برگزیده های پرشین تولز

اخبار ورزشی

garshasp dragon

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2014
نوشته‌ها
6,040
لایک‌ها
11,062
سن
33
"بانوی اول"

متوجه یک نکته شدید؟ ده ورزشکار پردرآمد جهان همه مرد هستند. در فهرست ورزشکاران پردرآمد مجله "فوربس" باید تا رده سی‌وچهارم پایین آمد تا به نام نخستین زن رسید. ماریا شاراپووا، تنیس‌باز روسی، با ۲/ ۱۹ میلیون یورو درآمد سالانه.


393122_975.jpg
 

_Saeed_

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
12 می 2013
نوشته‌ها
574
لایک‌ها
303
محل سکونت
طـــهـــــران
از قهرمانی ملی تا بساط دست فروشی!
به گزارش خبرگزاری مهر ، امید ستایش‌پور متولد ۱۳۶۶ از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ است که مدال‌های زیادی از بازی‌های کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد، اما به دلیل بی مهری مسئولان، برای گذاران زندگی مجبور به دستفروشی در کنار خیابان شده است.
018038764_30300.jpg


امید ستایش‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره روزی گفته که ماموران در خیابان خیام قزوین ضمن توهین به وی بساطش را جمع کرده و با خود برده بودند، و در مقابل ادعایش که از قهرمانان کشور است، ماموران با تمسخر گفته‌اند مدال که برایت نان و آب نمی‌شود.

018038765_30300.jpg


این فرد که در دزفول کنار خیابان سمبوسه می‌فروشد، مجتبی مرادی است که در سال ۱۳۹۰ در مسابقات کشتی آزاد جهان موفق شد مدال برنز را به دست بیاورد.

018038766_30300.jpg


مجتبی مرادی درباره اردوهای تیم ملی کشتی گفته "برای اعزام در هر یک از اردوهای تیم ملی به تهران حداقل دو میلیون ریال باید هزینه کنم." مجتبی مرادی گفته: "من و برادر دانشجویم برای تامین مخارج زندگی در میدان بار فروشان دزفول سمبوسه فروشی می‌کنیم".

018038767_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری مهر، این فرد که در نیک‌شهر سیستان و بلوچستان کنار خیابان در بطری بنزین می‌فروشد، محمد یوسف رئیسی، کاپیتان سابق تیم ملی کریکت بزرگسالان ایران و سرمربی تیم ملی کریکت ایران است.

018038769_30300.jpg


محمد یوسف رئیسی به خبرگزاری مهر گفته: "ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۶، ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ کریکت ﺯﯾﺮ ۱۷ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎل‌های ۲۰۰۸ ﻭ ۲۰۰۹ ، ﺍﺧﺬ ﻣﺪﺭﮎ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺩﺭﺟﻪ یک ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۱ از ﮐﺸﻮﺭ ﺳریلانکا و کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان کشور از جمله افتخاراتی است که برای من باعث عزت شد، اما آب و نان نداشت."

018038772_30300.jpg


این فرد که در خیابان‌های برازجان کنار خیابان فلافل می‌فروشد، صادق پاکدامن، عضو تیم ملی نجات غریق ایران است که در مسابقات جهانی "ادلاید" مدال طلای این رشته را بر گردن آویخت.

018038775_30300.jpg


به گزارش سایت "فرارو"، صادق پاکدامن پس از مصدومیت مورد حمایت قرار نگرفت و اکنون برای گذران زندگی فلافل فروشی می‌کند.

018038780_30300.jpg




صادق پاکدامن درباره اردوهای تیم ملی گفته: "برای اعزام در هر یک از اردوهای تیم ملی حداقل باید مبلغی در حدود پنج میلیون ریال هزینه کنم که این مبلغ را از همین شغل به دست آورده و در اردوها هزینه می‌کنم."

018038781_30300.jpg




صادق پاکدامن چندین مقام قهرمانی کشور و مدال طلای جهانی در رشته نجات غریق را دارد.

