برگزیده های پرشین تولز

کارتون‌نت‌ورک‌ و بازی JUST A REGULAR ARCADE

mahsa-jafari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
33
امروزه اکثر نسل نوجوان ما شبکه‌ی کارتون نت ورک را می‌شناسند و کارهایش را دیده‌اند. کارتون نت ورک (Cartoon Network) با نشان اختصاری CN که تحت نظر شرکت کارتون نت ورک اداره می‌شود یک شبکه‌ی تلویزیونی کابلی است که مالک آن شرکت پخش ترنر یکی از شرکت‌های اصلی پویانمایی است. این شبکه در ۱۱ اکتبر سال ۱۹۹۲ و پس‌ازآنکه شرکت ترنر استودیوی پویانمایی هانا-باربرا را در سال ۱۹۹۱ خریداری کرد به راه افتاد.







شبکه پویانمایی cartoon network در حال حاضر در بیش از ۲۰۰ کشور بالغ‌بر ۳۶۰ میلیون بیننده دارد؛ که از معروف‌ترین پویانمایی‌های این شبکه می‌توان به مجموعه‌های Looney Tunes، Dexter’s Laboratory، Powerpuff Girls، Green Lantern: The Animated Series، Adventure Time، Secret Mountain Fort Awesome chowder اشاره کرد.



بازی Just a Regular Arcade کاری تازه از کارتون نت ورک Cartoon Network است، شک نداشته باشید که Just a Regular Arcade می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. مخصوصاً اگر شما نیز طرفدار کاراکترهای کارتونی این شبکه باشید. در این بازی شما می‌توانید انواع بازی‌های آرکد را در یکجا بازی کنید.



اگر نمی‌دانید بازی‌های آرکد چه نوع بازی‌هایی هستند باید برایتان بگوییم که اگر یادتان باشد اولین گروه از دستگاه‌هایی که بازی‌های ساده بر رویشان اجرا می‌شد، دستگاه‌های بزرگی بودند که باید سکه به داخلشان می‌انداختند و بازی شروع می‌شد. اکنون بااینکه این بازی‌ها به‌صورت گذشته وجود خارجی ندارند ولی به دسته‌ای از بازی‌هایی که حجم کمی داشته و بسیار ساده هستند؛ گفته می‌شوند. بسیاری از افراد از اینکه بازی‌های سنگین و پیچیده را بازی کنند خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند از بازی‌های دسته‌ی آرکد تنها برای وقت‌گذرانی استفاده کنند.

screen520x924-34-300x169.jpeg


بخش‌های این بازی عبارت‌اند از:

Put the hurt on him

Escape from the Moon

Ride ‘em Rigby

screen520x924-24-300x169.jpeg


این بازی به‌صورت رایگان در آیتونز در دسترس قرارگرفته است که پیشنهاد می‌کنیم اگر از شخصیت‌های بامزه و خنده‌دار و بازی‌های ساده و جالب آرکد لذت می‌برید حتماً این بازی را از دست ندهید.

screen520x924-14-300x169.jpeg


ویژگی‌های Just a Regular Arcade:

  • حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی و خنده‌دار
  • گرافیک کارتونی و بسیار زیبا
  • چند بازی پرطرفدار سبک Arcade در یک بازی
  • بازی‌های بیشتر: به‌زودی
  • نمایش تبلیغات در بین بازی که شاید آزاردهنده باشد


582420407-logo.png



TAGS: ARCADECARTOON NETWORKIOSIOS APPJUST A REGULAR ARCADEآرکدآیتونزاپلیکیشن IOSبازیبازی‌های آرکدباز
 
بالا