برگزیده های پرشین تولز

خرید صندوق فروشگاهی

yaran 2010

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 می 2010
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
8
سلام
با توجه به اجبار سازمان امور مالیاتی به تجهیز فروشگاهها به صندوق فروشگاهی( قابل ثبت در سایت سازمان مالیاتی) خواهان راهنمایی و همچنین پیشنهاد پوز فروشگاهی مناسب برای سوپرمارکت هستم
فروشنده ای اگه در سایت هست لطفا اعلام کند . سایت معتبر فروش یا مدل مناسبی اگه سراغ دارید بفرمایید
 

technician

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2014
نوشته‌ها
462
لایک‌ها
132
سن
36
محل سکونت
خراسان رضوی
با توجه به اجبار سازمان امور مالیاتی به تجهیز فروشگاهها به صندوق فروشگاهی( قابل ثبت در سایت سازمان مالیاتی) خواهان راهنمایی و همچنین پیشنهاد پوز فروشگاهی مناسب برای سوپرمارکت هستم
فروشنده ای اگه در سایت هست لطفا اعلام کند . سایت معتبر فروش یا مدل مناسبی اگه سراغ دارید بفرمایید
سلام
پیغام دادم خدمتتون
 

yaran 2010

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 می 2010
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
8
ممنون دوست عزیز
ترجیح میدهم به جای نرم افزار که مجبورم جداگانه براش لپ تاپ و پرینتر و ... بخرم سیستم یکپارچه بخرم مثل این مورد :
ولی نمیدونم این دستگاهها قابل قبول برای اداره مالیات هست یا نه . این دستگاه قابل ثبت در سایت امور مالیاتی هست؟
http://www.digikala.com/Product/DKP-35607/Casio-TE-2200-Cash-Register/صندوق-فروشگاهي-کاسيو-TE-2200
 

Taghadosi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سن
33
سلام دوست عزیز ، ببین مدل های متنوعی از صندوق های فروشگاهی در بازار هستند ولی تو میتونی با صندوق فروشگاهی هایمارت کلی امکانات جالب تر رو به سوپرمارکت خودت اضافه کنی:p مثل تخفیف های محصولات که خود هایمارت بهت میده و در اصل تو هر تخفیفی که روی محصولاتت بدی هایمارت اون پول رو بهت برمیگردونه :Dو هر روز هم مشتریانت بیشتر میشه
و کلی امکانات جالب دیگه که پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت که برای خود هایمارت هستش مراجعه کنی : صندوق فروشگاهی هایمارت
موفق و سربلند باشی:cool:
سلام جناب هاشمی واقعا مرسی از اینکه انقدر خوب توضیح دادین بله من دیروز که رفتم سوپرمارکت خرید کنم دیدم فروشنده صندوق فروشگاهی هایمارت رو خریداری کرده و داخل مغازش نصب کرده از فروشنده درموردش پرسیدم : از خرید صندوق فروشگاهی راضی هستی ؟ چطور کار میکنه مشتریانت راضی هستن
در جواب به من گفت : از وقتیکه که این صندوق فروشگاهی ارزان قیمت رو خریداری کردم هم خودم هم مشتریانم از خدمات سوپرمارکت راضی هستیم در اصل با صندوق فروشگاهی :D;)هایمارت و با تخفیفات ویژه هایمارت هر دوطرف سود میکنن هم مشتری هم سوپرمارکت . مرسیی هایمارت
 

arsham.moghtader

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
سلام به دوستان و ممنون از اینکه نظر خودشون رو راجب صندوق فروشگاهی هایمارت گفتن:cool:
منم به عنوان یه مشتری دیگه که یه خرید با تخفیف ویژه از سوپرمارکت محله رو تجربه کردم واقعا از خریدم راضیم و به قطع یقین میتونم بگم تخفیفات هایمارت رو هیچ جای دیگه ندیدم خیلی تنها و امکاناتش هم عالیه !!!:D
مرررسی از هایمارت و صندوق فروشگاهی خوبش
 

itcrepair

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2022
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
36
اهمیت صندوق فروشگاهی در کمک به کسب و کارها

مجموعه فروشگاه‌های بزرگ یا رستوران‌هایی که می‌خواهند حرفه‌ای‌تر عمل کنند و خدمات بهتری به مشتری ارائه دهند و برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مالی و حسابرسی نیاز به صندوق فروشگاهی یا همان دستگاه pos دارند.
در ادامه به ویژگی‌ها و مزیت‌های صندوق فروشگاهی می‌پردازیم. همچنین محدودیت‌های استفاده از این سیستم را برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بررسی می‌کنیم .