018038782_30300.jpg




این فرد که در تبریز کنار خیابان سیگار می‌فروشد، سجاد پیرآقا یارچمن، قهرمان المپیک سال ۲۰۱۳ است.

018038784_30300.jpg


سجاد پیرآقا یارچمن در المپیک ناشنوایان ۲۰۱۳ توانست مدال نقره پرتاب دیسک رشته‌ی دو میدانی را برای تیم ملی ایران کسب کند.

018038786_30300.jpg


سجاد پیرآقا یارچمن به رسانه‌های ایران گفته: "من پرچم ایران را در المپیک به اهتراز در آوردم و برای این مملکت افتخارآفرينی کردم اما کسی از من تقدیر نکرد."

018038787_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری‌های ایران، این فرد فرشاد درکه، قهرمان ﮐﯿﮏ ﺑﻮﮐﺲ ایران است که حالا "ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺯﯾﺮ ﺳﯿﻨﮏ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ ﻓﺮﻭﺷﯽ" است.

018038788_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری ایسنا، حکم قهرمانی جهان فرشاد درکه در سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در سال ۲۰۱۲ صادر شده است. بنا بر این گزارش، پس از قهرمانی، او مدت‌ها کارتن‌خواب بوده است.

018038791_30300.jpg
 

Amedooa

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2014
نوشته‌ها
163
لایک‌ها
163
سن
32
محل سکونت
Iran
IMG0937106646463466434646360.jpg


احسان خدادادی درباره علت خداحافظی‌اش از تیم ملی ژیمناستیک و احتمال پیوستنش به تیم ترکیه اظهار داشت: «۱۰ سال عضو تیم ملی ژیمناستیک بودم و دو سال کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشتم اما متاسفانه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک با زدن انگ بی‌اخلاقی و اینکه مشکل اخلاقی دارم و در اردوی اوکراین به جای حضور در تمرینات و گوش دادن به حرف مربیان دنبال کارهای شخصی خود بودم، به راحتی با آبروی من بازی کرد و ایمان خاموشی را که شاگردش و جزو ذخیره‌های تیم ملی بود در بازی‌های آسیایی اینچئون جایگزین من کرد!»

وی در رابطه با علت حضور خود در تیم ژیمناستیک ترکیه گفت: «در حال حاضر عضو آکادمی ژیمناستیک استانبول هستم و هدفم این است که دو ماه دیگر با شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ترکیه به عضویت این تیم در بیایم و با شرکت در مسابقات اروپایی بتوانم خود را به تیم ملی کشورم ثابت کنم و به آنها بگویم که اشتباه کرده‌اند تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهان بازگشت من به تیم ملی شوند.»

خدادادی همچنین گفت: «این قدر که فدراسیون ژیمناستیک ترکیه به من اطمینان دارد، در ایران این اطمینان از من سلب شده بود. زیرا فدراسیون ژیمناستیک کشورم ارزش ورزشکارانی همچون من را نمی‌داند و به راحتی با از دست دادن ملی‌پوشان خود به دنبال جذب ژیمناست‌های خارج از کشور در رده‌های پایین‌تر هستند.»

وی در پایان تاکید کرد: «از این که در تیم ژیمناستیک ترکیه هستم بسیار ناراحتم، چون از خانواده ام دور شده‌ام و این مسئله من را اذیت می‌کند. اما به هر صورت تمام سختی ها را به جان می خرم تا بتوانم خودم را ثابت کنم و حقم را که به ناحق توسط سرمربی تیم ملی خورده شده، بگیرم.»

