برگزیده های پرشین تولز

والیبال

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
خسته نباشن دلاوران مغرور و پرمدعا که همیشه خودشون رو فراتر از اسیا میدونن..ژاپنم همینجوری نشسته پیشرفته مارو ببینه..امروز ژاپن درس بزرگی به اینا داد دستش درد نکنه..از ته قلبم خوشحالم.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
والیبال ایران با سه شکست به کار خود پایان داد


01037054.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های والیبال جام واگنر امروز با دو مسابقه در شهر تورون لهستان به پایان می رسد که در نخستین مسابقه تیم های ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان ایران در این مسابقه بسیار نزدیک سه بر صفر و با امتیازهای 33 بر 31، 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب ژاپن شدند تا در مجموع سه دیدار این رقابت ها امتیازی به دست نیاوردند و در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گیرند.

تیم ملی والیبال الف ایران در حالی مغلوب ژاپن شد که در رقابت های قهرمانی آسیا که چندی پیش در تهران برگزار شد، شرکت نکرد و تمرینات خود را برای جام واگنر و جام جهانی پیگیری کرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی های اول و دوم نیز مغلوب تیم های فرانسه و لهستان شد.

تیم های والیبال فرانسه و لهستان نیز در دیگر مسابقه امروز به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان مسابقات معرفی شود.

جام واگنر از سال 2003 هر ساله برای گرامیداشت هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) پاسور و سرمربی افسانه ای لهستان از سوی بنیاد هوبرت واگنر این کشور برگزار می شود و تیم های برتر جهان از سوی این بنیاد برای حضور در این مسابقات دعوت می شوند.

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به این رقابت ها دعوت شده است و در سال 2012 در نخستین حضور خود در این رقابت ها چهارم شد. در آن سال تیم های لهستان، آلمان و آرژانتین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از جام واگنر راهی روسیه می شود تا ضمن برگزاری اردوی آماده سازی در این کشور سه دیدار تدارکاتی با روسیه (دو مسابقه) و هلند برگزار کند.ملی پوشان والیبال ایران خود را برای حضور در جام جهانی که از 17 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد، آماده می کنند.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
پیروزی والیبالیست‌های زیر 23 سال در اولین گام


01037138.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل میزبان رقابت ها، امارات متحده عربی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.
تیم ملی زیر 23 ایران موفق به کسب پیروزی با نتیجه 3 بر صفر شد و موفق شد امتیازات 25 بر 16، 25 بر 16 و 25 بر 20 را به دست بیاورد.

تیم ایران در بازی نخست مقابل امارات عملکرد خوبی داشت . پوریا فیاضی به عنوان کاپیتان در زمین اوضاع را کنترل می کرد و تیم تحت ***** او بود. فردین قلعه وند توانست به خوبی در تقسیم پاس و طراحی حملات تیم را رو به جلو ببرد، جواهری در دریافت عالی بود و کار پاسور را برای ادامه بازی آسان کرد بود. شهسواری با توپ گیری های به موقع فرصت رالی مجدد را به ایران می داد و حسین آبادی بار حمله تیم را به خوبی بر دوش کشید. محمد رضی به عنوان دفاع وسط آغاز کننده بازی بود و عملکرد قابل قبولی داشت اما محمد فلاح به جای او وارد میدان شد و در اولین اقدام خود یک امتیاز مستقیم دفاع گرفت و از آنجا دفاع های متعدد او شروع شد. سجاد دهنوی هم که یکی از با تجربه های تیم است در دفاع و حمله سهم زیادی را در پیروزی ایران در اولین بازی ایفا کرد و شاگردان اکبری مقابل امارات همگی در حد ستاره ظاهر شدند.
بعد از پیروزی ایران در 2 ست ابتدایی بازی، پیمان اکبری تصمیم گرفت محمدرضا حسینی پویا، علیرضا نصر اصفهانی، مصطفی باقری و نوید جعفرزاده را به میدان بفرست و این بازیکنان با درخشش خود توانستند ثابت کنند ایران در این مسابقات یک تیم آماده هم بیرون از زمین دارد.
در سایر بازی های گروه A کوبا 3 بر صفر مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید و ایتالیا هم 3 بر یک مصر را شکست داد تا چهره تیم های مدعی از همان روز اول مشخص شود. در گروه B مسابقات هم تیم های برزیل، روسیه و ترکیه توانستند به ترتیب مقابل مکزیک، تونس و آرژانتین به برتری برسند و تمامی آنها 3 امتیاز بازی را از آن خود کردند. با پیروزی ایران در اولین بازی قهرمانی زیر 23 سال جهان شاگردان پیمان اکبری موقتا صدر نشین گروه A شدند. بازیکنان بعد از اتمام بازی به ریکاوری پرداختند تا آماده بازی فردا شوند. ایران فردا، سه شنبه رو در روی کره جنوبی قرار خواهد گرفت.
 