معرفی دستگاه ال این وان
صندوق فروشگاهی یا همان دستگاه های آل این وان از چندین نرم‌افزار و سخت‌افزارهای گوناگون متشکل است که ادغام آنها خرید آسان‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کند. سیستم فروش یا همان دستگاه all in one از یک کامپیوتر مرکزی که به دستگاه‌های دیگر پرداخت متصل می‌شود، تشکیل شده است.
برخی از صندوق‌های فروشگاهی هوشمند طوری طراحی شده‌اند که امکان نصب نرم‌افزارهای مرتبط به سیستم فروشگاهی انواع کسب‌وکارها را دارند که این نرم‌افزارها اطلاعات موجودی کالا و فروش روزانه را حساب می‌کند و پرداخت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. در آخر فیش رسید را برای مشتریان چاپ می‌کند. به این صورت امکان ثبت ساعت، تاریخ و مکان همچنین دیگر اطلاعت مرتبط با فروش و حسابداری وجود دارد.
در زمان گزینش یک سیستم فروش متناسب با نوع بیزینس نیازهای زمان حال آینده کسب‌وکارتان را در نظر بگیرید. در مورد کارآمدترین سیستم‌های صندوق فروشگاهی پرس‌وجو کنید و اطلاعات موردنیاز را به دست آورید. پس از تهیه لیست ویژگی‌هایی که از طریق کسب‌وکارهای مشابه تهیه کردید. نظرات آنلاین صاحب مشاغل و همچنین نظرات مشتریان در مورد این سیستم‌ها به شما کمک می‌کند که تصمیم‌گیری مطمئنی داشته باشید.
صندوق فروشگاهی به دستگاه‌های جانبی مختلفی مانند فیش پرینتر، بارکدخوان، کیوسک سفارشگیر و....نیازمند است. انواع کسب‌وکارهای موجود در صنعت‌های متنوع به سیستم‌های صندوق فروشگاهی گوناگون احتیاج دارند. کسب‌وکارهایی که گستردگی زیادی ندارند با یک دستگاه تبلت و یک چاپگر دیجیتالی می‌توانند به سفارش‌ها رسیدگی کنند. شایان‌ذکر است که اگر مجموعه رستوران‌های شما دارای مشتریان زیادی است شما به سخت‌افزارهایی مانند نمایشگر آشپزخانه، چاپگر آشپزخانه و نرم‌افزارهایی نظیر نرم‌افزار رستوران نیاز دارید.

مراحل استفاده از صندوق فروشگاهی

  • اولین مرحله تصمیم مشتری برای خرید محصول یا استفاده از خدمات ارائه شده است. اگر هدف شما فروش محصول فیزیکی است، متصدی فروش شما از دستگاه بارکدخوان برای ثبت قیمت استفاده می‌کند. بعضی از صندوق‌های فروشگاهی این امکان را دارند که با دوربین‌های گوشی همراه یا تبلت اسکن کالاها را انجام دهید.
  • صندوق فروشگاهی قیمت تمام شده کالا با احتساب مالیات را حساب کرده همچنین موجودی جدید کالا را نمایش می‌دهد.
  • در مرحله بعد مشتری مبلغ موردنظر را با استفاده از کارت بانکی یا وجه نقد پرداخت می‌کند.
  • در آخر پس از پرداخت توسط مشتری، فاکتور چاپ شده و کالای خریداری شده به مشتری تحویل داده می‌شود.
صندوق‌های فروشگاهی دارای مزیت‌های فراوانی هستند؛ اما ممکن است بهترین سیستم‌های موجود در بازار نیز دچار مشکل شوند.

مشکلات تاچ پوز یا صندوق فروشگاهی

  • مشکلات نرم‌افزاری
در صورت بروز مشکل نرم‌افزاری داشتن پشتیبان از سمت شرکتی که نرم‌افزار را از این تهیه کرده‌اید می‌تواند مشکل شما را حل کند.

  • مشکلات امنیتی
از نگرانی‌های اصلی سیستم‌های الکتریکی بروز مشکلات در امینت آن است سیستم‌های صندوق‌های فروشگاهی داده‌های مشتریان مثل اطلاعات کارت‌های بانکی‌شان را ذخیره کرده؛ ازاین‌رو هکرها به سیستم صندوق‌های فروشگاهی توجه ویژه‌ای دارند به همین علت است که باید صندوق فروشگاهی‌تان را از مکانی معتبر خریداری کنید.

تعمیر صندوق فروشگاهی

کامیوتر تاچ یا همان سیستم فروشگاهی عملکردی مشابه کامپیوتر های معمولی دارد .تفاوت صندوق فروشگاهی با کامیپوتر خانگی در این است که مانیتور تاچ و کیس خوابیده دارند .
تعمیر صندوق فروشگاهی کمی پیچیده تر از تعمیر کامپیوتر های خانگی است .خرابی دستگاه ال این وان دلایل مختلفی دارد که می توانید خلاصه آن ها را در صفحه تعمیر صندوق فروشگاهی مطالعه نمایید.برای تعمیر کامپیوتر تاچ مثلا در مواقعی که سیستم فروشگاهی شما هنگ می کند ، روشن نمی شود ویا به کندی کار میکند ،حتما دستگاه را به نمایندگی مجاز تعمیر سیستم فروشگاهی ارسال نمایید .
 

peyman5534

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2014
نوشته‌ها
1,308
لایک‌ها
2,386
سن
33
به صورت زیر پوستی خوب تبلیغ کردی 😂😂
 
بالا