جام نیوز
 

kiarashiiii

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
4,382
لایک‌ها
1,736
سن
33
عجب...چه مملکت عجیب غریبی داریما
 

itnnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2009
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
3
soghot.jpeg

محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت اولین شبیه‌ساز سقوط آزاد کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فن آوری اطلاعات ایران از ایسنا، دکتر علیرضا عاشوری، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری سازمان با مدیریت دکتر محمدعلی اردکانی، دانشیار پژوهشکده مکانیک سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در راستای فعالیت‌های خود اقدام به ساخت اولین شبیه‌ساز سقوط آزاد کشور کرده است که طی نوروز ۹۴ رونمایی می‌شود.

دکتر اردکانی، مجری طرح نیز با بیان این که این پروژه با هدف ایجاد تونل باد عمودی برای شبیه‌سازی سقوط آزاد راه‌اندازی می‌شود، افزود: برای افرادی که می‌خواهند چتربازی انجام دهند، این آموزش سبب کاهش هزینه‌های آموزش به میزان ۹۵درصد می‌شود و همچنین ایمنی آموزش به شدت افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این طرح برای آموزش نیروهای نظامی و انتظامی برای چتربازی بسیار مفید است و به منظور تفریح و به‌ دست‌آوردن لذت سقوط آزاد و احساس پرواز در آسمان می‌توان از این تونل باد استفاده کرد و با توجه به تحرک و نیاز به انعطاف‌پذیری بالای بدن، سقوط آزاد ورزش هیجان‌انگیزی است.

اردکانی اظهار کرد: پروژه شبیه‌ساز سقوط آزاد پروژه بزرگی است که مصوبه طرح‌های کلان ملی ریاست جمهوری را دارد و در مراحل ساخت نهایی خود به سر می‌برد.

وی گفت: طرح کلان ملی «کسب دانش فنی، طراحی و ساخت شبیه‌ساز سقوط آزاد (تونل باد عمودی)» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان (مشهد مقدس) در مجاورت مرکز خرید الماس شرق ساخته شده‌ است.

اردکانی افزود: این طرح مراحل پایانی را به سر می‌برد و هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

منبع :

ititn.com
 

naaazaniiin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 جولای 2015
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
30
سن
31
فرهاد ظریف، لیبروی والیبال ایران در نشست خبری که در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون حضورش در تیم ملی، اظها‌ر کرد: درباره تیم ملی حرف‌های زیادی می‌توان زد ولی برای خودم و تیم ‌ملی حریمی قائل هستم و نمی‌خواهم همه صحبت‌ها را بگویم.
گزیده سخنان ظریف را در ادامه می خوانید:

متاسفانه از این گونه اتفاقات تلخ پیش از این برایم دو بار دیگر اتفاق افتاده بود، ولی در هر بار دوباره بلند شدم و کار کردم. دوره‌های سختی را تحمل کردم و سخت ترین دوره، همین دوره اخیر بود که بسیار تلخ بوده و اصلا دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد.

دو سال پیش زمانی که تصمیم گرفتم در اوج خداحافظی کنم، مردانه از تیم ‌ملی کناره‌گیری کردم و خواستم جا را برای جوانان باز کنم، ولی پس از این تصمیم همه به دنبال این بودند که من برگردم؛ از فدراسیون گرفته تا سرمربی تیم ‌ملی و مردم خواستار بازگشت من بودند و پس از بر سر کار آمدن کواچ وی مستقیما از من خواست که دوباره به تیم باز گردم و عنوان کرد که شما یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم بوده و ما به شما نیاز داریم.