vayne solidor

Registered User
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2012
نوشته‌ها
193
لایک‌ها
384
محل سکونت
تهران
واقعا هضمش برام سخته یعنی چی به ژاپن باختیم اونم 3 هیچ با این نتایج.واقعا تو این مدت اینا چیکار میکردند .چرا این تیم تو مسابقات قهرمانی اسیا شرکت نکرد تا اماده تر باشه مگه با ژاپن فرق داشت که هم تو لیگ جهانی بود هم با ترکیب اصلی تو بازی های قهرمانی اسیا شرکت کرد.احساس میکنم تیم الف دچار یه غرور کاذب شده وگرنه حتی تیم نا اماده ایران هم نباید اینجور به ژاپن ببازه
 

mahdiv

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2008
نوشته‌ها
1,338
لایک‌ها
1,033
محل سکونت
Tehran
البته اینم بگم که ژاپن در بازی دیروز واقعا فراتر از حد انتظار بازی کرد
میانگین قدی بازسکنای ژاپن خنده داره ولی بازی دیروزشون واقعا کامل بود
سرویس های عالی میزدند و معمولا استاد علیزاده دریافتهای اولش داغون بود
مهمتر از اینا دریافتهای زیر تور و انتهای زمینشون فوق العاده و در حد عالی بود،معلوم بود که خیلی کار کردند روی این موارد
حالا من آمار کامل بازی رو ندیدم اما فکر کنم موسوی در کل بازی حتی ۵ امتیاز هم نگرفت،تقریبا تمام سرویساش به شکل مسخره ای به تور میخورد
واضح بود که این بازیکنا خوب تمرین نکردند
یه صحنه خیلی جالب بود که کواچ داد زد شماها همه چیزو میدونید این چه وضعشه! انقدر بلند گفت که ما هم توی خونه صداش رو شنیدیم
این اساتید با این وضع بازم سهمیه المپیک رو از دست خواهند داد،تیم ب خیلی لایق تر از این تیم بازی کردند
 

alirahimi13

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2014
نوشته‌ها
475
لایک‌ها
264
کواچ هم شده مثل کیروش تا دوتا بازی رو خوب بازی میکنه میبره هرکی دلش میخوادو میندازه بیرون خو اخه یکی نیست بگه ظریف با یک دست بازی کنه از این علیزاده بهتره
 

mahdiv

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2008
نوشته‌ها
1,338
لایک‌ها
1,033
محل سکونت
Tehran
کواچ هم شده مثل کیروش تا دوتا بازی رو خوب بازی میکنه میبره هرکی دلش میخوادو میندازه بیرون خو اخه یکی نیست بگه ظریف با یک دست بازی کنه از این علیزاده بهتره
راستش فکر کنم هدف از این بازیها برای کواچ زیاد هم برد و باخت نبوده،گرچه همه برای بردن به زمین میرن
ولی اگر هدف فقط بردن بود با تیم کامل به زمین میرفتیم
دیروز از مهدوی به عنوان پاسور استفاده کرد و معروف به عنوان ذخیره مهدوی بازی میکرد
علیزاده هم به جای مرندی توی زمین بود وگرنه مرندی به مراتب بهتره دریافتهاش
همینطور غفور به جای محمودی توی زمین بود
معنوی نژاد هم با میرزاجانپور و قایمی تعویض میشد مدام،کلا میرزا زیاد بازی نکرد دیروز
باید تا جام جهانی ژاپن صبر کنیم ببینیم چی میشه،چاره دیگه ای هم نداریم البته
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
مشکل فقط و فقط لیبرو نیست که ! اون بازیکن های عقب زمین هم باید بتونن توپ رو درست دریافت بکنن..بهترین لیبرو دنیا رو هم که داشته باشیم قرار نیست تمام توپ ها رو سرویس زن حریف بزنه رو دست لیبرو ما...میرزاجانپور ، عبادی پور ، قائمی و.... هستند اون عقب زمین که دریافت هاشون فوق افتضاح شده تو اکثر بازی ها..مشخصا مشهوده تمرین کافی رو این ضمینه ندارن...اون استاد علیزاده هم معلوم نیست چه بده بستونی با کواچ کرده با اون که همه دارن میگن مفتش گرونه ولی باز هم اصرار به گذاشتن داخل زمین داره.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
دومین پیروزی شاگردان پیمان اکبری

