برگزیده های پرشین تولز

۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت اول

zoomtech

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
176
لایک‌ها
78
سن
36

۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ : در حال حاضر در حال پایان اولین فصل ۲۰۱۵ هستیم و پیش بینی های زیادی برای تحولات در طراحی سایت دیده می شود. در حالی که بسیاری از این پیش بینی ها حس های زیادی را مبتنی بر چیزهایی که به تازگی استفاده شده و دیده ایم را به وجود می آورند ، در این مقاله می خواهیم به تحقیق عمیق تری در مورد این تحولات بپردازیم و هفت تا از بهترین تحولات در طراحی گرافیکی سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. این تحولات شامل تعدادی ابزار و منابع می باشند.

در این مقاله تازه ترین تحولات طراحی سایت در سال ۲۰۱۵ را فرا خواهید گرفت
برای هر تحول ما برخی از داده ها و تحقیقات با مثال هایی از وب سایت های واقعی که از آن ها استفاده می کنند به شما ارائه خواهیم کرد . همچنین به شما برخی از ابزار ها ، منابع و خدمات را برای پیاده سازی این تحولات در پروژه هایتان توصیه می کنیم.



افراد شجاع از اسلایدشو های تمام عرض با پس زمینه های واقعی استفاده می کنند که یک تصور از یک برند انسانی را به وجود می آورند.

۱٫ تحولات تصاویر در طراحی گرافیکی سایت : تصاویر پس زمینه بزرگ
تصاویر هنوز نقش عمده ای در ارتباطات دیجیتال ایفا می کنند ، حتی اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، نمونه کار یا وبلاگ باشد. مردم از تصاویر برای تعامل بیشتر با کاربران و نشان دادن پیامی که می خواهند ارسال کنند ، استفاده می کنند. برای مدت زیادی وب سایت ها از تصاویر زیبا و جعلی با مردم فوق العاده خوش حال که لبخند می زدند و لباس شیک پوشیده بودند ، رنج می بردند.
با تشکر از جوامعی مثل Unsplash ، Picjumbo ، Death to the Stock Photo زیرا امروزه طراحان می توانند به زیبایی از آن ها استفاده کنند و و از همه مهم تر برای طراحی سایت هایشان یا پست های وبلاگشان از از تصاویر طبیعی استفاده کنند. ما بسیاری از وب سایت ها را می بینیم که از تصاویر Unsplash استفاده می کنند و به سادگی شگفت انگیز به نظر می رسند.
“کاربران توجه ویژه ای به تصاویری می کنند که شامل اطلاعات مرتبط هستند اما تصویری را که شامل تصاویر غیر مرتبط هستند را نادیده می گیرند.”
امروزه نشان داده شده که مردم عموما تصاویر مصنوعی و زیبا را نادیده می گیرند. با این حال ۲۰۱۵ ، سال تصاویر واقعی می باشد و شما باید از استفاده از تصاویر واقعی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبانتان در راه درست بهره مند شوید.

مثال هایی از تصاویر پس زمینه بزرگ در وب سایت ها



Grain & Mortar یکی دیگر از مثال های تصاویر زیبا در طراحی سایت می باشد.

عکاسی واقعی و طنین انداز حضور مردم ، به جای استفاده از عکس های مصنوعی و قشنگ. Grain & Mortar با استفاده از یک عکس غیر رسمی از تیم خود ، به خوبی با بازدید کنندگان ارتباط سازی کرده اند.



Grovemade زمانی که به سایتش وارد می شوید یک رویکرد زیبا با تمرکز بر روی محصولاتش دارد.

مردم بر اساس احساساتشان خرید می کنند. Grovemade با بهره گیری از عکس هایی با کیفیت بالا از محصولاتش حس قابل اعتماد بودن و خرید محصولات را به وجود می آورد.

