برگزیده های پرشین تولز

Rascal

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2006
نوشته‌ها
971
لایک‌ها
1,151
محل سکونت
ايران تهران
بچه ها به نظرتون چقدر طول میکشه تا گوگل دامین هایی که با ابزار disavow links بهش معرفی کردم را پاک کنه
معیار خاصی مشخص نشده اما تا جایی که میدونم بررسی مقدماتی از 3 الی یک هفته بعد شروع می شود و روند کامل تغییرات تا 3 ماه زمان خواهد برد
 

medil0ne

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
422
لایک‌ها
75
سن
32
محل سکونت
Departed City
وقت همگی بخیر
به زودی دور جدیدی از درخواست‌های آنالیز رایگان سئو در تاپیک مربوطه اجرا خواهد شد. برای ثبت درخواست فقط از طریق تاپیک اقدام کنید.
هم‌چنین برای ثبت سفارش آنالیز و عیب‌یابی خارج از نوبت می‌توانید با ایمیل SEO [@] Parisna [Dot] com در تماس باشید.
مرسی
***​
پی‌نوشت:
هم‌چنین به تازگی مطلبی در پاریسنا منتشر کرده‌ام با عنوان ۱۰ نکته برای تشخیص سئوکار از آماتورهای پر ادعا. در این مقاله کاربردی، ده نکته کاملا عملی برای تشخیص سئوکار حرفه ای از آماتورهای کم‌سواد و پرادعای نت فارسی معرفی و آموزش داده شده است.
برای مشاهده این مطلب به مجله اینترنتی پاریسنا یا به تاپیکی که با همین عنوان در فروم پرشین‌تولز ایجاد شده مراجعه کنید.
***
پاریسنا در شبکه‌های اجتماعی:
 

mahdipedram60

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2014
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
11
سن
39
من نمی دونم دوستانی که با قیمت های پایین بهینه سازی می خواهند فکر زمان و هزینه انجام این کار رو هم می کنند؟
 

profile

Registered User
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
285
لایک‌ها
78
سلام.از دوستان سئو کار کسی هست که سایتی که فیلتر میشه و سئو کنه و بیاره صفحه اول روی کلمه مورد نظر!!
فقط بحث تغییر آدرس هم در نظر بگیرید.
نمونه کار+قیمت
اطلاعات بیشتر پخ
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
سلام
دوستان قصد داریم فروشگاه رو انتقال بدیم به ساب دامین و روی دامنه اصلی وردپرس نصب بشه و ایجاد پرتال خبری
دقیقا به این صورت:
shop.folangame.ir در حالی که قبلا فروشگاه روی دامنه اصلی بوده:folangame.ir
سیستم پرستاشاپ
الان بهترین راه برا از دست ندادن گوگل فروشگاه (لینک هایی که ثبت شدن ) و استارت پرتال خبری (روی دامنه اصلی بجای فروشگاه) چه راهیه ؟!
تنظیمات گوگل وبمستر هم باید عوض بشه ؟!
و ...
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن ...تشکر
 

iraneasytravel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2015
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
6
سن
35
برای سایت گردشگری چه کارایی میشه انجام داد؟ من سایتم بهینه و استاندارده. کلی هم بک لینک متنوع و معتبر گرفتم. ولی باز نتیجه دلخواهم رو نگرفتم. چکار کنم؟
 