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر یک مقابل کره جنوبی به برتری رسید.
01037134.jpg


به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز سه شنبه، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران به مصاف کره جنوبی رفت و موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم شد. پیمان اکبری ترکیب بازی دوم را با 3 تغییر نسبت به بازی اول روانه زمین کرد به طوریکه مصطفی باقری، جواد حسین آبادی، علیرضا نصر اصفهانی، پوریا فیاضی، محمد فلاح و سجاد دهنوی آغاز کنندگان بازی بودند و رسول شهسواری هم به عنوان لیبرو در زمین حضور پیدا کرد.

این دو تیم در فینال قهرمانی زیر 23 سال آسیا هم رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن دیدار ایران موفق به شکست کره جنوبی در 3 ست متوالی شده بود. این دو تیم بعد از 4 ماه یک بار دیگر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و این بار در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان.

بازی در ابتدا پا یا پای پیش می رفت و دو تیم تا اواسط ست نخست امتیاز به امتیاز پیش می رفتند تا اینکه چند توپگیری خوب کره ای ها و عدم تبدیل شدن توپ های اول به امتیاز اختلافی کم ایجاد کرد تا همین موضوع دلیلی شود که ایران ست نخست را با نتیجه 25 بر 22 واگذار کند.

شکست در ست اول تلنگری جدی برای شاگردان پیمان اکبری بود که در صورت عدم ارائه بهترین بازی مقابل این تیم، کره توانایی پیروزی مقابل ایران را دارد. با صحبت های کادر فنی در وقت استراحت بین دو ست اول و دوم ایران به تیمی دیگر تبدیل شد و با وجود بازی خوب کره ای ها و عملکرد مطلوب آنها در توپگیری و حمله، تیم ملی زیر 23 سال ایران موفق شد 3 ست متوالی پیروز میدان شود و در نهایت بازی دوم خود در رقابت های جهانی را با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 بر 22، 22 بر 25، 17 بر 25 و 22 بر 25 به سود خود کند.

والیبالیست های زیر 23 سال ایران فردا ساعت 14:30 در سومین دیدار دور مقدماتی قهرمانی جهان رو در روی کوبا، یکی از تیم های قدرتمند گروه قرار خواهد گرفت. کوبا تا به اینجای کار در تمام بازی های خود پبروز شده است.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
زیر 23 سال جهان؛

اولین تجربه شکست مقابل کوبا

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در سومین بازی دور مقدماتی خود رو در روی تیم قدرتمند کوبا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرد.
01037402.jpg


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران بعد از کسب 2 پیروزی، در سومین دیدار دور مقدماتی خود رو در روی کوبا تیم بدون شکست رقابت ها تا روز سوم بود.
کوبا یکی از قدرتمندترین تیم های این دوره از رقابت های قهرمانی جهان محسوب می شود و بازیکنانی در ترکیب خود دارد که لیگ جهانی 2015 را تجربه کرده اند و به نوعی این تیم قرار است آینده والیبال کوبا را رقم بزند. دو تیم در ابتدا یک به یک در امتیاز گیزی بالا می رفتند تا اینکه 2 دفاع به موقع از بازیکنان ایران اختلاف را به سود شاگردان پیمان اکبری کرد اما کوبا قدرت خود را در امتیازاتی به رخ ایران می کشید. زیر 23 ساله های کشورمان مانند تیمی حرفه ای رفتار می کردند و در مقاطعی که تیم از نظر امتیازاتی عقب می افتاد، فورا کادر فنی و بازیکنان بازی را به روند عادی باز می گرداندند.
ایران موفق شد در ست نخست امتیازات از دست رفته را یک بار دیگر جبران کند و بازی به قدری نزدیک دنبال می شد که در پایان ست نخست کوبا توانست با امتیازات 33 بر 31 نتیجه را از آن خود کند. ست دوم هم مانند نخستین ست آغاز شد به طوریکه ایران شروع خوبی نداشت، عقب افتاد و بعد جبران کرد تا بازی یک بار دیگر نزدیک پیش رود. مثل ست نخست بازی در امتیازات پایانی برابر شد اما یک بار دیگر کوبا موفق شد با امتیازات 25 بر 23 برنده ست شود.
این بازی نوسانی بازیکنان زیر 23 سال تا پایان ست دوم ادامه داشت که بر آن اساس ایران امتیازاتی را عقب می افتاد و پس از آن در جبران آنها بر می آمد که همین موضوع دلیلی می شد تا در اواخر ست ها تیم با مشکل رو به رو شود اما ست سوم با نمایش عالی بازیکنان ایرانی آغاز شد و در همان ابتدا تیم 4 بر صفر در امتیازات از کوبا پیش افتاد تا رفته رفته در طول ست این اختلاف بیشتر شود. اختلاف بین دو تیم آن قدر شد که پیمان اکبری تصمیم گرفت محمدرضا حسینی پویا و نوید جعفرزاده را جایگزین فیاضی و حسین آبادی کند تا این دو بازیکن کلیدی ایران کمی برای ست چهارم استراحت بیشتری کنند. ایران با همین تمرکز و آرامش در زمین موفق شد ست سوم را با امتیازات 25 بر 15 شکست دهد.
ایران در ست چهارم بازی را خوب آغاز کرد اما کوبا در اواخر بازی در امتیازگیری موفق عمل کرد و در بازی نزدیک با امتیازات 26 بر 24 ست چهارم را به نفع خود کرد.
این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک و امتیازات 33 بر 31، 25 بر 23، 15 بر 25 و 26 بر 24 به سود کوبا به پایان رسید تا ایران اولین شکست خود را در این رقابت ها را تجربه کند. تیم والیبال زیر 23 سال ایران فردا مثل سایر تیم ها مسابقه ای نخواهد داشت و استحراحت خواهد کرد.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
والیبالیست‌ها امروز به مصاف هلند می‌روند