سایت های تصاویر رایگان

Unsplash یک فضای عالی برای گرفتن عکس های عالی از موضوعات مختلف شامل مردم ، تکنولوژی ، طبیعت و بسیاری دیگر می باشد. شما می توانید از عکس ها برای اهداف شخصی یا تجاری استفاده کنید.
Raumrot یک مجموعه از عکس های دستچین شده برای کارهای تجاری و شخصی می باشد.
Gratisography شامل عکس هایی مجانی و با کیفیت بالا و با یک چرخش خلاقانه برای پروژه های شخصی و تجاری شما می باشد.
Life of Pix تنوع گسترده ای از عکس های با مناظر طبیعی دارد که برای هر پروژه ای رایگان می باشد.
Death to the Stock Photo یک عضویت انحصاری است که عکس می فرستد و شما می توانید به هر روشی که دوست دارید یکبار در ماه از صندوق دریافتی اتان استفاده کنید.
Picjumbo یک مجموعه ی در حال رشد از عکس های آزاد است.
Jay Mantri عکس هایی با کیفیت استثنایی است که شما می توانید به صورت رایگان برای پروژه های شخصی و تجاری استفاده کنید.
حق بیمه عکس های وب سایت ها :
Stocksy مجموعه ای با سرپرستی محکم از عکس هایی با کیفیت بالا برای هر کس که به دنبال تصاویر مدرن ، مرتبط و معتبر می باشد ، ارائه می دهد.
۵۰۰px Prime عکس های فوق العاده منحصر به فرد ایجاد می کند. بسیاری از عکس ها با اندازه ی ۵۰۰ پیکسل هرگز در رقابت های تجاری استفاده نشده اند.
Refe بر روری تولید عکس های با کیفیت بالا از تعامل مردم با تکنولوژی برای پروژه هایتان تمرکز دارد.
Snapwire عکاسان موبایل را به کسب و کار ها و برند هایی که به تصاویر خلاقانه نیاز دارد وصل می کند. آن ها دارای پایگاه داده ی عظیمی از عکس ها هستند.
Offset یک مجموعه ی منحصر به فرد از تصاویر هنرمندانی که جایزه دریافت کرده اند می باشند.



۲٫ تحول طراحی سایت با پس زمینه ی ویدئو
۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ : وب سایت ها به طور کلی ابزار هایی برای قصه گویی هستند و قصه گویی می تواند موثر تر باشد زمانی که شامل تصاویر و حرکات نیز باشند بنابراین ایده ها واحساسات را می توان راحت تر به بازدید کننده منتقل کرد. همه ی ما کسب و کارهایی را که در سایت هایشان ویدئو اجرا می کنند را دیده ایم. در ۲۰۱۵ حتی این تحول با امکانات بی نظیر گرافیک سه بعدی و فیلم های HD بیشتر رشد خواهد کرد.
“کاربران ، محتوای با فرمت تصویری را ترجیح می دهند چرا که توضیح می دهند که دیدن ویدئو های محتوای آنلاین در نهایت ۵۰ میلیارد بازدید در هر ماه دارد.”
رشد نمایی youtube ثابت کننده این واقعیت است که مدرسه ی قدیمی (تلویزیون) در حال مرگ است و مردم ترجیح می دهند آنچه که می خواهند ببینند را خودشان انتخاب کنند. آمارها نشان می دهد که چگونه تعداد شگفت انگیزی از مردم آمریکا در حال رها کردن تلویزیون هستند.
” youtube در ایالات متحده بیشترین تعداد بزرگسالان (۱۸ الی ۳۴ سال) را در برابر سایر شبکه ها بدست آورد. کاربران در هر دقیقه ۱۰۰ ساعت ویدئو در youtube آپلود می کنند.
حرکت نزولی این روند اما سرعت لود سایت را بسیار بالا می برد. بسیاری از وب سایت ها این مشکل را این مشکل را با طراحی زیبای صفحات لود حل کرده اند. اما این حقیقت که مردم هنوز باید برای بارگذاری کامل صبر کنند را تغییر نداده است.
مثال هایی از پس زمینه ی ویدئو در وب سایت ها



Bloom of Ruins یک مثال خوب از یک ویدئوی زیرک برای استفاده در پس زمینه ی وب سایت است.
یک تجربه ی به یاد ماندنی با استفاده از نور مرموز و مبهم تصاویر در ویدئوی پس زمینه به وجود می آورد و سرعت لود به طور حیرت انگیزی زیاد می کند.



