برگزیده های پرشین تولز

دیدنی های یونان

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
تور یونان مکان دیدنی یونان

این کشور بیش از هزار جزیره دارد و قلمرو آن از جنوب دریای اژه تا وسط شبه جزیره بالکان امتداد یافته است. یونان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیاست. این کشور اروپایی پرآفتاب با سواحل شنی آرامش بخش و تاریخ باستانی غنی هم شناخته می شود که تأثیر زیادی بر جنبه های مختلف جامعه غربی امروز گذاشته است. با چنین گستره متنوعی از مقاصد گردشگری، هر کسی با هر سلیقه ای از یونان لذت می برد، از دوستداران تاریخ و باستان شناسی گرفته تا دوستداران تفریح و گشت و گذار. انتخاب زیباترین جاذبه گردشگری یونان تقریباً ناممکن است، به همین دلیل در اینجا به ده مکان دیدنی یونان اشاره کرده ایم:


جزیره سانتورینی (Santorini Island)
این جزیره بدون شک یکی از زیباترین و رمانتیک ترین جزیره های دنیاست. غروب اعجاب انگیز آفتاب، خانه های تمام سفید سنتی و مناظری نفسگیر از اقیانوس چیزهایی هستند که این جزیره را خاص می کنند. برای رسیدن به دهکده معروف این منطقه با خانه های تمام سفیدش که روی صخره ها ساخته شده اند، باید به سمت Oia بروید. اکثر مغازه ها در این منطقه کارت پستال های سانتورینی را می فروشند و وقتی با چشم خودتان این جزیره زیبا را دیدید، باور می کنید که این جزیره برای خودش بهشتی است.




پارتنون آکروپولیس (Parthenon Acropolis)
مکان های تاریخی نفسگیر و شگفت انگیز فراوانی در یونان وجود دارد، ولی این مکان مهمترین ساختمان باقیمانده از یونان کلاسیک است و در آتن واقع شده است. این سازه ویرانه های معبدی باستانی در آکروپولیس آتن است که به رب النوع آتنا تقدیم شده و چند ده سال قبل از سال 447 قبل از میلاد ساخته شده است.





http://greece20.mizbanblog.com/page/2
 
بالا