parsa_teen
Registered User
منم امروز فردا میرم حسابمو انتقال میدم یه بانک دیگه
بعدش گفت همین خود نگهداری وجوه و پول افراد در بانک خودش کارمزد و هزینه داره که در کشورهای دیگه میگیرن ولی در ایران بانکها از گرفتش صرف نظر میکنن
حتی برای برداشت پول از دستگاه خود پرداز درصدی کارمزد و هزینه میدهند که بزودی در ایران اجرایی میشه
پی نوشت : بزوی در ایران اجرایی میشه
امروز رفتم بانک و اعتراض کردم گفتن می تونید با ارسال عدد 1 به شماره پیامکی: 100064140 پیامک رو غیر فعال کنید و مبلغ به حساب شما برگشت می خوره. ضمنا گفتن با غیر فعال کردن این طرح دیگه هیچ اس ام اسی و برای هیچ مبلغی برای شما ارسال نمیشه در حالی که شما با توجه به اون چیزی که در سایت بانک ملی ذکر شده فرمودید: "از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد." ولی مسئول مربوطه گفتن که به این صورت نیست.http://bmi.ir/Fa/ShowNews.aspx?nwsId=13007
پاسخ روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص کسر آبونمان ارسال پیامک به مشتریان
جمعه 8 خرداد 1394
با توجه به کسر مبلغ 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:
مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند .
بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100000 ریال در دو نوبت ( هر نوبت 50000 ریال) اخذ گردد.
بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.
شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50000 ریال ) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد.
بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.
در این مورد شک نکنید، بزرگترین بانک جهان اسلام پیشرو و بقیه بانکها پیرو هستندبنده روزی که رفتم فعالش کنم توی فرم درخواستش نوشته بود که امکان داره هزینه داشته باشی و احتمال زیاد تا چند وقت دیگه کل بانک ها اعمال میکنن
من که کلن حساب رو جابجا کردم به پاسارگاددیروز بانک ملی بودم کل جوکهای مربوطه رو براشون خوندم کلی کنف شده بودن،بعد میگفتن که مخابرات پول پیامکهارو تا قرون آخر میگیره بهشون گفتم وقتی یک ماه چندین میلیونم تو حساب جاری میمونه و سودش میره تو جیب مبارکتون چرا چیزی نمگین ؟دیگه قفل کردنو چیزی نگفتن آخر هم گفتن بانک سر 5000 تومن آبرومونو برد
صیغه موقته که در آینده به صیغه دائم تغییر پیدا می کنهقانون اجازه داده از این به برای همه خدمات پول بگیرن .
در عوضش بچه خوبی باشن و سراغ دلالی و شرکت داری و ... نرن .
اینا هم دارن استفاده میکنن
نشانه ورشکستگی دیگه چه صیغه ایه