برگزیده های پرشین تولز

تنظیم موتوری or برقکار خودرو(باطری سازی)

gheysar.

همکار بخش خودرو و رانندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,968
لایک‌ها
4,473
محل سکونت
Ambushed area
سلام بر دوستان.
بنده یک دوره مکانیک خودرو درجه 2 در فنی حرفه ای گذروندم.شغل خوبی هست و کم بیش هم علاقه دارم.
ولی کمی مشکلات در کمر و گردنم دارم که خوب این شغل سنگینه برام.(نقاط منفی دیگه:روغن و دردسر زیاد و اظهار نظر های مشتری ها چون فکر میکنن سردرمیارن:rolleyes:....)
نظرم به برق خودرو یا تنظیم موتوری جلب شد.ولی بین این دو مورد مردد هستم.
حالا من یه چیزایی مینویسم شما هم اگر چیزی به ذهنتون رسید راهنمایی کنید.
تنظیم موتور:
شغل ترتمیزی هست و نیاز به تجهیزات داره ولی بدیش اینه که تخصص چندان زیادی فکر میکنم لازم نداره پس بنابر این هرکسی رسید هل میذاره میاد تو این شغل.:general607:
برق خودرو:شغل خشک و از نظر ذهنی داغون میکنه ولی هرکی رسید دیگه نمیتونه هل بزاره بیاد تو:general606:

نظراتتونو بنویسید.
ممنون.
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
4,966
لایک‌ها
31,829
محل سکونت
Sin City
به تعمیر و گازگیری کولر اتومبیل هم فکر بکن البته میتونی برق خودرو با تعمیرات کولر ادغام کنی و از دو طرف پول در بیاری
 

morteza5921

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,595
لایک‌ها
104
محل سکونت
بلندترین برج آجری جهان
دوست عزیز اینطور شما فکر میکنی نیست همیشه تعمیرکاری موفقه که کارشو خوب بلد باشه مطمئن باش هرکی همینطوری وارد شه نمیتونه موفق شه درضمن تنظیم موتور انژکتوری کار همچین اسونی نیست با این ماشین های ایرانی فکر نکن هرکی یه دیاگ بخره میتونه تنظیم موتور کنه دیاگ بعضی وقتا میتونه باعث سردرگمی و اشتباهتم بشه باید به کارت مسلط باشی تا تعمیرکار خوبی بشی. درضمن بنظر بنده این دوتا کارو باهم شروع کن هرکدوم بهتر بود بازارش اونو ادامه بده
 

danial13

Registered User
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2013
نوشته‌ها
284
لایک‌ها
92
محل سکونت
mashhad
برق خودرو فوق العاده سخته.اگه میخواین سیمکش پژو و پراید بشی که بحثش فرق میکنه.اما اگه میخواین توی کار پیشرفت کنید نیاز به زبان انگلیسی قوی و نقشه خوانی دارید همچنین فکر کردن زیاد.
تنظیم موتور هم بهمین صورته.نیاز به فکر کردن داره.شناختن خوب قطعات و سنسورها و عملکردشون.اینجا باز عکس سیمکشی هستش ماشینای ایرانی از خارجی ها سخت تره.
در کل هردوش خوبه ولی نظر من اینه که انژکتور و سیمکشی داخل کاپوت رو کار کنید
 

gheysar.

همکار بخش خودرو و رانندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,968
لایک‌ها
4,473
محل سکونت
Ambushed area
برق خودرو فوق العاده سخته.اگه میخواین سیمکش پژو و پراید بشی که بحثش فرق میکنه.اما اگه میخواین توی کار پیشرفت کنید نیاز به زبان انگلیسی قوی و نقشه خوانی دارید همچنین فکر کردن زیاد.
تنظیم موتور هم بهمین صورته.نیاز به فکر کردن داره.شناختن خوب قطعات و سنسورها و عملکردشون.اینجا باز عکس سیمکشی هستش ماشینای ایرانی از خارجی ها سخت تره.
در کل هردوش خوبه ولی نظر من اینه که انژکتور و سیمکشی داخل کاپوت رو کار کنید

اصن درخت سیم کشیو نگاه میکنم حالم بهم میخوره:D
حالا مارو نترسون(برق خوردو سخته:general607:)
 

paeeizan

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2013
نوشته‌ها
941
لایک‌ها
4,002
درآمد موتور خیلی بیشتر و فنی تر

ولی برق ماشین هم خوبه درامد کمتر با زحمت کمتر
 

gheysar.

همکار بخش خودرو و رانندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,968
لایک‌ها
4,473
محل سکونت
Ambushed area

taralius

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2013
نوشته‌ها
890
لایک‌ها
2,393
محل سکونت
tehran
برق خودرو خیلی تخصصیه.
درآمدش هم عالی.
تو همین تهران خراب شده من بیشتر از 20 نفر تازه اونم بزور نمیشناسم .
هر کدوم هم بخوای ماشین رو ببری پیششون باید زنگ بزنی وقت قبلی بگیری. یا اینکه صبح بری شاید ساعت 2 بعد از ظهر بعد از ناهار و استراحتش نگاه کنه بگه برو فردا صبح اول وقت بیا...
درآمد هیچ کدوم زیر 7 8 نیست.
 
بالا