tahlildadehins

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2010
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
13
دوستانی که می خوان برای سئو سایتشون با بهترین کیفیت، خدمات، و پشتیبانی در خدمتشون باشیم می تونن توی خصوصی در ارتباط باشن
البته این رو هم ذکر کنم که مثل هر چیزه دیگه ای، سئو هم هزینه های خاص خودشو داره و زمان بر هستش...نمیشه گفت سایت مثلاً 1 هفته دیگه میاد بالا...یا 1 ماه دیگه میاد بالا...
یه سلسله کارهایی انجام میشه که در نتیجه مجموعه این کارها، سایت آروم آروم میاد بالا و جاشو توی صفحه اول گوگل و همین طور هم رتبه های برتر توی صفحه اول گوگل پیدا میکنه و بعد از اون هم باید به طور مستمر فعالیت هایی انجام بشه که سایت پسرفت نکنه و به صفحات بعدی نره( که البته با توجه به موضوع و کلمات کلیدی انتخابی) سرعت این تغییرات در رتبه میتونه کم و زیاد بشه.
گاهی اوقات حتی داشتیم سایتی رو که بعد از 2 سال(البته خب کار فشرده انجام نمیشده روش و به صورت آروم آروم و ریز ریز جلو میرفته) توی خیلی از کلمات کلیدیش اومده توی رتبه های برتر و الان کارشون یه جوریه که دیگه انقد مشتری از سایت میاد براشون که وقت انجام پروژه های کوچیک رو ندارن و فقط پروژه های بزرگ رو انجام میدن و آبشاره پوله که روی شرکتشون داره میریزه(ایشالا که خدا بیشترش کنه;) )
البته این رو که گفتم برای این نبود که نگران بشین و فک کنین واااااییییی...ینییی 2 سال طووول می کشششهههه؟؟؟ نه...اون خب یه شرایط خاص داشت( هر چند که بعضی وقتا ممکنه برای خیلی سایت ها و خیلی کلمات کلیدی هم این شرایط خاص بوجود بیاد، ولی بگذریم)
حالا در این بین کلمات کلیدی ای که می خواین سایتتون با اون توی گوگل بیاد بالا هم از لحاظ سختی و مدت زمانی که طول میکشن بیان بالا و همینطور هم تعداد جستجوهای ماهانه متفاوت هستن با هم و همین مسائل هستن که هزینه ها رو مشخص می کنن..
یه جورایی خیلی وقتا، خیلی کلمه ها ممکنه واقعاً با قیمت پایین نصرفه، چون انرژی و زمان خیلی زیادی میبره تا به رتبه های برتر بیاد و اگه یه شخصی که یه مقدار کار کرده توی این زمینه ( و حتی نمیگم حرفه ای) بخواد بره کارای خیلی ساده تری رو انجام بده( مثلاً حتی بخواد بره سر 4راه بیل بزنه) خیلی بیشتر درآمد داره و زودتر پولش رو میگیره و مقدار استرسش هم خیلی خیلی کمتره تا بخواد بیاد سئو کنه با یه قیمت که نصرفه تازه کلی هم اعصابش به هم بریزه و نگران و مظطرب باشه که آی فردا سایت میاد بالا رتبش یا نه و مشتری عصبانی و خوشحال و نگران باشه و بقیه موارد که خودتون میتونین حدس بزنین./.
حالا دیگه بیشتر از این صحبت نمیکنم و سرتون رو درد نمیارم در رابطه با این موارد...
مخلص کلام رو هم رک و راست بخوام بگم هزینه های سئو در کل واقعاً بالاست(چون زحمت زیادی لازم داره خیلی وقتا) اما اگه صبر و پشتکار لازم رو داشته باشین، وقتی به نتیجه مطلوب برسین اون موقع است که طعم شیرین صبر و تحملتون رو می چشین و لذتشو می برین و آروم آروم میبینین که هر روز جیباتون داره پرتر میشه و اسم و برندتون داره شناخته تر میشه و افرادی بیشتری رو در کنارتون میبینین و دریچه های جدیدی توی فکرتون باز میشه که تا دیروز حتی تصورش رو هم نمیکردین که بخواین بهش فکر کنین.
اوووووه...چقد صحبت کردما...همینجوری داشتم حرف میزدم یهو به خودم اومدم و دیدم زیاد شد مطالب...امیدوارم از طاقتتون خارج نبوده باشه این چند خط که برای روشن شدن ذهن دوستانی که اینجا خواهند اومد و دنبال خدمات سئو خواهند گشت بیان کردم.
بازم اگه کسی از دوستان هر سوالی داشت و یا دوست داشت در جریان بعضی از نمونه کارهای ما باشه، یا لطف داشت و ما رو برای بالا آوردن سایتش توی گوگل انتخاب کرد توی "خصوصی" در خدمتش هستم. اطلاعات تماس رو هم اگه خواستین بفرمائین تا خدمتتون ارائه کنم( حالا چه اینجا و چه توی خصوصی )
هرچند که با جستجوی کلمه "آموزش seo" توی 3 تا جستجوی اول گوگل میبینین ما رو...اما لینک مستقیم هم براتون همینجا میذارم که گنگ نشین یه زمان : آموزش سئو
با آرزوی موفقیت ها و شادی های روزافزون تک تک دوستای عزیز:)
منتظر نظرات|پیام ها| پیشنهادها| و انتقادات شما دوستان هستیم!! ( گفتم اینجاشو تلویزیونی تموم کنم بلکه خدا رو خوش بیاد!! :D )
 

nfilm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2015
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
5
سن
33
دانلود فیلم این سایت چند ماهی هست تاسیس شده چطور میتونم به بازدید عالی برسم ؟