تیم ملی والیبال کشورمان در اردوی تدارکاتی خود در مسکو طی سه دیدار دوستانه مقابل هلند و روسیه به میدان می‌رود.
01031641.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران که خود را برای حضوری شایسته در مسابقات جام‌جهانی ژاپن آماده می‌کند، هم اکنون به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه در شهر مسکو به سر می‌برد.

پیش از این قرار بود ایران ابتدا با روسیه و سپس با هلند مسابقه دهد که بر اساس برنامه جدید، ملی‌پوشان ایران ساعت 18 امروز چهارشنبه در اولین دیدار دوستانه خود در مسکو مقابل تیم ملی هلند قرار می‌گیرند و فردا پنجشنبه و جمعه در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی روسیه خواهند رفت.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر هلند

01032084.jpg


به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، ملی پوشان کشورمان از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز در نخستین مسابقه خود در اردوی آماده سازی روسیه، در سالن والیبال باشگاه دینامو مسکو به مصاف ملی پوشان هلند رفتند.

شاگردان اسلوبوان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا بازیکنان از نظر روحیه به دوران خوب قبلی نزدیک شوند.

سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی پور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو ترکیب آغاز کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.تیم ملی والیبال هلند در رتبه بیست و پنجم رده بندی فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی قرار دارد و ایران در جایگاه دهم.

ملی پوشان والیبال ایران که روز گذشته وارد مسکو شده بودند، فردا و پس فردا نیز در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهند رفت.تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در جام جهانی والیبال که از 17 شهریورماه به میزبانی ژاپن آغاز خواهد شد، آماده می کند.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
ایران3 -روسیه 2؛ پیروزی شاگردان کواچ در مسکو

01032085.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی خود در روسیه به سر می برد و خود را برای حضور شایسته در مسابقات جام جهانی 2015 ژاپن آماده می کند، عصر امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران در در دومین دیدار دوستانه خود در این اردو به مصاف تیم ملی روسیه که خود را برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی آماده می کند، رفت.

در این مسابقه که در سالن باشگاه دینامو مسکو برگزار شد، اسلوبودان کواچ تیم ایران را با ترکیب معروف، موسوی، غلامی، غفور، میرزا جانپور، عبادی پور و مرندی به عنوان لیبرو به زمین فرستاد. در آن سوی دیگر میدان آلکنو سرمربی جدید روس ها؛ یلینخ، گرانکین، ول ویچ،سیوُژیلیُز، موزرسکی، میخایلوف و الکسی به عنوان لیبرو را برای رویارویی با تیم ایران به میدان فرستاد.