رسانه ی بلومبرگ یک شرکت رسانه ای است که تمرکز زیادی به روی اطلاعات و اخبار جدید دارد. با استفاده از ویدئویی که توسط موس شما فعال می شود ، احساس می کنید یک شرکت قابل اعتماد و فناوری بزرگ می باشد.
 

zoomtech

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
176
لایک‌ها
78
سن
36

در مقاله ۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت اول به دو مورد از تغییر و تحول در طراحی گرافیکی سایت در سال های آینده به خصوص در ۲۰۱۵ اشاره کردیم حال به بررسی دو مورد دیگر از این تغییر و تحول را در دنیای طراحی سایت بررسی می کنیم و در قسمت سوم این مقاله به بررسی ۳ مورد باقی مانده می پردازیم:

۳٫ تحول نام تجاری شخصی (برند شخصی) در طراحی گرافیکی سایت
نام تجاری شخصی شامل هر آنچه شما بر آن تمرکز دارید یا ندارید می باشد. هویت شما و تصویر شما (آنچه دیگران از شما تصور دارند.) بسیار متفاوت است. تمرکز اصلی نام تجاری شخصی به هماهنگ کردن چشم انداز ها و ماموریت ها می باشد ، بنابراین شما درک خواهید کرد که مردم حدس های زیادی می زنند و در مورد شما نظرات متفاوتی دارند.
“برند شما آن چیزی می باشد که مردم زمانی که شما نیستید می گوید” جف بیزوس بنیان گذار آمازون
نمونه هایی از نام تجاری شخصی در وب سایت ها
گروه An1ken
بنیان گذار An1ken Group ، Jacques van Heerden مطمئن است مردم او ، ارزش شرکتش و کاری را که شرکتش انجام می دهد را می شناسند. بدون هیچ پنهان کاری وب سایتش را ببینید و بگویید آیا برایتان قابل اطمینان هست یا خیر؟



Daily Positive بسیار با شخصیت Dale Partridge در ارتباط است.
وجود یک شخص در پشت نام تجاری یا سازمان باعث می شود مردم به آن اعتماد کنند و به آن ها کمک می کند راحت تر تصمیم گیری کنند. عکس های شخصی همراه با تعداد زیادی از پیروان یک نوع اثبات اجتماعی برای مردم می باشد که می تواند شما را برای آن ها تضمین کند.



توبیاس ون اشنایدر یک عکس بسیار به یاد ماندنی همراه با حروف درشت و حقلیق سر راست است.

حروف بلد ، ساده و موثر. توبیاس از مقدار زیادی فضای خالی برای جلب توجهات به نام تجاری شخصی خود استفاده کرد.

تم های ورد پرس بر روی نام تجاری شخصی تمرکز دارد.

هنگام طراحی یک وب سایت با نام تجری شخصی تمرکز وب سایت را بر چشم انداز ها و ماموریت های آن بگذارید. از برخی عکس های شخصی استفاده کنید ، بعضی موارد قابل اعتماد مانند لیست های خبری ، مصاحبات ، محتوای منتشر شده و دستاوردهایتان را اضافه کنید.



Rosemary یک تم وبلاگ لایت و روشن است ، برای به نمایش گذاشتن مطالب در یک سبک بدون انتها و بدون زحمت طراحی شده است.
Rosemary یک تم بلاگ خوب برای کسانی است که تمایل به داشتن پیروان شخصی هستند ، می باشد. یک طرح تمیز بر متمرکز بر روی محتوی است که طراحی شده برای معرفی شما با استفاده از عکس پروفایلتان ، تعاریف و همه ی شبکه های اجتماعیی که شما در آن ها عضو هستید.



Readme یک تم ورد پرس ریسپانیو است که بروی خوانایی سایت تمرکز دارد وبرای موبایل بهینه سازی شده است.
یک تم وبلاگ مرسوم و مطابق با مد روز با تمرکز زیاد بر روی نویسنده ، این تم مکان عکس هایتان را نیز تعیین کرده است.



Vanity یک قالب نو برای کارت ویزیت است. ساخته شده با ایده ای خلاقانه.
مردم به یکدیگر علاقه مند هستند. آن ها از هم خرید می کنند نه از شرکت ها. این تم برای کمک به ارتباط مردم با یکدیگر طراحی شده است. پس می تواند نام تجاریتان را بهتر کند.



ترکیبی از تصاویر زیبا با تایپوگرافی زیبا برای ساخت یک تجربه موبایل خوانی دلپذیر.