پس از آن همه چیز به خوبی پیش رفت و نتایج خوبی را در تیم ‌ملی کسب کردیم. از من خواسته بودند که تا المپیک در کنار تیم ‌ملی بمانم، تا زمانی که در اردوی چک و فنلاند انرژی‌های منفی به من داده شد و نسبت به آینده خودم در تیم ‌ملی بدبین شدم. در بازی با آمریکا بنا بر صلاحدید سرمربی لیبروی دوم تیم شدم که نباید این اتفاق رخ می داد، اما به دلیل این که یک ورزشکار حر‌فه‌ای هستم، کاملا این موضوع را قبول کردم و به عنوان ذخیره روی نیمکت نشستم و پس از آن به عنوان لیبروی اصلی در تیم ‌ملی حضور داشتم تا زمانی که بازی دوم لهستان آغاز شد که شب قبل آن به دلیل سرماخوردگی شب بسیار سختی را گذرانده بودم. با دارو و سرم خود را برای این دیدار آماده کردم، ولی پس از گیم اول واقعا دیگر توانایی ایستادن روی پای خود را نداشتم و به همین دلیل به کادرفنی انتقال دادم تا بیرون از زمین قرار گیرم، ولی در گیم پنجم که شرایط حساس شد دوباره لباس پوشیدم و منتظر بودم که به دستور سرمربی وارد زمین شوم، اما در این فاصله شخصی گویا جمله نامناسبی را به کواچ رسانده بود که اصلا جمله من نبود.

بعد از بازی سرپرست تیم، آقای خوشخبر از من خواست که با توجه به مصدومیت دستم برای درمان به تهران بروم و برای درمان آن اقدام کرده تا در بازی‌هایی که میزبان هستیم بتوانم در اختیار تیم باشم. فردای آن روز با بلیتی که برای من گرفته شد به تهران بازگشتم و برای درمان اقدام کردم که با مشورت پزشکان گفته شد که مصدومیت دست من بیشتر نخواهد شد و به همین دلیل می‌توانم در تمرینات شرکت کنم. با تیم ‌ملی "ب" تمرین کرده و منتظر بودم تا به تیم ‌ملی بپیوندم، اما شاهد بودم که صحبتی دیگر از سوی تیم ‌ملی با من نشد و به تیم دعوت نشدم و مرندی که عملکرد خوبی نیز در این چند بازی داشت، جایگزین من در تیم ‌ملی شد که اگر شاید من نیز بودم دیگر ظریف را دعوت نمی کردم.

لیبروی ملی‌پوش تیم والیبال ایران با صدای لرزان و بغضی در گلو ، اظها‌ر کرد: واقعا شرایط سختی را در آن مدت گذراندم و می‌توانم بگویم بازی که در مقابل آمریکا در تهران برگزار شد و با لباس شخصی در سالن آزادی حاضر شدم سخت‌ترین لحظات زندگی من بود، زیرا هیچ گاه پیش نیامده بود که با لباس شخصی در سالن بازی تیم خود را مشاهده کنم و حتی در بازی‌های بعدی نیز در خانه نماندم و سر خود را با دخترم گرم کردم و در خانه نماندم.

این صحبت‌ها حرف‌های دلم بود که باید می‌گفتم. به تصمیم فدراسیون احترام می گذارم و ناراحت نیستم که دعوت نشده ام. ناراحتی من از این است که چرا بی احترامی شد و تا این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ کسی از فدراسیون والیبال با من در این مورد صحبتی نکرده است.

با یکی از مسئولان فدراسیون که صحبت می‌کردم عنوان کردم ای کاش اگر می‌خواستید فرهاد ظریف را کنار بگذارید بهتر بود که برای حفظ ارج و قرب وی یک بازی خداحافظی رسمی برای وی برگزار می‌کردید و یا نه اصلا در همان دیدارهای مقابل آمریکا یا روسیه من با لباس شخصی در آن سالن و در حضور هو‌اد‌ا‌ران از تیم ‌ملی خداحافظی می‌کردم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برخوردی که با من شد برخورد خوبی نبود.

دو سال پیش نیز که در اوج خداحافظی کردم تنها دلیلم این بود که چنین رفتاری با من نشود، ولی طی یک ماه گذشته که به مشهد بازگشته‌ام و به دنبال کارهای آکادمی هستم توانسته‌ام کمی این موضوع را فراموش کنم.

