برگزیده های پرشین تولز

اخباردنیای خودرو ...

سردارد بروکی مقدم

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 می 2015
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
243
ماشین خریدن در ایران یعنی حماقت! میخواد 405باشه پراید باشه خارجی باشه هرچی باشه!


بَس که سیاسی ـه ماشین تو ایران در گیر این سیاست های کثیف نشید پولتونم به فاکس ندید
 

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,481
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان
1- شما بازار فروش سوناتا رو با X60 مقایسه میکنید؟
2-یک خودرو بی رنگ رو با خودرو رنگ دار مقایسه کردید!
3-افت قیمت + لذت موردی بود که من گفتم دیگه به نظر خودتون چند هزار تا سوناتا وارد شده و چند نفر فروشنده هستند؟ حالا همین سوال راجب به برند چینی؟
4-راجع به قطعات واقعا نظری نمیشه داد چون قطعات رو در صورت اشنا داشتن خیلی خیلی کمتر از اینها میشه خرید و همون چراغ سوناتا رو در اصل خود چین هم تولید میکنه ولی نمیشه گفت حرفتون حق نیست تو این موضوع
5-اون بنده خدایی که تو سال 2011-12 سوناتا رو خریده حدودآ 110 تومن خریده و الان داره میفروشه همون حدود ولی لیفان X60 همون 60 تومن خریداری شده و از اول تا بوده رو بازه 60-70 تومن میچرخه پس نمیتونید بگید نسبت به سال 2014 < 50 تومان اختلاف قیمت داره .. اگه الان میخره که رو قیمت امسال هست با افت / اگه اون موقع خریده که رو قیمت همون سال هست (تازه اگه سود هم نداشته باشه)
جدای از بحث تورم که رو همه ماشین ها لحاظ شده خود بنده در سال 1390 یه اوانته دنده خریدم به 24 میلیون الان زیر 55-60 تومن بعیید میدونم همچین چیزی رو گیر بیارید
6-اقساط در کل بحث جداگونه ای هست و همیشه سنگ جلوی پای آدم لنگه ! در کل یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه هنوز اینقدر پولدار نشدم که جنس آشغال بخرم
بله مقایسه میکنم شما آمار خودروهای وارداتی زیر 2500 cc رو ب ایران تو سال 93 رو ببین 71 هزار دستگاه خودروی وارداتی داشتیمwww.pedal.ir/ایستگاه/آمار-خودروهای-وارداتی-سال-93/
حالا خودروهای چینی رو ببین 110 هزار دستگاه وارد یا مونتاژ شدن http://www.pedal.ir/خودروهای-چینی/ایران-بازار-خودروهای-چینی/ پس میبینی ک عرضه و تقاضا متعاقب هم هستن تازه امسال این ارقام ثبت شده واسه چینی ها ک سال شکوفایی وارداتشون ب ایران شک نکن مثل همه چیزهایی چینی این درصدها بالا میره,اصلا خودرو سالم بدون رنگ جای 116 تومن 126 تومن بازم 40 ملیون افت کم نیست شما میگی اونو پایین تر خریده سال 2011 بله درست سود کرد ولی اگه بخواد خودروی صفر بخره 40 تومن بازم باید روش بذاره,حالا شما ماشین چینی نشستید ک میگید لذت رانندگی ندارن؟اول باید بشینی بعد بگی خوب یا بد خودم j5 نشتم واقعا ماشین خوبیه ماشینیه ک با 60 تومن تیپ ترونیک شما اگه بخوای وارداتی بخری تیپ ترونیک رو زیر 200 300 تومن فک نمیکنم داشته باشه ماشینی کمک فنراش مک فرسون ب هیچ عنوان دست انداز و حس نمیکنی خیلی امکانات دیگه ک اگه بخوای وارداتیشو بخری پول کلانی باید بدی همون لیفان هم ک الان دست دوش 30 تومن صفرش چهارسال پیش 17 تومن بود http://www.bama.ir/car/details-2-2688674/1390-lifan-620-1.6-for-sale
 

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,481
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,481
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان
اقساط در کل بحث جداگونه ای هست و همیشه سنگ جلوی پای آدم لنگه ! در کل یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه هنوز اینقدر پولدار نشدم که جنس آشغال بخرم
شرایط اقساط لیفان رو ببین http://www.yjc.ir/fa/news/4901009/فروش-لیزینگی-خودرو-لیفان-620-با-اقساط-بلند-مدت با ماهی 600 صاحب خودرو میشی حالا مال هیوندارو ببین
http://car2.upload.ir/News/636-Asan-Motor-Norooz-94/30.jpg
واسه ارزون ترین ماشین باید ماهی 2 تومن قسط بدی واقعا 2 تومن ماهی واسه ماشینی مثل i20 خیلی زیاد
 

سردارد بروکی مقدم

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 می 2015
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
243

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,481
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان

gasho

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2010
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
403
لیفان 820 در راه ایران محصول کرمان موتور 7f4cb74s-960.jpg b62cb74s-960.jpg lifan-820-2.jpg ccccb74s-960.jpg d5ccb74s-960.jpg 70acb74s-960.jpg 832cb74s-960.jpg
 

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,481
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
از نظر من ادم بخواد 206 و پارس چینی بی هویت الان بخره خریت محضه بعضی مدلای mvm مث 530 یا لیفان 1.8 620 خوب در اومدن چرا ادم بره ایران فرغون بگیره!