۴٫ تحولات طراحی گرافیکی سایت – نسخه موبایلی وب سایت ها (Mobile First)
الگوهای مورد استفاده در وب سایت ها در حال تغییر هستند. اگر می خواهید در بازار امروز موفق باشید ، آمارها را نباید نادیده بگیرید. از هر سه نفر از بازدید کنندگان وب سایت ها یک نفر آن ها از موبایل استفاده می کند و وب سایت هایی که نسخه های بهینه سازی تلفن همراه را ارائه نمی کنند ، باعث یک تجربه ی ناخوشایند می شوند زیرا کاربر وب سایت را ترک می کند و در نهایت اگر به خوبی در دستگاه تلفن همراه ارائه نشود موجب ضرر مالی می شود.

” در سال ۲۰۱۴تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند از تعداد کسانی از کامپیوتر های رومیزی استفاده می کنند پیشی گرفت. “

اتخاذ یک رهکار برای طراحی یا طراحی دوباره ی وب سایتتان موجب حصول اطمینان از به حداکثر رسیدن توان سایت و بیشتر شدن مخاطبانتان می شود. این به این معناست که شما باید روی محتوا و عملکردتان مترکز باشید و از ویژگی های پیشرفته ای چون خاصیت mobility ، GPS ، IKE صفحات نمایش لمسی و… که کامپیوتر های رومیزی قادر به ارائه آن ها نیستند استفاده کنید. در سال ۲۰۱۵ ما شاهد رشد مداوم توسعه طراحی سایت های موبایلی و نوآوری هایی دیدنی مبتنی بر تغییرات بازار خواهیم بود.
کمی بیشتر در مورد Mobile First یک راه حل تطبیقی و آینده پسند برای طراحی وب سایت مطالعه کنید.
نمونه هایی از وب سایت هایی که با نسخه ی موبایلی ساخته شده اند.



The Verge یک وب سایت خبری بصری وفوق العاده سنگین با بسیاری از تصاویر و رنگ ها است. اما آن ها یک کار خوب در جهت بهینه سازی برای دستگاه های موبایلی با یک طراحی تمیز و دارای ارتبغطی نزدیک با نسخه کامپیوتری آن انجام داده اند.



Newsweed یک مثال عالی از سایت های با محتوای سنگین است که در تلفن های همراه به نظر سازمان یافته و سبک می آید.

تم های ورد پرسی ریسپانسیو و موبایل پسند

ورژن ریسپانسیو یا موبایل پسند وب سایت ها می تواند به راحتی ترافیک سایتتان را دو برابر کند زیرا مردم این قدرت را پیدا خواهند کرد که در هر زمان و مکان به سایتتان دسترسی داشته باشند. تم زیر یک تم ریسپانسیو و کاملا مناسب برای پروژه های مختلف می باشد.



BeTheme یک قالب ریسپانسیو با تصویر و طراحی خوب می باشد.

در سال ۲۰۱۵ فقط ریسپانسیو بودن برای خوب شدن کافی نیست. Be Theme یک تم وردپرسی بسیار پیشرفته و قابل تنظیم با امکاناتی نامحدود می باشد.



Salient یک گرافیک و ظاهر عالی در هر اندازه صفحه نمایشی ارائه می کند.

هنگامی که در حال طراحی گرافیکی سایت با محتوای سنگین هستید ، دائما باید حواستان باشد که در دستگاه های موبایلی چگونه نمایش داده می شود. Salient تم زیسپانسیو و محبوب وردپرس است که با امکاناتی نامحدود این امکان را به شما می دهد که در هر نوع دستگاهی سایتتان به نمایش دربیاید.



Blocks هم در موبایل و هم در کامپیوتر خوب به نظر می آید.

۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت دوم : بیشتر اپلیکیشن های وب سایت ها نیاز به صفحات چندگانه برای فروش ایده هایشان ندارند. قالب Blocks برای اپلیکیشن وب سایت آی فون یک قالب وب سایت HTML و ریسپانسیو یک صفحه ای می باشد که به نظر بزرگ و فوق العاده آسان برای بروز رسانی و استفاده می آید. سه مورد از تغییرات و تحول در طراحی گرافیکی سایت را در مقاله بعدی برایتان شرح خواهم داد.
 