بعد از بازی با آمریکا در ایران که دعوت نشدم شخصا با خود کواچ صحبت کردم و متوجه شدم که آن شخصی که فعلا نمی‌خواهم نامی از او ببرم جمله‌ای از طرف من به کواچ گفته بود. برای من سنگین بود چرا که شخصیت من به شکلی است که من چنین حرفی را نمی گویم و اصلا بلد نیستم که بگویم. کواچ نیز به من گفت "جوانی که جایگزین تو شده است خوب کار می‌کند و مورد حمایت من است و من به ترکیب تیم دست نمی زنم." که من در پاسخ به کواچ گفتم که "من چنین درخواستی نداشتم و می خواستم دلیل این رفتار را بدانم."

بعد از این که تیم به المپیک برود آن جمله و شخصی که آن جمله را از قول من به کواچ گفته است را معرفی خواهم کرد، ولی در حال‌ حاضر با توجه به شرایط بهتر است که چیزی نگویم.

یک خبرگزاری داستانی را نوشته بود که صحت نداشت و گفته بود که در آن بازی من قهر کردم و به فرودگاه رفتم و بلیت گرفته‌ام و به تهران برگشته‌ام، اما این چنین اتفاقی رخ نداد. من با بلیتی که مسئولان تیم ‌ملی برای من تهیه کرده بودند روز بعد از بازی برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به تهران باز گشتم. به همین منظور این خبرگزاری حاضر به تکذیب این خبر نشد و عنوان کرد که منبع موثقی داشته است و به همین منظور کار شکایت از این خبرگزاری توسط وکیل من پیگیری شد، ولی من از وی خواستم یکی، دو روز دست نگه دارد اما مطمئنا از این خبرگزاری شکایت خواهم کرد.




منبع خبر : امروز آنلاین
 

handynasty

Registered User
تاریخ عضویت
20 آپریل 2013
نوشته‌ها
900
لایک‌ها
364
محل سکونت
تهران
دستش درد نکنه. این مدت واقعا برای تیم ملی ما خوب بازی کرد و مهم هم همینه که مردم فراموشش نمیکنند. دیگه فرقی نمیکنه که کی توی تیم بازی میکنه. مهم آبرو و اعتبار والیبال کشورمونه که باید حفظ بشه. تصمیم اش برای موکول کردن شکایت به پس از بازیهای المپیک هم واقعا سنجیده و عاقلانه ست.
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,199
لایک‌ها
2,931
سن
31
محل سکونت
Teh-Run
حرف حق رو زده خب
 

signul

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,390
لایک‌ها
938
سن
31
محل سکونت
کرمان
آقا چه اصراری هست علیزاده توی تیم باشه نمی دونم
بابا ظریف باشه و مرندی چه شوووووددددد
 

ashkanshirani

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
18 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,395
لایک‌ها
1,102
محل سکونت
MUSCAT
در اینجا به فواید ورزش میپردازیم .
ورزش، حرکات هماهنگ عضلانى است که موجب سلامت و تقويت اعضاى بدن مى گردد. البته بايد در امر ورزش رعايت گروه سنّى، نوع فعّاليت افراد، تناسب نوع ورزش و کار، مقدار و هدف آن و دهها مؤلّفه ديگر را، مدّنظر گرفت.
 

ashkanshirani

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
18 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,395
لایک‌ها
1,102
محل سکونت
MUSCAT
فوايد جسمى ورزش
سيستم هاى مختلف بدن، در اثر ورزش کارايى بهترى پيدا مى کنند و موجبات سلامتى و طول عمر را فراهم مى نمايند. اثر ورزش بر اين سيستم ها، به تفکيک عبارت است از:
الف) سيستم تنفّسى: در جريان ورزش، مصرف اکسيژن توسّط عضلات فعّال بيشتر شده و سرعت انتشار اکسيژن، از ريه به خون، افزايش مى يابد؛ تا بتواند اکسيژن بيشترى در اختيار عضلات بدن قرار دهد. در واقع، ورزش به ريه ها کمک مى کند؛ تا بهتر کار کنند و گنجايش ريه ها زيادتر شده و تنفس آسانتر صورت مى گيرد.