در اولین امتیاز این دیدار یلینخ که در خط سرویس بود بعد از زدن سرویس دچار مصدومیت شد و به بیرون زمین رفت و اسپریندوف جایگزین وی شد. در ادامه دو تیم رقابت نزدیک و پایاپایی داشتند. در یافت های خوب مرندی اجازه طراحی حملات متنوع را به سعید معروف داد و عملکرد ملی پوشان از جمله امیر غفور در پست پشت خط زن، همچنین دفاع مطمئن روی تور به همراه سرویس های خوب و منطقی عبادی پور و غلامی در لحظات حساس مسابقه همگی عواملی بود که ایران زودتر از روسیه به امتیاز 20 در این ست برسد. اما در ادامه این شاگردان آلکنو بودند که با زدن چند سرویس خوب و دفاع روی تور عالی فاصله خود را افزایش دادند و در نهایت 25 بر 22 در این ست پیروز شدند.

در ست دوم عملکرد بازیکنان روس در دریافت و حمله در روی تور موجب شد تا امتیاز این ست نیز 25 بر 16 به سود روس های میزبان رقم خورد.

اما در ست سوم همانند ست اول دو تیم رقابت پایاپایی را داشتند و تا امتیاز 20 پیشرفتند که در نهایت چند سرویس خوب از کاپیتان معروف ایران را از روسیه پیش انداخت و در نهایت این ست 25 بر 22 از آن مردان والیبال کشورمان شد.

در ست چهارم که شاگردان بوبان روحیه مضاعف گرفتند، علی رغم تلاش روس ها و تعویض های پی در پی الکنو و درخواست وقت استراحت برای گرفتن بازی، این ایرانی ها بودند که با سرویس خوب فرهاد قائمی و دفاع روی تور موثر و استفاده از لحظات سرنوشت ساز بازی، موفق شدند این ست را نیز 25 بر 19 از ان خود کنند.

در ست پنجم نیز این شاگردان کواچ بودند که با ارائه یک بازی منطقی و کار خوب شهرام محمودی که از ست سوم به میدان آمده بود موفق شدند 25 بر 21 پیروز شوند تا در دومین دیدار دوستانه خود نیز در اردوی روسیه مقابل تیم ملی این کشور با نتیجه سه بر دو پیروز شوند.

لازم به ذکر است پیش از مسابقه با توافق سرمربیان دو تیم قرار شد این مسابقه در پنج ست 25 تایی برگزار شود.

ملی پوشان کشورمان روز گذشته در پنج ست پیاپی موفق شدند تیم ملی هلند را شکست دهند.

تیم ملی کشورمان فردا در اخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی از ساعت 19:30 مجددا به مصاف روسیه خواهد رفت.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
ایتالیا احتمال صعود ایران را کمرنگ کرد


تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در چهارمین دیدار دور مقدماتی خود در مسابقات جهانی رو در روی ایتالیا قرار گرفت و با شکست 3 بر یک مقابل این تیم احتمال صعودش به مرحله بعد کمرنگ شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران و ایتالیا در چهارمین دیدار دور مقدمانی رقابت های جهانی از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر رفتند. نتیجه این دیدار در تعیین سرنوشت صعود کنندگان تیم های برتر گروه A مسابقات تاثیر مستقیم داشت و به نوعی این دیدار فینالی برای حضور در جمع 4 تیم برتر جهان بود.
پیمان اکبری جواد حسین آبادی، فردین قلعه وند، پوریا فیاضی، علیرضا نصراصفهانی، محمد فلاح و سجاد دهنوی را به عنوان شروع کنندگان بازی به میدان فرستاد و رسول شهسواری لیبرو تیم بود. بازی با سوت داور پورتوریکویی آغاز شد و بازیکنان ایرانی در حالی بازی را شروع کردند که با توجه به برگزاری این دیدار در روز تعطیل، هموطنان مان بیش از هر روز دیگری صندلی های سالن را پر کرده بودند و جوی کاملا ایرانی بر ورزشگاه النصر حاکم بود.
بازی از ابتدا نزدیک آغاز شد و تا انتهای ست 2 تیم یک به یک امتیازات را به سود خود می کردند تا اینکه داور پورتوریکویی در اشتباهی عجیب، در امتیاز 23 بر 23 و در حالیکه ایران در موقعیت دریافت اول بود خطای آرایش تیمی کشورمان را گرفت و امتیازی نا عادلانه را به ایتالیا تقدیم کرد تا ست اول را ایران با نتیجه 25 بر 23 واگذار کند.
شاگردان پیمان اکبری برای امیدواری صعود از این گروه به دور نیمه نهایی مسابقات نیاز جدی به پیروزی در این دیدار داشتند و بازیکنان ایران به همین دلیل تمام تمام تمرکز خود را در ست دوم در زمین گذاشتند و عملکرد خوب آنها تاثیر جدی بر عملکرد حریف داشت به طوریکه هر چه قدر ایران حساب شده عمل می کرد، ایتالیایی ها بازی پراشتباهی را از خود ارائه دادند و همین موضوع دلیلی شد تا ایران ست دوم را بانتیجه 25 بر 15 پیروز شود اما دقیقا همین شرایط برای تیم کشورمان در ست سوم به وجود آمد و بازی کم اشتباه ایتالیایی ها ایران را به انجام خطاهای فردی مجبور می کرد به طوریکه ست سوم با امتیازات 25 بر 17 به سود حریف شد.
اتفاق ناگوار بازی برای ایران مصدومیت محمد فلاح، دفاع وسط کشورمان در ست دوم بود که بازی خوبی را از خود ارائه می داد و در روند نتیجه گیری ایران تاثیر بسیاری داشت. با خروج او از میدان تیم ایران کمی ناهماهنگی گریبان گیر **** تیمی کشورمان شد.
ست چهارم، ست سرنوشت ساز بازی با برتری ایتالیایی ها آغاز شد و در همان ابتدا اختلافی 4 امتیازی بین دو تیم ایجاد شد که همین موضوع کار را برای پیروزی سخت کرد. شاگردان پیمان اکبری در مقاطعی از بازی به حداقل اختلاف امتیازی با حریف می رسیدند اما نتوانستند در نهایت با وجود بازی خوب و نزدیک شان حریف را در این ست شکست دهند.
این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 بر 23، 15 بر 25، 25 بر 17، 26 بر 24 به سود ایتالیا به اتمام رسید .