zoomtech

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
176
لایک‌ها
78
سن
36

در سری مقالات طراحی سایت سعی میکنیم جذابترین مقالات انگلیسی را به شما کاربران عزیز انجمن ارائه کنیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت اول و ۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت دوم چهار مورد از تغییرات اساسی را در طراحی گرافیکی سایت بررسی کردیم در این مقاله که قسمت پایانی نیز می باشد بقیه موارد باقی مانده که ۳ مورد می باشد را برایتان شرح می دهم امید وارم از این مقالات بهره کافی را ببرید.
۵) طراحی ماژولار (بر اساس شبکه) – تحولات طراحی گرافیکی سایت
طراحی گرافیکی سایت بر اساس ماژولار یا شبکه ای که به عنوان روش طراحی کارت یا کاشی شناخته می شود به تازگی در صحنه ی طراحی سایت وارد نشده است اما استفاده از آن از زمانی بیشتر شد وقتی که قابل استفاده ی مجدد و بسیار ریسپانسیو در همه ی صفحه های نمایش شد و به شکل یک طرح بندی خوب و انعطاف پذیر برای هر اندازه صفحه نمایش ، به نظر رسید.

” طراحی ماژولار و یا “ماژولار بودن در طراحی سایت” یک روش طراحی سایت ریسپانسیو است که یک سیستم را به قطعه های کوچک تر به نام ماژول تقسیم می کند که هر کدام از آن ها می توانند به طور مستقل ایجاد شوند و سپس در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. یک سیستم ماژولار می تواند با تقسیم شدن به توابع کاربردی در قالب ماژول های جدا از هم با قابلیت استفاده ی مجدد و مقیاس پذیر بودن مشخص شود. استفاده دقیق از رابط ماژول ها با استفاده از استاندارد ها به خوبی تعریف شده است.

یکی از نمونه های معروف طراحی ماژولار سبک مترو ماکروسافت می باشد هر چند که خیلی موفق به نظر نمی رسد. با این حال بسیاری از اپلیکیشن های تحت وب موفق مانند Pinterest ، اینستاگرام ، Designspiration در حال استفاده از طراحی مبتنی بر شبکه هستند.

مثال هایی از وب سایت هایی که از تحول طراحی وب سایت ماژولار استفاده می کنند.



یک مثال خوب و واضح از چگونگی استفاده از کاشی ها در طراحی گرافیکی سایت
Anthony John Group
تیم Anthony John یک شبکه ی مبتنی بر عکس با فضاهای سفید برای متعادل نگه داشتن را دارد.



استودیو Well Made ترکیبی از رنگ های مداد رنگی است با کارت هایی که برای محتوای قطعات در شبکه گذاشته شده است.
Well Made Studio
استودیو Well Made یک ترکیب هماهنگ از رنگ های مداد رنگی با حروف مناسب و فواصل متعادل است.
تم های مبتنی بر شبکه های ورد پرسی
شبکه ها برای نمایش گالری ها بهترین هستند اما همچنین می توانند با نوشته ها و محتوای چند رسانه ای بهتر نیز کار کنند. تم زیر به صورت منحصر به فرد و خلاقانه مبتنی بر شبکه طراحی شده است.



تم مجله ای Vienu به زیبایی به روش ماژولار طراحی شده است.
پیدا کردن یک تم مجله ای جذاب کار دشواری می باشد اما Vienu که دارای تعادل بین کاشی ها و لیست بلوک هایش است می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.



Trim یک وبلاگ ویژه و مرتب با استفاده از شبکه های ساخت یافته می باشد.
Trim یک تم زیبا می باشد که با بهره گیری از طرح شبکه ای ظاهری بسیار هنری و جذاب دارد. این که پست هایتان دارای عکس هست یا فقط متن باشد به شما بستگی دارد. هر چیزی که شما روی این تم منتشر مکنید عال بنظر خواهد رسید.



Mindig یک تم ورد پرسی یک یا چند منظوره برای تجارت الکترونیک می باشد که از روش طراحی ماژولار بهره می برد.
هنگامی یک فروشگاه تجارت الکترونیک به وجود می آورید ، باید به راه هایی برای هرچه بهتر به نظر رسیدن محصولاتتان برای مشتریان باشید. Mindig یک شرح شبکه ای زیبا با استفاده حرفه ای از فضاهای خالی و سفید و تایپوگرافی قدرتمند می باشد.



مک بوک اپل با یک صفحه فوق العاده طولانی به نمایندگی از محصول اصلی طراحی شده است ، تاکید بیشتر این صفحه بر عکس های زیبا از محصول است به نحوی که در پایان صفحه کاربر را متقاعد به خرید می کند.