Sent from my Xperia Z1 - THE BEST OF SONY
 

panasonic.ir

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
51
محل سکونت
تهران
71497_733.jpg



محققان دانشگاه تربیت مدرس به سفارش یک شرکت تولیدی ایرانی، در حال انجام آزمایشاتی در خصوص اثر استفاده از نانوذراتی مشخص بر خواص لاستیک تایرها هستند. در این طرح تلاش می‌شود تا به کمک فناوری نانو، مشکل سایش لاستیک‌ها به شکلی بهینه برطرف گردد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، تایر یک کامپوزیت مهندسی است که در فرآیند ساخت آن بیش از 15 آمیزه‌ قطعات لاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید در طراحی آن از دانش و مهندسی ویژه‌ای بهره گرفت.

به گفته‌ محمد علیمردانی، مجری طرح، چالش اصلی که از سابق پیش روی طراحان تایر بوده است، رسیدن به حد مطلوبی از مقاومت غلتشی، قابلیت چنگ زنی بر سطوح مرطوب و مقاومت سایشی است. کمتر شدن مقاومت غلتشی، کاهش مصرف سوخت خودرو و همچنین کاهش آلودگی هوا را به دنبال دارد. لذا کم شدن میزان آن گزینه‌ مطلوبی است. این در حالی است که کاهش این مقاومت، معمولاً با کاهش قابلیت اصطکاک مناسب تایر با سطوح مرطوب همراه می‌شود که پذیرفتنی نیست.

رویکرودی که در دهه‌های اخیر برای حل این مشکل دنبال شده است، استفاده از فناوری تایر سبز و جایگزین کردن دوده با نانوذرات سیلیکا در فرمولاسیون آمیزه‌ رویه تایر است.

همانگونه که اشاره شد این طرح، بهبود عملکرد تایر را به عنوان مهمترین قطعه‌ لاستیکی از نظر حجم تولید و اهمیت، دنبال می‌کند. این هدف با تغییر برهمکنش پلیمر-پرکننده از طریق اصلاح سطح نانوذرات سیلیکا و بررسی مقاومت به رشد ترک آمیزه‌های تولیدی در حال ارزیابی است.

علیمردانی مزیت استفاده از نانوذرات سیلیکا را اینگونه توضیح داد: «جایگزین کردن ترکیب دوده -لاستیک استایرن بوتادی‌ان امولسیونی(E-SBR) با ترکیب نانوسیلیکای اصلاح شده-لاستیک استایرن بوتادی‌ان محلولی (S-SBR) می‌تواند شرایط بهینه‌ای از مقاومت غلتشی و اصطکاک در سطوح مرطوب را فراهم سازد. در عین حال مقاومت سایشی که در قطعات لاستیکی تحت بارگذاری‌های دینامیکی، مانند تایر خودرو و هواپیما، عمدتاً تحت کنترل سایش خستگی و مقاومت به رشد ترک است، در تایرهای سبز دچار کاهش می‌شود.»

مجری این طرح در پایان با اشاره به اینکه کاهش مصرف سوخت و در نتیجه صرفه‌جویی اقتصادی و همچنین کاهش آلودگی هوا از فواید استفاده از فناوری نانو در تولید لاستیک خواهد بود، افزود: «صنایع تولید تایر خودرو و هواپیما و همچنین تمام صنایعی که قطعات لاستیکی تولیدی آن تحت بارگذاری‌های دینامیکی قرار می‌گیرد، می‌توانند از نتایج این طرح بهره ببرند.»

این طرح به سفارش شرکت تولیدی ایران تایر و در قالب پایان نامه‌ دکترای محمد علیمردانی و با همکاری دکتر مهدی رزاقی کاشانی و دکتر میرحمید رضا قریشی در حال انجام است. این پایان نامه توسط ستاد ویژه‌ی توسعه فناوری نانو به عنوان پایان‌نامه‌ی‌ مورد نیاز صنعت پذیرفته شده است
 

mondert

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2011
نوشته‌ها
833
لایک‌ها
1,425
تا دقایقی دیگر این ماشین توسط شادمغز قهوه ای خواهد شد.
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,016
لایک‌ها
3,141
یکیشو اونروز زحمتشو کشیدن چپ کردن .
 

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,054
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR

samanrahimi

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
10 جولای 2013
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
2,387
سن
34
محل سکونت
شیراز
من قبل اینکه بشنوم وارد شده یه مورد چپ کردشو دیدم تو یه عکس :دی
واقعا ملت به روز عمل مبکنن
 

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,054
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
بالا