برگزیده های پرشین تولز

بهترین محل برای قرار گرفتن دوربین مدار بسته کجاست؟

sam44

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2015
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
2
سن
40
دوربین های ایمنی محل کار خود را بایستی در کجا قرار بدهم؟ این سوال ممکن است ساده به نظر برسد. به طور خاص می خواهید چه چیزی را در دید خود داشته باشید؟ ممکن است عواملی وجود داشته باشند که شما آنها را در مسیر تصمیم گیری برای محل استقرار دوربین امنیتی محل کار خود در نظر نگرفته باشید. ما لیستی تهیه کردیم که ممکن است بررسی آن در پشتیبانی قسمت به قسمت کاربردی برنامه شما مفید باشد.
پارکینگ های خارج ساختمانی: به طور حتم یکی از شایع ترین محل های نصب دوربین مدار بسته و یکی از سخت ترین محل های مورد حفاظت، پارکینگ ها هستند. معمولا پارکینگ ها فضاهای بزرگ مورد استفاده جهت ورود و خروج هستند. بعلاوه شما همواره با بسیاری از متغیرها و موارد ناشناخته سر و کار خواهید داشت. این بدان معناست که باید همیشه آمادگی مواجهه با حادثه ای که در این فضای بزرگ اتفاق می افتد را داشته باشید.

حیاط ها: حیاط ها معمولا جاهایی هستند که شرکت ها دارایی های گران قیمت خود را آنها نگهداری می کنند. ماشین آلات و ابزار آلات و دیگر وسایل بزرگ در این محیط ها نگه داری می شوند. این موضوع ممکن است در امر ایمنی بسیار پیچیده به نظر برسد. در بهترین حالت ممکن دوربین ها برای دیدبانی نقاطی خاص معین و جای گذاری می شوند. دوربین های مگاپیکسلی و دوربین های محرک خودکار می توانند بهترین گزینه ها باشند. و البته ترکیبی از این دو نوع می توانند بهتر هم باشد.
فضای خارجی ساختمان: پوشش ورودی ها و خروجی ساختمان می توانند چالش برانگیز باشد. و در حد امکان بهتر است دوربین های این محیط با دوربین های حیاط و پارکینگ یکی نباشد و از دوربین های جداگانه ای برای این کار استفاده کرد. هر چه میزان دید دوربین مداربسته وسیع تر در نظر گرفته شود، اجسام در تصویر کوچک تر به نظر خواهند رسید. از این رو می بایستی برای دیدن جزییات بیشتر از تعداد دوربین های بیشتری استفاده کنید.

امنیت و مدیریت فضای خارجی ساختمان: با بکارگیری دوربین مدار بسته و سیستم ضبط مناسب می توان با صرفه اقتصادی، از نقاط و مکان های حساس و غیر قابل دسترسی برای عموم محافظت کرد. بسیاری از سیستم های ضبطی قادر به ارسال پیامک ، ایمیل و هشدار هستند تا در صورت بروز حرکتی در پهنه دید دوربین، صاحب سیستم از آن مطلع شود. به علاوه دوربین های پن تیلت قابلیت تغییر مسیر دید و زوم کردن را دارند.

نام نویسی اتومبیل های خارج ساختمان: اطلاعات اتومبیل ها را می توان به راحتی ذخیره کرد. این فرآیند بیشتر در گروی دوربین است تا تایپ اطلاعات. درج اطلاعات اتومبیل ها می تواند برای ارجاع به مسئولان کارآمد و موثر باشد.

ایمنی داخل ساختمان: هنگامی که در مورد ایمنی داخلی صحبت می کنیم بایستی عوامل متعددی را در نظر بگیریم. اولا ممکن است هر محلی را برای نصب دوربین مدار بسته ضروری بدانید. ثانیا حتما می خواهید تمام ورودی ها مجهز به دوربین مدار بسته باشد. در مورد خانه تان با انجام این کار می توانید از ورود مزاحمانی که از وجود دوربین اطلاعی ندارند با خبر شوید.
کنترل دارایی های داخل ساختمان: بطور حتم یکی از دلایل استفاده از دوربین ها در داخل ساختمان حفاظت از وسایل قیمتی داخل ساختمان می باشد. با جای گذاری دوربین در محل های پر رفت و آمد می توان از ورود و خروج افراد به داخل ساختمان مطلع باشید. برای حفاظت از وسایل گران قیمت داخل ساختمان همواره استفاده از دوربین های اضافی در محل نگهداری این وسایل توصیه می شود. نظر دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن باید دوربین هایی بر سر خروجی ها مستقر شود تا از خروج افراد اطلاعاتی ضبط کند.

جلوگیری از اتلاف زمان در فضای داخلی: کنترل گذر زمان در امر فیلم برداری بیشتر از آنچه فکرش را بکنید مهم است. بسیار اتفاق می افتد که همکاران بجای یکدیگر و بجای دوستانشان در محل کار ساعت بزنند و برای استراحت به بیرون بروند و بعدا به اتاق کار خود برگردند.

کنترل فضای داخلی: دوربین های پوشش فضا های وسیع نیز امروزه محبوب شده اند. به کمک این دوربین ها مدیران و صاحبان کار می توانند بر روی فعالیت های کارمندان و کارگران خود نظارت داشته باشند. این دوربین ها می توانند در جهت سیاست های حفاظتی و نظارتی مدیران برای کنترل کارمندان و اربابان رجوع مورد استفاده قرار بگیرند.
کنترل دارایی های پولی داخل ساختمان: در هر شغلی دارایی های ارزشمندی وجود دارد که باید مورد محافظت قرار بگیرد. هر چیز ارزشمندی از ماشین آلات و کامپیوتر گرفته تا گاوصندوق ها و اسناد و حتی خود کارمندانی که در محیط مشغول بکار هستند که پتانسیل دزدیده شدن یا خراب شدن را دارند. مراقبت از این اموال وظیفه این دوربین ها می باشد.

ضبط اطلاعات اشخاصی که به ساختمان وارد می شوند: اگرچه این مورد را در انتهای گزارش آورده ایم، باید بگوییم مهمترین مورد همین است. ثبت اطلاعات افرادی که به ساختمان ورود و یا از آن خروج میکنند ممکن است در بسیاری موارد حیاتی باشد. استقرار دوربین مداربسته بر سر ورودی ها که فقط فضای ورودی و خروجی را پوشش دهد بسیار مهم است. این دوربین باید اطلاعات و تصاویری از چهره این افراد را در اختیار ما قرار دهد.
 
بالا