برگزیده های پرشین تولز

رمانتیک ترین مکان ها برای ماه عسل

madareto.com

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2012
نوشته‌ها
153
لایک‌ها
51
سن
31
محل سکونت
Teh
رمانتیک ترین مکان ها برای ماه عسل

در دنیا مکان های گردشگری بیشماری وجود دارند که هر کدام به ویژگی خاصی شهرت پیدا کرده اند. برخی برای مناظر طبیعی، برخی برای غذا یا قهوه، برخی جزو ترسناک ها هستند و برخی دیگر رمانتیک، آرام، زیبا!

ده تا از رمانتیک ترین مکان هایی که می توانید در ماه عسل به آنجا بروید

پاریس فرانسه
paris.jpg

Paris, France
اینجا شهر عشق است. در این شهر همیشه و در همه جا شاهد زوج های عاشقی خواهید بود که دست در دست هم قدم می زنند. داریم در مورد پاریس حرف می زنیم.
شهر مد و فرهنگ. در امتداد رود سن در این شهر گردشگران زیادی روزهای ماه عسل شان را می گذرانند. در هر فصلی که به اطراف این رود پرآب بروید، غذاهای محلی و فصلی عالی سرو می شود. در رستوران های آنجا می توانید از انواع غذاهای محلی و قهوه لذت ببرید.

فیجی
fiji.jpg

Fiji

هاوایی
hawaii.jpg

Hawaii

تایلند
thailand.jpg

Chiang Mai Yii Peng Festival, Thailand

ایتالیا
italy.jpg

Cinque Terre, Italy

کلمبیا
colombia.jpg

Colombia

مالدیو
maldiv.jpg

Underwater Restaurant, Maldives

نیوزلند
newzealand.jpg

Beach Horse Riding, New Zealand

یونان
greece.jpg

Santorini, Greece
از دیگر شهرهایی که می توان به آن اشاره کرد، شهرهای یونان است. این جزیره بسیار زیبا برای سپری کردن دوران ماه عسل برای گردشگران سراسر دنیا جاذبه های فراوانی دارد.
جزیره مشهور با صخره ها و سنگ های سفید، سواحلی شنی تمیز و آب های فیروزه ای و چشم اندازهای طبیعی و معماری جالب ساختمان ها، سالانه زوج های بسیاری را به سمت خود می کشانند. بهترین فصل برای سفر به آن، بهار و پاییز است. در تابستان مسافران و گردشگران بسیاری آنجا می روند و بسیار شلوغ است.

ونیز
venice.jpg

Venice, Italy​
 
بالا