در اثر ورزش، تنفّس عميق تر، امّا تعداد آن کمتر مى شود.

»» در بخش بعدی تیکت به ادامه این موضوع میپردازیم .
 

ashkanshirani

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
18 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,395
لایک‌ها
1,102
محل سکونت
MUSCAT
ب) سيستم قلبى ـ عروقى: در طى ورزش، مقدار خونى که توسّط قلب به داخل رگهاى خونى تلمبه زده مى شود(برون ده قلبى)، افزايش مى يابد و به دليل گشاد شدن عروق عضلات؛ جريان خون عضله افزايش يافته و اکسيژن و موادّ غذايى بيشترى به آنها مى رسد.

افزايش جريان خون در سراسر عروق بدن، باعث مى شود ميزان چربيهاى چسبيده به رگها کم شود؛ لذا از سخت شدن رگها جلوگيرى کرده و فشار خون را کاهش مى دهد.

در اثر ورزش، رگهايى بين رگهاى اصلى قلب ايجاد مى شود و در نتيجه، خون دهى قلب بهتر و احتمال سکته قلبى کمتر مى شود.
 

donotgo

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2015
نوشته‌ها
327
لایک‌ها
90
سن
44
محل سکونت
محمودآباد
اعتراف علی مرادی بعد از 14 سال:
پیشنهاد 10 میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود!

نشریه تماشاگران امروز در گزارشی از پیشنهادهای عجیب و غریب به ورزشکاران ایرانی نوشته است.
پیشنهاد 10 میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود!
به گزارش "ورزش سه"، در جدیدترین شماره این نشریه در گزارشی درباره پیشنهاد 10 میلیون دلاری ترک ها به حسین رضازاده اشاره شده است. درباره ماجرای پیشنهاد نعیم سلیمان اغلو به رضازاده برای پناهندگی و گرفتن ملیت ترکیه ای. علی مرادی از یک تاکتیک خبری سخن گفته و ان شایعه را تنها تصمیمی برای ساختن یک چهره حذاب از قهرمان 22 ساله برای مردم سخن گفته است.
در 14 سال گذشته بعضی افرادی که در آن هواپیما بودند، نقل می‌کردند پیشنهاد سلیمان اغلو به رضازاده، برای حضور در مسابقات باشگاهی این کشور بوده و هیچ ربطی به تغییر تابعیت نداشته است. اما اصل ماجرا سرانجام لو رفته است.
یکی از خبرنگارانی که در هواپیما بوده تصمیم می‌گیرد برای بالا بردن وجهه عمومی رضازاده و فشار به سازمان تربیت بدنی برای حمایت از قهرمانان، این شایعه را در رسانه‌ها مطرح کند. شایعه پیشنهاد میلیون دلاری به رضازاده، آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که کسی جرات تکذیب آن را نداشت.
علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که در هواپیما کنار رضازاده نشسته بوده، در گفت‌وگو با «تماشاگران امروز» این روایت را تایید می‌کند: «خدا بیامرزد آن دوست خبرنگار بزرگ ما را . همکار شما را که این شایعه را ساخت. ما از مسابقات قهرمانی جهان در لهستان برمی‌گشتیم، در قسمت بیزینس هواپیما نعیم سلیمان اغلو که خودش از بلغارستان به ترکیه پناهنده شده، آمد کنار رضازاده و با هم ترکی صحبت کردند. پرسیدیم ماجرا چیست؟ گفت پیشنهاد داده بیا در مسابقات باشگاهی اینجا شرکت کن و وزنه بزن. بعضی دوستان ماجرا را فهمیدند، گفتند ما آن را برمی‌داریم فلان جور تعریف می‌کنیم. هر چقدر گفتم نکنید آقا، چرا واقعیت را وارونه می‌کنید؟ گوش ندادند. این خبرنگار بزرگ که اخیرا در آمریکا فوت کرده‌اند، اما خیلی از خبرنگارانی که آنجا بودند خدا را شکر هنوز زنده و سلامت هستند. گفتم ظرفیت آدم‌ها را ببینید بعد برای‌شان داستان بسازید. بعد از آن ماجرا بتی از این آدم ساخته شد. می‌گفتند قرار بوده پولی در حد نصف ترکیه بدهند و رد کرده، آن‌وقت چند سال بعد رفت با 200 میلیون تبلیغات ماهواره ای کرد.»
تور اروپا - تور اسپانیا - تور استرالیا - تور مالدیو - تور تایلند - تور بالی - تور ایتالیا - کاسیو
 