یک صفحه (تک صفحه ای) تحولات طراحی گرافیکی سایت
تحقیقات ربکا گوردون به راحتی نشان می دهد کاربران اسکرل کردن را بیشتر دوست دارند.

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ۹۰ درصد از بازدید کنندگان تا جایی اسکرل می کنند که به انتهای صفحه برسند.
اسکرل کردن برای کاربران راحت تر از کلیک کردن است زیرا با کلیلک کردن دائما الگو های مرورگر عوض می شود. همانطور که در قبل گفته شد امروزه با توجه به رشد میزان استفاده از دستگاه های تلفن همراه طراحی سایت ها تحت تاثیر قرار گرفته است. با صفحه نمایش های کوچک و اسکرل های لمسی فوق العاده طبیعی مردم ترجیح می دهند به جای کلیک کردن روی یک لینک وانتظار کشیدن برای باز شدن محتوای صفحه ی جدید ، اسکرل کنند.
استفاده از سایت های تک صفحه ای چند سالی است که اوج گرفته اما در حال حاضر استفاده از آن بیشتر شده زیرا مردم از آن لذت بیشتری میبرند.

مثال هایی از سایت های تک صفحه ای


Spotify`s Year in Music یک جدول زمانی از موسیقی های مورد علاقه اتان برایتان به وجود می آورد.
Spotify’s Year in Music 2014
یک طرح بندی یک صفحه ای در میان بررسی سالانه مانند Spotify`s Year in Music. مقدار زیادی از داده ها و آمارها برای مصرف با روشی تعاملی هضم شده اند.


بهترین مثال از بحث گذشته تحولات نام تجاری (برند) شخصی با فلسفه طراحی سایت یک صفحه ای ترکیب شده است.
Brandon Gore

طراحی سایت های تک صفحه ای از زمانی که کشش میان افراد برای ایجاد پرتفوی شخصی به وجود آمد ، شروع شد. براندون گور یکی از آن ها بود. او برای برقراری ارتباط بهتر با بیننده ها یک عکس پرتره و برخی از اطلاعات اساسی در مورد خود و کارش و همچنین شماره های تماسش را در سایت گذاشت.
تم های تک صفحه ای ورد پرسی
همانطور که می دانید مردم برایشان اسکرل مهم نیست اما لود شدن مقدار زیادی محتوا در یک صفحه ممکن است طولانی تر از تقسیم محتوا به صفحات مختلف باشد. با این حال شما بیشتر در مقابل کاربرانتان هستید تا محتوایتان.


Supernova یک طرح است که به خوبی طراحی شده که بتواند به عنوان یک وب سایت تک صفحه ای استفاده شود.
Supernova یک تم چند منظوره با نوآوری های بسیاری می باشد و برای ویژگی هایی مثل شفاف بودن عناصر و منوها ، پس زمینه ی متحرک و… طراحی شده است.


Appster یک تم ورد پرسی تک صفحه ای زیبا و کامل برای ترویج نرم افزار های شما

با توجه به رشد روز افزون بازار اپلیکیشن های تلفن همراه ، وب سایت های یک صفحه ای کار و نتایج مثبتی از قبیل گرفتن دنبال کننده ی بیشتر و دانلود بیشتر را اثبات کرده اند. Appster یک طرح بندی براق برای وب سایت های شما با تمرکز بر روی برنامه های شما می باشد.



Obsession یک تم یک یا چند صفحه ای وردپرس با انعطاف پذیری و قابلیت تنظیمات زیاد
این تم تمام خصوصیات محبوبی را که یک وب سایت باید داشته باشد را دارد. یک اسلایدر تمام عرض و یک محیط قابل تنظیم برای محتوا ارائه می شد. این تم هر چیز که شما ممکن است در وب سایت خود نیاز داشته باشید را دارد.


تمرکز قوی بر نقش کلیدی رنگ نام تجاری (برند)

طراحی مواد / فلت – تحولات طراحی وب سایت
طراحی فلت به سرعت توسط طراحان و شرکت های فن آوری یزرگ مانن اپل به تصویب رسیئد
برخی از مزایای استفاده از پارادایم جدید این است که طراحی فلت ، طراحان را مجبور به تمرکز بیشتر بر روی محتوی ، انتخاب رنگ مناسب برای کمک به کاربران از طریق طرح های متحرک و استفاده از فضا های سفید کرده است.
“۶۸% طراحان وب فکر می کنند که طراحی وب فلت تا پنج سال دیگر وجود خواهد داشت.
مجبوبیت فلسفه طراحی گوگل در آغوش بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان سایت ها می باشد که منجر به تولید محصولات دیجیتال و سازمان یافته تری شده است. تحقیقات انجام شده توسط Usabilla نشان می دهند که طراحان وب در حمایت از جنبش طراحی فلت هستند.