ایران فردا در آخرین دیدار دور مقدماتی خود ساعت 17:30 به مصاف مصر خواهد رفت.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در مسکو موفق به شکست دوباره روسیه شد تا با سه پیروزی برابر هلند و روسیه به کار خود در این اردو پایان دهد.
01032078.jpg


به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی مسکو از ساعت 19:30 امروز جمعه در سالن والیبال باشگاه دینامو مسکو مقابل تیم ملی روسیه صف آرایی کرد.

ملی پوشان کشورمان که در دو بازی دوستانه گذشته خود در این اردو در پنج ست متوالی هلند را شکست داده بودند و شب گذشته برابر روسیه نیز یک پیروزی سه بر دو کسب کرده بودند، در این دیدار دو باره سه بر دو روسیه شکست دادند.

ملی پوشان ایران در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 29 بر 27 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند و در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 18 و 28 بر 26 مغلوب شدند تا در نهایت سه بر دو پیروز این مسابقه باشند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقه که در مقابل حدود هزار تماشاگر روس و حدود 50 تماشاگر ایرانی برگزار شد، سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو را به عنوان ترکیب آغاز کننده به میدان فرستاد.

در آن سوی دیگر میدان نیز تیتاخین، گرانکین، ول ویچ،سیوُژیلیُز، موزرسکی، میخایلوف، الکسی به عنوان ترکیب آغاز کننده و ابتدایی روسیه به زمین مسابقه پا گذاشتند.نکته قابل توجه در این دیدار حضور تیتاخین 40 ساله در ترکیب روس ها در پست دریافت کننده بود. با وجود حضور این بازیکن که گفته می شود تجربه حضور در شش دوره مسابقات المپیک را در کارنامه خود دارد. در ترکیب روسیه، موزرسکی 27 ساله به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت.تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در جام جهانی ژاپن آماده می کند.

مسابقات والیبال جام جهانی از 17 شهریورماه با حضور 12 تیم برتر جهان به میزبانی ژاپن برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف آرژانتین می رود.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
قهرمانی زیر 23 سال جهان؛

تیم والیبال مصر مقابل ایران تسلیم شد

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با نتیجه 3 بر 2 مصر را شکست داد تا بازی هایش در دور مقدماتی را با پیروزی به اتمام برساند.
01037414.jpg


به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر 23 سال ایران امروز شنبه در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود از سری مسابقات قهرمانی جهان رو در روی مصر قرار گرفت تا با تثبیت جایگاه سومی خود در گروه، به مرحله پلی آف برای کسب عنوان پنجم تا هشتم راه پیدا کند.

این دیدار برای دو تیم ایران و مصر از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که برنده این دیدار باید با تیم چهارم گروه B رقابت می کرد.

ملی پوشان ایران در ست های دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 22 و 26 بر 24 مغلوب مصر شدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 12 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند تا با کسب 8 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه به کار خود در دور مقدماتی پایان دهند.