Fthree

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2015
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
504
سن
24
رکورد های بالای رضازاده بخاطر مصرف انسولین بود... یجور دوپینگ قانونی ... که البته هیچ ورزشکار عاقلی این حماقت رو مرتکب نمیشه، چون چند سال بعد تاثیر مخربش رو روی سلامتیش میذاره...کما اینکه در مورد رضازاده هم در سال 2008 تاثیرش رو نشون داد. تازه این اولش بود.... تا 10 سال دیگه اگه رضازاده زمینگیر و بستری نشد، من اسمم رو میذارم مصطفی:D
 

mostafa_1366

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,450
لایک‌ها
3,680
محل سکونت
DEZ
رکورد های بالای رضازاده بخاطر مصرف انسولین بود... یجور دوپینگ قانونی ... که البته هیچ ورزشکار عاقلی این حماقت رو مرتکب نمیشه، چون چند سال بعد تاثیر مخربش رو روی سلامتیش میذاره...کما اینکه در مورد رضازاده هم در سال 2008 تاثیرش رو نشون داد. تازه این اولش بود.... تا 10 سال دیگه اگه رضازاده زمینگیر و بستری نشد، من اسمم رو میذارم مصطفی:D
اسمتو بزاری دیمو یا عشق پاترول بیشتر بهت میاد.:p
 

gogle

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2009
نوشته‌ها
1,910
لایک‌ها
1,069
رکورد های بالای رضازاده بخاطر مصرف انسولین بود... یجور دوپینگ قانونی ... که البته هیچ ورزشکار عاقلی این حماقت رو مرتکب نمیشه، چون چند سال بعد تاثیر مخربش رو روی سلامتیش میذاره...کما اینکه در مورد رضازاده هم در سال 2008 تاثیرش رو نشون داد. تازه این اولش بود.... تا 10 سال دیگه اگه رضازاده زمینگیر و بستری نشد، من اسمم رو میذارم مصطفی:D
یکی از دوستان بنده هم یکی دو سال پیش از انسولین برای رشته پاورلیفتینگ استفاده کرد و اوضاعش اصلا جالب نیست :general503:
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
از قهرمانی ملی تا بساط دست فروشی!
به گزارش خبرگزاری مهر ، امید ستایش‌پور متولد ۱۳۶۶ از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ است که مدال‌های زیادی از بازی‌های کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد، اما به دلیل بی مهری مسئولان، برای گذاران زندگی مجبور به دستفروشی در کنار خیابان شده است.
018038764_30300.jpg


امید ستایش‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره روزی گفته که ماموران در خیابان خیام قزوین ضمن توهین به وی بساطش را جمع کرده و با خود برده بودند، و در مقابل ادعایش که از قهرمانان کشور است، ماموران با تمسخر گفته‌اند مدال که برایت نان و آب نمی‌شود.

018038765_30300.jpg


این فرد که در دزفول کنار خیابان سمبوسه می‌فروشد، مجتبی مرادی است که در سال ۱۳۹۰ در مسابقات کشتی آزاد جهان موفق شد مدال برنز را به دست بیاورد.