دوستان راهنمایی کنید .
 

afshin313

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
3,030
لایک‌ها
3,767
محل سکونت
سرزمین اشغالی
دوستان لینکای خروجی نو فالو هستن.فکر نکنین یه کلمه رو لینک کردین یعنی یه بک لینک رنک ۴ مجانی گرفتین :D
 

akhbarpars

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2014
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
40
محل سکونت
کرج

e-gol

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2015
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
7
سن
38
محل سکونت
تهران
سلام دوستان میشه یه نگاه به این سایت کنید ببینید قالب سایت از نظر سئو چطوره?
<p><a href="http://www.e-gol.ir">گل فروشی</a></p>
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
سلام دوستان میشه یه نگاه به این سایت کنید ببینید قالب سایت از نظر سئو چطوره?
<p><a href="http://www.e-gol.ir">گل فروشی</a></p>
درود
از تایتل شروع می کنم :
- تایتل شما طولانی هست کمترش کنید
- از تگ های ضروری هدینگ تگ اچ یک و اچ دو رو دارید اچ یک ساختارش اوکیه اما دومی مورد داره چون فروشگاه هستید مناسب هست اما در بقیه موضوعات بهتره تا اچ 3 جانمایی بشه البته اگر مطلب شما واقعا نیاز به این تگ ها داشته باشه ( واینکه زیاد رو اینا حساس نباشید گوگل مثل سابق اهمیت نمیده)
- یه تعدای از عکس ها تگ تایتل نزدید براشون این مهمه چون سایت یکی از ساختار هاش بصری است تمامی عکس ها رو بشدت سئو کنید تو رتبتون تاثیر زیادی داره
- سمنتیک تگ ها ریتشون خوب هست
- اچ تی ام ال 5 پارامتراش رعایت شده سرس دیکود شده ( گوگل اهمیتی البته به 5 بودن اون نمی ده ! )
- میکرو دیتا ها 63 تا جانمایی شده بسیار مناسبه چون شما فروشگاه هستید توصیه به همه عزیزان فروشگاه دار این پارامتر رو جدی بگیرید البته بیشتر توضیح میدم بعدا
- اوپن گراف رو جانمایی کردید خوبه امابرخی پارامتراش گم شدن!
- تویتر کارت رو دارید خوبه
- سرس اچ تی ام ال حجمش زیاده کمتر بهتره باشه رو سرعت لود صفحه بسیار تاثیر داره
- 123 استایل رو جانمایی کردید تو تگ بادی اینا رو باید در فایل استایل جداگانه قرار بدید البته اگه اسکریپت اجازه می ده این برای سرعت و انلیز مطلب توسط گوگل مهم است
- جاوا دارید تو اچ تی ام ال این هم باید فایلش جدا باشه
- ریسپانسیو هم که بشکل مطلوب اعمال شده
- سرعت سایت بسیار پایینه این فاکتور تو رتبه بندی جدید گوگل بسیار پررنگ تر شده تو 2015 حتما رو سرعت سایتتون کار کنید تا جای ممکن اون رو بهبود بدید
- سرعت موبایلی سایتون بهتر از دسکتابی هست اما اگه جا داره بهترش کنید
توضیخ اضافی: فروشگاه داران گرامی حتما rich snippets یا همون ساختار شناسی بهتر گوگل از سایتتون رو کاملا بهش اهمیت بدید درسته گوگل اعلام کرده بود تاثیری در رتبه جستجو نداره اما بسیار تو نرخ کلیک خور سایتتون تاثیر گزار هست همچنین گوگل برخی پارامتراش رو در نتایج جستجو نشون میده مثل همون ستار ه های معروف که باعث می شه در شمای کلی صفحه جستجو باکس شما متفاوت تر نشون داده بشه این اطمینان خاطر جستجو گر و در نتیجه کلیک رو به همراه داره پس تگ هاش رو بدرستی جانمایی کنید
و نکته اخر اینکه سئو با طراحی متفاوت است و هر کدوم تخصص خودش رو نیاز داره هرچند در برخی مسیر ها لاجرم با هم ادغام میشه
این نکته های بود که به نظرم اومد
 
Last edited:
بالا