برگزیده های پرشین تولز

تور تایلند

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
37
تور تایلند | قیمت تور تایلند | تور پاتایا | تور بانکوک | تور پوکت
  • آیا به دنبال مناسب ترین تور تایلند می گردید؟ تورهای ارزان تایلند ، تورهای لحظه آخری تایلند یا بلیط تایلند چطور؟
  • شاید هم به دنبال بهترین قیمت تور تایلند ، تور پاتایا ، تور پوکت ، تور بانکوک ، تور سامویی هستید؟
  • در مورد هتل ها چطور؟ نیاز به اطلاعات هتل های تایلند یا رزرواسیون هتل تایلند دارید؟
  • نیاز به مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص سفر به تایلند دارید؟
  • در مورد اقامت در تایلند ، تحصیل در تایلند و یا کار در تایلند نیاز به مشاوره با کارشناسان تایلند دارید؟
  • در خصوص اجاره و خرید آپارتمان و ملک در تایلند ، ثبت شرکت در تایلند سوال دارید؟
——————-

آژانس مسافرتی و جهانگردی سپید گشت تحت نظارت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، با ۱۵ سال سابقه درخشان و با کادری مجرب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مسافرتی به شما هموطنان عزیزمان است. هدف ما چیزی نیست جز خلق بهترین خدمات و جلب رضایت کامل مسافران. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

همین حالا گوشی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
۰۲۱-۸۸۸۰۸۱۱۸

-----------------
آشنایی با کشور تایلند
آب و هوای تایلند اصولا بسیار گرم می باشد، مخصوصا بین مارس و می. فصل بارش‌های موسمی از ژون آغاز شده و تا اکتبر ادامه دارد و هنگامی که هوا در حین گرم و شرجی بودن با بارش‌های موسمی نیز همراه می شود. بهترین زمان برای بازدید از تایلند در خنکترین زمان یعنی‌ بین نوامبر و فوریه می باشد. اگر چه لازم به ذکر است که برای سفر به جزایر جنوبی بهترین زمان ژوئن تا سپتامبر است. لباس های لازم برای سفر به تایلند شامل: لباس های سبک، کفش و لباس مناسب برای باران و چتر
همسایگان تایلند از غرب میان مار و اقیانوس هند، از جنوب و شرق مالزی و خلیج تایلند و از شرق لائوس می باشد. همچنین در مرکز تایلند رودخانه چاو قرار دارد.


آشنایی با کشور تایلند

تاریخچه تایلند
تاریخ تایلند شاهد ظهور و سقوط بی شماری از سلسله‌ امپراتوری ها بود. تایلندی که امروز شناخته شده است، نتیجه پیشرفت های ۳ پادشاه (لان نا، سوخوت های و فایاو) در قرن ۱۳ می باشد. در قرن ۱۴ و ۱۵ شاهد استقرار پادشاه ایوتایا تا سقوط برمه در ۱۵۶۹ بوده، تا اینکه دوباره این پادشاهی در سال ۱۷۶۰ شکل گرفت که نهایتا آخرین سقوط در ۱۷۶۷ اتفاق افتاد. سلسله‌ چاکری فعلی در سال ۱۷۸۲ زمانی که فرایا به عنوان پادشاه (راما اول) شکل گرفت. پادشاه جدید به پایتخت کشور یا همان بانکوک سفر کرد و روزگار باقی‌ عمر را در آنجا سپری کرد. پادشاه فعلی راما ۱۱ طولانی ترین حکومت را در طول تاریخ تایلند، که از سال ۱۹۴۶ آغاز شده به خود اختصاص داد.
پادشاه مونگ کوه (راما ۴) تجارت و روابط دیپلماتیک را با کشور‌های اروپایی در قرن ۱۹ آغاز کرد. او همچنین شروع به اصلاحات آموزشی‌ و همچنین توسعه‌ سیستم مدارس در امتداد سیستم اروپا انجام داد. پسر آن (رام ۵) تایلند را به قرن ۲۰ وارد کرد و با ایجاد خدمات تاثیر گذار و روابط جهانی خدمت به سزایی به کشور کرد. در طول سلطنت راما ۵ تایلند در سال ۱۹۳۲ از سلطنت مطلق به سلطنت مشروطه تغییر یافت و نام کشور از سیام به تایلند تغییر کرد.

مذهب تایلند
بازهٔ وسیعی از افراد بودیسم هستند (تراوادا)، و اقلیت مذهبی‌ شامل ۵% مسلمان، مسیحی و هندو می باشد.


آشنایی با کشور تایلند

مراسم اجتماعی‌ و فرهنگ مردم تایلند
تایلندی‌ها اصولا در آخر جلسات با مهمانان غربی دست می دهند. اما سنت آنها این است که برای خوش آمد گویی با دستان بسته تعظیم می کنند. راهبان بودایی همیشه برای خوشامد گویی از این روش پیروی می کنند. خانواده‌های سلطنتی تایلند اغلب با آئین مذهبی مورد احترام قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این مساله برای تایلندی‌ها بسیار حائز اهمیت است و بازدید کنندگان و توریست‌ها نیز باید به این مساله احترام بگذارند.
نشان دادن خشم در مکان‌های عمومی رفتار بسیار بدی تلقی‌ می شود و از نظر آنها این رفتار بسیار بی‌ نزاکت و زشت است. همچنین روابط آزاد زن و مرد در خیابان نیز خوشایند نیست. لمس کردن و نوازش سر کسی‌ بی‌ ادبی به حساب می آید. از دیگر موارد می توان به در آوردن کفش قبل از ورود به خانه و معبد اشاره کرد. به طور گسترده پوشیدن لباس رسمی قابل قبول است، گر چه در مورد مرد‌ها کمتر، تا آن جا که شما ندرتاً کت و شلوار به تن یک مرد تایلندی می‌بینید. پوشیدن لباس شنا در سواحل قابل قبول است. به طور عمومی سیگار کشیدن برای آن‌ها بدون مشکل است.


آشنایی با کشور تایلند

زبان تایلند
به طور رسمی تایلندی زبان این کشور است. اما اغلب مردم می توانند به زبان انگلیسی‌ صحبت کنند؛ مخصوصا در مناطق توریستی.
امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به تایلند و تور تایلند با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
ادامه پکیج ها و تور ها در زیر همین پست منتشر می شود.
 
بالا