018038766_30300.jpg


مجتبی مرادی درباره اردوهای تیم ملی کشتی گفته "برای اعزام در هر یک از اردوهای تیم ملی به تهران حداقل دو میلیون ریال باید هزینه کنم." مجتبی مرادی گفته: "من و برادر دانشجویم برای تامین مخارج زندگی در میدان بار فروشان دزفول سمبوسه فروشی می‌کنیم".

018038767_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری مهر، این فرد که در نیک‌شهر سیستان و بلوچستان کنار خیابان در بطری بنزین می‌فروشد، محمد یوسف رئیسی، کاپیتان سابق تیم ملی کریکت بزرگسالان ایران و سرمربی تیم ملی کریکت ایران است.

018038769_30300.jpg


محمد یوسف رئیسی به خبرگزاری مهر گفته: "ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۶، ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ کریکت ﺯﯾﺮ ۱۷ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎل‌های ۲۰۰۸ ﻭ ۲۰۰۹ ، ﺍﺧﺬ ﻣﺪﺭﮎ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺩﺭﺟﻪ یک ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۱ از ﮐﺸﻮﺭ ﺳریلانکا و کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان کشور از جمله افتخاراتی است که برای من باعث عزت شد، اما آب و نان نداشت."

018038772_30300.jpg


این فرد که در خیابان‌های برازجان کنار خیابان فلافل می‌فروشد، صادق پاکدامن، عضو تیم ملی نجات غریق ایران است که در مسابقات جهانی "ادلاید" مدال طلای این رشته را بر گردن آویخت.

018038775_30300.jpg


به گزارش سایت "فرارو"، صادق پاکدامن پس از مصدومیت مورد حمایت قرار نگرفت و اکنون برای گذران زندگی فلافل فروشی می‌کند.

018038780_30300.jpg




صادق پاکدامن درباره اردوهای تیم ملی گفته: "برای اعزام در هر یک از اردوهای تیم ملی حداقل باید مبلغی در حدود پنج میلیون ریال هزینه کنم که این مبلغ را از همین شغل به دست آورده و در اردوها هزینه می‌کنم."

018038781_30300.jpg




صادق پاکدامن چندین مقام قهرمانی کشور و مدال طلای جهانی در رشته نجات غریق را دارد.

018038782_30300.jpg




این فرد که در تبریز کنار خیابان سیگار می‌فروشد، سجاد پیرآقا یارچمن، قهرمان المپیک سال ۲۰۱۳ است.

018038784_30300.jpg


سجاد پیرآقا یارچمن در المپیک ناشنوایان ۲۰۱۳ توانست مدال نقره پرتاب دیسک رشته‌ی دو میدانی را برای تیم ملی ایران کسب کند.

018038786_30300.jpg


سجاد پیرآقا یارچمن به رسانه‌های ایران گفته: "من پرچم ایران را در المپیک به اهتراز در آوردم و برای این مملکت افتخارآفرينی کردم اما کسی از من تقدیر نکرد."

018038787_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری‌های ایران، این فرد فرشاد درکه، قهرمان ﮐﯿﮏ ﺑﻮﮐﺲ ایران است که حالا "ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺯﯾﺮ ﺳﯿﻨﮏ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ ﻓﺮﻭﺷﯽ" است.

018038788_30300.jpg


به گزارش خبرگزاری ایسنا، حکم قهرمانی جهان فرشاد درکه در سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در سال ۲۰۱۲ صادر شده است. بنا بر این گزارش، پس از قهرمانی، او مدت‌ها کارتن‌خواب بوده است.

018038791_30300.jpg

واقعا جای تاسف داره همچین برخوردی با قهرمانان کشور , کشور های حاشیه خلیج فارس که استعدادی ندارن حاضر ان خیلی ازین قهرمان هارو داشته باشن و بابتش کلی هزینه پرداخت کنن نبود دلسوز برای ورزش کاری میکنه که همه زده شن از ورزش از مسابقات از زندگی ایندشون در ورزش ایران و دیگه ورزش رو به صورت حرفه ای دنبال نکنن
 
بالا