برگزیده های پرشین تولز

بهترین نرم افزار برای بک اپ گیری

dvdforoosh1

Registered User
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2011
نوشته‌ها
716
لایک‌ها
32
محل سکونت
..:: گرگان ::..
سلام به همه دوستان

من می خوام حدود 300 گیگ از هارد 1 ترا خودم رو بک اپ بگیرم و به جاش یک سری اطلاعات دیگه بریزم و بعدا که از حالت بک اپ در بیارمشون و فایل های اصلی رو استخراج کنم


لطفا یه نرم افزار خیلی عالی بهم بگین ممنون میشم

فقط هرچی هست نمی خوام اطلاعاتم بپره و می خوام کامل کامل اطلاعاتم رو دوباره بهم برگردونه
 

ghazal-m

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2009
نوشته‌ها
186
لایک‌ها
42
بهترین برنامه Acronis True Image هست هم می تونی بصورت ایمیج بازگردونی هم می تونی فایل Backup رو باز کنی و هر کدام از فایلها رو که خاصی restore کنی اگر کینگ پرند رو داشته باشی آموزش تصویری نرم افزار هم داخلش هست من از طریق اون با این برنامه آشنا شدم
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
همونطور که دوستمون گفت بهترینش Acronis هست...برنده بهترین نرم افزار تو ضمینه Backup از فایلها و سیستم عامل هست..من خودم باهاش کار کردم و ویندوز restore کردم...کارش عالیه...اموزششم میخوای برو به لینک زیر...هم اموزشش هست هم فایل دانلودش.

Acronis True Image Home 2012 - تهیه بک آپ از ویندوز

میتونی فکرش رو بکنی من تونستم یه بک اپ 10 گیگی از کل ویندوز رو در زمان زیر 10 دقیقه با این نرم افزار ریستور کنم ؟ فوقوالعادست کارش.
 

mpolport

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2011
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
واقعا کارش عالیه منم تست کردم نرم افزار خوبیه
 

jahan hamed

کاربر فعال تاریخ و گردشگری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 مارس 2007
نوشته‌ها
8,763
لایک‌ها
808
محل سکونت
NET
من هم تایید یکنم Acronis بهترین هست فقط حواست به پارتیشن بندی زمان بکاپ و بعد بکاپ باشه
 

Zahrashz

Registered User
تاریخ عضویت
21 می 2015
نوشته‌ها
119
لایک‌ها
12
سن
36
نرم افزار بکاپ گیری I Backup

بک آپ گیری، فایل کپی کردن نیست
سیستم IBACKUP شرکت یونا شبکه هوشمند، سیستمی برای بکاپ گیری از تمامی اطلاعات به صورت امن، پایدار، سریع و مطکئن است. که توسط یک شرکت خارجی تولید شده و لایسنس آن توسط شرکت یونا خریداری گردیده و متناسب با نیاز تمامی کاربران ایرانی بومی سازی شده است.
سیستم IBACKUP مناسب برای تمام شرکت و سازمان های کوچک و بزگ است، اما با هدف تقویت شرکت های کوچک و کمک به آنها برای بزرگتر شدن، تا حد امکان قیمت ان کاهش داده شده است تا همه بتوانند پلن مناسب خود را با کمترین قیمت تهیه نمایند.
این سیستم در حال حاضر قویتری و بهترین سیستم بکاپ گیری در کشور است که روی لایه سخت افزاری کامپیوتر، گوشی موبایل، تبلت و ... نصب شده و از تمامی اطلاعات (ویندوز، پارتیشن بندی ویندوز، نرم افزارها، اطلاعات و عملیات انجام شده در نرم افزارها، تمامی فایل ها و ...) نسخه پشتیبان تهیه می کند.
با نصب این سیستم در صورت هرگونه مشکل برای اطلاعات درون کامپیوتر، بدون نیاز به هیچ متخصصی در کمترین زمان ممکن (بین 10 تا 30 دقیقه) اطلاعات از دست رفته در کامپیوتر یا سرور، از روی نسخه پشتیبان، بازگردانده می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت یونا شبکه هوشمند مراجعه نمایید.
 
بالا