بازی با سوت داورانی از برزیل و امارات متحده عربی آغاز شد و سرمربی تیم زیر 23 سال ایران فردین قلعه وند، جواد حسین آبادی، علیرضا نصراصفهانی، سجاد دهنوی، پوریا فیاضی و محمد رضی پور را به میدان فرستاد و رسول شهسواری هم لیبرو ایران بود.

مصر همیشه به عنوان یکی از قدرت های آفریقا محسوب می شود و در این رقابت ها هم عملکرد مناسبی را از خود نشان داده بود و بازی مقابل ایران برای آنها اهمیت ویژه ای داشت. بازی با تسلط و آرامش بازیکنان ایرانی آغاز شد و کادر فنی به خوبی فشار بازی های گذشته را از روی تیم برداشته بودند و بازیکنان برای این دیدار و تثبیت عنوان سومی آمادگی کامل را داشتند.

بازی در ابتدا نزدیک دنبال شد تا اینکه فردین قلعه قوند به خط سرویس رفت و در آن آرایش تیمی 7 امتیاز بین 2 تیم اختلاف ایجاد شد که در نهایت ایران توانست با امتیاز 25 بر 17 این ست را به سود خود خاتمه دهد.

ست دوم هم با برتری تیم ایران شروع می شد اما فقط برای لحظاتی ملی پوشان زیر 23 سال از روند همیشگی خود دور شدند که همین فرصت برای مصری ها کافی بود تا در این ست با امتیاز 25 بر 22 پیروز شوند.

ست سوم با برتری کامل ایران در تمام امتیازات همراه بود به طوریکه در پایان این ست تیم کشورمان موفق شد با امتیاز 25 بر 12 مقابل حریف پیروز شود اما ست چهارم یک بار دیگر مصری ها توانستند از غفلت چند امتیازی ایران استفاده کنند و نتیجه این ست را 26 بر 24 به سود خودبه پایان برسانند.

ایران به برد در این دیدار نیاز داشت و به همین دلیل برای ست پنجم تمام قوای خود را به کار گرفت و در تمام لحظات این ست تمرکز و آرامش بر تیم حکم فرما بود. این بازی منطقی و حساب شده از سوی شاگردان پیمان اکبری دلیلی شد تا ایران در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود خاتمه دهد.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با قبول شکست برابر آرژانتین باید برای کسب عنوان هفتمی تلاش کند.
01037824.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران امروز برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آرژانتین قرار گرفت.

شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 17 - 25، 23 - 25 و 21 - 25 به حریف خود واگذار کردند و تنها موفق شدند ست دوم را با نتیجه 25 - 16 به سود خود رقم بزنند.

به این ترتیب تیم ایران باید برای کسب عنوان هفتمی فردا به مصاف بازنده دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و برزیل خواهد رفت.
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
تیم ایران با برتری مقابل کره‌‎جنوبی هفتم شد

تیم والیبال زیر 23 سال ایران در آخرین بازی خود در رقابتهای جهانی امارات برابر کره‌جنوبی به برتری رسید و در رده هفتم قرار گرفت.
01036009.jpg


به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال زیر ۲۳ ایران و کره‌جنوبی ظهر امروز دوشنبه برای کسب رده هفتم رقابتهای جهانی امارات برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران با حساب ۳ بر یک حریف آسیایی خود را شکست داد و در رده هفتم این مسابقات قرار گرفت.

تیم کشورمان در این بازی ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ از سد حریف خود گذشت و تنها ست سوم را ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد.
 

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
برنامه کامل 66 دیدار جام جهانی والیبال

** سه شنبه 17 شهریور:

هاماماتسو:

ایران – آرژانتین ساعت 7 و 30 دقیقه

روسیه – ونزوئلا ساعت 10 و 30 دقیقه

لهستان – تونس ساعت 14

هیروشیما:

کانادا – ایتالیا ساعت 7 و 30 دقیقه

آمریکا – استرالیا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – مصر ساعت 14 و 40 دقیقه

** چهارشنبه 18 شهریور:

هاماماتسو:

ونزوئلا – آرژانتین ساعت 7 و 30 دقیقه

تونس – ایران ساعت 10 و 30 دقیقه

لهستان – روسیه ساعت 14

هیروشیما:

استرالیا – ایتالیا ساعت 7 و 30 دقیقه

مصر - کانادا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – آمریکا ساعت 14 و 40 دقیقه

** پنج شنبه 19 شهریور:

هاماماتسو:

ایران – ونزوئلا ساعت 7 و 30 دقیقه

آرژانتین – لهستان ساعت 10 و 30 دقیقه

روسیه – تونس ساعت 14

هیروشیما:

ایتالیا – مصر ساعت 7 و 30 دقیقه

کانادا - آمریکا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – استرالیا ساعت 14 و 40 دقیقه

** جمعه 20 شهریورماه استراحت تیم ها

** شنبه 21 شهریور:

هاماماتسو:

ایران – لهستان ساعت 7 و 30 دقیقه

تونس – ونزوئلا ساعت 10 و 30 دقیقه

آرژانتین – روسیه ساعت 14

هیروشیما:

آمریکا – ایتالیا ساعت 7 و 30 دقیقه

استرالیا – مصر ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – کانادا ساعت 14 و 40 دقیقه

** یکشنبه 22 شهریور:

هاماماتسو:

لهستان – ونزوئلا ساعت 7 و 30 دقیقه

آرژانتین – تونس ساعت 10 و 30 دقیقه

روسیه – ایران ساعت 14

هیروشیما:

مصر – آمریکا ساعت 7 و 30 دقیقه

استرالیا - کانادا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – ایتالیا ساعت 14 و 40 دقیقه

روزهای دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 شهریورماه جابجایی تیم ها به شهر اوساکا و تویاما

** چهارشنبه 25 شهریور:

اوساکا:

آمریکا – ونزوئلا ساعت 7 و 30 دقیقه

ایتالیا – ایران ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – تونس ساعت 14 و 40 دقیقه

تویاما:

مصر – آرژانتین ساعت 7 و 30 دقیقه

کانادا – لهستان ساعت 10 و 30 دقیقه

روسیه – استرالیا ساعت 14 و 30 دقیقه

** پنج شنبه 26 شهریور:

اوساکا:

آمریکا – ایران ساعت 7 و 30 دقیقه

ایتالیا – تونس ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – ونزوئلا ساعت 14 و 40 دقیقه

تویاما:

مصر – لهستان ساعت 7 و 30 دقیقه

روسیه – کانادا ساعت 10 و 30 دقیقه

آرژانتین – استرالیا ساعت 14 و 30 دقیقه

** جمعه 27 شهریور:

اوساکا:

آمریکا – تونس ساعت 7 و 30 دقیقه

ونزوئلا – ایتالیا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – ایران ساعت 14 و 40 دقیقه

تویوما:

روسیه – مصر ساعت 7 و 30 دقیقه

آرژانتین – کانادا ساعت 10 و 30 دقیقه

استرالیا - لهستان ساعت 14 و 30 دقیقه

روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه جابجایی تیم ها به شهر توکیو

** دوشنبه 30 شهریور:

توکیو سالن متروپولیتن:

تونس – مصر ساعت 6 و 30 دقیقه

کانادا – ونزوئلا ساعت 9 و 30 دقیقه

ایران – استرالیا ساعت 12 و 30 دقیقه

توکیو ورزشگاه یویوگی :

روسیه – ایتالیا ساعت 6

ژاپن – آرژانتین ساعت 9 و 35 دقیقه

آمریکا - لهستان ساعت 12 و 30 دقیقه

ساعت رسمی ایران از ساعت 24 دوشنبه 30 شهریورماه یک ساعت عقب کشیده می شود که در ادامه این برنامه لحاظ شده است.

** سه شنبه 31 شهریور:

توکیو سالن متروپلیتن:

ونزوئلا – مصر ساعت 5 و 30 دقیقه

ایران – کانادا ساعت 8 و 30 دقیقه

استرالیا – تونس ساعت 11و 30 دقیقه

توکیو ورزشگاه یویوگی :

آرژانتین – ایتالیا ساعت 5

لهستان – ژاپن ساعت 8 و 35 دقیقه

روسیه – آمریکا ساعت 11 و 30 دقیقه

** چهارشنبه یکم مهر:

توکیو سالن متروپلیتن:

ایران – مصر ساعت 5 و 30 دقیقه

تونس – کانادا ساعت 8 و 30 دقیقه

ونزوئلا – استرالیا ساعت 11 و 30 دقیقه

توکیو ورزشگاه یویوگی :

ایتالیا – لهستان ساعت 5

روسیه – ژاپن ساعت 8 و 35 دقیقه

آرژانتین – آمریکا ساعت 13
 

alirahimi13

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2014
نوشته‌ها
475
لایک‌ها
264
یعنی ولاسکو با ارژانتین چی کار کرد؟ حالا باز رئیس فدارسیون بیا از کواچ دفاع کن
 
بالا