرده است. این بازی که در ابتدا برای صفحه نمایشگرهای بزرگ‌تر تعبیه‌شده بود، با طراحی متفاوت‌تری برای نمایشگرهای در طی روز گذشته ارائه‌شده است.



وارکرفت (Warcraft) نام یک مجموعه بازی ویدئویی، کتاب‌های داستانی و فیلم و دیگر رسانه‌ها، محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. نام این بازی در فارسی به «هنر نبرد» و یا معادل ثقیل «صناعت حرب (جنگ)» ترجمه‌شده است. قلب سنگی: قهرمان وارکرفت (Hearthstone: Heroes of Warcraft) آخرین بازی این سری، یک بازی کارتی از دسته‌ی بازی استراتژی کارتی است.



برای بازی شما به اتصال اینترنت احتیاج دارید. این بازی ترکیب فوق‌العاده‌ای از عناصر موردنیاز برای لذت بردن از یک بازی ساده‌ی کارتی را عرضه می‌کند.

screen520x924-22-300x169.jpeg


این بازی از ده‌زبان دنیا پشتیبانی می‌کند.



رابط کاربری جذابی دارد.



توانایی چالش با دیگر بازیکنان و همچنین توانایی رویارویی با دشمنان فرضی برای ارتقا کارت‌ها.





لینک دانلود رایگان از آیتونز



Android, Android app, App, AppoWeb, iOS, iOS app, آیفون, اپلیکیشن iOS, اپلیکیشن اندروید, بازی, بازی هارت‌استون, بازی‌های کارتی, بررسی اپلیکیشن, بلیزارد انترتینمنت, خبررسانی,

منبع : AppoWeb.ir
 
بالا