برگزیده های پرشین تولز

نیاز به یک php کار و آشنای کامل به Wordpress و سیستم فروش Woocommerce

GreenRoad

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
661
لایک‌ها
79
سلام

چند روزی است نیاز پیدا کردم برای رفت ایرادهای وب سایتم که سیستم فروش آنلاین با ووکامرس و وردپرس دارد، فردی آشنا، منصف ، دوست و کاربلد در این حیطه ها و البته php پیدا کنم.

سایت 95 درصد راه اندازی شده و حالت فروش به همراه درگاه بانک ملت و... هم دارد، اما یک سری ایراد کوچک برایش هست. مثلا وقتی فرد سفارش های خود را ثبت کرده و هزینه راه پرداخت می کند، وقتی به پنل کاربری خود میرود که لیست سفارشهای داده شده و یا معلق و... خود را ببیند ، چیزی نشان داده نمی شود و صفحه این بخش کامل سفید است !

در کنار این ایرادها ، نیاز دارم هر از چندگاه تغییرات گرافیکی ای برای سایت ایجاد نمایم. مثلا وقتی موس روی باکس هر محصول می رود ، آن باکس کمی حالت بعد دار پیدا کند. یا مثلا بعدا درخواست شود مدل منوها تغییر کند یا لینک فروش فوق العاده گذاشته شود و از این جور خورده کارهای مهم.

عملا نیاز هست با این فرد به صورت مداوم در تماس باشم که سایت کامل راه بیفته و برای فروش عملیاتی شه. همینطور بعد از راه افتادن هم باز نیازه با هم لینک باشیم و به محض نیاز و اعلام، زحمت بکشد و سریع تغییر را اعمال کند چون کوچکترین دیرکردی مساوی است با پریدن مشتری.

در کل باید بگویم میخواهم با این فرد همکاری طولانی مدت بر پایه ی صداقت ، انصاف و رفاقت داشته بشم و بتوانیم با این بهانه رفقای خوبی برای انجام کار باشیم.
سایت هنوز راه نیفتاده و طبیعتا درآمدی ندارد. میشود انشاالله زمان به ثمر رسیدن و خوب شدن شرایط مالی، از لحاظ مالی تقدیر بهتری از کسی که همراه بنده است، به عمل آورد. اما باز می گویم که رفاقت قابل قیاس با این موضوعات نیست.

ضمنا برای آقایان phpir4659, alireza.1000, ahpiri این درخواست پی ام شده که جناب phpir4659 زحمت کشیدند جواب دادند و خب از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم.

با تشکر
 

skate

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2007
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
143
محل سکونت
اصفهان
با سلام
لطفا تغییراتتون رو ارسال کنید.
 

GreenRoad

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
661
لایک‌ها
79
کسی از دوستان نیستند جهت همکاری ؟؟
 
بالا