مثال هایی از طراحی سایت فلت – تحولات طراحی سایت


فرمت یک ترکیب دوست داشتنی از تصاویر خیره کننده همراه با گرافیک براق و فلت
Format
تابع اصلی طراحی فلت تاکید بر محتوا می باشد ، در حالی که طراحی به عنوان یک ابزار ارتباطی خدمت می کنند. فرمت دارای طراحی فلت به وسیله ی ترکیب نوع ورنگ فلت و تصاویر خیره کننده می باشد.


طراحی فلت در عمل – طرح بندی تمیز با رنگ های غیر معمول و لود از صفحه های سفید می باشد.
Neo
نئو دارای یک طراحی سایت متعادل با ده ها تن از فضای منفی که باعث خواندنی تر شدن می شوند ، می باشد. همچنین ممنونیم بابت انتخاب عالی فونت ها. طراحی فلت همجنین با حداقل رویکرد به خوبی کار خود را انجام داده است. برای مثال نئو اطلاعات ضروری را بدون هیچ حذف و اضافه ای ارائه می دهد.
تم ها و قالب های ورد پرس با تحولات طراحی فلت
این روزها طراحی فلت تحولات زیادی را به وجود آورده است. تم زیر شما در قطار تحولات خواهد گذاشت.


Rock Group یک تم فلت و به شدت قابل تنظیم وردپرسی
متخصص بازاریابی نیل پاتل می گوید : infographic (مباحث مربوط به گرافیک ارائه اطلاعات) بیش از ۳۵٫۷ درصد بک لینک ها را تولید می کند. این تم اساسا یک اینفوگرافیک تعاملی و بزرگ است که استفاده از آن می تواند موجب شگفتی در رقابت های شما با سایر رقیبانتان باشد.



طراحی زیبا و قالب داشبورد مدیریت عالی

قالب داشبورد SlickLab دارای یک ساختار واضح و تمیز می باشد که طوری طراحی شده که تمام پلت فرم ها بتوانند آن را بخوانند. در این قالب فضاهای سفید ، کنتراست و تایپوگرافی به خوبی با هم کار می کنند.



MIES یک تم فلت وردپرسی با ساختاری عالی برای طراحان
انسان ها موجوداتی بصری هستند ، بیشتر داستان سرایی های شما به صورت آنلاین است ، پس استفاده از چیز های تصویری احتمال موفقیتتان را بالا می برد. تم MIES یک پاسخ واضح برای این موضوع می باشد.



Flat UI Pro عناصری را برای نمونه سازی سریع در سبک فلت از پیش طراحی کرده است.
UI Kit مبتنی بر Bootstrap است و با لود عناصری از پیش طراحی شده از دکمه ها با شکل های مختلف زمانی زیادی را برای شما صرفه جویی می کند. زمانی که نمونه سازی یا طراحی سایتتان را بر اساس تحولات است به شدت به این موارد نیاز دارید.
خلاصه و نتیجه گیری تحولات طراحی سایت در ۲۰۱۵
اگر شما در زمینه ی طراحی سایت فعالیت می کنید حتما این تحولات را احساس کرده اید. هیچ تغیی قابل توجهی در ۲۰۱۵ رخ نداده است اما برخی تحولات که در ۲۰۱۴ به وجود آمدند در حال رشد و تاثیر گذاری بیشتر به روی کاربران می باشد. با این وجود تکامل طراحی سایت بسیار سریع است. و از همه مهم تر متناسب با رفتار مردم و پیشرفت تکنولوژی است.
من در این مقاله برخی از تحولاتی را که بیشتر از همه در کانون توجه بودند به همراه منابعشان را ارائه کردم ، که می تواند موجب شود که زودتر وارد بازی بشوید.
فکر می کنید تغییر بزرگ بعدی در طراحی سایت چه چیزی باشد؟
 
بالا