برگزیده های پرشین تولز

شرایط جغرافیایی فرانسه و آب و هوا + عکس و اطلاعات تکمیلی فرانسه

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
37
شرایط جغرافیایی فرانسه و آب و هوا + عکس و اطلاعات تکمیلی فرانسه


آب و هوای فرانسه و بهترین زمان برای سفر به فرانسه
فرانسه با تابستان های گرم و طولانی و زمستان های سرد (همراه با برف در ارتفاعات) می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران در تمام طول سال باشد. بیشترین گردشگران در فصل تابستان (می تا جون) به فرانسه سفر می کنند. اگر در این فصل به فرانسه سفر می کنید خود را برای رو یا رویی با جمعیت زیاد در سواحل محبوب (به ویژه فرنچ ریوریا) و مکان های دیدنی آماده کنید.
جنوب فرانسه در طول بهار (حدفاصل مارس تا می) و پاییز (حدفاصل سپتامبر تا اکتبر) گرم می ماند و نسبتا به تابستان خلوت تر و کم هزینه تر است. در فصل اسکی (دسامبر تا مارچ) گردشگران بسیاری برای انجام تفریحات زمستانی به ارتفاعات آلپ و پیرنیز سفر می کنند.
نواحی شمال شرقی زمستان سردتر (نسبت به سایر نواحی) و توام با بارش برف دارند. بارش پراکنده نیز در این نواحی در تمام طول سال دور از انتظار نخواهد بود. سواحل غربی (حدفاصل لویر تا باسک) تحت تاثیر دریای آتلانتیک دارای آب و هوای معتدل و بارانی در تمام طول سال هستند. تابستان در این نواحی بسیار گرم است و احتمال آفتاب سوختگی وجود دارد. هفته آخر جون و هفته اول آگوست گل های سنبل دشت های لوبرون باز می شوند و منظره بسیار زیبایی در این منطقه پدید می آورند.


شرایط جغرافیایی فرانسه

لباس مناسب سفر به فرانسه
لباس نازک تابستانی برای تابسان در تمام نواحی و لباس گرم و ضد آب زمستانی برای ارتفاعات در تمامی طول سال توصیه می شود. اگر در پاییز به تفریگاه های مدیترانه ای می روید، حتما بایست کاپشن پاییزه به همراه داشته باشید.


شرایط جغرافیایی فرانسه

شرایط جغرافیایی فرانسه
فرانسه وسیع ترین کشور واقع در اروپا غربی است. این کشور از شمال غربی به واسطه کانال مانژ با انگلستان، از شمال شرقی با بلژیک و لوکرامبورگ، از شرق با آلمان، سوییس و ایتالیا، از جنوب غربی با اسپانیا و آندورا همسایه است. از جنوب به دریای مدیترانه و از غرب به دریای آتلانتیک ختم می شود. شکل شش گوش کشور باعث شده برخی فرانسویان آن را با نام هگزاگون خطاب کنند.
جزیره کروسیکا واقع در جنوب شرقی نیس از دو بخش تشکیل شده است. کشور فرانسه مناظر متنوعی از قله های مرتفع آلپ و پیرنیز گرفته تا رودخانه های لیر، رون و دودون، دشت های مرتفع یلاقی نورماندی و سواحل دریای آتلانتیک را شامل می شود. طول نوار ساحلی فرانسه ۲٫۹۰۰ کیلومتر است. علاوه بر سرزمین اصلی فرانسه چند جزیره خارج از اروپا نیز وجود دارند که توسط این کشور اداره می شوند. این جزایر عبارتند از: جزایر گوئادلوپ و مارتینیک در دریای کارائیب، جزیره ریئونئون واقع در دریای هند، جزیره فرنچ گوآنا در امریکای شمالی و جزیره مایوت واقع درکانال موزامبیک.


شرایط جغرافیایی فرانسه

در مورد تور اروپا و تور فرانسه نیاز به راهنمایی دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید. ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا